Παρακολουθώ την κουβέντα με προσοχή και ενώ οι απόψεις διίστανται μαθαίνω πολλά και επιβεβαιώνετε πράγματα που είχα ακούσει παλαιότερα από γνωστό μου ο οποίος είχε μια ducati monster και ήταν χόντρος σαν και εμένα. Το παλικάρι μου είχε πει (όταν του έλεγα ότι μου αρέσουν οι harley)......"το πιο άχρηστο μηχανάκι, δεν στρίβει, απλά γυαλίζουν τα χρώμια και ακούγεται ωραία επειδή έχει αρχαίου σχεδιασμού ο κινητήρας". Βεβαια εχω ακουσει sportster να μαρσαρει και κατουρηθηκα...
Από την άλλη ο παλιός μου κουρέας.... μηχανόβιος μέχρι αηδίας (ταξίδια στην ευρώπη με μηχανή κάθε λίγο και λιγάκι κτλ) που είχε μια τεράστια 1300cc ΒΜW που πήρε μετά από μπόλικες αλλαγές μηχανών κατέληξε σε Harley....είναι όπως είπε ο mdvq άκρη δύσκολα θα βγάλω επειδή ο καθένας μιλάει και προτείνει από καρδιάς περί μηχανών.....είστε άλλη φάρα εσείς οι μηχανόβιοι από τους αυτοκινητάκιδες....πρακτικοί μεν κ@υλιαρηδες δε....οπότε το συνυπολογίζω αυτό στο μυαλό μου.
Κράνος θα φοράω ακόμα και όταν πηγαίνω στο περίπτερο...τώρα μπότες και στολή στην πόλη όταν έχω επαγγελματικό ραντεβού θα μου είναι λίγο δύσκολο γιατί δεν γίνεται να μοιάζω με τον Robocop....ξέρω ακούγεται χαζό....αλλά όπου με παίρνει θα τα φοράω γιατί ξέρω ότι κάνουν δουλειά.
Το πόσο βενζίνη καίει δεν με ενδιαφέρει και τόσο, τα ανταλλακτικά σε λογικές τιμές όμως είναι σημαντικό θέμα! Επίσης σημαντικό είναι για μένα να πατάει το πόδι κάτω και όταν λέω να πατάει εννοώ την φτέρνα και όχι τα νύχια. Οι Ταχύτητες δεν με φοβίζουν καθόλου.
Αυτό για την μανιβέλα το κρατάω! Πειράζει να έχει μόνο μανιβέλα και να είναι χωρίς κουμπάκι? Μου κάνει πιο αξιόπιστο σύστημα.....ή λέω βλακείες? ....και είναι και φθηνότερο να μην έχει κουμπάκι για να ανάβει αν κατάλαβα καλά.
Αυτό που λέει ο Θανάσης ισχύει. Είμαι όντως άνθρωπος της βολής, δεν παίζει να στρίβω και να πετάω έξω το γόνατο κλπ. Θέλω να πηγαίνω ευχάριστα από και προς στην δουλειά (μέσω όρο 5χλμ την μέρα) αλλά πχ μια φορά που θα πάω Χαλκιδική δεν θέλω π.χ αν είναι κλειστάτα βενζιναδικα να φοβάμαι ότι θα μείνω στο δρόμο....γιαυτό και λέω 100χλμ αυτονομία. Το Εύκολο παρκάρισμα μου μετράει πολύ...αλλά φαντάζομαι ότι όποια μηχανή και να πάρω δεν θα υπάρχει θέμα...εκτός αν είναι καμιά Goldwing που γερός να είμαι θα την ήθελα αν βγω ποτέ στην σύνταξη....
Το θέμα μεταχειρισμένου/καινούργιου με αγχώνει πολύ όμως...εξηγούμαι: Είμαι άσχετος, θα πέσω κάποιες φορές στην αρχή, οπότε λέω να βάλω ένα Budget από 2500-3000ε μαζί με κράνος για να σας βοηθήσω να με βοηθήσετε. Όταν μπαίνω στο car.gr και βάζω μέχρι 2700ε και βλέπω τι υπάρχει εκεί και αρχίζω να κάνω όνειρα.....μετά αν πάω για καινούργιο με πιάνει κατάθλιψη.... μόνο για sym/kymco είναι τα μούτρα μου. Επίσης χαζεύοντας νήματα σε άλλα φόρουμ βλέπω όλους να γράφουν ότι σπάνια μοτοσικλετιστής κρατάει την πρώτη του μότο για πολύ καιρό. Οι περισσότεροι λέει...συνειδητοποιούν μετά από μερικούς μήνες ότι άλλο έψαχναν και άλλο ψώνισαν και όσοι πήραν καινούργιο το "παντρεύτηκαν " για αρκετό καιρό με ξινισμένα μούτρα....
Με το καλό να πάρω το δίπλωμα...(τον φάκελο τον στείλαμε στο υπουργείο και τώρα διαβάζω χαζές ερωτήσεις) και εννοείτε θα ανεβάσω φώτο.
Από την άλλη ο παλιός μου κουρέας.... μηχανόβιος μέχρι αηδίας (ταξίδια στην ευρώπη με μηχανή κάθε λίγο και λιγάκι κτλ) που είχε μια τεράστια 1300cc ΒΜW που πήρε μετά από μπόλικες αλλαγές μηχανών κατέληξε σε Harley....είναι όπως είπε ο mdvq άκρη δύσκολα θα βγάλω επειδή ο καθένας μιλάει και προτείνει από καρδιάς περί μηχανών.....είστε άλλη φάρα εσείς οι μηχανόβιοι από τους αυτοκινητάκιδες....πρακτικοί μεν κ@υλιαρηδες δε....οπότε το συνυπολογίζω αυτό στο μυαλό μου.
Κράνος θα φοράω ακόμα και όταν πηγαίνω στο περίπτερο...τώρα μπότες και στολή στην πόλη όταν έχω επαγγελματικό ραντεβού θα μου είναι λίγο δύσκολο γιατί δεν γίνεται να μοιάζω με τον Robocop....ξέρω ακούγεται χαζό....αλλά όπου με παίρνει θα τα φοράω γιατί ξέρω ότι κάνουν δουλειά.
Το πόσο βενζίνη καίει δεν με ενδιαφέρει και τόσο, τα ανταλλακτικά σε λογικές τιμές όμως είναι σημαντικό θέμα! Επίσης σημαντικό είναι για μένα να πατάει το πόδι κάτω και όταν λέω να πατάει εννοώ την φτέρνα και όχι τα νύχια. Οι Ταχύτητες δεν με φοβίζουν καθόλου.
Αυτό για την μανιβέλα το κρατάω! Πειράζει να έχει μόνο μανιβέλα και να είναι χωρίς κουμπάκι? Μου κάνει πιο αξιόπιστο σύστημα.....ή λέω βλακείες? ....και είναι και φθηνότερο να μην έχει κουμπάκι για να ανάβει αν κατάλαβα καλά.
Αυτό που λέει ο Θανάσης ισχύει. Είμαι όντως άνθρωπος της βολής, δεν παίζει να στρίβω και να πετάω έξω το γόνατο κλπ. Θέλω να πηγαίνω ευχάριστα από και προς στην δουλειά (μέσω όρο 5χλμ την μέρα) αλλά πχ μια φορά που θα πάω Χαλκιδική δεν θέλω π.χ αν είναι κλειστάτα βενζιναδικα να φοβάμαι ότι θα μείνω στο δρόμο....γιαυτό και λέω 100χλμ αυτονομία. Το Εύκολο παρκάρισμα μου μετράει πολύ...αλλά φαντάζομαι ότι όποια μηχανή και να πάρω δεν θα υπάρχει θέμα...εκτός αν είναι καμιά Goldwing που γερός να είμαι θα την ήθελα αν βγω ποτέ στην σύνταξη....
Το θέμα μεταχειρισμένου/καινούργιου με αγχώνει πολύ όμως...εξηγούμαι: Είμαι άσχετος, θα πέσω κάποιες φορές στην αρχή, οπότε λέω να βάλω ένα Budget από 2500-3000ε μαζί με κράνος για να σας βοηθήσω να με βοηθήσετε. Όταν μπαίνω στο car.gr και βάζω μέχρι 2700ε και βλέπω τι υπάρχει εκεί και αρχίζω να κάνω όνειρα.....μετά αν πάω για καινούργιο με πιάνει κατάθλιψη.... μόνο για sym/kymco είναι τα μούτρα μου. Επίσης χαζεύοντας νήματα σε άλλα φόρουμ βλέπω όλους να γράφουν ότι σπάνια μοτοσικλετιστής κρατάει την πρώτη του μότο για πολύ καιρό. Οι περισσότεροι λέει...συνειδητοποιούν μετά από μερικούς μήνες ότι άλλο έψαχναν και άλλο ψώνισαν και όσοι πήραν καινούργιο το "παντρεύτηκαν " για αρκετό καιρό με ξινισμένα μούτρα....
Με το καλό να πάρω το δίπλωμα...(τον φάκελο τον στείλαμε στο υπουργείο και τώρα διαβάζω χαζές ερωτήσεις) και εννοείτε θα ανεβάσω φώτο.
Last edited: