"Εύκολα ηχεία". Ας ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Παραθέτω ένα χρήσιμο απόσπαμα από το avmentor:

Aυτό που θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπ όψιν σας αν θέλετε να αξιολογήσετε τις δυνατότητες ενός ηχείου στο να δημιουργεί υψηλές στάθμες (δηλαδή στο να παίζει δυνατά), είναι η ευαισθησία του. Η ευαισθησία δίνεται σε μία αρχικώς ακατανόητη έκφραση του τύπου xxdB SPL/2.83Vrms/1m. Τα dB SPL μας δείχνουν πόσο υψηλότερη είναι η ηχητική πίεση που δημιουργεί το ηχείο μας (τροφοδοτούμενο με τα 2.83Vrms και μετρούμενο σε απόσταση 1m -μην το ξεχνάτε) από την πίεση εκείνη κάτω από την οποία δεν μπορούμε να ακούσουμε τίποτε. Η πίεση αυτή ονομάζεται κατώφλιο ακουστότητας και είναι (για εγκυκλοπαιδικούς λόγους) 20μPa/1kHz (20 μικροπασκάλ ή 0.000020Pa). Aν είσαστε αρκετά μαζοχιστής (η εργαστηριακός φυσικός) και έχετε ένα μετρητικό ακουστικής πίεσης ιδού και η μαθηματική σχέση: dB SPL=20log(ρ/ρο), όπου ρ η πίεση που δημιουργεί το ηχείο και ρο η πίεση που αντιστοιχεί στο κατώφλιο ακουστότητας.
________________________________________________________________________________________________________
Ο άριστος τρόπος μέτρησης ευαισθησίας, και όχι μόνον, αλλά και απόκρισης και διαφόρων χρωματισμών κουτιού κλπ- είναι σε ανηχοικό θάλαμο. Όταν δεν υπάρχει, τότε ο σύγχρονος τρόπος είναι ψηφιακός (Melissa) με τον οποίο βλέπουμε την πρώτη ανάκλαση και μετράμε μέχρι αυτήν. Έτσι αποκλείουμε το χώρο.
Πολλοί κατασκευαστές διαφωνούν με αυτές τις μετρήσεις και ισχυρίζονται οτι η ευαισθησία πρέπει να μετριέται σε έναν τυπικό χώρο που το ηχείο πρόκειται να παίξει. Δεν θα διαφωνούσα με αυτό αρκεί όλα τα ηχεία να μετριόντουσαν στον ίδιο χώρο ή σε έναν με στάνταρ προδιαγραφές.
Εν ολίγοις xW/2.83VRMS/1m μας δίνει μία επαρκέστατη ιδέα για την ευαισθησία και αυτό ακολουθείται από τους περισσότερους.
Τελειώνοντας να λαμβάνετε υπ'όψη σας οτι οι διαφορές ευαισθησίας αμβλύνονται όσο πιό ζωντανός και ηχηρός είναι ο χώρος.

Επομένως δεν υπάρχουν κοινά αποδεκτά στάνταρντς.Το ίδιο λέει.
 

THEMILOC

AVClub Enthusiast
6 February 2008
1,179
ΕΛΛΑΔΑ
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Επομένως δεν υπάρχουν κοινά αποδεκτά στάνταρντς.Το ίδιο λέει.

Διονύση αν μπορείς πες μου ποιόν κατασκευαστή έχεις δεί να μην δίνει την γνωστή μέτρηση (xW/2.83VRMS/1m), για να καταλάβω τους ισχυρισμούς οτι δεν υπάρχει στάνταρ.
(διευκρινίζω οτι η παράγραφος μετά την γραμμή στο προηγούμενο μου μήνυμα είναι δική μου και όχι του Δημήτρη)
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓ

Διονύση αν μπορείς πες μου ποιόν κατασκευαστή έχεις δεί να μην δίνει την γνωστή μέτρηση (xW/2.83VRMS/1m), για να καταλάβω τους ισχυρισμούς οτι δεν υπάρχει στάνταρ.
(διευκρινίζω οτι η παράγραφος μετά την γραμμή στο προηγούμενο μου μήνυμα είναι δική μου και όχι του Δημήτρη)

Θέμη δεν υπάρχει διαφωνία πάνω σ' αυτό.Οι περισσότεροι αυτό δίνουν.Αυτό όμως δεν είναι κοινά αποδεκτά στάνταρντς.Μιά μέτρηση είναι.

Η διαφωνία μου έγκειται στο πώς κι ειδικότερα στην παράμετρο του χώρου.
 
Last edited:

gfle

AVClub Enthusiast
17 June 2006
1,282
Αθήνα
Απάντηση: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

ΝΑΙ ειναι στανταρ μετρηση, ειναι η κοινη αναφορα ολων.
Τωρα αν λες οτι ο καθενας μπορει να κλεψει και να μαγειρεψει τα αποτελεσματα, ε ναι, γινεται!! Γι'αυτο ζηταμε παντα και αλλες μετρησεις!

http://www.peavey.com/support/technotes/concepts/THE_LOUDSPEAKER_SPEC_SHEET_GAME_2005.pdf
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Δεν γίνεται απλά.
Καμία σχεδόν μέτρηση απο περιοδικά του χώρου δεν συμφωνεί με το νούμερο που δίνουν οι κατασκευαστές κι όταν μιλάμε για διαφορές απο 3 μέχρι 7-8 db,είναι προφανές ότι δεν μιλάμε για απλό κλέψιμο.Σαν καταναλωτές,όταν λέμε ότι τα πράγματα είναι οκ κι αποδεχόμαστε στάνταρντς,που δεν υπάρχουν και πολύ περισσότερο την παραπληροφόρηση των κατασκευαστών,βλάπτουμε το χόμπυ και την τσέπη μας.Πρέπει να είμαστε πολύ πιό απαιτητικοί κι γι' αυτό πρέπει να είμαστε και σωστά πληροφορημένοι.

Νομίζω,ότι η πλέον σωστή μέτρηση(πέρα απο επακριβώς στανταρισμένη μέτρηση της ευαισθησίας) θα ήταν να δίνουν και την απόδοση του ηχείου κι εκεί θα γέλαγε ο κάθε πικραμένος...

Αλλά άς μην μείνουμε μόνο στην ευαισθησία,το συζητήσαμε αρκετά νομίζω.Υπάρχουν πολλές άλλες μαύρες τρύπες στο θέμα,που έβαλα εισαγωγικά.Προσθέστε κι ότι άλλο παρέλειψα.
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,689
Αθήνα
Re: Απάντηση: Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Οχι δεν είναι...

Στον ανηχοϊκό δεν υπάρχουν ανακλάσεις,είναι νεκρός ακουστικά χώρος.Τι σχέση έχει με το μέσο οικιακό περιβάλλον;

Σαφώς και δεν έχει...
Κάνω την εξης σκέψη: Με δεδομένο οτι έχουμε μια σωστή (όχι "μαγειρεμένη") τιμή ευαισθησίας απο τον κατασκευαστή μετρημένη σε ανηχοϊκό θάλαμο τότε στο σπίτι μας με τις ανακλάσεις του χώρου το ηχείο θα "ακούγεται" (και μάλλον και θα μετριέται) πιο ευαίσθητο;... κάνω λάθος;
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Σαφώς και δεν έχει...
Κάνω την εξης σκέψη: Με δεδομένο οτι έχουμε μια σωστή (όχι "μαγειρεμένη") τιμή ευαισθησίας απο τον κατασκευαστή μετρημένη σε ανηχοϊκό θάλαμο τότε στο σπίτι μας με τις ανακλάσεις του χώρου το ηχείο θα "ακούγεται" (και μάλλον και θα μετριέται) πιο ευαίσθητο;... κάνω λάθος;

Oχι,το απάντησε ήδη παραπάνω κι ο Θέμης(όσο πιό "ζωντανός" είναι ο χώρος τόσο αμβλύνονται οι διαφορές ευαισθησίας).Αν είναι και μικρός παράλληλα ακόμα περισσότερο(έτσι κι αλλιώς δεν γίνεται και δεν χρειάζεται να παίξουν σε εκκωφαντικές στάθμες τα ηχεία σε τέτοιο χώρο-η ακρόαση γίνεται απο πολύ κοντά συνήθως)

Να προχωρήσουμε όμως και σ´άλλες παραμέτρους πέρα απο την ευαισθησία;
 
Last edited:

THEMILOC

AVClub Enthusiast
6 February 2008
1,179
ΕΛΛΑΔΑ
Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Καλό είναι κανείς να ερευνά και να ενημερώνεται όσον αφορά στα χαρακτηριστικά, και την αξιοπιστία τους σε όλες τις συσκευές.
Στα ηχεία όμως, που δυστυχώς ή ευτυχώς, είναι η κατ' εξοχήν "ευαίσθητη" συσκευή αναπαραγωγής, τα χαρακτηριστικά της μας παραπληροφορούν για τις ιδιαίτερες ποιότητες του.
Θέλω να πω με αυτό οτι, ενώ πιά σήμερα είναι πανεύκολο να σχεδιαστεί ένα ηχείο ανάλογα με τις απαιτήσεις ποιότητας και κατηγορίας από έναν κομπιούτερ με επιτυχία, απο εκεί και πέρα αρχίζουν τα δύσκολα.
Όλοι γνωρίζουμε οτι ηχεία με ακριβώς ίδιες τιμές απόκρισης, ευαισθησίας, διασποράς, ισχύος, δρόμων, αρχής σχεδίασης και μεγέθους, μπορεί κάλλιστα να ηχούν τελείως διαφορετικά. Αυτό είναι που καθιστά το ηχείο το δυσκολότερο στην σχεδίαση, σημαντικότερο στην αλυσίδα, στο σημείο που αυτό μπαίνει στα χωράφια της τέχνης και όχι μόνον της επιστήμης.
Δυστυχώς από την εμπειρία μου λίγοι είναι οι σχεδιαστές που διαθέτουν τον απαραίτητο συνδυασμό από γνώση, καλό αυτί, ταλέντο και γούστο ώστε μετά τα αποτελέσματα του κομπιούτερ να κάνουν το λεγόμενο voicing και μετά από μακροχρόνιες και πολλές δοκιμές και αλλαγές να πετύχουν το πιο δύσκολο και υπέροχο χαρακτηριστικό που είναι η ομοιογένεια. Αυτή κυρίως είναι που κάνει την αναπαραγωγή αληθινή και μουσική.
Αυτό, κατά την γνώμη μου, είναι το χαρακτηριστικό που πρέπει όλοι να μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να αναζητούμε όταν διαλέγουμε ηχεία.
 
Last edited:

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Εχει δίκιο ο Θέμης.Είναι το πιό σημαντικό στοιχείο σ' ένα ηχείο η ομοιογένεια,η ισορροπία.Δυστυχώς λίγοι αναγνωρίζουν αυτά τα στοιχεία κι είναι σε θέση να τα εκτιμήσουν σε μιά σχεδίαση.Οι περισσότεροι αρέσκονται,εντυπωσιάζονται απο τονισμένα πρίμα και ξεχειλωμένα μπάσσα,με άψυχα κι άμουσα μεσαία.Μεγάλο θέμα,άλλα άλλο θέμα.

Ας συνεχίσουμε να συζητάμε πάνω στα τεχνικά χαρακτηριστικά και στις παραμέτρους που καθιστούν ένα ηχείο "εύκολο" σαν φορτίο.
 

gfle

AVClub Enthusiast
17 June 2006
1,282
Αθήνα
Απάντηση: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Ευκολο φορτιο για εναν ενισχυτη ειναι μονο το ωμικο.
Απο εκει και περα να το φορτιο εχει χωριτικη η επαγωγικη συμπεριφορα, το ρευμα που το διαρεει εχει διαφορα φασης με την ταση στα ακρα του δηλαδη, τα πραγματα δυσκολευουν αναλογα με τις προδιαγραφες του εκαστοτε ενισχυτη!
 

JOMARK911

Banned
18 June 2006
1,091
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ
Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Θα συμφωνήσω με τους 2 προλαλήσαντες , αλλά που βρίκουμε τέτοιο σοβαρό ηχείο?
Εγω νομίζω οτι εχω και όποιος θέλει εδω είμαι , αλλά γενικότερα?
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Θα συμφωνήσω με τους 2 προλαλήσαντες , αλλά που βρίκουμε τέτοιο σοβαρό ηχείο?
Εγω νομίζω οτι εχω και όποιος θέλει εδω είμαι , αλλά γενικότερα?

Πάντα υπάρχει το καλύτερο,ευτυχώς για το χόμπυ-δυστυχώς για μάς -bye-

Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
 

JOMARK911

Banned
18 June 2006
1,091
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ
Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Xexe ΓΟΥΣΤΆΡΩ που μιλάς στα ίσια.
Παίδες το εννοώ όποτε θέτε , που έλεγε και ο γκιωνάκης το ρυθμίζουμε.
 

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Θα συμφωνήσω με τους 2 προλαλήσαντες , αλλά που βρίκουμε τέτοιο σοβαρό ηχείο?
Εγω νομίζω οτι εχω και όποιος θέλει εδω είμαι , αλλά γενικότερα?

Δε χρειάζεται να είναι "σοβαρό" το ηχείο. Είτε έχει καλό ήχο είτε όχι, είτε κοστίζει 300 είτε 3000 μπορεί να γίνει και εκ των υστέρων εύκολο φορτίο. Αρκεί το καταλληλο RLC στην είσοδο του crossover για να ισιώσει το "βουνό" της εμπέδησης που υπάρχει στην μεσαία περιοχή σχεδόν όλων των δίδρομων (λέω σχεδόν γιατι μερικοί σχεδιαστές υπό ειδικές περιστάσεις κάνουν overlap στα δυο φιλτρα). Αυτή ειναι μια τεχνική που ελάχιστα εφαρμόζουν οι κατασκευαστές, αλλά ειναι πολυ γνωστή στην DIY κοινότητα. Και πολλοί δίνουν στα ηχεία τους με αυτόν τον τρόπο τον χαρακτηρισμό "tube amp friendly", γιατί με ένα πολύ μικρό κόστος το ηχείο πλέον παρουσιαζει ωμική συμπεριφορά στο μεγαλύτερο εύρος του φάσματος (απο τα 200Ηz και πάνω - χαμηλότερα η μια ή οι δυό κορυφές απο τους συντονισμους μονάδας-κουτιου δεν ισοσταθμίζονται ποτέ, γιατι απαιτουνται τεράστια πηνία ασύμφορου μεγέθους-κόστους)

Δεν χρειαζεται λοιπόν να ψαξεις για ηχείο. Το έχεις. Χρειάζεται να ψαξεις πως θα το μετρήσεις και να του προσθέσεις το κατάλληλο RCL
 
Last edited:

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Και για του λόγου το αληθές, παρακάτω φαίνεται η σύνθετη αντίσταση του κιτ Bifrost της Seas. Στην πρώτη εικόνα φαίνεται το κλασικό "βουνο" της εμπεδησης που εμφανίζεται σε όλα σχεδόν τα δίδρομα ηχεία. Η κίτρινη γραμμή είναι η φάση. Από τα 200Ηz ως τα 1450Ηz η συμπεριφορά είναι έντονα επαγωγική ( ανιουσα εμπέδηση - θετικές γωνίες φάσης ) ενώ απο κει και πάνω είναι χωρητική.

Στο δεύτερο σχημα φαίνεται η σύνθετη αντίσταση ύστερα απο την σύνδεση ενός ισοσταθμιστικου RCL ( 13.3Ohm, 0.635mH, 20μF ) στην είσοδο του cross. Η σύνθετη αντίσταση που βλέπει τώρα ο ενισχυτης είναι επίπεδη και το πιο σημαντικό, η φάση κινείται γύρω απο τις 0 μοιρες... πολύ πιο υγειινό..
 

Attachments

  • Bifrost1.jpg
    Bifrost1.jpg
    74.5 KB · Views: 158
  • Bifrost2.jpg
    Bifrost2.jpg
    72.5 KB · Views: 155

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Μπορείς σε παρακαλώ,να γίνεις λίγο πιό αναλυτικός γι' αυτήν την μετατροπή;Είναι εύκολο να το κάνει ο οποιοσδήποτε;

Κι ένα τελευταίο.Εχει επιπτώσεις στον ηχητικό χαρακτήρα του ηχείου;
 

THEMILOC

AVClub Enthusiast
6 February 2008
1,179
ΕΛΛΑΔΑ
Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Και για του λόγου το αληθές, παρακάτω φαίνεται η σύνθετη αντίσταση του κιτ Bifrost της Seas. Στην πρώτη εικόνα φαίνεται το κλασικό "βουνο" της εμπεδησης που εμφανίζεται σε όλα σχεδόν τα δίδρομα ηχεία. Η κίτρινη γραμμή είναι η φάση. Από τα 200Ηz ως τα 1450Ηz η συμπεριφορά είναι έντονα επαγωγική ( ανιουσα εμπέδηση - θετικές γωνίες φάσης ) ενώ απο κει και πάνω είναι χωρητική.

Στο δεύτερο σχημα φαίνεται η σύνθετη αντίσταση ύστερα απο την σύνδεση ενός ισοσταθμιστικου RCL ( 13.3Ohm, 0.635mH, 20μF ) στην είσοδο του cross. Η σύνθετη αντίσταση που βλέπει τώρα ο ενισχυτης είναι επίπεδη και το πιο σημαντικό, η φάση κινείται γύρω απο τις 0 μοιρες... πολύ πιο υγειινό..

JohnJohn, Πραγματικά ενδιαφέρουσα απάντηση στην ερώτηση: "Πως να κάνετε τα ηχεία σας εύκολα φορτία".
Μόνο που αρκετά ηχεία καταλήγουν δύσκολα γιατί, με τις συγκεκριμένες μονάδες, τους βγήκαν δύσκολα γιατί έτσι τους άρεσαν όπως έπαιζαν και θυσίασαν την ευκολία για την ηχητική ποιότητα. Θέλεις να μας περιγράψεις αν ήταν το ίδιο ηχείο μετά την "έξυπνη προσθήκη" ή μήπως ήταν ένα άλλο ηχείο που απλά έπαιζε δυνατότερα με τον ίδιο ενισχυτή?.
Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα αγαπητέ μου γιατί δεν εφαρμοζεται ευρέως και από τους σχεδιαστές, μήπως έχουν ποσοστά από πωλήσεις θηριωδών ενισχυτών?
Όπως είπε και κάποιος κάποτε το σπόρ "σχεδίαση ηχείου" δεν είναι εύκολο γιατί είναι λίγο δύσκολο.
Τα αυτιά μας είναι που πρέπει να φροντίσουμε να κάνουμε πιο εύκολα...να καταλαβαίνουν την ποιότητα.
 

backousis

Supreme Member
18 June 2006
3,482
Ηρακλειο
Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

ο ηχος ενος ηχειου δεν αλλαζη με ενα φιλτρο RLC.

αυτο που συμβαινη ειναι οτι μπορη να παιξη καλυτερα με εναν λιγοτερο ισχυρο ενισχυτη.

η προφανης απαντηση στο γιατι δεν το κανουν οι κατασκευαστες ειναι το

κοστος και υλικων και χρονου.

μερικοι απο αυτους πωλουν και ενισχυτες.
 

THEMILOC

AVClub Enthusiast
6 February 2008
1,179
ΕΛΛΑΔΑ
Re: "ΕΥΚΟΛΑ ΗΧΕΙΑ".ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Πολύ καλά λοιπόν, δεν μένει παρά να το δοκιμάσετε και να ενημερωθούμε όλοι.
Ρωτήστε πόσος είναι ο χρόνος δοκιμών ακόμη και για ένα απλά μέτριο ηχείο, πόσο είναι το παραπάνω κόστος για μιά τέτοια εφαρμογή και τελικά πόσο ασύμφορο για έναν κατασκευαστή είναι να καταλήξει σε ένα "δύσκολο" ηχείο και θα καταλάβετε οτι άλλοι είναι οι λόγοι που δεν εφαρμόζεται αυτή η τόσο προφανής σωτήρια λύση.