Το παιχνίδι του Παναθηναϊκού στο Europa League που μεταδίδεται τώρα, δεν έχει ελληνική περιγραφή;
[Άκυρο, το βρήκα, έπρεπε να διαλέξω dolby digital. Γιατί όμως δεν το επέλεξε μόνος του ο δέκτης; ]
Να ρωτήσω κάτι. Επειδή Η Nova θέλει να πιάσει τους πειρατές εγώ τι φταίω σε κάθε ματς να βλέπω ταμπέλες με γράμματα που με εμποδίζουν να απολαύσω τον αγώνα; Εγώ πληρώνω για να βλέπω τον αγώνα. Αν θέλετε να πιάσετε τους πειρατές Βρείτε άλλο τρόπο. Το είπα όσο πιο ευγενικά μπορούσα δεδομένων των νεύρων που Έχω αυτή τη στιγμή.
Επιτρέψτε μου να διορθώσω. Ο κωδικός δεν αναφέρεται σε κανένα πνευματικό δικαίωμα, είναι πάντα ο ίδιος και αποκλειστικός σκοπός του είναι να "δώσει" στον "θεατή" που έχει στείλει η Nova την ταυτότητα του χρήστη. Μέχρι εδώ όλα καλά και αποδεκτά. Ας γίνει όμως με πιο διακριτικό τρόπο. Έχω χάσει μισή ντουζίνα γκολ και φταίει αυτό. Επίσης όταν εμφανιστεί δεν μπορείς να αλλάξεις κανάλι μην τυχόν και δεν προλάβει ο "θεατής" να καταγράψει τον κωδικό. Θα πρότεινα κάτι παρόμοιο με του ΟΤΕ TV. Κι εκεί το ίδιο γίνεται αλλά με λίγο περισσότερο σεβασμό προς τον πελάτη.Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση, πρόκειται για κωδικούς που αναφέρονται στα πνευματικά δικαιώματα της ταινίας ή του αγώνα που προβάλουμε.
Κώστας, Forthnet Support
Καλημέρα σας..έχω nova 3play και στις 18-8 ανανέωσα με την προσφορά των 49.90...μέχρι στιγμής ήταν όλα καλά με τον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου....μπαίνοντας όμως στο e-bill στις 20-10 βλέπω ότι ο επόμενος λογαριασμός που έχει εκδόθηκε για τον Νοέμβριο είναι 59.80...Σε επικοινωνία που είχα με την nova μου είπαν οτι έχει χρεωθεί κατά λάθος η υπηρεσία του Multiview 9,90 (είναι δωρεάν για 12 μήνες) και θα ενημερωθώ τηλ. για την διόρθωση του λάθος κάτι το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα....παρακαλώ να μεριμνήσετε για το συγκεκριμένο λάθος για να μην επαναληφτεί στο μέλλον καθώς και για την έκδοση του πιστωτικού....σας εχω στείλει p.m με τα στοιχεία μου και ευχαριστώ εκ των προτέρων.....
Επιτρέψτε μου να διορθώσω. Ο κωδικός δεν αναφέρεται σε κανένα πνευματικό δικαίωμα, είναι πάντα ο ίδιος και αποκλειστικός σκοπός του είναι να "δώσει" στον "θεατή" που έχει στείλει η Nova την ταυτότητα του χρήστη. Μέχρι εδώ όλα καλά και αποδεκτά. Ας γίνει όμως με πιο διακριτικό τρόπο. Έχω χάσει μισή ντουζίνα γκολ και φταίει αυτό. Επίσης όταν εμφανιστεί δεν μπορείς να αλλάξεις κανάλι μην τυχόν και δεν προλάβει ο "θεατής" να καταγράψει τον κωδικό. Θα πρότεινα κάτι παρόμοιο με του ΟΤΕ TV. Κι εκεί το ίδιο γίνεται αλλά με λίγο περισσότερο σεβασμό προς τον πελάτη.
Καλημέρα σας,
Έχουμε λάβει το pm σου.
Έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες διορθώσεις προς τα αρμόδια τμήματα.
Ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις που είναι πάντα καλοδεχούμενες.
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, μεταφέρουμε πάντα αυτά που αναφέρονται στους αρμοδίους.
Παρ' όλα αυτά, υπενθυμίζουμε ότι με τη παρουσία μας στο forum, εκπροσωπούμε επίσημα την εταιρία.
Κατ' επέκταση, η ενημέρωση που μεταφέραμε παραπάνω, είναι η επίσημη θέση της εταιρίας και δε χρήζει διόρθωσης.
Κώστας, Forthnet Support
Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova για τις υπηρεσίες που τους παρέχονται από την εταιρεία.....
.....Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας.........
.......Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova.......
Μετα την κακοκαιρια (πολυ αερα προχτες) δεν πιανω σημα καλα, κανει διακοπες. Προφανως μετακινηθηκε (για αλλη μια φορα) το πιατο. Παρακαλω στειλτε μου τεχνικο να το ρυθμισει. Κατοχος triple play. Για αλλα στοιχεια στη διαθεση σας.
Γεια σας,
Έκανα ανανέωση συσκευής για να τη χρησιμοποιήσω στο καινούργιο μου laptop με windows 8
Μού ζήτησε να κατεβάσω το plugin, το κατέβασα και το εγκατέστησα σωστά. Επιλέγοντας σύνδεση, μου ζητάει να ξανακατεβάσω το plugin και αν το αγνοήσω δε μου επιτρέπει να εiσάγω τους κωδικούς. Αν το ξανακατεβάσω και το ξαναεγκαταστήσω, καταλήγουμε στο ίδιο σημείο.
Το δοκίμασα με firefox και chrome με το ίδιο αποτέλεσμα. Έκανα και επανεκκίνηση χωρίς να αλλάξει η κατάσταση.
Έχετε κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει;
Έβλεπα στο history ένα διαφημιστικό για το history channel 2 στο οποίο το περιεχόμενο μοιάζει περισσότερο με ντοκιμαντέρ σε σχέση με το 1 . Έτσι λοιπόν θα ήθελα να ρωτήσω, υπάρχει δυνατότητα να μπει το 2ο και στην ανάγκη να βγει το τωρινό history; παρακαλω προωθήστε αυτή την σκέψη προς τους ειδικούς σας. Ευχαριστώ.
Χρόνια πολλά στο Δημήτρη από το support (για να μην ξεχνάμε τα παιδιά που βοηθούν)!
Και από μένα χρόνια πολλά και ευτυχισμένα. Πολλές ευχές και στα υπόλοιπα παιδιά του support (άσχετα αν δεν γιορτάζουν, τις αξίζουν). Με αυτή την ευκαιρία χρόνια πολλά και σε όλους τους Δημήτρηδες του avclub!