*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

dnik

Senior Member
29 May 2012
320
Thessaloniki
Re: *** Nova official support ***

Την ερχόμενη Κυριακη, το προγραμμα εχει το ΠΑΟΚ ΠΑΟ. Έχοντας ύπ όψιν και τους χρήστες της προσφοράς της εφημερίδας, θα πρεπει να αναμένουμε κατι αντίστοιχο; Και καθε φορά να ελπίζουμε να υπάρχουν λιγότεροι χρήστες;
Το αναφέρω, καθώς στη τελευταία ανανέωση που έκανα, μου αναφέρθηκε ως πλεονέκτημα η υπηρεσία novago απο την κοπελα που με εξυπηρέτησε.
Ουσιαστικά,την χρειάστηκα μια φορά και δεν με κάλυψε. Ενδέχεται να μου χρειαστεί και αυτη την Κυριακή ( δυστυχώς).
Είδωμεν..

Παντα φιλικά,


Δημήτρης
 

jpil

Supreme Member
13 March 2010
4,003
Πειραιάς - Αιγάλεω
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

τον Αύγουστο δέχτηκα τηλεφώνημα μάλλον από το τμήμα προσφορών σας που μου είπε πως αν ανανεώσω την προσφορά για τους φιλάθλους θα έχω δώρο και μια δωροεπιταγή των 50 ευρώ από την μπουτίκ της ομάδας που είχα κάνει την αρχική αγορά.

Επίσης είχα ρωτήσει αν θα έχω τα hd κανάλια δωρεάν όπως τα είχα τον προηγούμενο χρόνο και η κοπέλα μου απάντησε μετά από ερώτηση στον προιστάμενο της ότι ναι θα τα έχω δωρεάν.

Συγκεκριμένα μου είπε ανανεώνετε ότι προσφορά είχατε πέρυσι.

Σήμερα μου ήρθε ο λογαριασμός με περίοδο παροχής υπηρεσιών από 15/10 - 14/11 και με χρεώνει 4,99 ευρώ για τα hd κανάλια!

Γιατί;

Τη δωροεπιταγή μετά από πόσους μήνες θα αξιώσετε να μου την στείλετε;

Σας στέλνω πμ με τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ.
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Την ερχόμενη Κυριακη, το προγραμμα εχει το ΠΑΟΚ ΠΑΟ. Έχοντας ύπ όψιν και τους χρήστες της προσφοράς της εφημερίδας, θα πρεπει να αναμένουμε κατι αντίστοιχο; Και καθε φορά να ελπίζουμε να υπάρχουν λιγότεροι χρήστες;
Το αναφέρω, καθώς στη τελευταία ανανέωση που έκανα, μου αναφέρθηκε ως πλεονέκτημα η υπηρεσία novago απο την κοπελα που με εξυπηρέτησε.
Ουσιαστικά,την χρειάστηκα μια φορά και δεν με κάλυψε. Ενδέχεται να μου χρειαστεί και αυτη την Κυριακή ( δυστυχώς).
Είδωμεν..

Παντα φιλικά,


Δημήτρης

Καλημέρα dnik,

Σεβόμαστε τις αναφορές των συνδρομητών μας και είναι πάντα καλοδεχούμενη η κριτική για τις υπηρεσίες μας. Είναι πολύ σημαντικό το feedback που λαμβάνουμε από τους συνδρομητές. Γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες από τα αρμόδια τμήματα ώστε να μην παρουσιαστούν ανάλογα περιστατικά στο μέλλον.

Καλησπέρα σας,

τον Αύγουστο δέχτηκα τηλεφώνημα μάλλον από το τμήμα προσφορών σας που μου είπε πως αν ανανεώσω την προσφορά για τους φιλάθλους θα έχω δώρο και μια δωροεπιταγή των 50 ευρώ από την μπουτίκ της ομάδας που είχα κάνει την αρχική αγορά.

Επίσης είχα ρωτήσει αν θα έχω τα hd κανάλια δωρεάν όπως τα είχα τον προηγούμενο χρόνο και η κοπέλα μου απάντησε μετά από ερώτηση στον προιστάμενο της ότι ναι θα τα έχω δωρεάν.

Συγκεκριμένα μου είπε ανανεώνετε ότι προσφορά είχατε πέρυσι.

Σήμερα μου ήρθε ο λογαριασμός με περίοδο παροχής υπηρεσιών από 15/10 - 14/11 και με χρεώνει 4,99 ευρώ για τα hd κανάλια!

Γιατί;

Τη δωροεπιταγή μετά από πόσους μήνες θα αξιώσετε να μου την στείλετε;

Σας στέλνω πμ με τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ.

Καλημέρα jpil,

Έχουμε λάβει το pm με τα στοιχεία σου και το ελέγχουμε με τα αρμόδια τμήματα. Θα σε ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

nocarder

AVClub Enthusiast
12 June 2010
744
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Ο δέκτης του αδερφού μου, κάνοντας zapping κολλάει συνέχεια, δεν ανταποκρίνεται στο τηλεκοντρόλ και παραμένει παγωμένος! Μετά από λίγο "παίρνει μπρος" και εκτελεί όλες τις εντολές του τηλεκοντρόλ που είχαν πατηθεί όσο ήταν κολλημένος, μαζεμένες.....αλλάζει όλα τα κανάλια σερί κλπ....

Από την τηλεφωνική υποστήριξη μου είπαν να απευθυνθώ στο τοπικό service. Ο τοπικός αντιπρόσωπος - service, δεν ασχολήθηκε να το κοιτάξει καν και είπε ότι αυτό το θέμα είναι γνωστό και "είναι φυσιολογικό".....ως λύση στο πρόβλημά μου είπε....."Να αλλάζετε κανάλια πιο αργά και όχι συνέχεια"......!!!!

Στη διάθεσή σας στοιχεία συνδρομής και ότι ζητήσετε.

Ευχαριστώ
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλο ειναι να ειναι και στη διαθεση ολων και τα στοιχεια του τοπικου αντιπροσωπου - service που σου εδωσε την απαντηση.
 

andrdive

Established Member
19 June 2006
203
Μεταμόρφωση
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, σήμερα ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου σε εσάς μετά από φορυτότητα από τον ΟΤΕ, παρ'ολο που είχατε ενημερώσει για την ενεργοποίηση δεν μου έχετε στείλει μέχρι τώρα τους κωδικούς (user name και password) για την σύνδεση στο internet μιας και θέλω να χρησιμοποιήσω δικό μου modem και όχι το δικό σας.
Σας στέλνω με pm τα στοιχεία της σύνδεσης.
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Ο δέκτης του αδερφού μου, κάνοντας zapping κολλάει συνέχεια, δεν ανταποκρίνεται στο τηλεκοντρόλ και παραμένει παγωμένος! Μετά από λίγο "παίρνει μπρος" και εκτελεί όλες τις εντολές του τηλεκοντρόλ που είχαν πατηθεί όσο ήταν κολλημένος, μαζεμένες.....αλλάζει όλα τα κανάλια σερί κλπ....

Από την τηλεφωνική υποστήριξη μου είπαν να απευθυνθώ στο τοπικό service. Ο τοπικός αντιπρόσωπος - service, δεν ασχολήθηκε να το κοιτάξει καν και είπε ότι αυτό το θέμα είναι γνωστό και "είναι φυσιολογικό".....ως λύση στο πρόβλημά μου είπε....."Να αλλάζετε κανάλια πιο αργά και όχι συνέχεια"......!!!!

Στη διάθεσή σας στοιχεία συνδρομής και ότι ζητήσετε.

Ευχαριστώ

Καλησπέρα nocarder,

Ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία σου, σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να ελέγξουμε την αναφορά σου και να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά.


Καλησπέρα, σήμερα ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου σε εσάς μετά από φορυτότητα από τον ΟΤΕ, παρ'ολο που είχατε ενημερώσει για την ενεργοποίηση δεν μου έχετε στείλει μέχρι τώρα τους κωδικούς (user name και password) για την σύνδεση στο internet μιας και θέλω να χρησιμοποιήσω δικό μου modem και όχι το δικό σας.
Σας στέλνω με pm τα στοιχεία της σύνδεσης.

Καλησπέρα andrdive,

Έχουμε λάβει το σχετικό μήνυμά σου και έχουμε ελέγξει τη διαδικασία της ενεργοποίησης σχετικά με το ζήτημα το οποίο αναφέρεις.
Θα χρειαστεί να αναμένουμε την ολοκλήρωση της διαδικασίας μηχανογραφικά, ώστε αντίστοιχα να λάβεις το sms με το username και το password της σύνδεσής σου.


Δημήτρης, Forthet Support
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλο ειναι να ειναι και στη διαθεση ολων και τα στοιχεια του τοπικου αντιπροσωπου - service που σου εδωσε την απαντηση.

Στο ανάλογο νήμα στο υπο-forum της Nova μπορεί να γίνει οποιαδήποτε συζήτηση, όχι εδώ που δεν αφορά το support.
 

nocarder

AVClub Enthusiast
12 June 2010
744
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nocarder,

Ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία σου, σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να ελέγξουμε την αναφορά σου και να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά.

Δημήτρης, Forthet Support


Σας έστειλα pm.

Ευχαριστώ
 

lion009

Established Member
6 April 2012
158
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας,είμαι συνδρομητής νοβα στο αθλητικό πακέτο -πακέτο φιλάθλων .εδω κ ενα μήνα διαρκώς με παίρνουν στο σπίτι απο τον αριθμό 2111030517 και μου λένε πως ειναι επίσημος συνεργάτης νοβα για να μου προσφέρουνε κάποια προσφορά .τους εχω πει διαρκώς ότι δεν ενδιαφέρομαι και πως δεν θέλω να με ξανάκαλεσουνε και να διαγράψουν το τηλέφωνο απο τη λίστα τους.μου απάντησαν πως επίσης ειναι αυτόματο τηλ κέντρο με 50 γραμμές ,που παίρνει αυτόματα ,δεν ειναι δυνατόν αυτό.εχω φτάσει στο σημείο να σκέφτομαι να διακοψω το νοβα γι αυτό και μόνο το λόγο.οτι και να τους πω ξανά παίρνουνε η όταν δεν είμαι σπίτι ,βλέπω κλήση απο αυτό το νούμερο.τι μπορώ να κάνω;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lion009,

Λυπούμαστε για την αναστάτωση.

Ενημέρωσέ μας μέσω προσωπικού μηνύματος με τον αριθμό στον οποίο δέχεσαι τις κλήσεις, ώστε να ενημερώσουμε τους συνεργάτες μας να εξαιρεθεί απο προωθητικές μας ενέργειες.

Προς ενημέρωση σου, τα τηλεφωνικά κέντρα προώθησης, έχουν λίστες με τηλέφωνα και ενημερώνονται από τους παρόχους τηλεφωνίας για το ποιοί πελάτες-συνδρομητές δεν επιθυμούν να είναι σε αυτές τις λίστες. Αυτό είναι το Mητρώο 11 και για να εξαιρεθείς από αυτές, δηλαδή από όλα τα κέντρα τηλεφωνικής προώθησης προϊόντων, θα πρέπει να καλέσεις στον πάροχό σου και να κάνεις την ανάλογη αίτηση για το Mητρώο 11.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dnik

Senior Member
29 May 2012
320
Thessaloniki
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα για αλλη μια φορά.
Τι λύση μας προτείνετε για τα προβλήματα του δεκτή;;
Στο δικό μου δεν υπακούν οι εντολές και μετα τις εκτελεί όλες μαζι και μετα την τελευταία αναβάθμιση ΔΕΝ λειτουργούν καθόλου τα πλήκτρα κατεύθυνσης (βέλη) αριστερά και δεξιά..

Ευχαριστω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dnik.

Εφόσον κάποια απο τα πλήκτρα του τηλεχειριστηρίου δεν λειτουργούν καθόλου όπως μας περιγράφεις, θα χρειαστεί να μεταβείς σε κάποιο απο τα σημεία εξυπηρέτησης τεχνικού ελέγχου, έχοντας μαζί σου τον εξοπλισμό ώστε να πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος έλεγχος για διαπίστωση βλάβης.

Τα παραπάνω φυσικά, είναι ανεξάρτητα απο τη τελευταία αναβάθμιση του δέκτη.

Εφόσον διαπιστωθεί βλάβη, πραγματοποιείται η αντίστοιχη διαδικασία αντικατάστασης ή αγοράς του τηλεχειριστηρίου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

terryman

Established Member
12 June 2010
226
Αθήνα
Re: *** Nova official support ***

Τα παραπάνω φυσικά, είναι ανεξάρτητα απο τη τελευταία αναβάθμιση του δέκτη.

Παρόλαυτα, τα προβλήματα στο τηλεκοντρολ, εμφανίστηκαν σε όλους μας, μετά την τελευταία αναβάθμιση. Οπότε εφόσον είναι ανεξάρτητο με την αναβάθμιση, κάτι άλλο άλλαξε εκείνη την περίοδο και εμφανίστηκε το πρόβλημα μαζικά. Όταν βρείτε τί είναι αυτό που φταίει, θα ευχαριστηθούν αρκετοί χρήστες :)
 

kaberos

New member
13 August 2014
50
Re: *** Nova official support ***

Σχετικά με την καθυστέρηση στις εντολές του τηλεκοντρόλ, απ'οτι φαίνεται το έχουμε πολλοί χρήστες μετά από το τελευταίο update.
Παρακαλώ πολύ ενημερώστε το αρμόδιο τμήμα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dnik.

Εφόσον κάποια απο τα πλήκτρα του τηλεχειριστηρίου δεν λειτουργούν καθόλου όπως μας περιγράφεις, θα χρειαστεί να μεταβείς σε κάποιο απο τα σημεία εξυπηρέτησης τεχνικού ελέγχου, έχοντας μαζί σου τον εξοπλισμό ώστε να πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος έλεγχος για διαπίστωση βλάβης.

Τα παραπάνω φυσικά, είναι ανεξάρτητα απο τη τελευταία αναβάθμιση του δέκτη.

Εφόσον διαπιστωθεί βλάβη, πραγματοποιείται η αντίστοιχη διαδικασία αντικατάστασης ή αγοράς του τηλεχειριστηρίου.

Αλέξης, Forthnet Support

Παρόλαυτα, τα προβλήματα στο τηλεκοντρολ, εμφανίστηκαν σε όλους μας, μετά την τελευταία αναβάθμιση. Οπότε εφόσον είναι ανεξάρτητο με την αναβάθμιση, κάτι άλλο άλλαξε εκείνη την περίοδο και εμφανίστηκε το πρόβλημα μαζικά. Όταν βρείτε τί είναι αυτό που φταίει, θα ευχαριστηθούν αρκετοί χρήστες :)

Να διευκρινίσουμε ότι η ενημέρωση που δόθηκε στο μέλος dnik, αφορά την μη λειτουργία κάποιων πλήκτρων στο τηλεχειριστήριο του όπως μας ανέφερε.

Σχετικά με την καθυστέρηση στις εντολές του τηλεκοντρόλ, απ'οτι φαίνεται το έχουμε πολλοί χρήστες μετά από το τελευταίο update.
Παρακαλώ πολύ ενημερώστε το αρμόδιο τμήμα

Έχουμε αρκετές φορές στο παρελθόν τοποθετηθεί επί του θέματος για τη συμπεριφορά που μέλη έχουν παρατηρήσει στην απόκριση του δέκτη απο τις εντολές του τηλεχειριστηρίου και όπως έχουμε αναφέρει, έχουμε μεταφέρει τις σχετικές αναφορές και το feedback που λαμβάνουμε, στα αρμόδια τμήματα προς εξέταση.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dnik

Senior Member
29 May 2012
320
Thessaloniki
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστω για την άμεση απάντηση σας.

Όμως θα σας πω οτι στη δική μου περίπτωση, φαινεται να ειναι θέμα software. Το ίδιο βεβαια πιστεύω και για όλους τους φίλους εδώ. Και γιατί το αναφέρω αυτό. Διότι πήρα το χειριστήριο και πήγα σε αλλο δεκτή και έπαιζε κανονικά. Ο συγκεκριμένος δέκτης ΔΕΝ εχει κανει την τελευταία αναβάθμιση και του πρότεινα να μην την κανει βεβαίως βεβαιως. :)

Άρα, δεν ειναι θέμα προβληματικού χειριστηριου.
Επιπρόσθετα, όπως είπε και παραπανω ο φιλος, όλα άρχισαν να παρουσιάζονται μετα την τελευταία αναβάθμιση δυστυχώς.....
 

Sevastos

Senior Member
4 October 2011
345
Κάρπαθος
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα στην παρέα!

Έχω ένα θεματάκι μετά την τελευταία αναβάθμιση που πέρασα προχθές στον 865. Δεν μπορώ να σβήσω εντελώς τον δέκτη από το τηλεκοντρόλ όπως γινόταν πριν (complete shutdown), αλλά μπάινει μόνο σε standby mode και παραμένει εκεί δείχνοντας την ώρα αντί να σβήσει εντελώς μετά από λίγο

Στις περιβαλοντολογικές ρυθμίσεις η επιλογή αδρανοποίηση είναι στο "Ναι"

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστω για την άμεση απάντηση σας.

Όμως θα σας πω οτι στη δική μου περίπτωση, φαινεται να ειναι θέμα software. Το ίδιο βεβαια πιστεύω και για όλους τους φίλους εδώ. Και γιατί το αναφέρω αυτό. Διότι πήρα το χειριστήριο και πήγα σε αλλο δεκτή και έπαιζε κανονικά. Ο συγκεκριμένος δέκτης ΔΕΝ εχει κανει την τελευταία αναβάθμιση και του πρότεινα να μην την κανει βεβαίως βεβαιως. :)

Άρα, δεν ειναι θέμα προβληματικού χειριστηριου.
Επιπρόσθετα, όπως είπε και παραπανω ο φιλος, όλα άρχισαν να παρουσιάζονται μετα την τελευταία αναβάθμιση δυστυχώς.....

Καλό είναι οι όποιες εκτιμήσεις για τα αίτια δυσλειτουργιών του εξοπλισμού (δέκτη/τηλεχεριστηρίου), να πραγματοποιηθούν απο εξουσιοδοτημένο τεχνικό μας και μετά απο απαραίτητο τεχνικό έλεγχο σε κάποιο απο τα επίσημα σημεία εξυπηρέτησης τεχνικού ελέγχου, όπως αναφέραμε και προηγουμένως.

Η αναβάθμιση λογισμικού είναι ενέργεια που προτείνεται, καθώς περιέχει βελτιώσεις σε εσωτερικούς μηχανισμούς που βοηθούν στη σταθερή λειτουργία των αποκωδικοποιητών.

Καλησπέρα στην παρέα!


Έχω ένα θεματάκι μετά την τελευταία αναβάθμιση που πέρασα προχθές στον 865. Δεν μπορώ να σβήσω εντελώς τον δέκτη από το τηλεκοντρόλ όπως γινόταν πριν (complete shutdown), αλλά μπάινει μόνο σε standby mode και παραμένει εκεί δείχνοντας την ώρα αντί να σβήσει εντελώς μετά από λίγο


Στις περιβαλοντολογικές ρυθμίσεις η επιλογή αδρανοποίηση είναι στο "Ναι"


Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!

Καλησπέρα Sevastos,

Αρχικά θα προτείναμε να πραγματοποιηθεί επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, μέσα απο το αντίστοιχο menu του δέκτη.
Υπενθυμίζουμε ότι ο δέκτης περνάει σε κατάσταση αδρανοποίησης έπειτα από περίπου 30’’-45’’.

Σε περίπτωση που παρατηρήσεις ότι το πρόβλημα παραμένει, θα χρειαστεί να μεταβείς σε κάποιο απο τα σημεία εξυπηρέτησης τεχνικού ελέγχου, ώστε να πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος έλεγχος εξοπλισμού.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited: