KYRIAKOS1441
New member
- 3 October 2013
- 72
Απάντηση: *** Nova official support ***
Καλησπέρα σας για το πρόβλημα της χρέωσης από ότι βλέπω στο e-bill και αν το υπολογίζω σωστά μάλλον έχει διορθωθεί,στα στοιχεια του συμβόλαιο μου δείχνει να ξεκινά η σύμβαση από της 4-11 ενώ είχα κάνει ανανέωση στις 18-8 θα ήθελα να με ενημερωσεται τι ισχύει ...σας ευχαριστώ
Καλημέρα σας..έχω nova 3play και στις 18-8 ανανέωσα με την προσφορά των 49.90...μέχρι στιγμής ήταν όλα καλά με τον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου....μπαίνοντας όμως στο e-bill στις 20-10 βλέπω ότι ο επόμενος λογαριασμός που έχει εκδόθηκε για τον Νοέμβριο είναι 59.80...Σε επικοινωνία που είχα με την nova μου είπαν οτι έχει χρεωθεί κατά λάθος η υπηρεσία του Multiview 9,90 (είναι δωρεάν για 12 μήνες) και θα ενημερωθώ τηλ. για την διόρθωση του λάθος κάτι το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα....παρακαλώ να μεριμνήσετε για το συγκεκριμένο λάθος για να μην επαναληφτεί στο μέλλον καθώς και για την έκδοση του πιστωτικού....σας εχω στείλει p.m με τα στοιχεία μου και ευχαριστώ εκ των προτέρων.....
Καλημέρα σας,
Έχουμε λάβει το pm σου.
Έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες διορθώσεις προς τα αρμόδια τμήματα.
Καλησπέρα σας για το πρόβλημα της χρέωσης από ότι βλέπω στο e-bill και αν το υπολογίζω σωστά μάλλον έχει διορθωθεί,στα στοιχεια του συμβόλαιο μου δείχνει να ξεκινά η σύμβαση από της 4-11 ενώ είχα κάνει ανανέωση στις 18-8 θα ήθελα να με ενημερωσεται τι ισχύει ...σας ευχαριστώ
Last edited by a moderator: