Vodafone TV

angelalex

AVClub Addicted Member
24 December 2018
1,868
Αθήνα
Το δραματοποιεις παραπάνω από όσο χρειάζεται. Δεν έχει εκδοθεί ακόμα ο λογαριασμός για αυτό δεν είχαν τι να σου απαντήσουν οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης. Μόλις εκδοθεί ο λογαριασμός θα φανεί τι και πώς. Δεν πρόκειται να χρεωθείς χωρίς να ξέρεις τι είναι. Το αν συμφωνείς ή όχι για τη συγκεκριμένη χρέωση είναι άλλο θέμα και το συζητάμε, αλλά δεν πρόκειται να σου πουν δώσε Χ ευρώ χωρίς να φαίνεται για ποιο λόγο τα ζητούν, όπως το παρουσιάζεις.
Μου έχουν πει ότι έχει εκδοθεί και ότι έχει σταλθεί ταχυδρομικώς σπίτι μου. Δεν ήξεραν πραγματικά τι να απαντήσουν και ζήτησα πάρα πολλές φορές να μου τον στείλουν και ηλεκτρονικά
 

dtzgr

Established Member
28 May 2010
132
Μου έχουν πει ότι έχει εκδοθεί και ότι έχει σταλθεί ταχυδρομικώς σπίτι μου. Δεν ήξεραν πραγματικά τι να απαντήσουν και ζήτησα πάρα πολλές φορές να μου τον στείλουν και ηλεκτρονικά
Ωραία, περίμενε λοιπόν μέχρι να σου έρθει ο λογαριασμός και θα σου λυθεί η απορία.
 

angelalex

AVClub Addicted Member
24 December 2018
1,868
Αθήνα
Ωραία, περίμενε λοιπόν μέχρι να σου έρθει ο λογαριασμός και θα σου λυθεί η απορία.
Δεν βγάζει νόημα αυτή η χρέωση όμως άπαξ και δεν έχω κάποια οφειλή και μέχρι και τις δόσεις του αποκωδικοποιητή έχω πληρώσει δεν προκύπτει από κάπου να πληρώσω 68 ευρώ όταν το συμφωνημένο είναι 13.29 ευρώ το μήνα, και μάλιστα μετά το πέρας της λήξης του συμβολαίου έκανα διακοπή που σημαίνει ότι φευγ ατελώς. Δεν δραματοποιω κάτι ψύχραιμος είμαι κανονικά καταγγελία στην ΕΕΤΤ έπρεπε να είχα κάνει απευθείας..χάρη τους κάνω που δεν το έχω κάνει ακόμα επειδή περιμένω να δω τι έχουν σκαρφιστει, γιατί βάσιμος λόγος δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση
 

dtzgr

Established Member
28 May 2010
132
Δεν βγάζει νόημα αυτή η χρέωση όμως άπαξ και δεν έχω κάποια οφειλή και μέχρι και τις δόσεις του αποκωδικοποιητή έχω πληρώσει δεν προκύπτει από κάπου να πληρώσω 68 ευρώ όταν το συμφωνημένο είναι 13.29 ευρώ το μήνα, και μάλιστα μετά το πέρας της λήξης του συμβολαίου έκανα διακοπή που σημαίνει ότι φευγ ατελώς. Δεν δραματοποιω κάτι ψύχραιμος είμαι κανονικά καταγγελία στην ΕΕΤΤ έπρεπε να είχα κάνει απευθείας..
Σε όλες τις εταιρίες, οι λογαριασμοί εκδίδονται προκαταβολικά για το διάστημα που αφορούν. Το πιθανότερο είναι ότι σε χρέωσαν την ονομαστική τιμή του προγράμματος που είσαι. Η χρέωση των ημερών που τελικά δεν είχες υπηρεσία επειδή διεκοψες πρέπει να αφαιρεθεί όταν εκδοθεί τελικός λογαριασμός.

Αυτά θα φανούν όταν σου έρθει ο συγκεκριμένος λογαριασμός και ο τελικός (αν υποθέσουμε ότι η διακοπή έγινε κανονικά) και τότε μπορείς να μιλάς για ΕΕΤΤ κλπ. Αν στείλεις τώρα χωρίς καν να επισυνάψεις το λογαριασμό, απλά θα γελάνε.
 
  • Like
Reactions: sdragon28

angelalex

AVClub Addicted Member
24 December 2018
1,868
Αθήνα
Σε όλες τις εταιρίες, οι λογαριασμοί εκδίδονται προκαταβολικά για το διάστημα που αφορούν. Το πιθανότερο είναι ότι σε χρέωσαν την ονομαστική τιμή του προγράμματος που είσαι. Η χρέωση των ημερών που τελικά δεν είχες υπηρεσία επειδή διεκοψες πρέπει να αφαιρεθεί όταν εκδοθεί τελικός λογαριασμός.

Αυτά θα φανούν όταν σου έρθει ο συγκεκριμένος λογαριασμός και ο τελικός (αν υποθέσουμε ότι η διακοπή έγινε κανονικά) και τότε μπορείς να μιλάς για ΕΕΤΤ κλπ. Αν στείλεις τώρα χωρίς καν να επισυνάψεις το λογαριασμό, απλά θα γελάνε.
Με το λογαριασμό θα την κάνω την καταγγελία κανονικά. Το συμβόλαιο μου έληξε 28 Ιουλίου αλλά επειδή ήταν Κυριακή δεν πήρα τηλέφωνο και πήρα 29 Ιουλίου και ζήτησα διακοπή. Μετά από 5 ώρες σταμάτησε η πρόσβαση στην εφαρμογή της Vodafone tv και μετά από 3 μέρες το Disney+. Άρα το έκανα μέσα στα όρια. Το 67.90 που μου είπαν δεν έχει καμία απολύτως βάση
 

dtzgr

Established Member
28 May 2010
132
Να μας πεις τι έγραφε ο λογαριασμός όταν έρθει, τι έγραφε ο τελικός και τι έγινε τελικά. Καλό βράδυ.
 

angelalex

AVClub Addicted Member
24 December 2018
1,868
Αθήνα
Να μας πεις τι έγραφε ο λογαριασμός όταν έρθει, τι έγραφε ο τελικός και τι έγινε τελικά. Καλό βράδυ.
Εννοείται ότι θα πω έχω και εγώ έχω περιέργεια να δω τι έκαναν..
 
Μιας και έλεγα ότι θέλουν χρεώνουν. Το συμβόλαιο μου έληξε 28 Ιουλίου και 29 του ίδιου μήνα κάλεσα για διακοπή και κανονικά μπορούσα ατελώς να προχωρήσω σε διακοπή, και μου το είχαν πει και στο τμήμα διακοπών ότι πρέπει να καλέσω μετά τη λήξη του συμβολαίου για να προχωρήσω στη διακοπή. Δεν είχε βγει λογαριασμός και χθες το βράδυ μπαίνω να γράψω με μητρώο συνδρομητή τι οφειλή έχω και μου έβγαλε 67.90 ευρώ!! Υπόψιν ότι δεν είχα κάποια άλλη οφειλή ούτε του αποκωδικοποιητή γιατί πλήρωνα κανονικά και τις δόσεις (2.5 ευρώ το μήνα) και συνολικά 13.29 ευρώ. Όταν τους έστειλα μήνυμα δεν ήξεραν καν γιατί είναι 68 ευρώ ο λογαριασμός και μου απάντησαν αόριστα ότι θα το ελέγξει το αρμόδιο τμήμα και ότι είναι εκκαθαριστικός λογαριασμός και δεν μου απαντούσαν ξεκάθαρα για ποιον λόγο εκτοξεύτηκε η τιμή στον Θεό. Μου είπαν ότι μου έχουν στείλει κανονικό λογαριασμό στο σπίτι μου (δεν έχω λάβει κάτι ούτε λάμβανα ποτέ στο σπίτι μου λογαριασμό, πάντα ήταν ηλεκτρονικά!). Τώρα μου λένε ότι θα το ελέγξει το αρμόδιο τμήμα και ξαφνικά βρέθηκα να χρωστάω 68 ευρώ άνευ λόγου και αιτίας. Ναι να καταλάβω να πληρώσω τον λογαριασμό του Ιουλίου που είναι 13.29 αλλά τα υπόλοιπα 54.61 ευρώ δεν ξέρω καν από που προκύπτουν. Έχουμε κάποιους εδώ να μας λένε ότι η υπηρεσία είναι φοβερή τρομερή, η καλύτερη του κόσμου όλου, και σε χρεώνει όσο θέλει όποτε θέλει και άμα σου αρέσει. Και όταν τους ρωτάς ήρεμα γιατί τόσο, δεν ξέρουν τι να πουν και να απαντήσουν και τώρα έχω βρεθεί με την πλάτη στον τοίχο! Σε όποιον από δω και στο εξής μου λέει για τη Vodafone θα λέω μακριά! Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά, να μην έχουν ούτε μια απάντηση σοβαρή γιατί είναι τόσο. Καμία σοβαρή εταιρεία δεν τα κάνει αυτά!
Λοιπον, τα ιδια επαθα και εγω. Οταν εληξε η υπηρεσια και επειδη δεν μπορουσαν συστημικα να την ανανεωσουν, αλλη παγκοσμια πρωτοτυπια και αυτη, αναγκαστηκα να κανω διακοπη και νεο συμβολαιο για 12 μηνεϛ με περιπου 12,5 €, και νεο εξοπλισμο. Σημερα μου ηρθε λογαριασμοϛ στο μειλ 44 και κατι € για το χρονικο διαστημα 31 Ιουλιου με 18 Αυγουστου που δεν γνωριζω τι ειναι. Θα παω σε καταστημα να το διευκρινησω. Υποπτευομαι οτι χρεωσαν τελη αποδεσμευσηϛ αν και το συμβολαιο ειχε ληξει.
 

angelalex

AVClub Addicted Member
24 December 2018
1,868
Αθήνα
Λοιπον, τα ιδια επαθα και εγω. Οταν εληξε η υπηρεσια και επειδη δεν μπορουσαν συστημικα να την ανανεωσουν, αλλη παγκοσμια πρωτοτυπια και αυτη, αναγκαστηκα να κανω διακοπη και νεο συμβολαιο για 12 μηνεϛ με περιπου 12,5 €, και νεο εξοπλισμο. Σημερα μου ηρθε λογαριασμοϛ στο μειλ 44 και κατι € για το χρονικο διαστημα 31 Ιουλιου με 18 Αυγουστου που δεν γνωριζω τι ειναι. Θα παω σε καταστημα να το διευκρινησω. Υποπτευομαι οτι χρεωσαν τελη αποδεσμευσηϛ αν και το συμβολαιο ειχε ληξει.
Εάν βγήκαν τέλη αποδέσμευσης ενώ έχει λήξει το συμβόλαιο είναι για καταγγελία στην ΕΕΤΤ... Είναι παράνομο να χρεώνουν τέλη διακοπής από τη στιγμή που έχει λήξει το συμβόλαιο δεν μας δεσμεύει κάτι. Εμένα ακόμα να με πάρουν τηλέφωνο να μου το διευκρινίσουν καθώς και να μου στείλουν λογαριασμό
 
Εάν βγήκαν τέλη αποδέσμευσης ενώ έχει λήξει το συμβόλαιο είναι για καταγγελία στην ΕΕΤΤ... Είναι παράνομο να χρεώνουν τέλη διακοπής από τη στιγμή που έχει λήξει το συμβόλαιο δεν μας δεσμεύει κάτι. Εμένα ακόμα να με πάρουν τηλέφωνο να μου το διευκρινίσουν καθώς και να μου στείλουν λογαριασμό
Τελικα υπηρξε λαθοϛ πληροφορηση απο υπαλληλο φυσικου καταστηματοϛ σχετικα με το χρονικο διαστημα που θα μπορουσα να ζητησω ατελωϛ διακοπη τηϛ υπηρεσιαϛ, 10 ημερεϛ πριν τη ληξη οπωϛ μου ειπε οποτε η διακοπη εγινε 5 ημερεϛ πριν. Να σημειωσω οτι στιϛ τηλεφωνικεϛ συνομιλιεϛ με το τμημα ακυρωσεων ουδεποτε μου αναφερθηκε η απαιτηση αυτη. Με λιγα λογια πληρωνω την αγνοια των υπαλληλων και συστημικη αδυναμια ανανεωσηϛ τηϛ προηγουμενηϛ συμβασηϛ. Φυσικα και την απροσεξια μου. Το σιγουρο ειναι, τερμα για μενα η Vodafne μετα τη ληξη τηϛ συμβασηϛ Ακομα και ενα καρτοκινητο που εχω θα το μεταφερω σε αλλη εταιρια. Ελπιζω τουλαχιστον το android box να λειτουργει και μετα και να μη μεινει τουβλο.
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

angelalex

AVClub Addicted Member
24 December 2018
1,868
Αθήνα
Τελικα υπηρξε λαθοϛ πληροφορηση απο υπαλληλο φυσικου καταστηματοϛ σχετικα με το χρονικο διαστημα που θα μπορουσα να ζητησω ατελωϛ διακοπη τηϛ υπηρεσιαϛ, 10 ημερεϛ πριν τη ληξη οπωϛ μου ειπε οποτε η διακοπη εγινε 5 ημερεϛ πριν. Να σημειωσω οτι στιϛ τηλεφωνικεϛ συνομιλιεϛ με το τμημα ακυρωσεων ουδεποτε μου αναφερθηκε η απαιτηση αυτη. Με λιγα λογια πληρωνω την αγνοια των υπαλληλων και συστημικη αδυναμια ανανεωσηϛ τηϛ προηγουμενηϛ συμβασηϛ. Φυσικα και την απροσεξια μου. Το σιγουρο ειναι, τερμα για μενα η Vodafne μετα τη ληξη τηϛ συμβασηϛ Ακομα και ενα καρτοκινητο που εχω θα το μεταφερω σε αλλη εταιρια. Ελπιζω τουλαχιστον το android box να λειτουργει και μετα και να μη μεινει τουβλο.
Εμένα μου είπαν να πάρω μετά το τέλος του συμβολαίου τηλέφωνο στο τμήμα διακοπών και όπως και έγινε. Το να πληρώνουμε τέλη για εξα συμβόλαιο ληγμένο στο οποίο όποτε θέλουμε φεύγουμε ατελώς είναι παράνομο
 
  • Like
Reactions: thiseas
Εμένα μου είπαν να πάρω μετά το τέλος του συμβολαίου τηλέφωνο στο τμήμα διακοπών και όπως και έγινε. Το να πληρώνουμε τέλη για εξα συμβόλαιο ληγμένο στο οποίο όποτε θέλουμε φεύγουμε ατελώς είναι παράνομο
Δυστυχωϛ την πατησα και δε μπορω να μην το πληρωσω γιατι θα μου το κοψουν. Αν ημουν στη θεση σου, που δεδομενα η διακοπη εγινε μετα τη ληξη δε θα πληρωνα τιποτα και θα εκανα καταγγελια στη ρυθμιστικη αρχη. Αν σου απαντησουν ενημερωσε μαϛ.
 

angelalex

AVClub Addicted Member
24 December 2018
1,868
Αθήνα
Δυστυχωϛ την πατησα και δε μπορω να μην το πληρωσω γιατι θα μου το κοψουν. Αν ημουν στη θεση σου, που δεδομενα η διακοπη εγινε μετα τη ληξη δε θα πληρωνα τιποτα και θα εκανα καταγγελια στη ρυθμιστικη αρχη. Αν σου απαντησουν ενημερωσε μαϛ.
Εννοείται θα σας πω περιμένω να μου πουν τι πήγε λάθος
 

angelalex

AVClub Addicted Member
24 December 2018
1,868
Αθήνα
Μίλησα με τη Vodafone. Το ζήτημα διευθετήθηκε και θα μου βγάλουν εκ νέου λογαριασμό. Μου είχαν βάλει τέλη διακοπής υπηρεσίας ενώ το συμβόλαιο μου είχε λήξει και τους εξήγησα ότι αυτό είναι παράνομο το έψαξαν και μου είπαν ότι έχω δίκιο και ότι θα γίνει άμεσα η αποχρέωση του ποσού και ότι δεν θα επιβαρυνθώ. Πάντως είναι απαράδεκτο γενικά να χρεώνουν πέναλτι αποχώρησης όταν το συμβόλαιο έχει λήξει, αυτό δεν το έχω ξαναδεί σε καμία άλλη εταιρεία.....
 
Μίλησα με τη Vodafone. Το ζήτημα διευθετήθηκε και θα μου βγάλουν εκ νέου λογαριασμό. Μου είχαν βάλει τέλη διακοπής υπηρεσίας ενώ το συμβόλαιο μου είχε λήξει και τους εξήγησα ότι αυτό είναι παράνομο το έψαξαν και μου είπαν ότι έχω δίκιο και ότι θα γίνει άμεσα η αποχρέωση του ποσού και ότι δεν θα επιβαρυνθώ. Πάντως είναι απαράδεκτο γενικά να χρεώνουν πέναλτι αποχώρησης όταν το συμβόλαιο έχει λήξει, αυτό δεν το έχω ξαναδεί σε καμία άλλη εταιρεία.....
Μιλησεϛ με καταστημα ή τηλεφωνικα? Επισηϛ ενημερωσε μαϛ για την οριστικη διευθετηση αφου με οσα εχω δει εχω χασει καθε εμπιστοσυνη. Ρωταω με ποιον μιλησεϛ για να διατυπωσω παραπονα λογω μη ενημερωσηϛ μου απο το τμημα διακοπων οταν συνομιλησαμε. Περαν τουτου δικο τουϛ προβλημα ειναι οτι δε μπορουν να κανουν ανανεωση και σε αναγκαζουν να κανειϛ διακοπη τηϛ παλιαϛ και νεα συμβαση στη συνεχεια.
 
  • Like
Reactions: angelalex

angelalex

AVClub Addicted Member
24 December 2018
1,868
Αθήνα
Μιλησεϛ με καταστημα ή τηλεφωνικα? Επισηϛ ενημερωσε μαϛ για την οριστικη διευθετηση αφου με οσα εχω δει εχω χασει καθε εμπιστοσυνη. Ρωταω με ποιον μιλησεϛ για να διατυπωσω παραπονα λογω μη ενημερωσηϛ μου απο το τμημα διακοπων οταν συνομιλησαμε. Περαν τουτου δικο τουϛ προβλημα ειναι οτι δε μπορουν να κανουν ανανεωση και σε αναγκαζουν να κανειϛ διακοπη τηϛ παλιαϛ και νεα συμβαση στη συνεχεια.
Απευθείας με τη Vodafone δεν μπλέκω με καταστήματα όλο λάθος μου τα λένε και μετά μου λένε μα τα είπαμε αλλιώς (όλες το κάνουν αυτό όχι μόνο η Vodafone). Θα με καλέσει μεθαύριο μια κυρία να με ενημερώσει για την αποχρέωση και στις 8 Σεπτεμβρίου θα βγει καινούριος λογαριασμός χωρίς τα 54 ευρώ ρήτρα που μου έβαλαν. Και να μη σχολιάσω ότι αν όντως είχα κόψει πρόωρα το συμβόλαιο ζητάνε 54 ευρώ που είναι πολλά. Γενικά αν δεν αλλάξει κάτι θα προβώ σε καταγγελία το έχω πει να το γνωρίζουν ζήτησα τόσο το συμβόλαιο όσο και τον λογαριασμό στο μέιλ μου για να δω αν έχουν κάποιο παράθυρο. Εάν τυχόν δεν βάλουν μυαλό με τη χρέωση θα το φτάσω στα άκρα, τόσο νομικά όσο προσωπικά, και αυτό γιατί καμία υπηρεσία δεν της επιτρέπεται νόμιμα να επιβάλλει ρήτρα αποχώρησης μετά τη λήξη του συμβολαίου. Και από δω και στο εξής ας λέει ο βελερεφοντης και ο κάθε βελερεφοντης για τη Vodafone, όπου σταθώ και όπου βρεθώ θαψιμο θα τρώνε.
 
  • Like
Reactions: kostthem

eri77

Senior Member
7 March 2014
301
Εδώ και λίγες μέρες έχω κάνει την μεταβίβαση από nova σε vodafone. Πλήρωνα 33 ευρό με ταχύτητα 200 mbps και τώρα πληρώνω 40 ευρό. Έχω επιπλέον 100 mbps σε ταχύτητα, vodafone tv + Disney. Στην ουσία με 7 ευρό παραπάνω έχω την vodafone tv +dieney. Εννοείται ότι θα μπορούσε να είχε καλύτερη ποιότητα και ευκολία όσο αφορά την εφαρμογή tv αλλά πρέπει να είμαι και ειλικρινής. Είναι value for money. Οποτε δεν καταλαβενω όλο αυτό το κράξιμο.
 
  • Like
Reactions: sdragon28

angelalex

AVClub Addicted Member
24 December 2018
1,868
Αθήνα
Εδώ και λίγες μέρες έχω κάνει την μεταβίβαση από nova σε vodafone. Πλήρωνα 33 ευρό με ταχύτητα 200 mbps και τώρα πληρώνω 40 ευρό. Έχω επιπλέον 100 mbps σε ταχύτητα, vodafone tv + Disney. Στην ουσία με 7 ευρό παραπάνω έχω την vodafone tv +dieney. Εννοείται ότι θα μπορούσε να είχε καλύτερη ποιότητα και ευκολία όσο αφορά την εφαρμογή tv αλλά πρέπει να είμαι και ειλικρινής. Είναι value for money. Οποτε δεν καταλαβενω όλο αυτό το κράξιμο.
Για την υπέροχη εφαρμογή, για το περιεχομενο (από το HBO λείπουν πολλά) την κρυστάλλινη και 4κ εικόνα καθώς και τον Dolby ήχο. Και εγώ προσωπικά για την ευλάβεια τους που μου χρέωσαν τέλη διακοπής μετά τη λήξη του συμβολαίου μου. Και είναι και μερικοί που γίνονται εριστικοί με το να λένε ότι όλα λειτουργούν ρολόι