Tribute σε ένα θρύλο:Technics SL-1200 MKII

Status
Not open for further replies.
Και να μην ξεχάσω να αναφέρω και σε αυτό το thread, ότι αυτό που είχα εγώ, και τώρα δυστυχώς ανήκει σε κάποιον άλλο, το ΜΚ Ι του 1975 μέχρι τώρα, (33 χρόνια!), λειτουργεί τέλεια χωρίς το παραμικρό πρόβλημα με άπειρες ώρες λειτουργίας! Σύμφωνα με τις επιταγές του κατασκευαστή και πιθανότατα χωρίς να είναι απαραίτητο, έχει δεχτεί στην ειδική υποδοχή ... τρείς σταγόνες λάδι, μία για κάθε δέκα χρόνια! Αυτή ήταν και η μόνη "συντήρηση" που χρειάστηκε αυτό το αξιοθαύμαστο τέρας αντοχής και μηχανολογικής ακρίβειας!
 
Για βιντεάκια, μετά τα τελευταία updates που έχει κάνει στην πλατφόρμα ο admin, δε χρειάζεται BBCode. Βασικά, πλέον το BBCode προστίθεται αυτόματα, κάνε ένα copy-paste και είσαι εντάξει...
 
Τι εκπληκτικός συνδυασμός ήρεμης δύναμης, πολυτέλειας, αισθητικού αποτελέσματος και τεχνικής αρτιότητας!!! (Λυώνω αν μου το επιτρέπεις και εσύ Φίλε Guybrush!).
 
Με ποιο τρόπο να σου απαγορέψω να "λιώσεις" δηλαδή; :chinscratch:

Έλεγχο έχω μόνο στα γραπτά, αν είχα και στα συναισθήματα, θα ήμουν Illithid (mind flayer)...
 
δεν ξερω γιααυτο
αλλα οι τοτε νικητες του dmc
επαιρναν δωρο 2 επιχρυσα mk2
οσιο τα ειχαν δει
ακομα μαζευουν τα σαλια τους
υπαρχουν 2 τετοια εν ελλαδι
 
δεν θα ρειξω λαδ αλλα φωτο οταν παω απο το σπιτι που υπαρχουν
εκει να δειτε κλαμα
 
Και μπαίνει ένα ερώτημα: άραγε υπάρχουν κάποια μηχανήματα που να παράγονται από τότε, (η και νωρίτερα όπως το 1200 από το 1972), αυτούσια η έστω με κάποιες επι μέρους βελτιώσεις μέχρι σήμερα?

αλοιμονο στα μηχανηματα που η τεχνολογια τους εχει μεινει 40 χρονια πισω.

Εξ αιτιας καποιων τετοιων μηχανηματων κοντεψε να χαθει ο αναλογικο9ς ηχος και εξ αιτιας των καινουργιων βελτιωμενων υλοποιησεων ευτυχως τεινει να επιστρεψει.

Ως μουσιακο εκθεμα εχει καποιο νοημα αλλα ως σημερινη υλοποιηση ειναι σαν να λεμε οτι μια μια μερσεντες του 70 ειναι καλυτερη απο μια του σημερα, επειδη οταν τρακαρει σε τοιχο μενει πιο αλωβητο υο αμαξωμα και σκοτωνεται απλα ο οδηγος.
 
να σου δωσω ενα παραδειγμα μια και το αναφερεις

QUAD ενισχυτικά, ηλεκτροστατικά ηχεία,

εχουν καμμια σχεση οι ενισχυτες και τα ηέκτροστατικα αυτα με του σημερα;
Θα μπορουσε αν παρουσιαζοταν το πρωτο QUAD σημερα να επιβιωσει; Ξερεις ποσες αλλαγες και τροποποιησεις εχουν γινει στα αρχικα μοντελα μεσα στον χρονο ωστε να μπορουν να σταθουν σημερα;
Προιον που δεν εξελισσεται ειναι καταδικασμενο. Παρε ενα οικονομικο αυτοκινητο π.χ το λαντα νιβα ποσο μπορει να σταθει σημερα και ποσο οταν πρωτοπαρουσιαστηκε. Και παρε το πρωτο διχρονο σουζουκακι τζιπ, που μετα εγινε τετραχρονο, μετα σαμουραι και μετα τζιμνυ αλλα λαι το ιδιο το τζιμνυ ποσο βελτιωνεται καθε χρονο.
 
Για τον ίδιο λόγο και το thread δεν είναι για το SL-1200 MK I MONO, αλλά παρουσιάζονται όλα έως το MK V. Aν και από ότι είδα η TECHNICS προχώρησε και στο ΜΚ VI !!! Φυσικά η βασική τεχνολογία παραμένει η ίδια! Γιατί αυτό που κάνει την σειρά SL-1200 τόσο ξεχωριστή, είναι η τεχνολογία DIRECT DRIVE που από το 1970 που πρωτοπαρουσιάστηκε έως σήμερα δεν ξεπεράστηκε ποτέ! Το γιατί θα το δεις μέσα στο thread εκεί που γίνεται η αναφορά στην "ΣΤΕΡΕΟΦΩΝΙΑ 77" και στο τεχνικό της άρθρο. Επειδή όμως η επαναστατικότητα μιας ιδέας δεν αρκεί για την τελειότητα ενός προϊόντος, η TECHNICS πέτυχε και μία άριστη εφαρμογή σε κάθε επίπεδο!
 
Ωραίο θέμα αν κ νομίζω ότι θα έπρεπε να το συζητάμε στην hifi κ όχι εδώ...
Το mk ήταν πράγματι για την εποχή του πολύ καλό κ είχε αρκετή τεχνολογία πάνω του. Όμως η χρήση του δεν ήταν για σπίτι...ήταν ότι καλύτερο για σκρατς από τους djs τότε, απόλυτα άμεσο ξεκίνημα με το πάτημα ενός κουμπιού ενώ το πιο σημαντικό από όλα, δεν πάθαινε τίποτα, πραγματικό τάνκς!
Από εκεί κ πέρα, όμως η τεχνολογία προχωρά...κ ο σκαραβαίος της vw ήταν στην παραγωγή για 50 χρόνια...με συνεχείς αλλαγές κ τροποποιήσεις...αυτό δεν σημαίνει όμως ότι έπαψε να είναι σκαραβαίος...
 
Μιχάλη, όσο αφορά τους DJs, το ΜΚΙΙ εξακολουθεί και σήμερα να αποτελεί reference. Όσα μπλιμπλίκια κι αν έχουν προσθέσει οι αντιγραφείς του, δεν έχουν καταφέρει να το ξεπεράσουν εκεί που μετράει. Σε καμία περίπτωση δεν θα το παρομοίαζα με σκαραβαίο.
 
Για τους DJs, είναι Mercedes.

Για τους χαϊφιντελάδες (μια και χαϊφιντελάδες είμαστε εδώ, όχι DJs), σκαραβαίος και πολύ του πάει...
 
Ο Σκαραβαίος στην εποχή του ήταν το καλύτερο αμάξι, αερόψυκτο, φθηνό, μεγαλούτσικο, πήγαινε στην άμμο...τα πάντα...όπως κ το mk τότε...έπαιζε πολύ καλά σπίτι, είχε φοβερή απόδοση στα κλαμπ...αποψή μου πάντα...:a0210:
 
Status
Not open for further replies.