Και απο μένα παρόμοιο θέμα με λάθος χρέωση Υπηρεσίας Multiview.Έστειλα pm...Ευχαριστώ προκαταβολικά
Είχα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα με χρέωση στα HD, σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι η αίτηση μου εγκρίθηκε αλλά στα στοιχεία συμβολαίου μου φαίνεται να ξεκινάει καινούργιο συμβόλαιο σήμερα ενώ η ανανέωση έγινε τον Ιούλιο, ελπίζω η διόρθωση να μην θεωρηθεί και ανανέωση συμβολαίου
Πήρε λίγο καιρό αλλά τελικά όλα πήγαν καλά και μόλις σήμερα έμαθα ότι έγιναν όλες οι εκκαθαρίσεις σε θέματα λογαριασμών και τώρα πια είναι όλα εκεί που πρέπει έτσι ώστε ούτε εγώ αλλά και ούτε η Νοβα να μην ήμαστε ριγμένοι. Ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ στον Παναγιώτη τον Αλέξη και ιδιαίτερα στον Κώστα που έδειξε πέρα από τον ιδιαίτερο επαγγελματισμό 'οτι των διακρίνει και ήθος αφού ήταν πάντα ξεκάθαρος. Ευχαριστώ παιδιά και όπως έχω πει και στον Κώστα είστε ο μόνος λόγος που είμαι ακόμα στην νοβα ( καλα Κώστα και ο ΠΑΟΚ.....)
Εδω και 2 βδομαδες περιπου εχω κανει μεσω site και κατοπιν μεσω τηλεφωνικης συνομιλιας με το τμημα της Forhnet-nova αιτηση νεου συνδρομητη. Μου ζητηθηκε τηλ. η επιβεβαιωση των στοιχειων και εκτοτε περιμενω την συνδεση και το τηλ. του τεχνικου για την εγκατασταση ... τελικα ποσες ημερες θα πρεπει να περιμενω ?
Τα παιδιά με εξυπηρετησαν άμεσα με αλλαγή υπηρεσίας που ζήτησα ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό, απλά με ένα pm.
Έχουν φτάσει το νόημα της εξυπηρέτησης πελατών σε άλλα ύψη!
Καλησπέρα dnik,
Με το παραπάνω ζήτημα έλαβες σχετικό sms για την διόρθωση 17/11/2014.
Η όποια διαφορά με την χρέωση στα HD θα φανεί σαν πίστωση (επιστροφές) στον επόμενο λογαριασμό.
Κώστας, Forthnet Support