Zundapp 200s restoration

Re: Zundapp 200s restoration.

Γιάννη σήμερα ειδα το θεμα σου και προσπαθώ να μαζέψω τα σαγόνια απο το πάτωμα !!!!

19792380.jpg
 
Συγχαρητήριαγια το μεράκι, το πείσμα κ το αποτέλεσμα. Έφηβος οδηγούσα ένα sachs πορτοκαλί χρώματος 50cc του παππού μου που ήταν ιπτάμενο χαλί στα μάτια μου. Υπάρχει ακόμη παρατημένο χρόνια, υπάρχει ένα ακόμη τροπέτο για ανταλλακτικά. Υπάρχει όνειρο κάποτε να ανακατασκευαστεί, να τριφτεί, να γυαλίσει.
 
Απάντηση: Zundapp 200s restoration.

Παιδιά ευχαριστώ πολύ.
Ξαναλέω πως εγώ δεν έκανα σχεδόν τίποτα.
Απλά ήθελα να μοιραστώ το θαυμασμό που ένοιωσα και γω, με εσάς.

Απομένουν τα φτερά και τα καλύματα της αλυσίδας που το ΣΚΔ μπαίνουν στον "τρίφτη".
Προηγήθηκε επίσκεψη σε λαμαρινά αυτοκινήτων που έκανε και αυτός το θαυματάκι του καθώς πολλά κομμάτια λαμαρίνας από τη σαπίλα έπρεπε να "μπαλωθούν".
Η δουλειά θα μπορούσε να γίνει και από μας αλλά δεν έχουμε οξυιδρικήν φλόγαν.

Το τεπόζιτο παρελήφθει εψές από τον βαφέα αυτοκινήτων όπου περάστηκε με βερνίκι υψηλής αντοχής 2Κ ώστε να μην έχει πρόβλημα η βαφή από τις σταγόνες βενζίνης.
Προηγήθηκε επίσκεψις σε φίλο αγιογράφο (!), Δαμιανός και αυτός, όπου έκανε μια χρυσή πινελία στο τεπόζιτο.
Like this στο περίπου γκουχ, γκουχ.
Φωτό το απόγιομα.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: Zundapp 200s restoration.

πςςς μπραβο σας, τελεια! φοβερος κι εσυ κι ο μικρος! καταπληκτικη ! αντε να τελειωσει!
 
Re: Zundapp 200s restoration.

Μέρες τώρα θέλω να εκφράσω τον θαυμασμό μου και τα συγχαρητήρια
στα παιδιά που ασχολήθηκαν με αυτό το project..Δεν το έκανα για να μην χαλάσω
την ροή του νήματος που παρακολουθώ καθημερινά με έντονο ενδιαφέρον!

Σήμερα δεν άντεξα!

Απλά, ενα τεράστιο μπράβο για το μεράκι και την υπομονή σας!!!
 
Απάντηση: Zundapp 200s restoration.

Συγχαρητήριαγια το μεράκι, το πείσμα κ το αποτέλεσμα. Έφηβος οδηγούσα ένα sachs πορτοκαλί χρώματος 50cc του παππού μου που ήταν ιπτάμενο χαλί στα μάτια μου. Υπάρχει ακόμη παρατημένο χρόνια, υπάρχει ένα ακόμη τροπέτο για ανταλλακτικά. Υπάρχει όνειρο κάποτε να ανακατασκευαστεί, να τριφτεί, να γυαλίσει.

Mην αναβάλλεις για αύριο,αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα
Μπορείς;-bye-
 
Re: Zundapp 200s restoration.

αν μη τι άλλο οι φωτογραφίες είναι επαγγελματικές ...
 
Απάντηση: Zundapp 200s restoration.

Ο κύριος προμηθευτής μας είναι αυτός:
http://www.zundapp.com/

Είναι όμως δυσκίνητος καθώς δεν έχει paypal, πιστωτική κ.τ.λ
Επίσης βαριέται να τρέχει σε ταχυδρομείο γαι να στείλει δέμα ως απλό με αποτέλεσμα τα μεταφορικά να φεύγουν στα ύψη...

Υπάρχουν και στο e-bay πράγματα αλλά πολλοί ζητούν τη μάνα τους και τον πατέρα τους...
Και είναι συνήθως μεταχείρες, αμφιβόλου κατάστασης ακόμα και μαϊμούδες!

Τα λάστιχα όπως έγραψα, από εδώ:
http://www.heidenautires.com/vintage-motorcycle-tires/k31

Για την διάσταση δεν είμαι απολύτως σίγουρος, πρέπει να το τσεκάρω.
 
Re: Zundapp 200s restoration.

Θερμά συγχαρητήρια! Το καλύτερο στο θέμα είναι η διαφαινόμενη σχέση πατέρα και υιού και το αμοιβαίο ενδιαφέρον σε έναν κοινό σκοπό, και μάλιστα
σε ένα αντικείμενο που "ενώνει" τις γενιές τους με όμορφο τρόπο. Ως πατέρας συγκινούμαι ιδιαίτερα και εύχομαι τα καλύτερα!
 
Re: Zundapp 200s restoration.

Θερμά συγχαρητήρια! Το καλύτερο στο θέμα είναι η διαφαινόμενη σχέση πατέρα και υιού και το αμοιβαίο ενδιαφέρον σε έναν κοινό σκοπό, και μάλιστα
σε ένα αντικείμενο που "ενώνει" τις γενιές τους με όμορφο τρόπο. Ως πατέρας συγκινούμαι ιδιαίτερα και εύχομαι τα καλύτερα!

Και αυτό στην παλιά Ζούνταπ του παππού. Οι ιστορίες που θα ακούει ο υιός από τον πατέρα γα τον παππού είναι το ζουμί που θα βγει απ' όλο αυτό.
:grinning-smiley-043
και από μένα και για τον φίλο που σας βοηθά στα δύσκολα.
 
Απάντηση: Zundapp 200s restoration.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά:
http://www.zundappfool.com/techstuff/250s.htm

Production: 1955-1958
Engine: 1 cylinder 2-stroke
HP: 12 at 5400 rpm
Engine displacement: 197 cc
Cylinder diameter: 64 mm
Piston stroke: 62 mm
Carburetor: BING 24 mm
Transmission: 4 speed
Brakes: 160 mm drum brakes
Tire size: 3.25-16"
Weight: 131 kg
Gas tank volume: 13.5 ltr
Fuel consumption: 3.2 ltr/100 km
Top speed: 100 km/h
 
Απάντηση: Zundapp 200s restoration.

Ξεκινά και το τρίψιμο των φτερών.
Σιγά-σιγά η μοτοσυκλέτα τελειώνει.
Με τις διακοπές του Πάσχα να βοηθούν, πιστεύουμε πως η "ανάσταση" φέτος θα συμπέσει με την Ανάσταση.

Εν τω μεταξύ θυμήθηκα πως και αυτή η μηχανή κατά κάποιον τρόπο πολέμησε.
Τις μαύρες μέρες του Ιουλίου του '74 η μηχανή επιτάχθηκε από το τοπικό Β' ΣΣ.
Έτσι η οικογένεια (ήμουν 7 ετών τότε) μέσα σε όλη την αγωνία της έμεινε και χωρίς μεταφορικό μέσο και παρ' ολίγο χωρίς πατέρα, καθώς λόγω ηλικίας και εργασίας δεν επιστρατεύτηκε.
Ο φίλος του ο Σάββας ένα χρόνο μικρότερος, ιδ. υπάλληλος, στάλθηκε κάπου στον Έβρο για κανά 4μηνο.
Δύσκολα χρόνια, πολεμικό κλίμα, κινητά... δεν υπήρχαν αλλά και τα σταθερά ήταν ελάχιστα...
Ακόμα θυμάμαι τις καθημερινές αγωνιώδεις προσπάθειες για να μαθευτούν νέα για τους οικογενειακούς φίλους ή συγγενείς που επιστρατεύτηκαν.
 

Attachments

  • SNC00285.jpg
    SNC00285.jpg
    61.4 KB · Views: 274
Απάντηση: Zundapp 200s restoration.

View attachment 90643



Γιάννη το R26 μου. Μου λείπει τρελά.

Tην έδωσες την κούκλα?

Εν τω μεταξύ ξεσήκωσα τον τόπο για να βρώ τα χαρτιά της που είμαι σίγουρος ότι τα έχω.
Αλλά ακόμα τζίφος...
 
Re: Zundapp 200s restoration.

3 λίτρα στα 100....
όσο ένα σημερινό μινι πετρέλαιο.
 
Απάντηση: Re: Zundapp 200s restoration.

3 λίτρα στα 100....
όσο ένα σημερινό μινι πετρέλαιο.

Και άμα βάλεις και το λάδι... δίχρονο γαρ, θα χοροπηδάς!
Ο Χίτλερ γι' αυτό έχασε.
Λόγω υπερβολικής κατανάλωσης!