Re: Xiaomi Mi4c [SnapDragon 808 / 215 ]
να ενημερώσω για ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε με το mi4i
πριν λίγο καιρό (και έχοντας το κινητό σε τσέπη παντελονιού) η οθόνη έσπασε χωρίς να πέσει κάτω - φυσικά αυτό δεν αποδεικνύεται αλλά αξίζει να αναφερθεί
ψάχνοντας στο νετ βρήκα ότι υπάρχει αρκετός κόσμος που έπαθε κάτι παρόμοιο
για την επισκευή του κινητού, επικοινώνησα μεταξύ άλλων και με το επίσημο customer service Ευρώπης και πήρα την ακόλουθη απάντηση - παραθέτω παρακάτω αυτούσιο το email από το European customer service
Hi Sir/Madam,
Thank you for your support and attention towards XiaoMi.
Thank you for letting us know of this information,
We are truly sorry for the inconvenience you have encountered.
We do sincerely suggest you kindly take the device for a technical test with the original seller,
Kindly for your information,
All Xiaomi items can only be applying for the after-sale warranty service within the original region of its purchase.
Euro/USA market do not support provide international shipping and after-sale service to the items which did not purchase directly with us through the official site
www.mi.com/en/ as your reference kindly.
We do think the original seller should be able to provide you exchange or repair service regarding of this purchased item.
We do sincerely appreciated for your understanding and patience with us kindly.
Kindly making contact with the original seller regarding of this purchase,
Hopefully you will be able to receive an exchange or repair policy

We appreciate your understanding and cooperation.
If you have any further question, please feel free to contact us.
May you experience a lifetime of love, happiness and joy!
πέρα από τις ολόψυχες ευχές του customer service για υγεία, ευημερία, καλή τύχη, αγάπη, χαρά, καλό ταξίδι, καλή αντάμωση και στο επανειδίν, προφανώς το μόνο που μένει είναι ότι η εταιρεία δεν αναλαμβάνει να επισκευάσει τα κινητά της ούτε επί πληρωμή - έτσι απλά.
Στην ουσία λοιπόν αντί για όλα τα παραπάνω, μάλλον μου εύχονται "καλό ζευγάρωμα" με τον δικό τους τρόπο
διευκρινίζω ότι στο email ρωτάω συγκεκριμένα "πόσο κοστίζει η επισκευή" - δε ζητάω αντικατάσταση...