Υγρό Γυαλί. Εργα, τεχνική και υλικά.

Απάντηση: Re: Υγρό Γυαλί. Εργα, τεχνική και υλικά.

Κανένα link; :eviltongue:


Τι θα κάνω μ´εσένα...
Σούχω πεί, όταν δεν ξέρεις θα ρωτάς. Και κάθε τέλος μήνα τα δίδακτρα. :p

Εγώ την πήρα από τόν Ανδρέου στην Πειραιώς.
 
Με τα πολύ καιρο το τελείωσε επιτελους
7d946e5b51951742497ac6ba2b76b23f.jpg
465f5263abf425fc8a901289b38e0739.jpg
1f7e9a0fccf78c8f67da56760bd87daf.jpg


Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και ένα κρεμαστό για την γυναίκα να μην παραπονιέται
2621536514ad5d8dea6c499afc3547ef.jpg


Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: Υγρό Γυαλί. Εργα, τεχνική και υλικά.

Ποοοολυυυυυ ωραιο!!!!
Τι διαστασεις εχει το τραπεζάκι???
55*70 ευχαριστώ πολύ

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Υγρό Γυαλί. Εργα, τεχνική και υλικά.

:grinning-smiley-043

Βασιλη δημιουργησες ενα πολυ πρωτοτυπο και μοναδικο τραπεζακι. Συγχαρητηρια!!! :SFGSFGSF:
Και πολυ βαρυ να προσθςσω...
 
Πολύ ωραίο!

IMG_20190125_205540.jpg

Έπαιξα λίγο με τα καινούργια.
Το δαχτυλίδι το έβγαλα πιο πριν και το έβαλα στο καλαπόδι γιατί ούτε για τον μικρό δεν είναι.
 
Απάντηση: Re: Υγρό Γυαλί. Εργα, τεχνική και υλικά.

Βασιλη δημιουργησες ενα πολυ πρωτοτυπο και μοναδικο τραπεζακι. Συγχαρητηρια!!! :SFGSFGSF:
Ευχαριστώ πολύ

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Πριν κάτι μήνες γνωστός μου μου έδειξε ένα οπάλιο αξίας 2.500 ευρώ. Μου έμεινε απωθημένο δεν έχω δει ξανά τέτοιο εντυπωσιακό λίθο, οι ιριδισμοί ήταν σαν κάτι εξωγήινο για εμένα είναι ίσως ότι πιο όμορφο ξεπερνάει και τα ρουμπίνια.

Υπάρχει τρόπος για κατασκεύη τεχνητού οπαλίου;
 
Έμπλεξα σήμερα...
Ξεκίνησα μερικές δοκιμές με υγρό γυαλί. Όχι κάποιες κατασκευές αλλά πιο πολύ για διερεύνηση, να δω γιατί διαμαρτύρετε κι ο Μιχάλης οτι στα ακρυλικά που φτιάχνει δεν υπάρχει σωστός διαχωριςμός των χρωμάτων, βγαίνουν θολά.
Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι οτι δεν φταίνε ούτε οι ρυτίνες ούτε ο τρόπος που το κάνουμε αλλά χρησιμοποιούμε λάθος χρώματα.
Ξεκίνησα να φτιάξω μια μίξη με τέσσερα χρώματα, μπλέ κόκκινο πράσινο και κίτρινο, το κάθε χρώμα σε ξεχωριστό ποτηράκι τα οποία έριχνα σταδιακά και εναλάξ.
Στην αρχή, όπως φαίεραι και στη φωτογραφία, υπηλρχε κάποιος δθαχωρισμός αλλά όχι αυτό που ήθελα. Περνώντας όμως η ώρα ο διαχωρισμός χανόταν και το μίγμα θόλωνε, όσπου στο τέλος έγινε αυτό που βλέπετε. Καθόλου καλό.
Για κάποιο λόγο η ρυτίνη ζεστάθηκε και σε 1-2 ώρες είχε στερεοποιηθεί εντελώς. Αν το στέγνωμα διαρκούσε όσο θα έπρεπε κανονικά, δηλαδή 12 ώρες και πάνω, φοβάμαι οτι το αποτέλεσμα θα ήταν ακόμα χειρότερο.
Τα χρώματα αυτά τα είχα πάρει από την Alfakem σαν ειδικά για ρυτίνες, πριφανώς όμως αυτά τα χρησιμοποιείς όταν θες να δωλσεις κάποιο χρώμα στη ρυτίνη αλλά χωρίς άλλες χρωματικές προσμίξεις, είναι για ένα και μοναδικό ενιαίο χρώμα και μάλιστα αδιάφανο.


Στη συνέχεια είπα να δοκιμάσω με κάποια στέιν χρώματα που είχα πάρει απο Dictum, πιο πολύ από περιέργεια.
Αυτό που είδα είναι οτι η συμπεριφορά τους ήταν εντελώς διαφορετική απ´ αυτή των ειδικών χρωμάτων. Αρχικά η ρυτίνη, αν και έπαιρνε την απόχρωση, παρέμενε διαφανής. Στη καφέ μπάρα που έφτιαξα η διαφάνεια φαίνεται, αυτό που δεν φαίνεται όμως είναι λίγο πραλσινο χρώνα που έριξα μέσα. Μάλλον η.ταν πολύ λίγο γιατι με το μάτι το δισκρίνω, στη φωτογραφία δεν φαίνεται.
Στο λίγο που περίσεψε στον πάτο του ποτηριού έριξα μέσα μερικές σταγόνες στέιν διαφορετικών χρωμάτων. Δυστυχώς το χρώμα δεν παρέμενε συγκεντρωμένο αλλά είχε την τάση να διαλυθεί. Ρίχνοντας λίγο περισσότερο άρχισε να δημιουργεί ένα κύκλο ο οποίος όσο πι πολύ ρχώμα έβαζα τόσο πιο εμφανής γινόταν. Στο τέλος, τα διάφορα χρωματιστά δαχτυλίδια που δημιουργήθηκαν τα μετακινούσα με την άκρη μιας οδοντογλυφίδας φτιάχνωντας ότι σχήμα ήθελα. Ο διαχωρισμός των χρωμάτων παρέμενε σε πάρα πολύ καλό επίπεδο.
Για να βεβαιωθώ ελριξα μελσα και τρείς σταγόνες κι.τρινο χρώμα απ´ τα χρώματα της Alfakem που είχα δουλέψει αρχικά.
Σε λιγότερο από 10 λεπτά το κίτρινο χρώμα άπλωσε με τάση να μουτζουρώσει τα στέιν, που μελχρι τότε στέκονταν πολύ καλά.
Δεν ξέρω τι θα καταλάβετε απ´ τις φωτογραφίες αλλά εγώ κάπως μπήκα σ´ ένα δρόμο... Δεν έχω βρεί τον σωστό τρόπο ακόμα, και τα σωστά χρώματα εννοείται, το σίγουρο είναι οτι τα στέιν συμπεριφέρονται πολύ πιο σωστά γί αυτό που εγώ έχω στο μυαλό μου. Δεν ξέρω αν είναι το οινόπνευμα ή κάτι άλλο αλλά εάν θες ρυτίνες με καθαρό δθαχωρισμό χρωμάτων πρέπει να βρείς και τα σωστά χρώματα.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    118.8 KB · Views: 177
  • image.jpg
    image.jpg
    129.4 KB · Views: 177
  • image.jpg
    image.jpg
    148.4 KB · Views: 175
  • image.jpg
    image.jpg
    156.2 KB · Views: 176
Τα χρωματα οινοπνευματος ειναι ιδανικα για ρητινες καθως διαλυονται σωστα και καλα. Και ετσι πρεπει.
Αυτο μαλλον σημαινει οτι εαν θες το χρωμα να παραμεινει αδιαλυτο, χρησιμοποιεις αλλου τυπου χρωμα δηλαδη με βαση το νερο η το λαδι. Θα πονταρα περισσοτερο στο λαδι.

Ωραια και χρησιμα αυτα τα πειραματα Μπαμπη:a0210:
 
Σκεφτόμουν και εγώ τις χρωστικές με οινόπνευμα Μπάμπη.
Δεν ξέρω τι είναι αυτές που μου έρχονται βέβαια...
 
Σημερα ξεκινησα τα ποδια του τραπεζιου
Δε μου αρεσουν παραλληλα ομως. Θα τα βαλω μαλλον χιαστι αν και αυτο θα με παιδεψει με κοψιματα και μονταρισματα...
Με το καθαρισμα δεν εχω ασχοληθει ακομα. Δε μου αρεσει καθολου το τρυψιμο....
e3213111d0433e3a0679764420cb6927.jpg
08d02fa89765082d00ef8ae25e251c74.jpg
 
Γιώργο, πολύ ωραία η ιδέα σου αλλά νομίζω οτι τα έβαλες απ´ τη λάθος πλευρά.
Νομίζω οτι ήθελαν λίγο πιο στενά κι απ´ τις άλλες πλευρές, τις στενές. Έτσι όπως το βλέπω, αντί να τονίσεις το καπάκι του τραπεζιού, τονίζεις τα πόδια.
 
Αν τα βάλεις σε "Χ" διάταξη όπως το είπες μπορεί να το σώσεις ...αλλά και πάλι πρέπει οι άκρες να είναι πιο μέσα από την επιφάνεια του τραπεζιού και όχι πρόσωπο.