*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

stenlibi

New member
9 January 2010
66
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τον dnik. Σας έχω στείλει pm.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stenlibi,

Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου από το pm, και το ελέγχουμε. Θα σε ενημερώσουμε σχετικά στο pm σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

skopelos1

Established Member
16 September 2010
202
Thessaloniki
Re: *** Nova official support ***

Και απο μένα παρόμοιο θέμα με λάθος χρέωση Υπηρεσίας Multiview.Έστειλα pm...Ευχαριστώ προκαταβολικά
 

nik1965

New member
21 August 2014
28
Re: *** Nova official support ***

Είχα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα με χρέωση στα HD, σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι η αίτηση μου εγκρίθηκε αλλά στα στοιχεία συμβολαίου μου φαίνεται να ξεκινάει καινούργιο συμβόλαιο σήμερα ενώ η ανανέωση έγινε τον Ιούλιο, ελπίζω η διόρθωση να μην θεωρηθεί και ανανέωση συμβολαίου
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας

Και απο μένα παρόμοιο θέμα με λάθος χρέωση Υπηρεσίας Multiview.Έστειλα pm...Ευχαριστώ προκαταβολικά

Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου και το έχουμε προωθήσει στα αρμόδια τμήματα.

Είχα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα με χρέωση στα HD, σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι η αίτηση μου εγκρίθηκε αλλά στα στοιχεία συμβολαίου μου φαίνεται να ξεκινάει καινούργιο συμβόλαιο σήμερα ενώ η ανανέωση έγινε τον Ιούλιο, ελπίζω η διόρθωση να μην θεωρηθεί και ανανέωση συμβολαίου

Η διόρθωση του ζητήματος που είχες έγινε σήμερα, δεν αφορά και ανανέωση του συμβολαίου σου η οποία παραμένει 28/7/2014.

Κώστας, Forthnet Support
 

nik1965

New member
21 August 2014
28
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ, για την όπως πάντα άμεση απάντηση, απλώς το ανέφερα γιατι στα στοιχεία συμβολαίου μου εμφανίζει ημερομηνία έναρξης την σημερινή.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Είναι λογικό αυτό, καθώς στα στοιχεία του συμβολαίου σου μέσω του ebill εμφανίζεται η τελευταία μεταβολή.

Κώστας, Forthnet Support
 

nik1965

New member
21 August 2014
28
Re: *** Nova official support ***

Ο.κ. ευχαριστώ, πάντως μένω έκπληκτος με την επαγγελματικότητα την οποία σας διακρίνει καθώς λαμβανουμε απαντήσεις οποιαδήποτε ώρα και μέρα της εβδομάδας.
 

stenlibi

New member
9 January 2010
66
Re: *** Nova official support ***

Να σας ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου για την βοήθεια σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστούμε πολύ για τα θετικά σας σχόλια, παραμένουμε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε βοήθεια.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

koul1gr

Established Member
16 June 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Πήρε λίγο καιρό αλλά τελικά όλα πήγαν καλά και μόλις σήμερα έμαθα ότι έγιναν όλες οι εκκαθαρίσεις σε θέματα λογαριασμών και τώρα πια είναι όλα εκεί που πρέπει έτσι ώστε ούτε εγώ αλλά και ούτε η Νοβα να μην ήμαστε ριγμένοι. Ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ στον Παναγιώτη τον Αλέξη και ιδιαίτερα στον Κώστα που έδειξε πέρα από τον ιδιαίτερο επαγγελματισμό 'οτι των διακρίνει και ήθος αφού ήταν πάντα ξεκάθαρος. Ευχαριστώ παιδιά και όπως έχω πει και στον Κώστα είστε ο μόνος λόγος που είμαι ακόμα στην νοβα ( καλα Κώστα και ο ΠΑΟΚ.....)
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Πήρε λίγο καιρό αλλά τελικά όλα πήγαν καλά και μόλις σήμερα έμαθα ότι έγιναν όλες οι εκκαθαρίσεις σε θέματα λογαριασμών και τώρα πια είναι όλα εκεί που πρέπει έτσι ώστε ούτε εγώ αλλά και ούτε η Νοβα να μην ήμαστε ριγμένοι. Ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ στον Παναγιώτη τον Αλέξη και ιδιαίτερα στον Κώστα που έδειξε πέρα από τον ιδιαίτερο επαγγελματισμό 'οτι των διακρίνει και ήθος αφού ήταν πάντα ξεκάθαρος. Ευχαριστώ παιδιά και όπως έχω πει και στον Κώστα είστε ο μόνος λόγος που είμαι ακόμα στην νοβα ( καλα Κώστα και ο ΠΑΟΚ.....)

Καλησπέρα koul1gr,

Ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που εξυπηρετήθηκες. Παραμένουμε όπως πάντα στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

dnik

Senior Member
29 May 2012
320
Thessaloniki
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Σε συνεχεια της άμεσης απάντησης σας για το θέμα της χρέωσης των HD που είδα στο λογαριασμο μου, σας ενημερώνω οτι μεχρι στιγμής, καμία αλλαγή δεν έγινε στο λογαριασμο μου. Εξακολουθούν να ειναι χρεωμένα τα HD.
Γνωρίζετε πότε θα αλλάξει αυτό;;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dnik,

Με το παραπάνω ζήτημα έλαβες σχετικό sms για την διόρθωση 17/11/2014.

Η όποια διαφορά με την χρέωση στα HD θα φανεί σαν πίστωση (επιστροφές) στον επόμενο λογαριασμό.

Κώστας, Forthnet Support
 

g10rg0s

Established Member
15 February 2010
125
Re: *** Nova official support ***

Εδω και 2 βδομαδες περιπου εχω κανει μεσω site και κατοπιν μεσω τηλεφωνικης συνομιλιας με το τμημα της Forhnet-nova αιτηση νεου συνδρομητη. Μου ζητηθηκε τηλ. η επιβεβαιωση των στοιχειων και εκτοτε περιμενω την συνδεση και το τηλ. του τεχνικου για την εγκατασταση ... τελικα ποσες ημερες θα πρεπει να περιμενω ?
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Απάντηση: *** Nova official support ***

Τα παιδιά με εξυπηρετησαν άμεσα με αλλαγή υπηρεσίας που ζήτησα ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό, απλά με ένα pm.
Έχουν φτάσει το νόημα της εξυπηρέτησης πελατών σε άλλα ύψη!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Εδω και 2 βδομαδες περιπου εχω κανει μεσω site και κατοπιν μεσω τηλεφωνικης συνομιλιας με το τμημα της Forhnet-nova αιτηση νεου συνδρομητη. Μου ζητηθηκε τηλ. η επιβεβαιωση των στοιχειων και εκτοτε περιμενω την συνδεση και το τηλ. του τεχνικου για την εγκατασταση ... τελικα ποσες ημερες θα πρεπει να περιμενω ?

Καλημέρα g10rg0s,

Ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο απο τα στοιχεία που έχεις υποβάλει στην αίτησή σου, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε.

Τα παιδιά με εξυπηρετησαν άμεσα με αλλαγή υπηρεσίας που ζήτησα ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό, απλά με ένα pm.
Έχουν φτάσει το νόημα της εξυπηρέτησης πελατών σε άλλα ύψη!

Καλημέρα andre74,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dnik

Senior Member
29 May 2012
320
Thessaloniki
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dnik,

Με το παραπάνω ζήτημα έλαβες σχετικό sms για την διόρθωση 17/11/2014.

Η όποια διαφορά με την χρέωση στα HD θα φανεί σαν πίστωση (επιστροφές) στον επόμενο λογαριασμό.

Κώστας, Forthnet Support

Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα MATTHIAS,

Λυπούμαστε για τη καθυστέρηση που έχει προκύψει.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα για το παραπάνω και αναμένουμε την σχετική εκκαθάριση.

Αλέξης, Forthnet Support