Aυτο ειναι ηχειαρα.Απιστευτο χαμηλο για το μεγεθος του και ομοιογενεια,απο την ισως πιο παρεξηγημενη στη χωρα μας αγγλικη εταιρια...
Ενα επισης φοβερο ηχειο ηταν το Totem Mani 2.Ηθελε βεβαια πολυ ρευμα αλλα σκοτωνε.
Οπως και το μικρο που ειχε βγαλει ο Dunlavy.Εξαιρετικο...
Ηχεια που δεν ειχες κανενα,μα κανενα,λογο να τα αλλαξεις για να παρεις δαπεδου,εκτος και αν το καινουριο σου σπιτι ηταν το ΣΕΦ...
Ενα επισης μεγαλο μικρο ειναι το Fidelio της Αcapella...
Aυτο ειναι ηχειαρα.Απιστευτο χαμηλο για το μεγεθος του και ομοιογενεια,απο την ισως πιο παρεξηγημενη στη χωρα μας αγγλικη εταιρια...
Ενα επισης φοβερο ηχειο ηταν το Totem Mani 2.Ηθελε βεβαια πολυ ρευμα αλλα σκοτωνε.
Οπως και το μικρο που ειχε βγαλει ο Dunlavy.Εξαιρετικο...
Ηχεια που δεν ειχες κανενα,μα κανενα,λογο να τα αλλαξεις για να παρεις δαπεδου,εκτος και αν το καινουριο σου σπιτι ηταν το ΣΕΦ...
Ενα επισης μεγαλο μικρο ειναι το Fidelio της Αcapella...
Δεν έχουν άδικο όμως! Ορθολογικά το έχουν φτιάξει. Διότι κι' αυτοί σαν κατασκευαστές σχεδιάζουν τις διάφορες σειρές τους με ορισμένα κριτήρια, ανάμεσα στα οποία και το μέγεθος...
Aυτο ειναι ηχειαρα.Απιστευτο χαμηλο για το μεγεθος του και ομοιογενεια,απο την ισως πιο παρεξηγημενη στη χωρα μας αγγλικη εταιρια...
Ενα επισης φοβερο ηχειο ηταν το Totem Mani 2.Ηθελε βεβαια πολυ ρευμα αλλα σκοτωνε.
Οπως και το μικρο που ειχε βγαλει ο Dunlavy.Εξαιρετικο...
Ηχεια που δεν ειχες κανενα,μα κανενα,λογο να τα αλλαξεις για να παρεις δαπεδου,εκτος και αν το καινουριο σου σπιτι ηταν το ΣΕΦ...
Ενα επισης μεγαλο μικρο ειναι το Fidelio της Αcapella...
Κι από ήχο σκίζει. Όσο του επιτρέπει το μέγεθός του, γιατί είναι μεθυστικό και θέλεις όλο και περισσότερο μέχρι που καταλαβαίνεις πως πρόκειται για ηχείο περίπου όσο μια κόλλα Α4.
Ωραίο το νήμα για να απομυθοποιήσουμε κ μερικά πράγματα...
Προσωπικά στο μυαλό μου είχα πάντα τα ηχεία δαπέδου, ώς ιδανικές επιλογές, καθώς :
1. Πιο πολλά λίτρα καμπίνας, καλύτερο χαμηλό
2. Περισσότερος αέρας να κουνιέται => μπορούμε να κάνουμε κ κανά πάρτυ χωρίς να "ιδρώσουν" ή να καλυφτούν από τον κόσμο "τα μικρά μας"
3. Τα μεγάλα βάσης, συνήθως είχαν αδερφάκια ηχεία με ίδιες μονάδες, αλλά περισσότερα λίτρα καμπίνας κ η τιμή ήταν παραπλήσια. Τόσο που αν πρόσθετες το κόστος μιας καλής βάσης, περνούσες το κόστος των ηχείων δαπέδου!!!!
4. Το σαλόνι μου ήταν πάντα 35-40τμ.
Διάβασα ωστόσο με ενδιαφέρον τα προαναφερθέντα κ θα τα έχω υπόψη μου.
Απουσιάζει βέβαια από το νήμα, η άποψη μιας "παλιάς καραβάνας", που είχε κάτι Von σε 15τμ κάποτε κ τώρα κάτι άλλα γομαράκια σε 25τμ?... :BDGBGDB55:
Προσωπικά τα ηχεία βάσης που έχω απολαύσει περισσότερο σε εκθέσεις-περισσότερο κι απο τα μεγάλα συστήματα με 2-3 εξαιρέσεις-είναι τα παρακάτω.
Aν θεωρήσουμε ότι τα δωμάτια είναι τυπικά ενός μκρομεσάιου χώρου καταλαβάινει κανείς,ότι μόνο τυχάια δεν διακρίνονται τα "μικρά" ηχέια στις εκθέσεις...
Κι από ήχο σκίζει. Όσο του επιτρέπει το μέγεθός του, γιατί είναι μεθυστικό και θέλεις όλο και περισσότερο μέχρι που καταλαβαίνεις πως πρόκειται για ηχείο περίπου όσο μια κόλλα Α4.
Προσωπικά τα ηχεία βάσης που έχω απολαύσει περισσότερο σε εκθέσεις-περισσότερο κι απο τα μεγάλα συστήματα με 2-3 εξαιρέσεις-είναι τα παρακάτω.
Aν θεωρήσουμε ότι τα δωμάτια είναι τυπικά ενός μκρομεσάιου χώρου καταλαβάινει κανείς,ότι μόνο τυχάια δεν διακρίνονται τα "μικρά" ηχέια στις εκθέσεις...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.