Αυτό λίγο πολύ με την εξέλιξη των DSP chip και των DAC είναι εμφανές και σε άλλες μάρκες ενισχυτών AV. Βέβαια σε ό,τι αφορά την προσομοίοση χώρων ακουστικής (DSP programs) πολλά χρόνια τώρα η yamaha είναι μπροστά.
Πρόσφατα άκουσα Atmos, δεν μπορώ να πω ότι αξίζει την φασαρία και το κοστος για να ακούς ένα αεροπλάνο ή την βροχή κτλ.
Παρόλα αυτά αν είχα ψευδοροφή παντού στο ταβάνι, δεν με πείραζε να γεμίσω τον τόπο ηχεία και μου περίσσευαν χρήματα θα πήγαινα για το full Atmos πακέτο έτσι απλά για να είμαι στο cutting edge και να κερδίζω αυτό το έστω 10% σε immersion.
Υ.γ. Αν εχεις dedicated χώρο και κάθεσαι στην ιδανική θέση, γιατί όχι, αλλά σε ένα συμβατικοί δωμάτιο/σαλόνι ούτε καν το 7.1 δεν μπορώ να πω ότι αξίζει παραπάνω από ένα απλό 5.1 setup.
Εχθές με βρήκε το βράδυ να απολαμβάνω μια ταινία την οποία είχα ξαναδεί ...
Πολλές λεπτομέρειες σε χαμηλές εντάσεις φανερώνοντας την πολλή καλή δουλειά που έχουν κάνει με την αυτόματη μέτρηση των ηχείων (YPAO)αλλά και το cinema DSP HD3 μαζί με το virtual ενεργοποιημένο σε θέση on όπου εκεί και πέρα την παραμετροποίηση που μπορείς να κάνεις μέσω της εφαρμογής αφού έτσι και αλλιώς μέχρι στιγμής παίζω με 5.1κσι το εικονικά ηχεία που απουσιάζουν σου δίνουν πλήρης 3D αίσθησης σαν να παίζεις με περισσότερα κανάλια .
Γνωρίζοντας ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο ...Να προσθέσω άλλα δυο ηχεία ψιλά μπροστά για atmos η όχι ...; Ευχαριστώ .
Φίλε Μάκη αν έχεις την δυνατότητα παίξε από pc σετάροντας τον player με madvr και lav decoders. Εγγυημένα θα πάρεις το απόλυτο σε ότι αφορά εικόνα αλλά και ήχο
Και πάλι, σε αυτή την περίπτωση που υπάρχει δυνατότητα δύο sw, γίνεται επέμβαση για να αποφευχθούν οι αλληλοακυρώσεις που θα δημιουργούνται όταν τα δύο sub θα παίζουν .1 περιεχόμενο? Δηλαδή τις ίδιες συχνότητες την ίδια στιγμή καθόλη την αναπαραγωγή? Εκεί θα είχε πολύ ζουμί.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.