Yamaha RX A1070

Μετά την αναβάθμιση Ver.1.09 μέσω wi-fi και επίσημα 1) Υποστήριξη για Dolby Vision και Hybrid Log-Gamma.
2) Βελτίωση της σταθερότητας.
 
Από ότι φαίνεται οι Γερμανοί τον μέτρησαν για την επάρκεια των πραγματικών ρευμάτωνhttps://www.hifitest.de/test/av-receiver/yamaha-rx-a1070_14461-seite4
Πάντοτε όμως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο,εμείς τον βάλουμε μαζί με τον denon poa 5000 σε διάταξη 5.1.2 ,τους ταΐσαμε DVD με απλό dolby digital 5.1 με player το καινούργιο Xbox X με ενεργοποιημένο στον yamaha HD3 για ευνοήτους λόγους ... Σε τηλεοραση 1080p.
https://www.youtube.com/watch?v=Zvkv_ZSLKwQ
 
Re: Απάντηση: Yamaha RX A1070

Καλημέρα σκέφτομαι να πάρω ή αυτόν ή τον 2070 τι διαφορές έχουν στην πράξη?
 
Αν χρειάζεσαι της επιπλέον δυνατότητες του 2070 -ΝΑΙ.
Όπως την ακριβή τοποθέτηση των ηχείων στην παραμετροποίηση της ισοστάθμισης ,την δεύτερη ανεξάρτητη έξοδος για το sub ,αν και για μένα προσωπικά δεν έχει μεγάλη σημασία γιατί απλούστατα αν δεν είναι ανεξάρτητη η δεύτερη έξοδος τις ρυθμίσεις μπορείς να της κανείς από το sub εφόσον χρησιμοποιήσεις και δεύτερο .

Έχει ακόμη καλύτερη διαχείρηση για την ζώνη ,λίγο παραπάνω watt σύμφωνα με τον κατασκευαστή και βέβαια μιλάμε για εννιά κανάλια αφού ο 1070 είναι εφτακάναλος .
Αν σε καλύπτουν αυτές οι επιπλέον δυνατότητες του 2070 προχώρα άφοβα αν όχι μπορείς να συμβιώσεις άνετα και με τον 1070 .
 
αν δεν είναι ανεξάρτητη η δεύτερη έξοδος τις ρυθμίσεις μπορείς να της κανείς από το sub εφόσον χρησιμοποιήσεις και δεύτερο .

Χωρίς time alignment και στα δυο, δύσκολα τα πράγματα. Άσε που δεν προτείνεται να πειράζεις το sub, εκτός αν έχει κάποια ρύθμιση που δεν μπορείς να κάνεις από τον ενισχυτή AV.

Να μην ξεχάσουμε να πούμε τη μεγαλύτερη διαφορά βέβαια. Ότι ο 2070 έχει 9 κανάλια ισχύος αντί για 7 του 1070.
 
Και βέβαια θα πρέπει και το δεύτερο sub να σου δίνει επιπλέον δυνατότητες αν δεν υπάρχει δεύτερη ανεξάρτητη εξοδος για την παραμετροποίηση όπως γιατί όχι και ενσωματωμένο EQ .
Είπαμε ότι ο 1070 είναι εφτακαναλος και ο 2070 έχει εννιά κανάλια .
Το θέμα είναι ο φίλος Λεωνίδα να δει ποιος AV τον καλύπτει εμείς απλά του επισημάναμε στην πράξη τις διαφορές.
 
Το time alignement αφορά την έξοδο του δεύτερου sub, όπως αυτό προκύπτει από το σύστημα ισοστάθμισης. Αν πρόκειται για παράλληλη έξοδο, δηλαδή είναι κοινή και για τα δυο, τότε το time alignement για τα δύο subwoofer είναι δύσκολο να γίνει.

Τεσπα, μια και αναφέρθηκε το περί δεύτερης εξόδου το ανάφερα.
 
Μετά την αναβάθμιση που κάναμε ...Αποφάσισα να ακολουθήσω ένα τελείως διαφορετικό δρόμο όσον αφορά τις ρυθμίσεις .
Όχι τίποτα άλλο για να μπορέσω να δω τι ψάρια πιάνει το YPAO αν χρειάζεται να προβούμε στην οποία παραμετροποίηση αλλά και να ψάξω περισσότερο τα περίφημα DSP μιας και η διάταξη είναι 5.1.2,ήθελα να δω την διεύρυνση του HD3 και να έχω περισσότερη πληροφορίας στα front presence speaker.

Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό.
Ακολουθήσαμε πιστά τις οδηγίες ...Σαν αρχή το subwoofer ρυθμίστηκε σε direct (crossover)και το volume στην μέση εδώ να σημειώσω ότι ο χώρος μου είναι δύσκολος μιλάμε για σοφίτα με κλίση της οροφής και το sub τοποθετήθηκε σχεδόν σε γωνία εξεπίτηδες για ευνόητους λόγους .
Το μικρόφωνο σε τρίποδο στο ύψος του αυτιού μέτρηση οχτώ θέσεων ,σώσιμο επιλογή flat και ψάξιμο με πολλές ταινίες για το ιδανικό DSP,βρήκα το spectacle ιδανικό αλλά και την ενεργοποίηση του enhancer μαζί με το extra bass που διευρύνει το χαμηλό σε όλο το μέρος των ηχείων .
Απλά δεν περιγράφω αυτό που άκουσα ...Όντως τρόμαξα !!!
5B37BA50-BDB5-4AD4-8B93-EB22BAEB575F.jpgAD698478-CB3E-4F11-8B2D-5A8AE6F138B5.jpg58FC0987-1A6B-4C8C-96C8-81D174C68704.jpgC02E873A-40E7-4585-8037-DC66FD5222D4.jpgF8ACD381-58F4-4418-BA8B-AC341715A9E9.jpgA6B48853-E9D5-4F3A-B570-95918109E49C.jpg8063C8D8-B788-4CE1-9BAF-5E6B2A08F919.jpg8D5C48F6-A742-410D-9C14-57D7623B061D.jpg55FC70A4-92DC-42DB-BB45-EABFBE99796A.jpg
 
Για να έχουμε ολοκληρωμένη αποψη για τις δυνατότητες του ...
Αφού λοιπόν έχουμε πάρει μετρήσεις από 8 θέσεις ακροάσεις και το σώσουμε έχουμε στην διάθεση μας 2 pattern μαζί βέβαια με τις παραμετροποίησης που μπορούμε να κάνουμε δηλ στο YPAO flat ,YPAO front,YPAO Natural ,έχουμε βέβαια και το through όπου εκεί βέβαια και λογικό δεν υπάρχει καμία παραμετροποίηση.Τι μπορούμε όμως να κάνουμε για να έχουμε πλήρη παραμετροποίηση είναι να επιλέξουμε το manual και να κατεβούμε κάτω κάτω στο setup ..Εκεί θα βρούμε το PEQ data copy το επιλέγουμε και αντιγράφουμε δηλ από την αυτόματη ρύθμιση τις μετρήσεις μας flat,front,Natural .
Εκεί λοιπόν μας αφήνει στα ηχεία μας αλλά και στο sub η καμπύλη μας να ξεκινάει από τα 15.6Hz μέχρι τα 16.0kHz όπως βέβαια να επιλέξουμε το Band 1 η 2 όπως έχω αναφέρει πιο πάνω το Q και βέβαια το Gain πέρα την οποία παραμετροποίηση που έχουμε στα DSP μας.

Και όταν μιλάμε για DSP μιλάμε για το σήμερα που δεν έχουν καμία σχέση σαν ήχο με το χθες.Και αυτό είναι το μεγάλο προσόν του συγκεκριμενου ενισχυτή να έχεις atmos χωρίς η ταινία να είναι απαραίτητα γραμμένη σε αυτό το codec.
Όσον αφορά την αξιοπιστία του μέχρι στιγμής είναι άψογος σε ολα του ...Λογικό ...συμμετρική σχεδίαση- τοπολογία, μεγάλος μετασχηματιστης και η κυρία πλακέτα όχι πάνω σε αυτόν ,σωστός εξαερισμός μεγάλο σασί ,μεγάλες ψύκτρες σε ύψος που τον πιάνεις χωρίς να καίει... αυτά.
 
αυτο το τιπ με το PEQ data μου ελυσε τα χερια Μακη..!!:SFGSFGSF:
πιο πιστευεις απο ολα τα dsp,οτι εχει την καλυτερη αποδοση οταν υπαρχουν εγκατεστημενα ηχεια atmos και δεν εχουμε αντιστοιχο μαμα φορματ απο την ταινια?
 
Το spectacle για να υπάρχει περισσότερη πληροφορία στα ηχεία Atmos.
Ακόμη όμως και αν η ταινία είναι κωδικοποιημένη με Atmos Και όχι μόνο ..Στον 1070 έχω ενεργοποιημένο ,cinema DSP HD3+Spectacle +το κανονικό codec που σε αφήνει να έχεις .
 
Το spectacle για να υπάρχει περισσότερη πληροφορία στα ηχεία Atmos.
Ακόμη όμως και αν η ταινία είναι κωδικοποιημένη με Atmos Και όχι μόνο ..Στον 1070 έχω ενεργοποιημένο ,cinema DSP HD3+Spectacle +το κανονικό codec που σε αφήνει να έχεις .

ωραιος..ευχαριστω.:2thumb22sup:
 
Tα alteco δενουν με τα Ταννου?επειδη εχω τα dc2 σκεφτομαι να παρω τα Dali και εαν τα καταφερω να τα βαλω μπροστα ψηλα σαν εσενα
και πως τα κρεμασες?βλεπω σε φωτο οτι εχουν δυο τρυπες πισω,εβαλες 2 βιδες?η κατι αλλο?
 
Tα alteco δενουν με τα Ταννου?επειδη εχω τα dc2 σκεφτομαι να παρω τα Dali και εαν τα καταφερω να τα βαλω μπροστα ψηλα σαν εσενα
και πως τα κρεμασες?βλεπω σε φωτο οτι εχουν δυο τρυπες πισω,εβαλες 2 βιδες?η κατι αλλο?

εαν αναφερεσαι σε εμενα,εγω τα εχω ακομα πανω στα κυρια ηχεια.στο μελλον θα δω.
εχουν απο πισω 2 "σταυρους" και τα καρφωνεις στον τοιχο χωρις βασεις.
γενικα ειναι ηχεια πασπαρτου και θα βρεις σιγουρα καποια θεση να τα βολεψεις.
 
Ρωταω τον Μακη επειδη τα συνδυαζει με Ταννου,ευχαριστω παντως για την απαντηση,
σημαντικο ειναι ,οταν ειναι πανω σε αλλα ηχεια να μην παιρνεις πληροφορια απευθειας απο αυτα αλλα μονο απο την αντανακλαση στο ταβανι,δηλαδη να μην ειναι μεγαλη η γωνια διασπορας,εχεις αντιληφθει κατι τετοιο Δημητρη,οχι ε?
 
καταλαβαινεις τον ηχο απο πανω σου αλλα σιγουρα οχι στο σημειο που θα τον καταλαβεις οταν ειναι πανω απο την θεση ακροασης στημενα.
σε καποιες φασεις ακους και καποια εφε και στην..ευθεια απο αυτα.λογικο..
παντως γενικα το atmos δινει πολυ γεματο ηχο σχετικα με τα υπολοιπα Hd audio φορματ,αλλα και εκπληκτικα επιβλητικα χαμηλα..!
 
δεν ειναι σωστο ομως αυτο νομιζω, γιατι μετα ξαναπαιρνεις την πληροφορια απο την αντανακλαση,το καλο ειναι οπως ειπες οτι μπαινουν ευκολα παντου,οποτε πειραματιζεσαι...
 
Θαύματα δεν μπορεί να κάνει το Alteco. Συνειδητά όμως δεν τα κάνει τα θαύματα γιατί αλλιώς θα έπρεπε να θυσιάσει τη δυνατότητα τοποθέτησης στις υπόλοιπες θέσεις.

Το αναφέρει η ίδια η Dali εξ' άλλου:

The ALTECO C-1 is able to achieve this even without special equalizing in order to enhance the effects from HRTF (Head Related Transfer Function) technology. A technology found in Atmos certified speakers. Instead the ALTECO C-1 relies only on the height processing done in the amplifier, when selected. Had we included non-linear HRTF equalizing in the ALTECO C1, it would have been impossible to use it as a versatile neutral speaker, limiting the use to only an up-firing type speaker.

Αυτός ο τελευταίος λόγος είναι που κάνει άλλες εταιρίες να μην προτείνουν τα αντίστοιχα δικά τους - Alteco style - ηχεία να μην τα προτείνουν ως upfiring και άλλες να μην προτείνουν τα upfiring τους σε άλλη θέση εκτός από την upfiring.