Τροφοδοσία ντακ με μπαταρία.

Απάντηση: Re: Τροφοδοσία ντακ με μπαταρία.

Φιλε Γιάννη κατά την γνώμη μου μπορεί το DAC να παίρνει 12ν αλλά εσωτερικά πρέπει να έχει σταθεροποιητή δικό του .
μην ξεχνάς ότι τα ψηφιακά δουλεύουν με 5ν η 3,3ν .

Σωστό Kokar.
Θα ανοίξω το ντακ για να δω μέσα.
Απορώ πως δεν το έκανα ακόμα!
 
Απάντηση: Re: Τροφοδοσία ντακ με μπαταρία.

ναι αλλα αν βαλη κανεις καμια μπαταρια με χαμηλο esr τοτε τα δυναμικα θα απογειωθουν διατηρωντας και τα αλλα προτερηματα της μπαταριας.

Μπακ πρότεινέ μου μια μπαταρία με χαμηλό esr.
Oι κοινές μολύβδου (τούβλα) δεν μας κάνουν???
 
Περι μπαταρίας:

Οι μπαταρίες μολύβδου (γενικά) πλήρως φορτισμένες ακόμα συνδεδεμένες στον φορτιστή έχουν από περίπου 14 μέχρι 14,8 βόλτ αναλόγως των υλικών κατασκευής.
Η τάση αυτή όμως γίνεται απο 12,5 μέχρι 13,0 με το που θα αποσυνδεθεί από τον φορτιστή και αφεθεί μερικές ώρες.

Περι battery booster:

«Πολυμηχανήματα» που «σώζουν» σε κάθε πρόβλημα. Κάποια με φακό, με κομπρεσέρ, με βολτόμετρο, με πιεσόμετρο, με καφετιέρα....
Με μια κακόμοιρη μπαταρία το πολύ 18 ΑΗ υπόσχονται θαύματα. Αν είναι στο παρα 5 να πάρει μπροστά τότε ίσως ο battery booster να δώσει λύση. Σε νεκρή μπαταρία καλό θα είναι να έχετε πρόχειρο το τηλέφωνο της οδικής. Για τα μεν battery booster που συνδέονται στον αναπτήρα αυτοκινήτου και θα βάλουν μπρός το αυτοκίνητο no comment.

Περί σταθεροποίησης στα 12 βόλτ:

Με διαφορικό τάσης μπαταρίας / τάσης σταθεροποιημένης λιγότερο από 1 βόλτ η σταθεροποίηση δεν μπορεί να είναι καλή αλλά οριακή ακόμα και για low dropout regulators.

Εγώ θα άνοιγα το μηχάνημα και αν έχει σταθεροποιήσεις μετά την είσοδο τροφοδοσίας θα του έδινα κατευθείαν από την μπαταρία, άλλωστε το τροφοδοτικό του μηχανήματος έχει ακριβώς 12 βόλτ;
Αν τώρα είναι επίφοβο μάλλον θα του έδινα μέσω μιας διόδου ωστε να κόψω περίπου το 1 βόλτ.

Αυτά.
 
To πακάκι βγάζει ακριβώς 12V.

Το άλλο θέμα που προκύπτει είναι για πόσο χρόνο η μπαταρία θα είναι σταθερή σε βολταζ και φορτίο.
Έχω την αίσθηση πως μια μικρή πτώση της θα επηρρεάσει άμμεσα τα δυναμικά του ντακ.
Έτσι σκέφτομαι πως η σωστότερη διάταξη θα ήταν μέσω ενός αυτοματισμού που να φορτίζει την μπαταρία όταν χρειάζεται και μέχρι τα 12V και να βγάζει εκτός κυκλώματος τον φορτιστή όταν η μπαταρία έχει πιάσει τα 12V.
Δεν ξέρω όμως αν αυτό που λέω είναι εφικτό σαν κατασκευή.
 
Re: Απάντηση: Τροφοδοσία ντακ με μπαταρία.

To πακάκι βγάζει ακριβώς 12V.

Το άλλο θέμα που προκύπτει είναι για πόσο χρόνο η μπαταρία θα είναι σταθερή σε βολταζ και φορτίο.
Έχω την αίσθηση πως μια μικρή πτώση της θα επηρρεάσει άμμεσα τα δυναμικά του ντακ.
Έτσι σκέφτομαι πως η σωστότερη διάταξη θα ήταν μέσω ενός αυτοματισμού που να φορτίζει την μπαταρία όταν χρειάζεται και μέχρι τα 12V και να βγάζει εκτός κυκλώματος τον φορτιστή όταν η μπαταρία έχει πιάσει τα 12V.
Δεν ξέρω όμως αν αυτό που λέω είναι εφικτό σαν κατασκευή.

Πτώση τάσης από φορτίο 0.8 Α σε μπαταρία αυτοκινήτου (;) είναι μή σου πώ και μV.
Τη μπαταρία την έχεις συνδεδεμένη με ένα σταθεροποιημένο τροφοδοτικό 14,2 με 14,4 βόλτ και είναι μόνιμα φορτισμένη.
 
Re: Απάντηση: Τροφοδοσία ντακ με μπαταρία.

To πακάκι βγάζει ακριβώς 12V.

Το άλλο θέμα που προκύπτει είναι για πόσο χρόνο η μπαταρία θα είναι σταθερή σε βολταζ και φορτίο.
Έχω την αίσθηση πως μια μικρή πτώση της θα επηρρεάσει άμμεσα τα δυναμικά του ντακ.
Έτσι σκέφτομαι πως η σωστότερη διάταξη θα ήταν μέσω ενός αυτοματισμού που να φορτίζει την μπαταρία όταν χρειάζεται και μέχρι τα 12V και να βγάζει εκτός κυκλώματος τον φορτιστή όταν η μπαταρία έχει πιάσει τα 12V.
Δεν ξέρω όμως αν αυτό που λέω είναι εφικτό σαν κατασκευή.

για αυτό τον λόγο σου ειπα 3 μπαταριές των 6ν ρε Γιάννη που σε συνδυασμό
με το LT1085 θα έχεις ώρες και ώρες ακρόασης μέχρι να τις ξανάφορτισης
Υ.Γ
δες και τα χαρακτηριστικά του LT1085 !
 
Καλά ρε, μη βαράς.:grinning-smiley-043
Ωχού!
Αφού έγραψα πως είμαι στούρνος.

Που πήγα και έμπλεξα με σας ο καψερός.:drummer:
Ακόμα δεν το πλέρωσα και θα το κάψω στο τέλος το ρημάδι το ντακ.
 
Λοιπόν το άνοιξα το παλιοντάκ.
Στην φωτό δείχνω με το ένα βέλος την είσοδο DC.
Με το άλλο δείχνω δύο "τρανζιστοράκια".
Το κακό είναι πως βρίσκονται πίσω από τους πυκνωτές και δεν μπορώ να τα διαβάσω με τίποτα...
Τι λέτε να είναι???
Υπάρχει περίπτωση να είναι σταθεροποιήσεις???

Επίσης ξεκαταχώνιασα τον φορτιστή της φωτό.
Ο μάστορας που μου τον πούλησε μου είχε πει πως είναι αυτόματος.
Φορτίζει την μπαταρία και μετά όταν αυτή έρθει στα ίσα της κόβει την φόρτιση.
 
Σκέφτομαι να δώσω στην μπαταρία με αυτόν τον φορτιστή.
Να βάλω και μία δίοδο ανάμεσα στην είσοδο του φορτιστή πάνω στην μπαταρία και στην έξοδο της μπαταρίας για το ντακ.
Δηλαδή ο φορτιστής θα γεμίζει αλλά η παροχή της μπαταρίας προς το ντακ δεν θα έχει επιστροφή προς τον φορτιστή.
Έτσι δεν θα χρειάζεται να βγαίνει ο φορτιστής από την διάταξη και θα έχω πάντα μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία.

Τι λέτε????
 
Φωτό από το τυπωμένο;
Από τους ηλεκτρολυτικούς εκατέρωθεν των «τρανζιστορακίων» μαντεύω +- πολικότητες αλλά μου λείπουν η γέφυρα η οι δίοδοι.
Τα «τρανζιστοράκια» θα μπορούσαν να είναι σετ με 78LXX / 79LXX η παρόμοια.
Σιγουρα είναι DC το τροφοδοτικό;
Για το «ονλίνε» σύστημα με το φορτιστή πάντα συνδεδεμένο υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να σου περνάει διάφορα ανεπιθύμητα.

edit:
Στο site του κατασκευαστή αναφέρει:

# Well-renowned Motorola voltage regulators are used
# 2mm WHITE FR4 PCB board
# Individual voltage regulator for each module; Totally eliminate the noise and interference between analogue and digital parts
# 14 x filter Capacitors + 2 x Choke Coils + 5 voltage regulators at power supply
# An over-dimensioned power supply is included (100-240Vac at 50/60Hz)NO LED! NO POWER INDICATION! No on/off switch! As I do suggest u turn it on all the time.
 
Last edited:
Η φωτό από το τυπωμένο δεν βοηθά.
Ίσως η πλακέτα να είναι πολυστρωματική.
Πάντως την δημοσιεύω.

Το τροφοδοτικό είναι σίγουρα DC!
Έτσι δεν υπάρχει γέφυρα.
Απ' ότι καταλαβαίνω η διάταξη που περιέγραψα γίνεται, άσχετα με την πιθανότητα ύπαρξης "παρενεργειών"
 

Attachments

  • DSC01152.JPG
    DSC01152.JPG
    92.1 KB · Views: 30
Απάντηση: Re: Τροφοδοσία ντακ με μπαταρία.

Φωτό από το τυπωμένο;
Από τους ηλεκτρολυτικούς εκατέρωθεν των «τρανζιστορακίων» μαντεύω +- πολικότητες αλλά μου λείπουν η γέφυρα η οι δίοδοι.
Τα «τρανζιστοράκια» θα μπορούσαν να είναι σετ με 78LXX / 79LXX η παρόμοια.
Σιγουρα είναι DC το τροφοδοτικό;
Για το «ονλίνε» σύστημα με το φορτιστή πάντα συνδεδεμένο υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να σου περνάει διάφορα ανεπιθύμητα.

edit:
Στο site του κατασκευαστή αναφέρει:

# Well-renowned Motorola voltage regulators are used
# 2mm WHITE FR4 PCB board
# Individual voltage regulator for each module; Totally eliminate the noise and interference between analogue and digital parts
# 14 x filter Capacitors + 2 x Choke Coils + 5 voltage regulators at power supply
# An over-dimensioned power supply is included (100-240Vac at 50/60Hz)NO LED! NO POWER INDICATION! No on/off switch! As I do suggest u turn it on all the time.

Άρα Blitz έχουμε σταθεροποιήσεις της MOTOROLA.
Στ' αυτιά λοιπόν?????
 
Η περενέργεια θα είναι οτι ο φορτιστής αντι 13,8 θα δίνει λιγότερα απο 13 λόγω της πρώτης διόδου προς την μπαταρία οπότε θα έχεις πρόβλημα φόρτισης.

Μετά πρόσεξα το 110~240 που παραπέμπει σε SMPS και DC φυσικά.

Τι να σου πω... δικός σου είναι ο σταυρός δικός σου και ο ώμος που λέει και ο ποιητής, να σου πω προχώρα άφοβα και να δεις πυροτεχνήματα και να με καταριέσαι μετα;
Πάντως οι πιθανότητες να υπάρχει πρόβλημα με τα 12,5 13 βόλτ είναι ελάχιστες κατεμέ.
 
Δεν καταριέμε.
Είμαι καλό παιδί.:damnyou:
Πιστεύω στην ρήση που λέει: "αν δεν πληρώσεις δε μαθαίνεις..."
Του Αβραάμ και του Ισαάκ τα καλά να έχεις!:grinning-smiley-043

Είδα με χίλια ζόρια και το "τρανζιστόρι".
Γράφει MC78L.
Μάλλον πάω πιο σίγουρα ε???
 
Re: Απάντηση: Τροφοδοσία ντακ με μπαταρία.

Δεν καταριέμε.
Είμαι καλό παιδί.:damnyou:
Πιστεύω στην ρήση που λέει: "αν δεν πληρώσεις δε μαθαίνεις..."
Του Αβραάμ και του Ισαάκ τα καλά να έχεις!:grinning-smiley-043

Είδα με χίλια ζόρια και το "τρανζιστόρι".
Γράφει MC78L.
Μάλλον πάω πιο σίγουρα ε???

Μ'αρέσει που ένα θέμα ήταν το χαμηλό ESR (για τα 100 μιλιαμπέρ max του 78LΧΧ).

Θα έλεγα οτι πας πιο σίγουρα βεβαίως βεβαίως.

Αν το επιχειρήσεις, δες αν ζεσταίνονται (και τα 5) και αν δεν μπορεις να πιάσεις κάποιο από αυτά λόγω ζέστης τότε πρέπει να μειώσεις την τάση.
 
Έξοχα!
Θα δω πρώτα τι ζέστη βγάζουν με το μανίσιο τροφοδοτικό για να έχω και μία αναφορά.

Πάντως έχει πλάκα για τα 100mA.
Διότι πολλές φορές αντικρίζουμε (και ψαρώνουμε...) τεράστια τροφοδοτικά σε συσκευές που έχουν στα σωθηκά τους ανάλογες σταθεροποιήσεις...:antlers:

Φχαριστώ όλα τα παιδιά.
Πάω για τη μπίζνα.
 
Τελικά η διάταξη που σκέφτηκα είναι ολιγον βλακεία με αυτόν τον φορτιστή.
Και αυτό γιατί λόγω της διόδου ο φορτιστής δεν δέχεται επιστροφή από την μπαταρία άρα "δεν καταλαβαίνει" την κατάστασή της και έτσι δεν την φορτίζει...
Τον δοκίμασα σε επαναφορτιζόμενο προβολέα που έχει δίοδο πίσω από το φις φόρτισης.
Δεν τον φόρτισε καθόλου.
Και φυσικά δεν άναψαν τα led φόρτισης και ανάποδης πολικότητας του φορτιστή.