*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

koul1gr

Established Member
16 June 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Μακραν η καλητερη εξυπηρετηση ...Ευχαριστω Κωστα ειναι ο πρωτος λογαριασμος που λεγαμε!!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kaberos,

Η εγγραφή που προσπαθείς να κάνεις αφορά το My Nova και μέσω αυτού οι συνδρομητές βλέπουν χρήσιμες πληροφορίες για την Nova υπηρεσία.

Το παραπάνω, στην δική σου περίπτωση δεν είναι εφικτό, καθώς μας αναφέρεις ότι η υπηρεσία που έχεις είναι 3play.

Για τις 3play υπηρεσίες η επιλογή που υπάρχει είναι το ebill .

Εάν επιθυμείς την αλλαγή τρόπου έκδοσης του λογαριασμού σου από έντυπη σε ηλεκτρονική, ενημέρωσε μας με ένα pm με τα στοιχεία της συνδρομής σου και το ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας ώστε να προχωρήσουμε στην παραπάνω αλλαγή.
Σε περίπτωση ενεργοποίησης της ηλεκτρονικής παρακολούθησης του λογαριασμού σου σταματάει και η αποστολή του με έντυπη μορφή.

Κώστας, Forthnet Support
 

kaberos

New member
13 August 2014
50
Re: *** Nova official support ***

Σας ευχαριστώ πολύ για την αμεση απάντηση!!!
Έχω ήδη εγγραφή στο e-bill
thx
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Re: *** Nova official support ***

Θέλω να ευχαριστήσω τον Παναγιώτη από το support,για την άμεση ανταπόκριση εκ μέρους της Forthnet στο θέμα της αποζημίωσης των συνδρομητών της σχετικά με το πρόβλημα που προέκυψε με το nova go.Αυτό θα πει σεβασμός μιας εταιρείας στους πελάτες της με πράξεις.Ευχαριστώ πάρα πολύ για την δωροεπιταγή των 50 ευρώ για την μπουτίκ του Παναθηναϊκού.Εκτός από το ευχαριστώ,σας αξίζει και ένα μεγάλο μπράβο!
 

nkatsar1982

New member
21 December 2011
3
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, απο την ημέρα του αγώνα έχω πρόβλημα με το novago... Τοτε κλασικα δεν ανοιγε η σελιδα, τωρα μου βγάζει συνέχεια το παρακάτω μήνυμα...
"Λυπούμαστε, η περίοδος σύνδεσης για το χρήστη έχει λήξει. Παρακαλώ συνδεθείτε εκ νέου." πατάω οκ και ξαναβγένει αυτο... με οποιον browser και αν ανοίξω παλι το ίδιο.
καμια βοήθεια????
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nkatsar1982,

Ενημέρωσέ μας μέσω προσωπικού μηνύματος, με κάποιο απο τα στοιχεία της συνδρομής σου ή τον αριθμό του κουπονιού σε περίπτωση που έχεις λάβει την αντίστοιχη προσφορά απο το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

giorgosd

New member
6 June 2008
36
GR
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα
Μετά απο 10+ χρόνια που είμαι συνδρομητής nova (full ),έχουν καταφέρει
τοι τελευταίο δίμηνο να μου σπάσουν τα νεύρα με τους λάθους λογαριασμούς
που λαμβάνω.
Απο τον προηγούμενο μήνα μου ήρθε λάθος ο λογαριασμός ,καθώς εντελώς ξαφνικά
άρχισαν να μου χρεώνουν τα HD κανάλια απο μέσα Αυγούστου.(η προσφορά μου για τα HD κανάλια(free δηλαδή) λήγει τον Φλεβάρη του 2015-υπάρχει σχετικό email)
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους (η κλήση έχει ηχογραφηθεί),μου είπαν οτι έγινε λάθος, να πληρώσω το ποσό αυτο και θα μου πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό.
Σήμερα παρέλαβα τον καινούργιο (Nοεμβρίου))και αντί να πληρώσω μειωμένο ποσό μου ήρθε με μια αύξηση + 4,99 (ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΟVA HD).
Ξανά τηλέφωνα ,ξανά αναμονή ,και ενω στην αρχη μου είπαν οτι δεν πρόλαβε να πιστωθεί το ποσό ,με βάζει αναμονή και μετα απο λίγο μου λέει το κορυφαίο
οτι η προσφορά με τα HD κανάλια εχει λήξει απο τον Αύγουστο και οτι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα .
Παρακαλώ το suport του φόρουμ να διευθετήσει το θέμα μου γιατί αύριο θα αναγκαστώ να διακόψω την συνδρομή.Και η κοροιδία εχει τα όρια της.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα giorgosd,

Λυπούμαστε για την αναστάτωση.

Ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία της συνδρομής σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα παιδιά. Μια ερώτηση. Πήρα το πρωτο θέμα σήμερα και άνοιξε κανονικά το NS1 στον αποκωδικοποιητή. Κανονικά δεν έπρεπε να ανοίξει και στο novago?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pankostas,

Η χρήση κάθε κουπονιού, μπορεί να γίνει ή για θέαση απο την τηλεόραση μέσω του δορυφορικού μας εξοπλισμού ή μέσω της υπηρεσίας NovaGo.
Όχι ταυτόχρονα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση/βοήθεια.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Kostas Ang

New member
3 October 2014
17
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα algedan,

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των AIO PC, ανήκουν σε τεχνολογία αρχιτεκτονικής desktop.
Ως εκ τούτου, βάσει τεχνικών χαρακτηριστικών, δεν μπορεί να λειτουργήσει η υπηρεσία NovaGO.

Αλέξης, Forthnet Support
Και τα mac mini σε τεχνολογια αρχιτεκτονικης mobile,( φορητου)
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Και τα mac mini σε τεχνολογια αρχιτεκτονικης mobile,( φορητου)

Καλημέρα Kostas Ang,

Όπως σε έχουμε ενημερώσει και σε παλαιότερο post, το mac mini χρειάζεται εξωτερική οθόνη για να λειτουργήσει. Δεδομένου ότι η εφαρμογή δεν λειτουργεί με συνδεδεμένες εξωτερικές οθόνες η εν λόγω συσκευή δεν υποστηρίζεται.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

giwrgos.m

New member
29 October 2014
4
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα σε ολους

σημερα που πηγα να χρισημοποιησω το novago μου , μου βγαζει το μυνημα Έχετε ξεπεράσει τον επιτρεπόμενο αριθμό συσκευών' ενω δεν εχω αλλαξει τιποτα στο λαπτοπ μου. το προβλημα μου ειναι πως δεν μου επιτρεπεται να κανω ανανεωση συσκευης γιατι μετα απο πειραματα να δω πως δουλευει εκανα ανανεωση πριν καμια εβδομαδα.... τι γινετα σε αυτη την περιπτωση και ο λογος που μπορει να συνεβει αυτο ( αν εκανα εγω κατι λαθος να το ξερω)


ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα giwrgos.m,

Αν θέλεις ενημέρωσέ μας με κάποιο απο τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και με το username σου στην υπηρεσία NovaGO, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να ελέγξουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

giwrgos.m

New member
29 October 2014
4
Re: *** Nova official support ***

Αλεξη σε ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου και την αμμεση εξυπηρετηση!!!!!

you rock!!!!!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία giwrgos.m

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Σου ευχόμαστε καλό απόγευμα! :D

Αλέξης, Forthnet Support
 

dnik

Senior Member
29 May 2012
320
Thessaloniki
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και σπό εμένα.

Μετα απο αρκετές ημερες προσπαθειών επικοινωνίας με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, δεν κατάφερα μεχρι σημερα να επικοινωνήσω. Έτσι λοιπον, μοιραία απευθυνομαι σε εσάς.
Την προ προηγούμενη Κυριακή και με άριστο δίκτυο wifi δεν κατάφερα να συνδεθώ και να δω το Οσφπ ΠΑΟ μέσω novago. Οι προσπαθείες μου ηταν αμέτρητες και βασιζόμενος σε αυτη την υπηρεσία, καθώς ήμουν αρκετά χλμ μακρυά απο το σπίτι μου, λογω 4 ήμερου ( 28ξς Οκτωβρίου) και όπως προείπα, υπολόγιζα σε αυτο.
Οι λογαριασμοί μου ειναι πληρωμένοι στο ακέραιο και παντα ειμαι τυπικός ως προς τις υποχρεώσεις μου προς την εταιρία.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dnik,

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία.
Σχετικά με το πρόβλημα που μας αναφέρεις, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η πρωτοφανής ζήτηση για την αναμετάδοση του παιχνιδιού την Κυριακή 26/10/14, δημιούργησε τεχνικά προβλήματα στους χρήστες του Nova GO σε συσκευή laptop, tablet ή smartphone, με αποτέλεσμα για αρκετά λεπτά κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε πολλές περιοχές της χώρας να μην ήταν εφικτή η θέαση.

Το πρόβλημα δημιουργήθηκε λόγω της υπερφόρτωσης του δικτύου με την ταυτόχρονη προσπάθεια χιλιάδων χρηστών να παρακολουθήσουν τον αγώνα.

Απο τη πλευρά μας καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ακόμα κι αν παρουσιαστεί η ίδια ζήτηση σε επόμενο αγώνα, να μην υπάρξει ανάλογο πρόβλημα.

Αλέξης, Forthnet Support