Καλορίζικο και καλοτάξιδο Ντίνο.
Το άρθρο είναι πολύ ελλειπές καθώς παραβλέπει εντελώς τις ιπποδυνάμεις.
Δεν νομίζω π.χ να συγκρίνονται οι 180 ίπποι του βενζινο-ινσίγκνια με τους 130 του ντήζελ.
Οπότε το lpg δεν έχει αντίπαλο αν τα θέλουμε όλα...
Νομίζω πως το "τρένο" του ντήζελ πέρασε και πάει από την Ελλάδα.
Αργοπορημένοι δηλαδή όπως πάντα...
Ήδη όξω το lpg κερδίζει έδαφος.
Εγώ φίλε αν είχα τα γκαφρά θα το έπαιρνα το σμαρτάκι σε πετρέλαιο.
Αυτο με το σερβις Ντινο ειναι βεβαιο ?
Γιατι και στο δικο μου Οπελ με βενζινη εχει νομιζω λαδια καθε 15000 και σερβις καθε 30000 αλλα πρεπει να τα κανεις τουλαχιστον καθε χρονο για να εισαι σε εγγυηση.
Πριν μια εβδομάδα πήγα Χαλκιδική με ένα Corsa Ecoflex 5θυρο με autostartstop κλπ.
Ξεκίνησε από τη διασταύρωση στο Ν.Ρύσιο με 5 ενήλικα άτομα, οδηγό γυναίκα με αυγό στο πεντάλ του γκαζιού και ανέβηκε την ανηφόρα της Καρδίας (χωρίς φόρα) χαλαρά με 110 και αναμμένο air condition στο ζεστό.
Πετρέλαιο και 1250 κυβικά. Και το saxo μου για να μην κατεβάσω 4η στην ίδια ανηφόρα πρέπει να πάρω φόρα με 120 από το αεροδρόμιο (και να είμαι και μόνος).
Έμεινα παγωτό.
Αυτο μου ειπαν, αυτο μεταφερω.
30.000 ή μια φορα το χρονο. Κοστος στην αντιπροσωπια 80 ευρω (λαδια-φιλτρα)
Στας Αγγλιας που διεστευρωσα, λενε 22.000 μιλια ή μια φορα τον χρονο επισης
Ακομη, εχει και 6 χρονια εγγυηση (ή 180.000 χλμ) εγγυηση
Εντυπωσιακο !
Εκανα τετοια αγορα ?
Μπορει να το εχεις αναφερει ηδη αλλα... ποσο πηγε το μαλι?
14.500 (τα 450 περιπου) λογω μεταλλικου χρωματος
Η τιμη του ειναι 17075, αλλα κανουν εκπτωση, μαζι και αποσυρση 2600 περιπου ευρω.
Προτιμησα να το παρω με δοσεις 250 τον μηνα για 60 μηνες και προκαταβολη 2.οοο, συνολικη επιβαρυνση ειναι 2900 ευρω στα 5 χρονια
(στην ουσια σαν να μην μου εκαναν την εκτπωση+αποσυρση)