Vodafone TV

Πόσο εφικτό είναι να κάνουν μια συμφωνία με Netflix, Amazon η άλλη πλατφόρμα και να το πουλάνε 5€ πχ;
 
Πόσο εφικτό είναι να κάνουν μια συμφωνία με Netflix, Amazon η άλλη πλατφόρμα και να το πουλάνε 5€ πχ;
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αλλά όπως είναι τώρα τα πράγματα είναι η μόνη λύση για να κρατηθεί η πλατφόρμα στην ελληνική αγορά.
 
Προσπαθώ να αφαιρέσω την κάρτα μου για να μην χρεωθώ τον επόμενο μήνα και δεν με αφήνω με τίποτα. Λέει παρουσιάστηκε σφάλμα να δοκιμάσω αργότερα. Είμαι χωρίς συμβόλαιο. Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να πάρω;
 
Προσπαθώ να αφαιρέσω την κάρτα μου για να μην χρεωθώ τον επόμενο μήνα και δεν με αφήνω με τίποτα. Λέει παρουσιάστηκε σφάλμα να δοκιμάσω αργότερα. Είμαι χωρίς συμβόλαιο. Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να πάρω;
Στείλε στο τσατ φίλε.
 
Προσπαθώ να αφαιρέσω την κάρτα μου για να μην χρεωθώ τον επόμενο μήνα και δεν με αφήνω με τίποτα. Λέει παρουσιάστηκε σφάλμα να δοκιμάσω αργότερα. Είμαι χωρίς συμβόλαιο. Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να πάρω;
λολ. το ιδιο και σε μενα. με χρεωναν επι τρεις μηνες λογο συστημικου προβληματος και μετα απο αλλους 2 μηνες μου τα επεστρεψαν. οπου τους 2 μηνες τουα βαλαν στην καρτα και τον 3 παλι λογω προβληματος δεν γινοταν και μου το βαλαν σαν υπολοιπο στο κινητο. γκουντ λακ
 
Από 15/10 που πήρα τηλέφωνο για διακοπή του tv ακόμη στέλνουν μήνυμα για να κάνω αποδοχή το συμβόλαιο για το 2play. Κουράστηκα να καλώ στο 13830 κ στο τσατ. Συστημικό πρόβλημα.. ο λογαριασμός εκδίδεται με πάγια της tv .. πιο ερασιτεχνική εταιρεία δεν υπάρχει, ΤΕΛΟΣ.
 
Από 15/10 που πήρα τηλέφωνο για διακοπή του tv ακόμη στέλνουν μήνυμα για να κάνω αποδοχή το συμβόλαιο για το 2play. Κουράστηκα να καλώ στο 13830 κ στο τσατ. Συστημικό πρόβλημα.. ο λογαριασμός εκδίδεται με πάγια της tv .. πιο ερασιτεχνική εταιρεία δεν υπάρχει, ΤΕΛΟΣ.
Κάνε τον κόπο και πήγαινε από ένα κατάστημα face to face. Έτσι όπως πάνε θα σε φτάσουν στις 15 Δεκεμβρίου, που είναι και το διάστημα που μπορείς να σταματήσεις υπηρεσίες τους δίχως πέναλτυ.
 
Εγώ φίλε μου είχα triple play και έκανα διακοπή του Vodafone tv κάπου στον Σεπτέμβριο. Ο επόμενος λογαριασμός μετά την διακοπή περιελάμβανε κανονικά την χρέωση του vtv και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι από τον επόμενο λογαριασμό θα γίνει η εκκαθάριση. Πλήρωσα λοιπόν αυτά που είχαμε συμφωνήσει για να διατηρήσω το douple play και όντως στον επόμενο λογαριασμό είχε αφαιρεθεί η χρέωση της υπηρεσίας.
Όντως είναι λίγο ερασιτεχνική η όλη διαδικασία , αλλά προσωπικά δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα με τον λογαριασμό στην συνέχεια.
 
  • Like
Reactions: neksuper3
Να ρωτήσω η πιο χαμηλή τιμή που έχουν δωσει λογω διακοπής των nova sports ποια είναι. Ειμαι σε 50αρα γραμμη και μου προτείνουν το ιδιο πρόγραμμα στα 16 ευρω. Εχω βαλει eon tv ηδη αλλα θελω να τους πίεσω για κατι καλύτερο. Υπάρχει τετοια περίπτωση; Έστω χωρίς tv. Δεν με αφορά ποια. Κάτι θυμάμαι για 13 ευρω απο εναν φιλο
 
Να ρωτήσω η πιο χαμηλή τιμή που έχουν δωσει λογω διακοπής των nova sports ποια είναι. Ειμαι σε 50αρα γραμμη και μου προτείνουν το ιδιο πρόγραμμα στα 16 ευρω. Εχω βαλει eon tv ηδη αλλα θελω να τους πίεσω για κατι καλύτερο. Υπάρχει τετοια περίπτωση; Έστω χωρίς tv. Δεν με αφορά ποια. Κάτι θυμάμαι για 13 ευρω απο εναν φιλο
Κάποιοι φίλοι έχουν συνδυαστικά προγράμματα με κινητά και παίρνουν εκπτώσεις.
 
Εχω κατεβάσει δοκιμαστικά την εφαρμογη για android tv και έχω κάνει δοκιμαστική εγγραφή για 1 μήνα.

Πολύ δύσχρηστη η εφαρμογή τους και το χειρότερο είναι ότι στις σειρές δεν μπορώ βρώ στο μενου ολα τα επεισόδια μιας σειρας.
 
Εχω κατεβάσει δοκιμαστικά την εφαρμογη για android tv και έχω κάνει δοκιμαστική εγγραφή για 1 μήνα.

Πολύ δύσχρηστη η εφαρμογή τους και το χειρότερο είναι ότι στις σειρές δεν μπορώ βρώ στο μενου ολα τα επεισόδια μιας σειρας.
Αν σκοπεύεις να το διακόψεις φίλε, δοκίμασε να αφαιρέσεις την κάρτα σου από την πάγια εντολή μην βρεθείς προ εκπλήξεως τελευταία μέρα γιατί κάποιοι ανάφεραν ότι δεν τους αφήνει λόγω τεχνικού προβλήματος.
 
  • Like
Reactions: Stacy
Εχω κατεβάσει δοκιμαστικά την εφαρμογη για android tv και έχω κάνει δοκιμαστική εγγραφή για 1 μήνα.

Πολύ δύσχρηστη η εφαρμογή τους και το χειρότερο είναι ότι στις σειρές δεν μπορώ βρώ στο μενου ολα τα επεισόδια μιας σειρας.
διπλό ποστ
 
Τελικά πήρα τηλέφωνο διότι και εμένα με εμφανιζε τεχνικό πρόβλημα. Πρέπει κάποιος αρχικα να επιλέξει διαγραφη λογαριασμού VODAFONE TV.
 
Τελικά πήρα τηλέφωνο διότι και εμένα με εμφανιζε τεχνικό πρόβλημα. Πρέπει κάποιος αρχικα να επιλέξει διαγραφη λογαριασμού VODAFONE TV.
Αν πρεπει να γινεται ετσι γιατι δεν το αναφερει?? βημα ενα αυτο βημα δυο το αλλο.
τοσο μπερδεμα τι λογο εχει οεο?
 
Από 15/10 που πήρα τηλέφωνο για διακοπή του tv ακόμη στέλνουν μήνυμα για να κάνω αποδοχή το συμβόλαιο για το 2play. Κουράστηκα να καλώ στο 13830 κ στο τσατ. Συστημικό πρόβλημα.. ο λογαριασμός εκδίδεται με πάγια της tv .. πιο ερασιτεχνική εταιρεία δεν υπάρχει, ΤΕΛΟΣ.
κάλεσε στο 13830 στις 8:00- δεν έχει αναμονή