Σχολιασμός για οδηγική ασφάλεια ,Κ.Ο.Κ ,πρόστιμα ,κλπ

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Εμένα θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω...

Το οποιοδήποτε πρόστιμο, πέραν της εννοίας της τιμωρίας που έχει, θα πρέπει να λειτουργεί αποτρεπτικά της παραβατικότητας.

Ένας πλούσιος στο παράδειγμα που έδωσα, πιθανότατα να μην τον νοιάζει το ύψος των υφιστάμενων προστίμων (καθώς έχει πολλά λεφτά) και να παρανομεί επανειλλημένα κατά το δοκούν.

Περιπτώσεις σαν αυτές, πρέπει να αντιμετωπιστούν...

και τα σοβαρά πρόστιμα για τον πλούσιο δεν μετράνε.
Αν του πάρουν το δίπλωμα, προσλαμβάνει οδηγό.
Αν του πάρουν την άδεια, αγοράζει άλλο αυτοκίνητο ή οδηγεί εταιρικό.
Μόνο η φυλάκιση ίσως (ίσως) είναι λύση.

Και ποιές είναι οι σοβαρές ποινές?

Δηλαδή αν πετάς τσιγάρο σου παίρνουν το δίπλωμα....
ωραία.
κι αν περάσεις με κόκκινο?
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
τωρα μην πω ότι αυτό με τις γόπες μου θύμησε κάποιον με ένα μυστρί...
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Αν δεν υπάρχει ελεγκτική μηχανή,δηλαδή τροχαία που να βγαίνει συχνά-πυκνά για έλεγχο οδηγικής συμπεριφοράς και όχι για εισπρακτικούς λόγους (δηλαδή ΚΤΕΟ,Ασφάλειες κ.λ.π),δεν θα αποφέρει αποτέλεσμα.
Μπορεί να το ξανά-έγραψα σε άλλη ενότητα,αλλά υπάρχουν ειδικές καταστάσεις που δεν έχουν προβλεφθεί από κανένα Νόμο μέχρι τώρα.
Εν τάχη ,σ ένα Νησί όπως Ζάκυνθος,Ρόδος,Κως κ.λ.π με 25000 κλίνες All Inclussives,ο κάθε ξένος προπληρώνοντας μπορεί να πιει ότι θέλει...Κάποιοι πίνουν 30-40 ποτά ,ενώ με διάφορα τρικ παρακάμπτεται και το όριο ηλικίας !!!..τα ποτά είναι κοινώς 'μπόμπες' ,χύμα αλκοόλ του κιλού και αυτό σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες στις οποίες δεν είναι συνηθισμένοι,τους μεταλλάσσει σε καμικάζι..παίρνουν μια 'γουρούνα' , βγαίνουν για σαφάρι και όποιον πάρει ο χάρος.
Είναι απίστευτο να βλέπεις 3 buggy να πηγαίνουν 'κόντρες' με επικίνδυνες φιγούρες στον μονόδρομο και να κάνουν τόσες παραβιάσεις που δεν θα τολμούσαν στις πατρίδες τους να κάνουν ούτε στα όνειρά τους.
Αυτήν την κατάσταση δεν την έχει λάβει κανείς σοβαρά με αποτέλεσμα να γκρεμοτσακίζονται και σκοτώνονται...ή να σκοτώνουν ..κανείς δεν ελέγχει αν καν έχουν οδηγήσει ποτέ τέτοιο επικίνδυνο όχημα,σε 5 λεπτά μαθαίνουν τα βασικά και γίνονται αιτία αναστάτωσης ολόκληρων πόλεων,ειδικά όταν οδηγούν κατά ομάδες.
Θυμάστε απ την φετινή επικαιρότητα,τις απορίες των καναλιών για τις αιτίες δολοφονίας του Αμερικανού στη Ζάκυνθο,πως γίνεται ένα σφηνάκι να κοστίζει 0,5 ευρώ,από που προμηθεύονται 35000 φιάλες την ημέρα και αν είναι επικίνδυνα....
Ένα άλλο θέμα που έπρεπε να επιβάλλεται είναι η επανεξέταση της όρασης κάθε κατόχου διπλώματος,φίλος μου που ξαφνικά διαγνώστηκε με ζάχαρο,δεν βλέπει σχεδόν καθόλου και όμως οδηγεί ανεξέλεγκτος...
Είναι πολύ φυσικό ένας που πήρε το δίπλωμα στα 20,να μην έχει την ίδια όραση,αλλά να μην θέλει να το 'αποδεχθεί' για διάφορους λόγους...
 
17 June 2006
23,775
Αθήνα
Καλά εντάξει. Άλλη μια ακόμα αρπαχτή (αν εφαρμοστεί) . Καθίστε να κάνετε αναλύσεις περί δικαιων μέτρων....

Οταν είναι να εισπράξουν γινόμαστε Ελβετία (πρόστιμα ΚΟΚ) .
Στις κοινωνικές παροχές/αγαθά γινόμαστε Αφγανιστάν (παιδεία/νοσοκομεία)
 

John Locke

AVClub Enthusiast
4 November 2007
1,050
και τα σοβαρά πρόστιμα για τον πλούσιο δεν μετράνε.
Αν του πάρουν το δίπλωμα, προσλαμβάνει οδηγό.
Αν του πάρουν την άδεια, αγοράζει άλλο αυτοκίνητο ή οδηγεί εταιρικό.
Μόνο η φυλάκιση ίσως (ίσως) είναι λύση.

Και ποιές είναι οι σοβαρές ποινές?

Δηλαδή αν πετάς τσιγάρο σου παίρνουν το δίπλωμα....
ωραία.
κι αν περάσεις με κόκκινο?

Θεωρώ ότι για όλες τις παραβιάσεις του ΚΟΚ, θα πρέπει να επιβάλλεται χρηματικό πρόστιμο, ανάλογο με το εισοδηματική κατάσταση, του εκάστοτε παραβάτη.

Για τις "βαριές" παραβιάσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε βαρύ τραυματισμό η θάνατο (π.χ. οδηγήση υπό την επήρεια αλκοόλ/ναρκωτικών) θα πρέπει επιπλέον (και ανεξαρτήτως εισοδήματος) να επιβάλλονται βαρύτατες ποινικές κυρώσεις (κοινώς: στη ψειρού).

Νομίζω είμαι ξεκάθαρος...
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,790
Kingdom of Rain
Re: Ελαστικά...άλλη μια φορά...

Ναι Πέτρο να τα σφουγγάρισεις (αφού δεν μας συμφέρει).
Εγώ θα πρότεινα να τα μαζέψεις και να φτιάξεις αντίστοιχο thread. Αυτό κάνει ένα καλός διαχειριστής.

Απλά και ξάστερα:

ειρωνείες και υποδείξεις προς τους διαχειριστές κομμένα.

Πάρε το χρόνο σου να το σκεφτείς καλά και εμείς εδώ είμαστε να τα πούμε.
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Επειδη δεν βλεπω να γινομαι συντομα πλουσιος , δηλαδη ενταξει ..και με την αριστεια δεν βγαινει το πραγμα,δεν θα στεναχωρηθω καθολου αν επικρατησουν εισοδηματικα κριτηρια.Επικροτω με χερια και με ποδια κιολας.Απο ''ισοτητα'' στα προστιμα ...χορτασαμε τοσα χρονια
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,762
Βόλος
Μπορούμε τότε να βάλουμε και εισοδηματικά κριτήρια στους κλέφτες. Αν κλέψεις από πλούσιο θα τρώς μικρότερη φυλακή απ' ότι αν κλέψεις από φτωχό που τα έχει περισσότερη ανάγκη.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,762
Βόλος
Και στο κάτω-κάτω, δεν είναι οι αυστηρές ποινές που αποσοβούν το έγκλημα, αλλά η σιγουριά ότι θα πιαστείς. Και βλέποντας κάθε πότε εμφανίζεται η τροχαία στον δρόμο, η πιθανότητα είναι αμελητέα. Φίλη μου στο Παρίσι γκρινιάζει ότι την σταματάνε τουλάχιστον μια φορά στο δεκαπενθήμερο για τυπικό έλεγχο. Πού να τολμήσεις να κυκλοφορείς χωρίς το όχημα να είναι άψογο!
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Και αν πιαστεις τι εγινε ? Ο χαμηλομισθος θα πληρωσει τα 300-400 ευρω της κλησης σε ..δυο χρονια διακανονισμου (ηδη εχουν στειλει χαρτια για διακανονισμους ) ενω αυτα τα λεφτα μπορει να ειναι τα σφηνακια προθερμνασης για τα υψηλα εισοδηματα.Εγω αν ειμουν υπουργος παντως θα το εβαζα σε...δημοψηφισμα.Μπορει να ανησυχουν τα χαμηλα και μεσαια στρωματα μηπως προκαλει..ταξικο μισος , διχαζει την κοινωνια,προκαλει φοροδιαφυγη, διωχνει την επιχειρηματικοτητα και τους επενδυτες , προκαλει εξισωση προς τα κατω.Μπορει να θελουν την ισοτητα στα προστιμα οι ανθρωποι. :))
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,451
Πειραιας
http://www.zougla.gr/automoto/news/...a-taxititas-stis-e8nikes-odous-sta-150-xlmora

Επειδή κάποιος φίλος ρώτησε,από εδώ το αντλησα ....δεν ήταν από το μυαλό μου!

Βέβαια αν το δεις "συνομωτικα" μάλλον κάτι φουστικο έχουν στο μυαλό τους.
Θα βάλουν 150 χλμ σε διάφορα μικρά κομμάτια, αμέσως θα το ρίχνουν στα 120 ,εσυ θα συνεχίσεις με 150 και εκεί θα έχουν στημένα τα μπλόκα.
Απίθανο?
Τους έχω ικανους για όλα!
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,762
Βόλος
Εγώ λέω όμως να κατέβει το όριο στις πόλεις από 50 στα 30. Στο κάτω-κάτω εκεί γίνονται τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Θα πρέπει να είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που αυξάνει τα όρια. Επίσης όριο 150 προσωπικά δεν έχω ξαναδεί, συνήθως στους αυτοκινητόδρομους το μέγιστο όριο είναι είτε 120 είτε 130 ανάλογα με την χώρα.

Σήμερα μάλιστα άκουγα στο ραδιόφωνο πως σκέφτονται σε έναν αυτοκινητόδρομο εδώ στην Γερμανία, συγκεκριμένα τον Α81, να ρίξουν το όριο από απεριόριστο να πάει στα 130χλμ/ω για οικολογικούς λόγους.

Στην Ισπανία πριν 3-4 χρόνια έριξαν το όριο σε όλους τους αυτοκινητόδρομους από 130 στα 120 επίσης για οικολογικούς λόγους.
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,512
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Σχολιασμός για οδηγική ασφάλεια ,Κ.Ο.Κ ,πρόστιμα ,κλπ

Εγώ λέω όμως να κατέβει το όριο στις πόλεις από 50 στα 30. Στο κάτω-κάτω εκεί γίνονται τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία.

Τα όρια πρέπει να έχουν σχέση με τη πραγματικότητα ,γιατί σε διαφορετική περίπτωση δεν είναι εφαρμόσιμα .
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Εγω δεν ειμαι υπερ της αυξησης κανενος οριου αλλα δεν ταξιδευω κιολας.Αλλα παλι γκρινια ? Δεν φωναζαν οτι τα ορια ειναι σε πολλα σημεια απαρχαιωμενα,και αν τα τηρησουμε θα κανουμε 50 ωρεςνα παμε απο δω εκει κλπ ?
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Βασικά το θέμα στην Ελλάδα, τουλάχιστον για τους νέους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους, δεν έχει να κάνει με τα όρια καθεαυτά, αλλά με τους Έλληνες οδηγούς. Από την μια όταν του λες του άλλου πως το όριο είναι 150 αυτός θα πηγαίνει με τουλάχιστον 20χλμ. επιπλέον, από την άλλη οι περισσότεροι Έλληνες οδηγοί δεν γνωρίζουν πως πρέπει να οδηγούν σε υψηλές ταχύτητες καθώς δεν το έχουν διδαχτεί ποτέ στα μαθήματα οδήγησης (δεν οδηγούν δεξιά, προσπερνάνε από δεξιά, δεν κρατάνε αποστάσεις, δεν ξέρουν πως να συμπεριφερθούν σε ξαφνικό μποτιλιάρισμα κλπ..). Οι υψηλές ταχύτητες στην Ελλλαδα είναι επικίνδυνες όχι τόσο λόγω δρόμων όσο λόγω οδηγών.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,451
Πειραιας
Όταν λέει ότι το όριο είναι 50, εννοεί το ΌΡΙΟ.
ΔΕΝ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΆ ΝΑ ΠΗΓΑΊΝΕΙΣ ΜΕ 50.
Άρα λίγο να σου κόβει ΔΕΝ θα πηγαίνεις με 50 στα στενα, αλλά στην Σκυλιτση στον Πειραιά στο δρομο εξοδου της πολης που έχει όριο 40 (ναι σαράντα ολογραφως),κάνεις δεν πάει λιγότερο από 60-70.
Και καλά κάνουν γιατί και ο παραλογισμος έχει τα ορια του.
Έχει πάει ποτέ κανείς από αυτούς που βαλαν αυτή τη μαμημενη την πινακίδα με 40 σε αυτον τον δρομο?
Δηλ.δεν μας απέμεινε ούτε μια στα σταλα κριτικής σκέψης για να δούμε το παράλογο και πρέπει να μας πει το κράτος πόσο θα τρεχουμε σε αυτόν το δρόμο ?
Η τυπολατρια έχει και τα ορια της.
Δεν σας έχει τύχει ΠΟΤΈ τα ίδια τα όργανα που σας γράφουν , να εχουν ενοχές εξαιτιας του οριου που υπάρχει και να κόβουν το μινιμουμ?
Ακόμα και εισαγγελεις δείχνουν επιεικια......εμείς εδώ μέσα καμμια. ...το όριο και αγιος ο θεος! !
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,451
Πειραιας
Αν ρίξεις 10% τα ορια αυτό σημαίνει, ότι σε μια διαδρομή θα αυξήσεις το χρόνο παραμονής σου στον δρόμο κατά 10% ρυπαινοντας ανάλογα.
Έχετε μετρήσει ποτέ ΜΕΊΩΣΗ κατανάλωσης 10% από 120 σε 130??
Άρα τι μας τσαμπουνανε ρε φιλαράκια. ....είπαμε ότι είμαστε με τις καλύτερες των προθέσεις αλλά δεν ειμαστε βοδια.

Τόσο λάθος σκεπτικό έχω?
 

cyclist

AVClub Enthusiast
29 December 2010
1,022
Αν ρίξεις 10% τα ορια αυτό σημαίνει, ότι σε μια διαδρομή θα αυξήσεις το χρόνο παραμονής σου στον δρόμο κατά 10% ρυπαινοντας ανάλογα.
Έχετε μετρήσει ποτέ ΜΕΊΩΣΗ κατανάλωσης 10% από 120 σε 130??
Άρα τι μας τσαμπουνανε ρε φιλαράκια. ....είπαμε ότι είμαστε με τις καλύτερες των προθέσεις αλλά δεν ειμαστε βοδια.

Τόσο λάθος σκεπτικό έχω?

Oι ρύποι εξαρτόνται από την ποσότητα των καυσίμων που καίγονται. Χρειαζόμαστε ένα τεχνικό σχεδιαστή επιπέδου της VW (με κρυφό διακόπτη στην εξάτμιση) να μας εξηγήσει, αν συμφέρει να οδηγείς αργά;

Έστω η απόσταση Α - Β γίνεται σε 1 ώρα και καταναλώνεις 1 λίτρο καύσιμο.
Έστω η απόσταση Α- Β γίνεται σε 1 και μισή ώρα και καταναλώνεις 0,7 λίτρα καύσιμο.

Άρα ο χρόνος δεν παίζει κανένα ρόλο βέβαια δεν ξέρουμε την "ποιότητα" των ρύπων ως προς τα επιμέρους στοιχεία αλλά σε διοξείδιο του άνθρακα σίγουρα όσο λιγότερο καύσιμο καις τόσο λιγότερο διοξείδιο εκπέμπεις. Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα ρυπογόνα στοιχεία αν λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών κάποια αν καταλύονται αλλά δεν νομίζω κίολας αφού η θερμοκρασία στους θαλάμους καύσης μάλλον παραμένει ίδια καθώς το κύκλωμα ψύξης προστατεύει τα μέταλα με μεγαλύτερη ροή ψυκτικού.
 

cyclist

AVClub Enthusiast
29 December 2010
1,022
Άποψη μου είναι ότι καλός οδηγός είναι ο χεσμένος από τον φόβο των προστίμων και τον ποινών, οδηγός. Οι Έλληνες οδηγοί του εξωτερικού είναι φανταστικοί και εξαιρετικοί οδηγοί. Κατά ένα περίεργο τρόπο οι ίδιοι όταν οδηγούν Ελλάδα οδηγούν τελείως διαφορετικά και άσχημα. Άρα δεν φταίνε οι οδηγοί αλλά η χώρα και το σύστημα της. Τόλμα να περάσεις με κόκκινο ή να κάνεις παράνομη προσπέραση στο εξωτερικό, να δεις το δίπλωμα να φεύγει από τα χέρια σου και όταν μετά από κάνα χρόνο το πάρεις πίσω αν τολμάς ξανά κάνε το ίδιο να σε βάλουν μέσα να δεις τον κόσμο από τα κάγκελα.... ή να σε στείλουν για γνωμάτευση σε ψυχιάτρους.

Το καλύτερο που έχω δει είναι το ωραίο χαρτί που σου στέλνουν να δικαιολογήσεις γιατί πέρασες με κόκκινο; Πολύ θα ήθελα να έβλεπα τι θα έγραφε καθένας ξέροντας ότι όμως ότι γράψει θα ληφθεί υπ όψιν της δίκης...... για να αποφασιστεί αν ο μάγκας θα ξαναπιάσει τιμόνι....
 
Last edited: