*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

KYRIAKOS1441

New member
3 October 2013
72
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας..έχω nova 3play και στις 18-8 ανανέωσα με την προσφορά των 49.90...μέχρι στιγμής ήταν όλα καλά με τον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου....μπαίνοντας όμως στο e-bill στις 20-10 βλέπω ότι ο επόμενος λογαριασμός που έχει εκδόθηκε για τον Νοέμβριο είναι 59.80...Σε επικοινωνία που είχα με την nova μου είπαν οτι έχει χρεωθεί κατά λάθος η υπηρεσία του Multiview 9,90 (είναι δωρεάν για 12 μήνες) και θα ενημερωθώ τηλ. για την διόρθωση του λάθος κάτι το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα....παρακαλώ να μεριμνήσετε για το συγκεκριμένο λάθος για να μην επαναληφτεί στο μέλλον καθώς και για την έκδοση του πιστωτικού....σας εχω στείλει p.m με τα στοιχεία μου και ευχαριστώ εκ των προτέρων.....

Καλημέρα σας,
Έχουμε λάβει το pm σου.
Έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες διορθώσεις προς τα αρμόδια τμήματα.



Καλησπέρα σας για το πρόβλημα της χρέωσης από ότι βλέπω στο e-bill και αν το υπολογίζω σωστά μάλλον έχει διορθωθεί,στα στοιχεια του συμβόλαιο μου δείχνει να ξεκινά η σύμβαση από της 4-11 ενώ είχα κάνει ανανέωση στις 18-8 θα ήθελα να με ενημερωσεται τι ισχύει ...σας ευχαριστώ
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα KYRIAKOS1441,

Σωστά αναφέρεις ότι η τιμολόγηση της υπηρεσίας Multiview διορθώθηκε 4/11.
Θα θέλαμε να σε ενημερώσαμε ότι το e-bill διαβάζει και εμφανίζει ως πληροφορία την τελευταία μετατροπή που έχει πραγματοποιηθεί στην υπηρεσία του συνδρομητή.

Η δέσμευση της υπηρεσίας σου ισχύει από 18/8 όπου έγινε η αποδοχή και ενεργοποίση της αντίστοιχης προσφοράς.
Από 4/11 ισχύει νέο 12μηνο για την υπηρεσία Multiview.

Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

jimmis74

Established Member
5 September 2013
183
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με την υπηρεσία Nova εξοχικό δύο πράγματα,
1) Όσο αφορά την αποστολή SMS για την αλλαγή δέκτη, μπορεί να γίνει από οποιοδήποτε κινητό, π.χ. της συζύγου μου ή πρέπει να γίνεται αποκλειστικά από το προσωπικό μου κινητό; (αυτό που είναι δηλωμένο στη Nova δηλαδή) και
2) Όταν λέει ότι υπάρχει δυνατότητα ενεργοποίησης και απενεργοποίησης της υπηρεσίας έως 2 φορές την εβδομάδα, πως λειτουργεί; ότι έχω τη δυνατότητα 2 "σετ" ενεργοποιήσεων - απενεργοποιήσεων του δέκτη του εξοχικού μου για παράδειγμα, μέσα στη βδομάδα ή ότι η ενεργοποίηση του μετράει ως μία φορά και η απενεργοποίηση του άλλη μία, σύνολο δύο;
Ευχαριστώ.
 

jimmis74

Established Member
5 September 2013
183
Απάντηση: *** Nova official support ***

Και κάτι τελευταίο που ξέχασα πριν, όταν για παράδειγμα η υπηρεσία Nova εξοχικό είναι ενεργοποιημένη δε θα έπρεπε να εμφανίζεται στις ενεργοποιημένες υπηρεσίες στο Myaccount στο site της Nova;
Ζητώ συγνώμη για το δεύτερο συνεχόμενο μήνυμα, παρακαλώ τους διαχειριστές του forum να συγχωνέψουν το μήνυμα μου, ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα jimmis74,

Αναλυτικές πληροφορίες για την υπηρεσία μπορείς να βρεις και εδώ.

Σχετικά με ερωτήματά σου, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η αποστολή του sms μπορεί να γίνεται από οποιοδήποτε κινητό της επιθυμίας σου.
Οι συνδρομητές οι οποίοι χρησιμοποιούν την υπηρεσία του εξοχικού μπορούν να κάνουν αλλαγή του εξοπλισμού θέασης μέχρι 2 φορές την εβδομάδα maximum.

Για το ζήτημα του ΜyAccount έχουμε ζητήσει σχετικές διευκρινίσεις και θα επανέλθουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

jimmis74

Established Member
5 September 2013
183
Απάντηση: *** Nova official support ***

Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω και δημόσια, ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά του Support που σχεδόν όλη μέρα επικοινωνούσαμε σήμερα για να λύσουμε το πρόβλημα με το Nova Εξοχικό που αντιμετώπισα. Τέλος καλό, όλα καλά και κυρίως με γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

μια ερωτηση παιδια
αν εχουμε ηδη εγκατασταση σε εξοχικη κατοικια και ενα δεκτηπατσε απο παλαιοτερη συνδρομη μας
μπορουμε να χρησιμοποιησουμε την υπηρεσια εξοχικο
πρεπει να δηλωθει τιποτε στην νοβα η απλα ξεκιναμε στελνωντας το μηνυμα στο 5ψηφιο τηλ.
ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας

Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω και δημόσια, ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά του Support που σχεδόν όλη μέρα επικοινωνούσαμε σήμερα για να λύσουμε το πρόβλημα με το Nova Εξοχικό που αντιμετώπισα. Τέλος καλό, όλα καλά και κυρίως με γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.

μια ερωτηση παιδια
αν εχουμε ηδη εγκατασταση σε εξοχικη κατοικια και ενα δεκτηπατσε απο παλαιοτερη συνδρομη μας
μπορουμε να χρησιμοποιησουμε την υπηρεσια εξοχικο
πρεπει να δηλωθει τιποτε στην νοβα η απλα ξεκιναμε στελνωντας το μηνυμα στο 5ψηφιο τηλ.
ευχαριστω

Γα να μπορέσει να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία Nova εξοχικό, θα πρέπει να υπάρχει στα ίδια στοιχεία με αυτά του συνδρομητή δεύτερος δέκτης pace και εγκατάσταση στην εξοχική κατοικία.

Αν υπάρχουν τα παραπάνω θα χρειαστεί να γίνει η ανάλογη αίτηση η οποία θα θέσει σε κατάσταση αναμονής τον δεύτερο δέκτη ώστε να μπορεί να ενεργοποιηθεί άμεσα με την διαδικασία αποστολής του απαραίτητου μηνύματος για την εναλλαγή του εξοπλισμού.

Κώστας, Forthnet Support
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπερα
πληρωνω την υπηρεσια φουλπακ που ειναι στο ονομα της κορης μου με την πιστωτικη μου καρτα
μπορω να την μεταβιβασω στο ονομα μου και να συνεχισω με την ιδια προσφορα (25ευ)
επισης αν δεν γινεται μπορω να της μεταβιβασω εναν πατσε στο ονομα της για να
χρησιμοποιησουμε την υπηρεσια εξοχικο
ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kataras,

θα χρειαστεί να γίνει μεταβίβαση του δέκτη pace πηγαίνοντας σε ένα από τα καταστήματά μας, ο παλιός κάτοχος του δέκτη και ο νέος με την ταυτότητα του ο κάθε ένας, και ταυτόχρονα να γίνει αίτηση ενεργοποίησης της υπηρεσίας Nova εξοχικό.

Κώστας, Forthnet Support
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Re: *** Nova official support ***

σευχαριστω για την αμεσοτητα
αν μπορεις να με ενημερωσεις και για το πρωτο ερωτημα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

H υπηρεσία μπορεί να μεταβιβαστεί και στο νέο κάτοχο με τη προσφορά την οποία επωφελήθηκε ο αρχικός κάτοχος , πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα, ο παλιός και ο νέος, με την διαφορά ότι χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την ολοκλήρωση του παραπάνω.

Κώστας, Forthnet Support
 

dnik

Senior Member
29 May 2012
320
Thessaloniki
*** Nova official support ***

Καλησπερα παιδια.
Στο τελευταιο λογαριασμο, χρεωθηκα τα HD με 4,99 . Γιατι μπορει να εγινε αυτο;; Ουτε ο προηγουμενος, ουτε ο προ-προηγουμενος τα ειχε και η συμφωνια ηταν να ειναι δωρεαν. Η ανανεωση της συμβασης εγινε το Σεπτεμβρη.
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dnik,

Έχουμε ελέγξει την αναφορά σου και έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για διόρθωση του παραπάνω.
Με την ολοκλήρωση των ενεργειών θα λάβεις και σχετικό sms.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Μας είχες ενημερώσεις για τα στοιχεία της συνδρομής, σε προσωπικό μήνυμα, 2/9/2014.

Σας στέλνω σε pm τον αριθμό σύνδεσης και το προσωπικό μου τηλεφωνο.

Δημήτρης, Forthnet Support