ParisK
Established Member
- 26 January 2007
- 146
Tα Harbeth έχουν τέτοια κατασκευή καμπίνας, ώστε να εξαλείφουν τους συντονισμούς από τα ξύλα στις ανώτερες χαμηλές και χαμηλομεσαίες συχνότητες, ένας ακόμη λόγος για τα πεντακάθαρα μεσαία τους. Δηλαδή η κλασική κουτίλα δεν υφίσταται στα αγγλικά ηχεία.
Λάθη συνήθως γίνονται κατά τη στήριξή τους, όπου μετράει τόσο η απόσταση από το έδαφος (40-50 εκ. περίπου για το Compact 7) όσο και ο σχεδιασμός της βάσης. Ιδανικές θεωρούνται οι βάσεις χωρίς επάνω πατούρα, ανοιχτού πλαισίου. Εγώ, για παράδειγμα είχα κατασκευάσει μια βάση με μεγάλη πατούρα από MDF, με αποτέλεσμα αυτή να συντονίζει και να λερώνει όλο σχεδόν το φάσμα. Της άνοιξα μια μεγάλη ορθογώνια τρύπα και το πρόβλημα λύθηκε. Επίσης, καλό είναι να υπάρχει κάποια απόσβεση στη βάση, π.χ στη στήριξή της στο έδαφος. Βλέπετε τα ηχεία αυτά δεν γνωρίζουν τι θα πει συντονισμός και χρωματισμός. Όταν τα ακούτε "κλειστά", κάπου έχει παρεισφρύσει το λάθος.
Όταν συνειδητοποιήσεις πόσο καλοχρονισμένο είναι ένα Harbeth στο μπάσο του, τότε καταλαβαίνεις ότι δεν σηκώνει λύσεις "στο περίπου". Και αυτό περιλαμβάνει τα πάντα, από τη στήριξη, τα συνοδά, το χώρο κ.ο.κ. Ειδικά το Monitor 30 που έχω είναι για...δυνατούς λύτες αλλά γι'αυτό ακριβώς το λατρεύω.
Βέβαια, κάποιοι δεν αντέχουν την έλλειψη χρωματισμών και θέλουν παραγόμενο και όχι αναπαραγόμενο ήχο, αλλά αυτό είναι ένα τελείως άλλο θέμα.
Λάθη συνήθως γίνονται κατά τη στήριξή τους, όπου μετράει τόσο η απόσταση από το έδαφος (40-50 εκ. περίπου για το Compact 7) όσο και ο σχεδιασμός της βάσης. Ιδανικές θεωρούνται οι βάσεις χωρίς επάνω πατούρα, ανοιχτού πλαισίου. Εγώ, για παράδειγμα είχα κατασκευάσει μια βάση με μεγάλη πατούρα από MDF, με αποτέλεσμα αυτή να συντονίζει και να λερώνει όλο σχεδόν το φάσμα. Της άνοιξα μια μεγάλη ορθογώνια τρύπα και το πρόβλημα λύθηκε. Επίσης, καλό είναι να υπάρχει κάποια απόσβεση στη βάση, π.χ στη στήριξή της στο έδαφος. Βλέπετε τα ηχεία αυτά δεν γνωρίζουν τι θα πει συντονισμός και χρωματισμός. Όταν τα ακούτε "κλειστά", κάπου έχει παρεισφρύσει το λάθος.
Όταν συνειδητοποιήσεις πόσο καλοχρονισμένο είναι ένα Harbeth στο μπάσο του, τότε καταλαβαίνεις ότι δεν σηκώνει λύσεις "στο περίπου". Και αυτό περιλαμβάνει τα πάντα, από τη στήριξη, τα συνοδά, το χώρο κ.ο.κ. Ειδικά το Monitor 30 που έχω είναι για...δυνατούς λύτες αλλά γι'αυτό ακριβώς το λατρεύω.
Βέβαια, κάποιοι δεν αντέχουν την έλλειψη χρωματισμών και θέλουν παραγόμενο και όχι αναπαραγόμενο ήχο, αλλά αυτό είναι ένα τελείως άλλο θέμα.