Vodafone TV

Το έχουμε ξαναπεί,ΔΕΝ προσφέρει το πλήρες ΜΑΧ η vodafone tv !ΔΕΝ το προσφέρει ασχέτως τι διαφημίζει ! Κ είναι ξεκάθαρο τι διαφημίζει..τώρα αν δεν το προσφέρει προς ώρας η δεν θα το προσφέρει θα πρέπει επισήμως να μας το πει η ίδια κ όχι το κάθε τρολ .
Το είχα ξαναγράψει ΑΝ θα βάλει ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΘΈΣΕΙ θα πρέπει να κάνει αναδιαμόρφωση του ui της ..αν κ πιστεύω ότι θα βάζει μήνα μήνα λίγο λίγο ..δυστυχώς ..

Συγνώμη για τα κατά τόπους κεφαλαία ,αλλά ημαρτον
 
Ναι, αμφιβάλλω αν κανείς νοήμων περίμενε από τη μία μέρα στην άλλη να μπει όλο το περιεχόμενο μεταφρασμένο. Το θέμα είναι αν και πόσο θα μπει σε βάθος χρόνου. Είναι προφανώς και θέμα δικαιωμάτων στη μέση.
 
Το έχουμε ξαναπεί,ΔΕΝ προσφέρει το πλήρες ΜΑΧ η vodafone tv !ΔΕΝ το προσφέρει ασχέτως τι διαφημίζει ! Κ είναι ξεκάθαρο τι διαφημίζει..τώρα αν δεν το προσφέρει προς ώρας η δεν θα το προσφέρει θα πρέπει επισήμως να μας το πει η ίδια κ όχι το κάθε τρολ .
Το είχα ξαναγράψει ΑΝ θα βάλει ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΘΈΣΕΙ θα πρέπει να κάνει αναδιαμόρφωση του ui της ..αν κ πιστεύω ότι θα βάζει μήνα μήνα λίγο λίγο ..δυστυχώς ..

Συγνώμη για τα κατά τόπους κεφαλαία ,αλλά ημαρτον

Φίλε μου ούτε ξέρω ούτε με ενδιαφέρει ποιο είναι το πλήρες περιεχόμενο του max.

Εγώ απλά μπήκα στο site της Vodafone , έκανα κλικ στο κεντρικό banner που διαφημίζουν το Max και έκανα μια συνδρομή με βάση αυτά που ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ γράφουν.

Στο discovery tab πχ έχει την εικόνα με τον τίτλο από μόλις 3 ντοκιμαντέρ από τα οποία δε βρίσκω ΚΑΝΕΝΑ στο περιεχόμενο.

Δηλαδη αν έγραφε ότι υπάρχει στις πχ ταινίες το Wonder Woman με εικόνα από το banner της ταινίας , αγόραζες το πακέτο και δεν έβρισκες την ταινία πως θα ένιωθες;

IMG_4423.jpeg
 
ΔΕΝ το προσφέρει ασχέτως τι διαφημίζει ! Κ είναι ξεκάθαρο τι διαφημίζει..

Δεν μπορεί να το διαφημίζει και να μην το προσφέρει.

Επίσης είναι υποχρεωτικό να είναι απολύτως ξεκάθαρο εξ' αρχής τι δίνεται. Γιατί παραπλανητική διαφήμιση είναι και αυτό. Οφείλει να είναι ξεκάθαρη ΠΑΝΤΟΥ!

Αυτά δεν τα βγάζουμε από το κεφάλι μας. Έτσι είναι ο νόμος και αυτό ακολουθείται από την εμπορική ηθική. Σκέψου να δεις ένα προϊόν, να το αγοράσεις και να ανακαλύπτεις στη συνέχεια ότι είναι μισό. Εάν θέλεις να μην κοροιδέψεις τον άλλον, το γράφεις ΞΕΚΑΘΑΡΑ και από την ΑΡΧΗ.

Στο Banner λοιπόν θα έπρεπε να γράφουν ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ για περιεχόμενο π.χ. από Discovery Channel κατόπιν χρέωσης. Αντ' αυτού δίνουν την εντύπωση ότι και στο ένα και στο άλλο πακέτο έχεις το προϊόν.
 
Θα μπορούσσν να δώσουν μια συνέντευξη και να πουν ότι το περιεχόμενο θα μπει σε 10 μήνες, σε 10 χρόνια...
 
Πάμε άλλη μία.

Το τι θα κάνω εγώ, είναι αποκλειστικά δικός μου λογαριασμός.

Τα προβλήματα της Vodafone τα έχει δημιουργήσει η ίδια, όχι εγώ. Εγώ έχω καταγεγραμμένες τις συγνώμες τους για τη συμπεριφορά και την αναποτελεσματικότητά της.

Είτε πρόκειται για αχυρώνα είτε για γάιδαρο, εγώ απλώς δείχνω πότε είναι αχυρώνας και πότε γάϊδαροι.
Επειδη αυτο με τις καταγεγραμενες συγγνωμες που σου ζητουν γονυπετεις το εχεις γραψει επανειλημενως, κανω εγω τον κοπο να σε ρωτησω ποσες ειναι, γιατι νομιζω οτι αυτη την ερωτηση περιμενεις απο καποιον μας μερες τωρα, για να δωσεις νουμερακι.

Επισης επειδη σε βλεπω πολυ των νομικων προσεγγισεων ακομα και για το πώς καποιος θα σου πει την καλημερα, θα περιμενα οτι θα προσεγγιζες με τον ιδιο τροπο τα γραφομενα σου, διοτι δε θα παει και πολυ καλα αν καποιος απο την αλλη πλευρα αναγνωσει καποια απο οσα γραφεις , εχοντας εκεινος παρομοια λογικη κι αντιμετωπιση των πραγματων με τη δικη σου.

ΥΓ. Δεν με απασχολει να υποστηριξω κανεναν, εχεις κουρασει απιστευτα ομως, στο εχουν αναφερει κι αλλοι. Και biased εισαι, και επαναλαμβανεσαι, και εχεις αδικο σε πολλα απο οσα λες που ειτε στο επισημανουν, ειτε οχι, ενα και το αυτο. Οχι βεβαια πως εχεις δειξει διαθεση να ακουσεις οποιονδηποτε δεν ειναι χειροκροτητης των γραφομενων σου, αλλα whatever, απλη επισημανση κανω, κουρασε το θεμα.
 
Last edited:
Οι συγνώμες είναι καταγεγραμμένες και ηχογραφημένες.
Καταλαβαίνεις, πιστεύω, ότι οι συγγνώμες είναι πλαστές και κενές περιεχομένου ή οποιασδήποτε αξιας, υπαγορευμένες απλά από τον κώδικα της διαχείρισης δύσκολων πελατών, και ότι στην πραγματικότητα δεν δίνουν δεκάρα ούτε για σένα ούτε για αυτα που λες ότι έπαθες εξαιτίας τους.
Καθως και ότι ο μοναδικός σκοπός τους είναι να σε κάνουν να πιστεύεις ότι κάποιος δίνει δεκάρα.

Δεν σημαίνουν τίποτα και δεν έχουν καμία αξία. Απλά υποδηλώνουν ένα βαθμό ευγένειας και μέχρι εκεί.

Σου έκαναν 2-3 δώρα, όπως κάνουν σε όλους τους δύσκολους. Όταν δουν ότι ξεπερνιέται το όριο που τους έχει τεθεί από το managenent για αντίστοιχες περιπτώσεις, θα αλλάξουν τροπάρι.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Bellerophontes
Καταλαβαίνεις, πιστεύω, ότι οι συγγνώμες είναι πλαστές και ψεύτικες, υπαγορευμένες απλά από τον κώδικα της διαχείρισης δύσκολων πελατών, και ότι στην πραγματικότητα δεν δίνουν δεκάρα ούτε για σένα ούτε για αυτα που λες ότι έπαθες εξαιτίας τους.
Καθως και ότι ο μοναδικός σκοπός τους είναι να σε κάνουν να πιστεύεις ότι κάποιος δίνει δεκάρα.
Δεν σημαίνουν τίποτα.
Σου έκαναν 2-3 δώρα, όπως κάνουν σε όλους τους δύσκολους. Όταν δουν ότι ξεπερνιέται το όριο που τους έχει τεθεί από το managenent, θα αλλάξουν τροπάρι.

Δεν έχουν κάνει κανένα δώρο γιατί δεν έχω δεχτεί κανένα δώρο. Μάλλον δεν έχεις διαβάσει προσεκτικά τι έχω γράψει.
Αν οι συγνώμες τους είναι ψεύτικες όπως λες, τότε αυτό βαραίνει αυτούς, όχι εμένα και θα πρόκειται για ένα ακόμα κακώς κείμενο από την πλευρά τους.

Δύσκολος πελάτης εγώ; Συμπληρώνονται δύο εβδομάδες που δεν έχει αποσταλλεί όλος ο εξοπλισμός. Και μόνο που κάνω υπομονή δείχνει πόσο ανεκτικός είμαι.

Όταν αποφασίσουν να τηρήσουν εκείνα που πληρώνονται για να παρέχουν, θα τους πάρω στα σοβαρά. Μέχρι τότε όχι. Στο χέρι τους είναι, όχι στο δικό μου.
 
  • Haha
Reactions: Bellerophontes
Το δωρεάν πάγιο που έγραψες πιο πίσω θα το πληρώσεις, δηλαδή;

Αυτό είναι αποζημίωση για το ότι συνεχίζεται η μη τήρηση ακόμα και τη στιγμή που μιλάμε από την πλευρά τους, όχι δώρο. Επί λέξει τα δικά τους λόγια.
Και μάλιστα έγραψα ότι έχουμε με αυτό win-win κατάσταση.
Και είναι ακριβώς ένα πάγιο για να καλύψει τον χρόνο που ακόμα τρέχει και δεν έχει ολοκληρωθεί όλη η διαδικασία. Στην αρχή ήταν αναλογικά το ποσό, αλλά κατάλαβαν και οι ίδιοι ότι θα αργήσουν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία, οπότε ένα πάγιο πρόσφεραν κατόπιν της πρότασης για αναλογική ποσόστωση.

Δώρο ήταν εκείνο που προσπάθησαν στην αρχή να μου δώσουν, απεριόριστα data. Το οποίο και δεν το δέχτηκα.
 
  • Haha
Reactions: Bellerophontes
Και... μόλις με πήραν τηλέφωνο, μου ζήτησαν ταπεινά συγνώμη (ούτε και θυμάμαι πόσες φορές το έχουν κάνει αυτό πια) και μου είπαν ότι ο πρώτος λογαριασμός θα είναι μηδενικός. Το εύρος της πίστωσης δηλαδή αφορά ένα πάγιο.
Τους το είχα ζητήσει από χτες αυτό, αλλά ήθελαν να κάνουν αναλογική πίστωση για όσες υπηρεσίες δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω και όχι ένα ολόκληρο πάγιο.

Εδώ πώς και δεν ικανοποιήθηκες με αναλογική πίστωση αλλά ήθελες ολόκληρο πάγιο;
 
Εδώ πώς και δεν ικανοποιήθηκες με αναλογική πίστωση αλλά ήθελες ολόκληρο πάγιο;

Πάλι τα ίδια θα γράφω; Το έγραψα πιο πριν. Αντιπρόταση στην πρόταση έκανα και βγήκα και σωστός γιατί έτσι όπως πάει θα τον φάμε τον μήνα που δεν θα έχουν ολοκληρωθεί όλα. Και το δέχτηκαν.
Και επαναλαμβάνω, είναι αποζημίωση όχι δώρο.
Μην ξεχνάς ότι εμπεριέχεται σε όλο αυτό και η ταλαιπωρία.

Δηλαδή αυτοί έχουν πάρει διορία ένα μήνα. Δεν ξέρω πως να το γράψω πιο απλά.

Εγώ δεν θα δεχόμουν οτιδήποτε άσχετο με το πακέτο, όπως ήταν τα data. Δεν είμαι χτεσινός. Σιγά μην δώσω και λαβή κι από πάνω.
 
  • Haha
Reactions: Bellerophontes
Να ρωτήσω εγώ κάτι... υπάρχει τρόπος κάθε φορά που μπαίνουμε στην εφαρμογή να μην ακούγεται στο background κάποιο από τα live κανάλια? Αν δε κάνω λάθος αυτό που ακούγεται είναι το promo της voda.
 
Αντιπρόταση στην πρόταση έκανα και βγήκα και σωστός γιατί έτσι όπως πάει θα τον φάμε τον μήνα που δεν θα έχουν ολοκληρωθεί όλα. Και το δέχτηκαν.
Γιατί έκανες αντιπροταση; Είναι σωστό, δηλαδή, κατά τη γνώμη σου, να μην πληρώνεις τηλεόραση ενώ βλέπεις, ίντερνετ ενώ έχεις και τηλέφωνο ενώ μιλάς επειδή δεν σου έστειλαν ακόμα (βασικά δεν παρελαβες, αλλά ίσως και να έστειλαν) ένα wifi repeater, το οποίο συμφώνησαν να σου στείλουν μεν (και θα σου στείλουν), αλλά δεν είναι προαπαιτούμενο για να αρχίσει και να λειτουργήσει οποιαδήποτε από τις ανωτέρω υπηρεσίες;
 
Να ρωτήσω εγώ κάτι... υπάρχει τρόπος κάθε φορά που μπαίνουμε στην εφαρμογή να μην ακούγεται στο background κάποιο από τα live κανάλια? Αν δε κάνω λάθος αυτό που ακούγεται είναι το promo της voda.

Επίσης το κανάλι Vodafone TV ακούγεται ενοχλητικά δυνατότερα από οτιδήποτε άλλο. Τόσο στον δέκτη τους όσο και σε οποιοδήποτε άλλο box που τρέχει την εφαρμογή από το playstore.
 
Γιατί έκανες αντιπροταση; Είναι σωστό, δηλαδή, κατά τη γνώμη σου, να μην πληρώνεις τηλεόραση ενώ βλέπεις, ίντερνετ ενώ έχεις και τηλέφωνο ενώ μιλάς επειδή δεν σου έστειλαν ακόμα ένα wifi repeater?

Γιατί έκανα αντιπρόταση; Γιατί έχω κρυστάλλινη μπάλα και βλέπω το μέλλον... . :ROFLMAO:

Βλέπεις που δεν διαβάζεις προσεκτικά; Εδώ δεν είχα ούτε δέκτη, ούτε internet ούτε σταθερό! Και στην τελική εγώ αντιπρόταση έκανα μέσα σε λογικά πλαίσια. Την δέχτηκαν σε δεύτερο χρόνο, αφού έκαναν μια ακόμα κουτσουκέλα και καταλαβαίνοντας εν τέλει ότι είναι εύλογη αντιπρόταση για την ταλαιπωρία. Αυτό είναι όλο και όπως βλέπεις ακόμα... περιμένουμε... .

Εγώ καλή τη πίστη κάνω υπομονή και πιστεύω ότι είμαστε κοντά στο να τα καταφέρουν πάντως να ολοκληρώσουν τις υποσχέσεις τους. Για να δούμε... .
 
Επίσης το κανάλι Vodafone TV ακούγεται ενοχλητικά δυνατότερα από οτιδήποτε άλλο. Τόσο στον δέκτη τους όσο και σε οποιοδήποτε άλλο box που τρέχει την εφαρμογή από το playstore.
Και ειδικά αν βλέπεις με ανοιχτό τον ενισχυτή (τα πάντα με ανοιχτό τον ενισχυτή βλέπω)
 
Και ειδικά αν βλέπεις με ανοιχτό τον ενισχυτή (τα πάντα με ανοιχτό τον ενισχυτή βλέπω)

Το κακό με αυτό είναι ότι σου δένονται τα χέρια καθώς δεν υπάρχει τρόπος να μειώσεις την ένταση μόνο για το κανάλι αυτό. Ο δέκτης έχει ένα γενικό volume για τα πάντα και οι ενισχυτές AV μπορούν να διαφοροποιήσουν την ένταση μεταξύ των εισόδων μόνο. Αλλά ο δέκτης είναι σε μία είσοδο και έχει πολλαπλά κανάλια.

Πρόβλημα... .