McZab
Supreme Member
Πραγματικά θα είναι ενδιαφέρουσες οι εντυπώσεις από τον ΡΑ σαν ενισχυτή ακουστικών. Μπορεί κάποιος χρήστης να αναφέρει αποτελέσματα αν τον έχει ακούσει με κανένα καλό ζευγάρι?
Αυτό που λένε παραπάνω δεν είναι "γεφύρωμα" αλλά διενίσχυση δηλαδή κοινή είσοδος για δεξί και αριστερό κανάλι και μετά κάθε δρόμος να οδηγείται ξεχωριστά. Σωστά
Γεφύρωμα είναι αυτό που ρωτάω παραπάνω αν γίνεται (που μπορεί και να γίνεται...
Το μηχανακι δουλεύει από τη μάνα του γεφυρωμένο δηλαδή και το πλήν - στις μπόρνες του κάθε κάθε καναλιού είναι hot (live) όπως και το συν +.
Οπότε το να γεφυρώσεις τα δύο κανάλια μεταξύ τους ( οδηγώντας τις εισόδους του με σήμα από ένα κανάλι και σε ανάποδη πολικότητα στην κάθε είσοδο και παίρνοντας πλέον την έξοδο από τα δύο + διπλασιάζοντας το βολτάζ στην έξοδο) θα σου δώσει ότι σου δίνει και τώρα
As the output is a half-bridge, it is a differential balanced output. Neither of the speaker terminals is 'ground' or common. This is one reason I didn't go with the conventional black-red binding post colors, to reduce the risk of customers assuming that the negative speaker terminal is grounded. As both speaker posts are active and swing in opposite directions, it is trivial to wire and label the outputs to mirror the input polarity. As you note, the input stage to Tripath controllers is inverting. I just verified this with an oscilloscope and wired and labeled the outputs to undo the inverted input stage.
Do not try to bridge a TA 10.1 as this amp already uses a bridged circuit. If you want to use two TA 10.1 you need biwireable speakers so you can connect one TA 10.1 per speaker or one to the bass range posts and one to the high range posts (vertical or horizontal bi-amping). This way power output and overall dynamics will increase. Don't forget you can bypass the volume pot via an internal jumper (so the TA 10.1 becomes a pure power amp by all means).
ΟΚ. Δηλαδή η έξοδος είναι BTL (bridge-tied load).έχει να κανει με το τσιπακι το 2024 και ίσως και με άλλα
http://6moons.com/audioreviews/winsome/mouse.html
http://www.tnt-audio.com/ampli/trends_ta10_e.html
........
Ο TA-10.1 δεν γεφυρώνεται.
Τα πρώτα κομμάτια PA-10 ήρθαν και από ότι πρόλαβα να ακούσω-μόνο με ακουστικά-έχει ωραίες χροιές. Αυτό που θέλω να κάνω είναι να δοκιμάσω διάφορες λάμπες.
Τα πρώτα κομμάτια PA-10 ήρθαν και από ότι πρόλαβα να ακούσω-μόνο με ακουστικά-έχει ωραίες χροιές. Αυτό που θέλω να κάνω είναι να δοκιμάσω διάφορες λάμπες.
Πληροφορώ οτι σε λίγο θα παραράληφθούν οι PA-10 και με τις Ρωσσικές 6H23n.
Η διαφορα του PA-10 SE στην τιμή από την στάνταρ λάμπα θα είναι 25 ευρο.
Οι πρώτες εντυπώσεις όσων των δοκίμασαν ήταν ανάλογες με εκείνες του ενισχυτακίου TA-10.1.
Εχω μόνο τον προενισχυτή με την κινέζικη λάμπα της εταιρείας.Η έξοδος τών ακουστικών δέν με εντυπωσίασε όπως το καθαρά προενυσχυτικο του στάδιου το οποίο μπορεί να οδηγήσει πρακτικά κάθε τελικό και με ήχο αξίας αρκετών εκατοντάδων ευρώ.
Aπο ότι ξέρω απο ακουστικές εκτιμήσεις της εδώ αντιπροσωπείας η απλη η κινέζικη 6922 έπαιξε καλύτερα σε χροιές απο την ρώσικη.
Πληροφορώ οτι σε λίγο θα παραράληφθούν οι PA-10 και με τις Ρωσσικές 6H23n.
Η διαφορα του PA-10 SE στην τιμή από την στάνταρ λάμπα θα είναι 25 ευρο.
Οι πρώτες εντυπώσεις όσων των δοκίμασαν ήταν ανάλογες με εκείνες του ενισχυτακίου TA-10.1.
Μετά από ένα ολόκληρο βράδυ σε λειτουργία με τα ακουστικά συνδεδεμένα, ο ήχος απέκτησε όγκο και στην έξοδο των ακουστικών. Η έμφαση και το γρέζι στα πρίμα δεν έχει εξομαλυνθεί αλλά μάλλον είναι νωρίς ακόμα. Πρόταση: όσοι έχετε κολλητήρια κλπ. και σχετική εμπειρία, στρώστε τη συγκεκριμένη έξοδο συνδέοντας ένα βύσμα mini jack με δυό αντιστάσεις πάνω του (από μία σε κάθε κανάλι) για να μη σας ζαλίζει το τσίρι-τσίρι των ακουστικών.
Στα αρνητικά της συσκευής (τουλάχιστον της συγκεκριμένης που έχω στα χέρια μου) είναι ο σχετικά υψηλός θόρυβος ο οποίος όμως τελικά δεν επηρεάζει αισθητά την ακρόαση. Επίσης ένας βόμβος που κάνει όταν ανοίγει, αλλά σταματάει όταν δεχθεί σήμα στην είσοδο. Μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει? Θέμη τι εμπειρία έχεις με τους δικούς σου? Επίσης η είσοδος ακουστικών δεν αποσυνδέει την έξοδο προενίσχυσης. Πρέπει να κλείσεις τον τελικό για να ακούσεις απ' τ' ακουστικά. Πιο pure προσέγγιση, λιγότερες επαφές στο δρόμο του σήματος, αλλά και "βασανάκι" (κρυώνει ο τελικός).
Κατά τα άλλα με εντυπωσιάζει όλο και περισσότερο η διαφάνεια του ήχου του. Σε ορισμένες πολύ γνωστές σ' εμένα ηχογραφήσεις, νοιώθω σαν να έχω από ένα αυτί στημένο δίπλα στο κάθε όργανο. Κι αυτό χωρίς τα όργανα να έχουν μετακινηθεί προς τα εμπρός στη σκηνή και επίσης ανεξάρτητα από τη σχετική τους στάθμη και θέση στο χώρο. Και οι πιο αδύναμοι ήχοι είναι πλήρως παρόντες, στη θέση τους και τους παρακολουθείς με απίστευτη ευκολία. Είναι γρήγορος χωρίς να γίνεται υστερικός. Τα μικροδυναμικά του είναι για πολλά λεφτά. Ακούς το φρενάρισμα του δοξαριού στη χορδή τόσο καθαρά όσο και το ξεκίνημά του και ανάμεσά τους ήχο παλλόμενο, διαυγή αλλά και υγρό, πλούσιο σε αρμονικές και πληροφορία αλλά χωρίς τσιρίδες κλπ. Ο κόκκος είναι πλέον ελάχιστος και μειώνεται συνεχώς με το στρώσιμο. Οι φωνές είναι πεντακάθαρες αλλά και υγρές. Η άρθρωση του τραγουδιστή, τα λόγια, διακρίνονται με εντυπωσιακή για μένα ευκολία. Τα ηχοχρώματα είναι απλά απολαυστικά.
Απ' την άλλη τα σώματα δεν είναι τόσο μεγάλα όσο θα περίμενε κανείς από λάμπα. Τα μεσαία και τα πρίμα έχουν αυτή τη μικρή τάση υπερέκθεσης σε σχέση με τα μεσοχαμηλά και χαμηλά. Το μπάσο χωρίς να είναι κακό, δεν έχει την πληροφόρηση των υπόλοιπων τμημάτων του φάσματος. Αλλά όλα αυτά, λιγότερο ή περισσότερο μπορεί να οφείλονται και σε οποιοδήποτε άλλο κομμάτι της αλυσίδας από την οποία ακούω και απλά ο PA 10 να μου τα φανερώνει.
Συνολικά ένα must listen κομμάτι για τα χαμηλά budgets και όχι μόνο. Και ασφαλώς όχι μόνο ως ταίρι του TA 10.1
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.