Xenon vs Uhp Part II

Απάντηση: Re: Xenon vs Uhp Part II

Συμφωνώ με τον SPCAV !!!
Ενα θέμα το οποίο έχει κάποιο ενδιαφέρον μέσα στη πλήρη ησυχία τελευταία, για όλους οσους ενδιαφέρονται λίγο παραπάνω απο το απλό διαβασμα χαρακτηριστικών, καταντησε σαν μεσημεριανη εκπομπή.

Θα περιμενα μια πιο ωριμη αντιμετώπιση απο ατομα όπως τον προσφάτως τέως διαχειριστή μας (που εκτιμώ το πλειστον των γραπτών του ιδιαίτερως) που σε κάθε post του απαντάει με υπονοούμενα και με ειρωνίες.

ή είμαστε μια παρέα στη κυριολεξία χωρίς αντεγκλίσεις και μου-σου ή μόνο στα χαρτιά και στα πιστοποιητικά.

Η αποψη μου επι του θέματος, αν μου επιτρέπετε να συνεισφέρω, ακουμπάει ακριβώς όπως του συνφορουμίτη DIMA. Οσο δεν μιλάνε οι μηχανικοί ανοικτά πιστεύετε οτι δια της ατόπου επαγωγής "βλέπω-δεν βλέπω" διαφορα θα μπορέσουμε να δώσουμε έστω και μια μικρή απάντηση;
Καλούμαστε στο Thread να κάνουμε Reverse engineering σε αυτα που οι μηχανικοί κρατούν ερμητικώς κλειστά, με τη βοηθεια απλών μετρητικών οργάνων ή δια γυμνού οφθαλμού;

Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι οτι όλοι οι ακριβοί τρίτσιποι DLP και οι επαγγελματικοί προβολεις φοράνε πάντα Xenon και μάλιστα το διαλαλούν στα spec τους γραμμένο με Bold.
Υπάρχει λόγος άραγε;
Μανώλη, αν μου επιτρέπεις τον ενικό, γνωρίζεις κάτι παραπάνω;

Κωστα, αν εχεις διαβασει τα τελευταια θεματα θα εχεις διαπιστωσει οτι εχω προκληθει και ληδωρηθει πολλες φορες απο συγκεκριμενους κυριους εδω μεσα οι οποιοι κανουν "μπουρλοτο" οποιοδηποτε θεμα στο οποιο συμμετεχω ενεργα..
Το οτι δεν ειμαι πλεον διαχειριστης εχει και τα πλεονεκτηματα του διοτι δεν ειμαι υποχρεωμενος να ανεχομαι την αδικες επιθεσεις στο προσωπο μου..
Σε καθε περιπτωση ανατρεξε πισω και θα δεις πως ποτε δεν προκειται να ειρωνευτω ή να πεταξω σποντα σε κανεναν αν δεν εχω πρωτα προκληθει...
Συγγνωμη για το Off-topic..
 
Re: Απάντηση: Re: Xenon vs Uhp Part II

Κώστα οι επαγγελματικοί προβολείς θέλουν-πρέπει να καλύψουν μεγάλες οθόνες από μεγάλες αποστάσεις άρα θέλουν πολύ φως και πολύ ισχύ για αυτό.
Οι Xenon λάμπες έχουν το πλεονέκτημα να κρατούν σταθερά τα χαρακτηριστικά τους κατά την διάρκεια της ζωής τους.

Προφανώς οχι όλες αφού θυμάμαι του Μπάμπη Κολέζα η λάμπα στον VW100 αλλάχτηκε λόγω πτώσης φωτεινότητας. Εχω διαβασει και για άλλες τέτοιες περιπτώσεις.
Μήπως λοιπόν δεν είναι αυτός ο λόγος;
 
Στο θεμα του Αμερικανικου φορουμ εγινε μια πολυ ενδιαφερουσα τοποθετηση που θεωρω οτι εξηγει επαρκως γιατι πιθανον να μην ειναι αντιληπτες οι φασματικες διαφορες της λαμπας Xenon απο το ανθρωπινο ματι:
Originally Posted by glenned
In terms of accurate color reproduction from a digital PJ neither Xenon nor UHP has any advantage over the other, not even infinitesimally so. This isn't a matter of "opinion". It has to do with the science of human vision. It isn't physically possible. UHP has advantages in that it is cheaper, brighter, and thus cooler for a given lumens output.

If you want some in depth explanation, you can do a search on my posts from a year or two ago on this subject. That will take you to threads where this was covered extensively.

To synopsise briefly and generally. The human eye has only three types of color sensors. One type each for the reds, greens, and blues. The amount that each of these sensors is stimulated by any given light source creates a "stimulation pattern" in the brain that is interpreted by the human brain as a color. The brain cannot "see" light spectra. It only "sees" stimulation patterns. Different combinations of light spectra can create exactly the same stimulation pattern. It is impossible for the brain to tell the difference based on light spectra. That is the essence of why even though Xenon and UHP light sources have differing native light spectra, they can create EXACTLY the same stimulation patterns in the eye and thus the same colors in the brain.

This fact of human vision is what our entire video system is based on. In Video there are only three colors: Red, Green, and Blue. The camera (or digital film scanner in the case of film based sources) reads only three colors: RGB. They are encoded into a video system which records only three colors: RGB. Ultimately, the encoded video signal is displayed on a display (PJ, DRT, plasma, etc) that only displays three colors:RGB.

In the case of a digital PJ, both UHP and Xenon lamps can be used to create the exact stimulation patterns that are the exact color of Red, Green, and Blue specified by the Video System.

Glenn

Ναι βεβαια....
Μπορεις να βρεις τετοια διαφορα για να απαλυνεις τον πονο....
Υπαρχει το ντεπον..το ποσταν..το παναντολ..η ασπιρινη..κ.λ.π.
συμφωνω μαζι του......:flipout:
 
Αν θέλετε να συμμετέχετε ενεργά σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον θέμα θα παρακαλούσα να σταματήσει αυτή η ειρωνική διάθεση και η κατά μέτωπον επίθεση.

Σε περίπτωση που συνεχιστούν τα ειρωνικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
 
Re: Απάντηση: Xenon vs Uhp Part II

Nαι.....
Καλο ειναι να κανετε ενα τεστακι για να δειτε αν υπαρχει διαφορα..

Καλη δυναμη Μανωλη.....δειξε και την διαφορα αν υπαρχει ωστε να την καταλαβουν στα σιγουρα....

Κώστα, το ότι βλέπεις κάτι διαφορετικό, δεν είναι απόλυτα και το απόλυτα σωστό...

Όντως υπάρχουν διαφορές στις λάμπες. Όντως η XENON δείνει πιο γεμάτα και συμπαγή χρώματα.

Ποιός όμως μπορεί να αποδείξει ότι αυτό είναι και το πιο σωστό;

Έχουν κατατεθεί απόψεις επί απόψεων, τεκμηριωμένες ή μη κατά το δοκούν και δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα κάποια άκρη.

Συνεχίζεις να είσαι απόλυτος για κάτι που δεν μπορείς να τεκμηριώσεις.

Γνώμη σου, άποψη σου, αρέσκειά σου, δικαίωμά σου, αλλά μη βγάζεις όλους τους υπόλοιπους τρελλούς ή στραβούς.

Πάντα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, γνώμες, θέλγητρα και είναι δικαίωμα του καθενός να τα υποστηρίζει.

Χωρίς όμως να θίγει καταστάσεις και πρόσωπα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Xenon vs Uhp Part II

Προφανώς οχι όλες αφού θυμάμαι του Μπάμπη Κολέζα η λάμπα στον VW100 αλλάχτηκε λόγω πτώσης φωτεινότητας. Εχω διαβασει και για άλλες τέτοιες περιπτώσεις.
Μήπως λοιπόν δεν είναι αυτός ο λόγος;

Κώστα η φωτεινότητα είναι ενα από τα χαρακτηριστικά.
Άλλωστε σε επαγγελματικές υλοποιήσεις μιλάμε για χρήση λαμπών με μεγάλη ισχύ 1.000+, ή ακόμη και χρήση 2.
 
Νομίζω ότι είναι εν μέρει σωστή παρατήρηση-τοποθέτησή του. Μια και μιλάμε για το αντιλαμβάνεται το μάτι μας θα πρέπει σε αυτό το σημείο να συμπληρώσω διαφωνώντας σε ένα σημείο με τον “glenned”. Τα διαφορετικά μήκη κύματος για τα οποία έχουμε αναφερθεί σε αυτό το thread δεν είναι πραγματικά χρωματισμένα είναι απλά κύματα ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας με ένα συγκεκριμένο μήκος και ένα συγκεκριμένο ποσό ενέργειας. Τα μάτια μας περιέχουν δύο τύπους αισθητήρων -- ράβδοι και κώνοι (rods,cons) -- που είναι ευαίσθητο στο φως. Οι ράβδοι είναι ουσιαστικά μονοχρωματικoί αισθητήρες, με μια μέγιστη ευαισθησία περίπου στο μήκος κύματος 510nm (περίπου στο φάσμα του πράσινου). Είναι πολλαπλάσιοι σε σχέση με του κώνους και είναι η αιτία που μπορούμε να δούμε αντικείμενα σε περιβάλλον με πολύ χαμηλό φωτισμό. Άλλωστε και στην καθημερινή μας ζωή αντικείμενα που βρίσκονται πολύ μακριά διακρίνονται μονόχρωμα στην αρχή ενώ όσο ποιο κοντά έρχονται τότε αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε το χρώμα τους.
Η αίσθηση του χρώματος προέρχεται, όπως ανάφερα και ποιο πάνω, από τους κώνους. Τα μάτια μας περιέχουν τρεις διαφορετικούς τύπους κώνων, που είναι γνωστοί ως L,M και S (Long, medium, small). Από την ονομασία τους γίνεται αντιληπτό ότι κάθε ένας από αυτούς τους τύπους είναι ευαίσθητοι σε διαφορετικά μήκη. Απλοποιώντας το λίγο το θέμα θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ευαίσθητοι στο κόκκινο, πράσινοι, και το μπλε. Βεβαίως, το γεγονός ότι μπορούμε να συνδυάσουμε τα αρχικά χρώματα (κόκκινο, πράσινο, και μπλε) για να κάνουμε μια τεράστια σειρά άλλων χρωμάτων οφείλεται στους τρεις τύπους κώνων στα μάτια μας, αλλά οι κώνοι είναι πολύ περισσότερο σύνθετοι από όσο μπορούμε να καταλάβουμε και δεν μπορούν να συγκριθούν με σένσορες RGB.
Έτσι σε μήκη π.χ. 480nm μετέχουν και οι τρεις τύποι ενώ σε μήκος κύματος 580 nm οι τύπου «S» διεγείρονται περισσότερο από ότι οι «M».
Επιπλέον, οι κώνοι αποκρίνονται στο φως κατά τρόπο σύνθετο δεν είναι όπως τους αισθητήρες σε έναν σένσορα ή μια ψηφιακή κάμερα, όπου κάθε αισθητήρας καταγράφει απλά το ποσό φωτός που λαμβάνει. Μάλλον, οι κώνοι στα μάτια μας τροφοδοτούν ένα σύστημα επεξεργασίας που όχι μόνο λαμβάνει το σήμα από κάθε κώνο, αλλά και συγκρίνουν κάθε σήμα με αυτό των γειτόνων του. Εάν θέλαμε να κάνουμε μια ποσοστιαία αντιστοίχιση των L,M και S είναι περίπου 40:20: 1.
Το θέμα όμως είναι οι διαφορές μεταξύ αυτών των 2 τεχνολογιών και κατά πόσο αυτό είναι εμφανές. Διαφορά υπάρχει και τα αποτελέσματα μεταξύ δυο προβολέων είναι παραπλήσια όχι όμως ίδια. Εδώ μιλάμε για διαφορές οι οποίες μπορεί μεν να είναι ελάχιστες όχι όμως μηδενικές.

Μπορεί να συγκρίνεις και να πάρεις ασφαλή συμπεράσματα μόνο εάν μπορούσαμε να πάρουμε από ένα μόνο κατασκευαστή ένα προβολέα ίδιας τεχνολογίας έχοντας δουλέψει πάνω σε αυτό το project οι ίδιοι μηχανικοί και έχουν φιλτράρει κατάλληλα τα προβολικά έχοντας σαν πηγή λάμπες διαφορετικής τεχνολογίας.

Το ανάφερα και σε προηγούμενο post μου ότι όσο ποιο μεγάλη ισχύ έχουν οι λάμπες τόσο καλύτερες είναι φασματικά. Γιατί όμως θα με ρωτήσετε κάποιοι γιατί οι κατασκευαστές δεν βάζουν ισχυρές λάμπες στα προβολικά τους. Θα μπορούσα να δώσω μερικές απαντήσεις όπως το κόστος, το πολύπλοκο σύστημα ψύξης αλλά και το γεγονός ότι όσο ποιο μεγάλη ισχύ έχουν αυτές οι λάμπες άρα μεγαλύτερη πίεση στο εσωτερικό τους τόσο καλύτερο φάσμα έχουμε αλλά τα διάφορα peak είναι μεγαλύτερα με δυσάρεστα τις περισσότερες φορές αποτελέσματα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Xenon vs Uhp Part II

Κώστα, το ότι βλέπεις κάτι διαφορετικό, δεν είναι απόλυτα και το απόλυτα σωστό...

Όντως υπάρχουν διαφορές στις λάμπες. Όντως η XENON δείνει πιο γεμάτα και συμπαγή χρώματα.

Ποιός όμως μπορεί να αποδείξει ότι αυτό είναι και το πιο σωστό;


Έχουν κατατεθεί απόψεις επί απόψεων, τεκμηριωμένες ή μη κατά το δοκούν και δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα κάποια άκρη.

Συνεχίζεις να είσαι απόλυτος για κάτι που δεν μπορείς να τεκμηριώσεις.

Μα δεν ειμαι απολυτος......
Εξεφρασα την αποψη μου.....
Εξαλλου ολοι παραδεχονται οτι οι xenon δινουν ποιο καλο χρωμα...
Το γιατι και πως γινετε αυτο δεν με ενδιαφερει....
Το αποτελεσμα κοιταω....
Εξαλλου δεν χρειαζεται να τεκμηριωσω κατι το οποιο οι περισοτεροι το βλεπουν...Ακομα και ο ροτζερς λεει οτι με την καταλληλη χρηση φιλτραριζματος μπορει να ερθουν στα ισια xenon-uhp...
Oποτε μολις γινει αυτο τα ξαναλεμε...;)
Μεχρι στιγμης εχει το πανω χερι η xenon.....


Γνώμη σου, άποψη σου, αρέσκειά σου, δικαίωμά σου, αλλά μη βγάζεις όλους τους υπόλοιπους τρελλούς ή στραβούς.
Κωστη....
νομιζω οτι ολοι λενε πως οι xenon δινουν καλυτερο χρωμα....
δεν το λεω εγω μονο....
Δεν εβγαλα κανεναν στραβο....
Επειδη δεν συμφωνω σημαινει οτι ο αλλος ειναι στραβος..!!!!!




Πάντα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, γνώμες, θέλγητρα και είναι δικαίωμα του καθενός να τα υποστηρίζει.


Χωρίς όμως να θίγει καταστάσεις και πρόσωπα.

Συμφωνω....
Αλλα θα πρεπει να ισχυει και απο τις δυο πλευρες αυτο....



Yπομονη....
 
Μαλιστα. Οσο ζει κανεις μαθαινει που λενε....

Το φαινομενο ειναι υπαρκτο και ονομαζετε Inverted spectrum.

Για οποιον τον ενδιαφερει μπορει να διαβασει εδω καποια πραγματα....

http://en.wikipedia.org/wiki/Inverted_spectrum

Επισης θα καταλαβει απο που πηρε το ονομα του ο Qualia :D.

Aυτα για να το χαλαρωσουμε λιγακι.


Οσο τα ξαναψαχνω παντως, τοσο τα ξαναβρισκω. Πιστευω απο οσα καταλαβαινω οτι στοιχειοθετουνται οι αποψεις υπερ xenon και τεχνικα.

Απο οσα διαβαζω παντως, κι εδω και στο αμερικανικο (και στα παλαια θεματα που υπαρχουν παρα πολλα), οσοι τασονται υπερ της xenon και βλεπουν διαφορες και τις στοιχειοθετουν καπως.
Οσοι τασονται κατα, απλα θεωρουν οτι δεν υπαρχουν διαφορες και δεν τις βλεπουν. Στοιχεια παντως δεν εχουν δωθει πουθενα που να βασιζουν το λεγομενο "φιλτραρισμα" η ακομα και να το αποδεικνυουν με καποια μηχανακια.
Θα δουμε.

Παντως οταν βρω χρονο θα μαζεψω οτι εχω βρει κατα καιρους και θα τα παραθεσω.
 
To παρακατω ειναι αρκετα ενδιαφερον.

Περιεχει τεστ και δοκιμες σε ιδια μηχανηματα αλλαζοντας μονο τη λαμπα απο uhp σε xenon.
Μεταξυ αλλων, δοκιμαστηκε και μετρηθηκε ενας 7200 ινφοκους, φοροντας την μαμα λαμπα και μετα μια xenon. Αποτι αναφερει εγιναν και τα προβλεπομενα. Σαφως και οι μετρησεις περιεχονται στο κειμενο.

Εστω και εγκυκλοπαιδικα διαβαστε το....


http://optoelectronics.perkinelmer.com/content/RelatedLinks/NLT_CermaxCES.pdf


Απ'οτι εμαθα, καπου υπαρχει και κατι αντιστοιχο για καποιον dila. Το ψαχνω ..
 
Μπορειτε επισης να διαβασετε κι αυτο το κειμενακι.

http://optoelectronics.perkinelmer.com/content/WhitePapers/WTP_XenonvsMercury.pdf

Xenon provides numerous advantages in video projector applications

Αναφερει μεταξυ αλλων ....

Xenon, because of its even spectral output in all colors, requires little or no in-depth color balancing, enabling excellent
color projection and high-quality flesh tones. Using Xenon lamps, the consumer sees better color contrast and a superior
picture. The Xenon lamp has a color temperature of 6500 degrees K, while the color temperature of mercury lamps is
about 8000 degrees K. Since the optimal color temperature is 6500 K (D65), the mercury lamp’s spectral output must be
filtered down to meet that metric.
The filtering process for lowering color temperature in a mercury lamp also results in a loss of luminous efficacy.
Although mercury lamps have a much higher efficacy rating than Xenon lamps, the filtering process required makes
Xenon nearly comparable in terms of luminous efficacy after filtering. Xenon’s balanced color spectrum and true white
light produces accurate, brilliant colors to the consumer.....



.....DC operrattiions
Because of its short arc gap (<1 millimeter), the PerkinElmer Xenon lamp improves the collimation of the light, thus
improving the contrast ratio in chips when compared to mercury lamps. Better contrast ratio leads to an improved and
more distinguishable picture for the consumer. Whites and blacks achieve much more depth and more of a threedimensional
imagery. With a one-millimeter arc gap, an AC-operated lamp has two hot spots – one at each end of the
lamp. These two hot spots must be collimated onto the chip. On a DC lamp with an equal one-millimeter arc gap, there is
only one real hot spot. Thus, even though the arc gap is the same, the true or relevant arc is only a percentage of the
arc gap size. This equates to a shorter arc gap lamp and enables manufacturers and other sub-component companies to
develop and manufacture smaller and lower-cost products....



....αυτο μαλλον προς επιβεβαιωση του Καστρο....

Παρολαυτα, αξιζει ενος διαβασματος.




Ξερω οτι θα θεωρηθει ας πουμε "διαφημιστικο" της εν λογο εταιριας επειδη παραγει το υλικο, αλλα θα χαρω πολυ να διαβασω αντιστοιχο, απο αλλη εταιρια που παραγει uhp προς αντιπαραθεση.
 
Επισης μια ερωτηση προς οποιον γνωριζει. Επαγγελματια η μη....

Το παρακατω ειναι το τυπικο D65 που αναφερετε συχνα απο ολους.



07-01-06-light-source-D65.jpg




http://home.wanadoo.nl/paulschils/07.01.html




Θα ηθελα να ρωτησω με τι οργανο μετρα ο οποιος calibrator οτι εχει ρυθμισει ενα μηχανημα σε D65 και με ποιον τροπο.

Ξαναρωτω επισης κι επιμενω στον τροπο μετρησης ενος μηχανηματος απο τους ειδικους γιατι πιστευω οτι πολυ μεγαλη σημασια προς αξιολογηση των λεγομενων τους.
Μετρωντας 6-7-10 σημεια του παραπανω διαγραμματος , η και 50 αν θελετε, μπορουμε να ισχυριστουμε, η να δεχθουμε ως ισχυρισμο, οτι ενα μηχανημα ειναι D65???
(ας μην μπλεξω και την τριτη διασταση που λειπει).


Any thoughts?
 
To παρακατω ειναι αρκετα ενδιαφερον.

Περιεχει τεστ και δοκιμες σε ιδια μηχανηματα αλλαζοντας μονο τη λαμπα απο uhp σε xenon.
Μεταξυ αλλων, δοκιμαστηκε και μετρηθηκε ενας 7200 ινφοκους, φοροντας την μαμα λαμπα και μετα μια xenon. Αποτι αναφερει εγιναν και τα προβλεπομενα. Σαφως και οι μετρησεις περιεχονται στο κειμενο.

Εστω και εγκυκλοπαιδικα διαβαστε το....


http://optoelectronics.perkinelmer.com/content/RelatedLinks/NLT_CermaxCES.pdf


Απ'οτι εμαθα, καπου υπαρχει και κατι αντιστοιχο για καποιον dila. Το ψαχνω ..

Το διαβασα αλλα απο οτι βλεπω τα συμπερασματα τους ειναι ελαφρως περιεργα: Μιλουν για καλυτερα flesh tones και πιο κορεσμενο κοκκινο με την Xenon! Αν δεν κανω λαθος, οι συντεταγμενες για τον κορεσμο καθε βασικου χρωματος (οπως το κοκκινο) ειναι συγκεκριμενες βασει προτυπων! Επομενως, ακομα και αν παραγει πιο κορεσμενο κοκκινο η Xenon δεν σημαινει απαραιτητα οτι ειναι και σωστο! Αλλωστε, ο (υπερ) κορεσμος των χρωματων καθε προβολεα ειναι ευκολο πραγμα στις ημερες μας και δεν απαιτει χρηση ειδικης λαμπας..
Επισης μου εκανε εντυπωση που συγκριναν τον ιδιο προβολεα με τις διαφορετικες λαμπες αλλα στην καθε περιπτωση ειχαν διαφορετικη θερμοκρασια λευκου (6450 UHP- 6700 Xenon)..
Πως γινεται ετσι σωστη συγκριση?
 
To παρακατω ειναι αρκετα ενδιαφερον.

Περιεχει τεστ και δοκιμες σε ιδια μηχανηματα αλλαζοντας μονο τη λαμπα απο uhp σε xenon.
Μεταξυ αλλων, δοκιμαστηκε και μετρηθηκε ενας 7200 ινφοκους, φοροντας την μαμα λαμπα και μετα μια xenon. Αποτι αναφερει εγιναν και τα προβλεπομενα. Σαφως και οι μετρησεις περιεχονται στο κειμενο.
Tι αποτελεσμα εβγαλαν Χρηστο.....χονδρικα πεστο....
 
Το διαβασα αλλα απο οτι βλεπω τα συμπερασματα τους ειναι ελαφρως περιεργα: Μιλουν για καλυτερα flesh tones και πιο κορεσμενο κοκκινο με την Xenon! Αν δεν κανω λαθος, οι συντεταγμενες για τον κορεσμο καθε βασικου χρωματος (οπως το κοκκινο) ειναι συγκεκριμενες βασει προτυπων! Επομενως, ακομα και αν παραγει πιο κορεσμενο κοκκινο η Xenon δεν σημαινει απαραιτητα οτι ειναι και σωστο! Αλλωστε, ο (υπερ) κορεσμος των χρωματων καθε προβολεα ειναι ευκολο πραγμα στις ημερες μας και δεν απαιτει χρηση ειδικης λαμπας..
Επισης μου εκανε εντυπωση που συγκριναν τον ιδιο προβολεα με τις διαφορετικες λαμπες αλλα στην καθε περιπτωση ειχαν διαφορετικη θερμοκρασια λευκου (6450 UHP- 6700 Xenon)..
Πως γινεται ετσι σωστη συγκριση?


Δεν ειναι ουτε δουλεια μου , ουτε η θεση μου τετοια που να με βοηθα να αξιολογω τετοιες εταιριες .
Προσπαθω να μαθαινω καποια πραγματα απο τα γραφομενα τους να ψαχνω και να αξιολογω. Εφοσον δημοσιευονται, εχουν και υποσταση.
Το πως γινεται το ενα και το αλλο, δεν το γνωριζω. Διαβαζω αποτελεσματα.

edit....στο κειμενο δημοσιευονται και συντεταγμενες χρωματων.

Μακαρι να ειχαμε εστω κατι απο την αναποδη. Κατι..
 
Επισης θα ηταν χρησιμο σε οσους ψαχνουν 5 πραγματα , να ξερουμε ποιο ειναι το θεμα μας .
Ειναι μεταξυ λαμπων και μονο η overall σε μηχανηματα?

Παντως οτι τεχνικα στοιχεια και να εχω βρει ειτε ετσι ειτε αλλιως, λενε το ιδιο πραγμα μαλλον. Το ιδιο λεει και στα ποστ του ο Μανωλης.
Εκτος αν δεν τα εχω κατανοησει σωστα.
 
Χρηστο, αν μιλαμε για δυνατοτητες δημιουργιας μεγαλυτερης χρωματικης παλετας απο την Xenon, νομιζω οτι ολοι δεχομαστε το αυτονοητο, απο το πρωτο Post.

Ομως αυτο δεν ενδιαφερει κανενα, παρα μονο ακαδημαικα.

Το ζητουμενο ειναι αν στο παρον προτυπο μετρησεων και προβολης , εχει να δωσει κατι παραπανω η συγκεκριμενη τεχνολογια ή ειναι μαρκετιστικο κολπο.

Εδω οι γνωμες διαφερουν.
 
Δεν ειναι ουτε δουλεια μου , ουτε η θεση μου τετοια που να με βοηθα να αξιολογω τετοιες εταιριες .
Προσπαθω να μαθαινω καποια πραγματα απο τα γραφομενα τους να ψαχνω και να αξιολογω. Εφοσον δημοσιευονται, εχουν και υποσταση.
Το πως γινεται το ενα και το αλλο, δεν το γνωριζω. Διαβαζω αποτελεσματα.

edit....στο κειμενο δημοσιευονται και συντεταγμενες χρωματων.

Μακαρι να ειχαμε εστω κατι απο την αναποδη. Κατι..

Οντως εχει συντεταγμενες...
οι οποιες ειναι διαφορετικες απο αυτες του Rec. 709.
Πχ, Το κοκκινο της UHP του τεστ ειναι ακριβως στην τιμη του Rec.709 (0.64) ενω της Xenon ειναι στο 0.66 δηλαδη ελαφρως υπερκορεσμενο.
Αν κανω λαθος ας με διορθωσει ο Μανωλης.

Απο την wikipedia:

ITU-R BT.709

xW 0.3127
yW 0.3290
xR 0.64
yR 0.33
xG 0.30
yG 0.60
xB 0.15
yB 0.06
 
Last edited: