*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια ως προς την εξυπηρέτηση.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: *** Nova official support ***

Το παιχνίδι του Παναθηναϊκού στο Europa League που μεταδίδεται τώρα, δεν έχει ελληνική περιγραφή;
[Άκυρο, το βρήκα, έπρεπε να διαλέξω dolby digital. Γιατί όμως δεν το επέλεξε μόνος του ο δέκτης; ]
 

nektar

Supreme Member
4 January 2007
4,326
Μελίσσια
Απάντηση: *** Nova official support ***

Να ρωτήσω κάτι. Επειδή Η Nova θέλει να πιάσει τους πειρατές εγώ τι φταίω σε κάθε ματς να βλέπω ταμπέλες με γράμματα που με εμποδίζουν να απολαύσω τον αγώνα; Εγώ πληρώνω για να βλέπω τον αγώνα. Αν θέλετε να πιάσετε τους πειρατές Βρείτε άλλο τρόπο. Το είπα όσο πιο ευγενικά μπορούσα δεδομένων των νεύρων που Έχω αυτή τη στιγμή.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Το παιχνίδι του Παναθηναϊκού στο Europa League που μεταδίδεται τώρα, δεν έχει ελληνική περιγραφή;
[Άκυρο, το βρήκα, έπρεπε να διαλέξω dolby digital. Γιατί όμως δεν το επέλεξε μόνος του ο δέκτης; ]

Για τις μεταδόσεις που υπάρχει επιλογή γλώσσας, η εναλλαγή πραγματοποιείται από το πλήκτρο language στο remote control του δέκτη.


Να ρωτήσω κάτι. Επειδή Η Nova θέλει να πιάσει τους πειρατές εγώ τι φταίω σε κάθε ματς να βλέπω ταμπέλες με γράμματα που με εμποδίζουν να απολαύσω τον αγώνα; Εγώ πληρώνω για να βλέπω τον αγώνα. Αν θέλετε να πιάσετε τους πειρατές Βρείτε άλλο τρόπο. Το είπα όσο πιο ευγενικά μπορούσα δεδομένων των νεύρων που Έχω αυτή τη στιγμή.


Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση, πρόκειται για κωδικούς που αναφέρονται στα πνευματικά δικαιώματα της ταινίας ή του αγώνα που προβάλουμε.

Σε κάθε περίπτωση θα μεταφερθούν στα αρμόδια τμήματα.

Κώστας, Forthnet Support
 

KYRIAKOS1441

New member
3 October 2013
72
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας..έχω nova 3play και στις 18-8 ανανέωσα με την προσφορά των 49.90...μέχρι στιγμής ήταν όλα καλά με τον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου....μπαίνοντας όμως στο e-bill στις 20-10 βλέπω ότι ο επόμενος λογαριασμός που έχει εκδόθηκε για τον Νοέμβριο είναι 59.80...Σε επικοινωνία που είχα με την nova μου είπαν οτι έχει χρεωθεί κατά λάθος η υπηρεσία του Multiview 9,90 (είναι δωρεάν για 12 μήνες) και θα ενημερωθώ τηλ. για την διόρθωση του λάθος κάτι το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα....παρακαλώ να μεριμνήσετε για το συγκεκριμένο λάθος για να μην επαναληφτεί στο μέλλον καθώς και για την έκδοση του πιστωτικού....σας εχω στείλει p.m με τα στοιχεία μου και ευχαριστώ εκ των προτέρων.....
 

manosfp

AVClub Addicted Member
30 July 2008
1,538
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση, πρόκειται για κωδικούς που αναφέρονται στα πνευματικά δικαιώματα της ταινίας ή του αγώνα που προβάλουμε.



Κώστας, Forthnet Support
Επιτρέψτε μου να διορθώσω. Ο κωδικός δεν αναφέρεται σε κανένα πνευματικό δικαίωμα, είναι πάντα ο ίδιος και αποκλειστικός σκοπός του είναι να "δώσει" στον "θεατή" που έχει στείλει η Nova την ταυτότητα του χρήστη. Μέχρι εδώ όλα καλά και αποδεκτά. Ας γίνει όμως με πιο διακριτικό τρόπο. Έχω χάσει μισή ντουζίνα γκολ και φταίει αυτό. Επίσης όταν εμφανιστεί δεν μπορείς να αλλάξεις κανάλι μην τυχόν και δεν προλάβει ο "θεατής" να καταγράψει τον κωδικό. Θα πρότεινα κάτι παρόμοιο με του ΟΤΕ TV. Κι εκεί το ίδιο γίνεται αλλά με λίγο περισσότερο σεβασμό προς τον πελάτη.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Καλημέρα σας..έχω nova 3play και στις 18-8 ανανέωσα με την προσφορά των 49.90...μέχρι στιγμής ήταν όλα καλά με τον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου....μπαίνοντας όμως στο e-bill στις 20-10 βλέπω ότι ο επόμενος λογαριασμός που έχει εκδόθηκε για τον Νοέμβριο είναι 59.80...Σε επικοινωνία που είχα με την nova μου είπαν οτι έχει χρεωθεί κατά λάθος η υπηρεσία του Multiview 9,90 (είναι δωρεάν για 12 μήνες) και θα ενημερωθώ τηλ. για την διόρθωση του λάθος κάτι το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα....παρακαλώ να μεριμνήσετε για το συγκεκριμένο λάθος για να μην επαναληφτεί στο μέλλον καθώς και για την έκδοση του πιστωτικού....σας εχω στείλει p.m με τα στοιχεία μου και ευχαριστώ εκ των προτέρων.....

Έχουμε λάβει το pm σου.

Έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες διορθώσεις προς τα αρμόδια τμήματα.

Επιτρέψτε μου να διορθώσω. Ο κωδικός δεν αναφέρεται σε κανένα πνευματικό δικαίωμα, είναι πάντα ο ίδιος και αποκλειστικός σκοπός του είναι να "δώσει" στον "θεατή" που έχει στείλει η Nova την ταυτότητα του χρήστη. Μέχρι εδώ όλα καλά και αποδεκτά. Ας γίνει όμως με πιο διακριτικό τρόπο. Έχω χάσει μισή ντουζίνα γκολ και φταίει αυτό. Επίσης όταν εμφανιστεί δεν μπορείς να αλλάξεις κανάλι μην τυχόν και δεν προλάβει ο "θεατής" να καταγράψει τον κωδικό. Θα πρότεινα κάτι παρόμοιο με του ΟΤΕ TV. Κι εκεί το ίδιο γίνεται αλλά με λίγο περισσότερο σεβασμό προς τον πελάτη.

Ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις που είναι πάντα καλοδεχούμενες.
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, μεταφέρουμε πάντα αυτά που αναφέρονται στους αρμοδίους.

Παρ' όλα αυτά, υπενθυμίζουμε ότι με τη παρουσία μας στο forum, εκπροσωπούμε επίσημα την εταιρία.
Κατ' επέκταση, η ενημέρωση που μεταφέραμε παραπάνω, είναι η επίσημη θέση της εταιρίας και δε χρήζει διόρθωσης.

Κώστας, Forthnet Support
 

nektar

Supreme Member
4 January 2007
4,326
Μελίσσια
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,



Έχουμε λάβει το pm σου.

Έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες διορθώσεις προς τα αρμόδια τμήματα.



Ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις που είναι πάντα καλοδεχούμενες.
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, μεταφέρουμε πάντα αυτά που αναφέρονται στους αρμοδίους.

Παρ' όλα αυτά, υπενθυμίζουμε ότι με τη παρουσία μας στο forum, εκπροσωπούμε επίσημα την εταιρία.
Κατ' επέκταση, η ενημέρωση που μεταφέραμε παραπάνω, είναι η επίσημη θέση της εταιρίας και δε χρήζει διόρθωσης.

Κώστας, Forthnet Support

Καταλαβαίνετε φαντάζομαι ότι αυτή η απάντηση μου δίνει το δικαίωμα να καταγγείλω την σύμβαση που έχω μαζί σας γιατί επεμβαίνετε στην εικόνα που εμφανίζεται στον δέκτη μου. Δεν το γράφει κανένα συμβόλαιο αυτό που υπέγραψα μαζί σας. Ότι μπορείτε να επεμβαίνετε δηλαδή στην εικόνα. Αν κάνω λάθος διορθώστε με, με στοιχεία.

Ευχαριστώ.
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Το ερώτημα έχει απαντηθεί. Όποια επί πλέων ενέργεια παρακαλώ εκτός του παρόντος νήματος.

Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova για τις υπηρεσίες που τους παρέχονται από την εταιρεία.....

.....Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας.........

.......Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova.......

Παρακαλώ για σωστή τήρηση τον συμφωνηθέντων.
 

ekigonzalez

Senior Member
26 November 2007
551
Αθηνα
Re: *** Nova official support ***

Σε συνεγκατάσταση με ΟΤΕ πρεπει να επιλεξω στις ρυθμίσεις του Pace το diseqc 1.0 και τη θέση του lnb της nova?
 

qspock

New member
14 May 2008
63
Re: *** Nova official support ***

Μετα την κακοκαιρια (πολυ αερα προχτες) δεν πιανω σημα καλα, κανει διακοπες. Προφανως μετακινηθηκε (για αλλη μια φορα) το πιατο. Παρακαλω στειλτε μου τεχνικο να το ρυθμισει. Κατοχος triple play. Για αλλα στοιχεια στη διαθεση σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Μετα την κακοκαιρια (πολυ αερα προχτες) δεν πιανω σημα καλα, κανει διακοπες. Προφανως μετακινηθηκε (για αλλη μια φορα) το πιατο. Παρακαλω στειλτε μου τεχνικο να το ρυθμισει. Κατοχος triple play. Για αλλα στοιχεια στη διαθεση σας.

Kαλησπέρα qspock,

Λάβαμε το pm σου και σε επικοινωνία με τα αρμόδια τμήματα μας ενημέρωσαν ότι έχουν ήδη δρομολογηθεί ενέργειες για την αποκατάσταση του ζητήματος που αντιμετωπίζεις. Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε βοήθεια.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας,

Έκανα ανανέωση συσκευής για να τη χρησιμοποιήσω στο καινούργιο μου laptop με windows 8

Μού ζήτησε να κατεβάσω το plugin, το κατέβασα και το εγκατέστησα σωστά. Επιλέγοντας σύνδεση, μου ζητάει να ξανακατεβάσω το plugin και αν το αγνοήσω δε μου επιτρέπει να εiσάγω τους κωδικούς. Αν το ξανακατεβάσω και το ξαναεγκαταστήσω, καταλήγουμε στο ίδιο σημείο.

Το δοκίμασα με firefox και chrome με το ίδιο αποτέλεσμα. Έκανα και επανεκκίνηση χωρίς να αλλάξει η κατάσταση.

Έχετε κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας,

Έκανα ανανέωση συσκευής για να τη χρησιμοποιήσω στο καινούργιο μου laptop με windows 8

Μού ζήτησε να κατεβάσω το plugin, το κατέβασα και το εγκατέστησα σωστά. Επιλέγοντας σύνδεση, μου ζητάει να ξανακατεβάσω το plugin και αν το αγνοήσω δε μου επιτρέπει να εiσάγω τους κωδικούς. Αν το ξανακατεβάσω και το ξαναεγκαταστήσω, καταλήγουμε στο ίδιο σημείο.

Το δοκίμασα με firefox και chrome με το ίδιο αποτέλεσμα. Έκανα και επανεκκίνηση χωρίς να αλλάξει η κατάσταση.

Έχετε κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει;

Καλησπέρα x_man,

Δοκίμασε να κάνεις την εγκατάσταση με δικαιώματα διαχειριστή και όχι απλού χρήστη. Αν έχεις 64bit Chrome, δοκίμασε να ανοίξεις το plugin με την 32bit έκδοση του προγράμματος. Αν κάτι από τα παραπάνω δεν έχει αποτέλεσμα, στείλε μας ένα pm με τα στοιχεία σου να το δούμε εκ νέου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

γεια σας,

ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Κάποιες ρυθμίσεις στους browsers μπλόκαραν κάποιες επιπλέον ρυθμίσεις. Το έφτιαξα και δουλεύει κανονικά.
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,599
Re: *** Nova official support ***

Έβλεπα στο history ένα διαφημιστικό για το history channel 2 στο οποίο το περιεχόμενο μοιάζει περισσότερο με ντοκιμαντέρ σε σχέση με το 1 . Έτσι λοιπόν θα ήθελα να ρωτήσω, υπάρχει δυνατότητα να μπει το 2ο και στην ανάγκη να βγει το τωρινό history; παρακαλω προωθήστε αυτή την σκέψη προς τους ειδικούς σας. Ευχαριστώ.
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,599
Re: *** Nova official support ***

Και από μένα χρόνια πολλά και ευτυχισμένα. Πολλές ευχές και στα υπόλοιπα παιδιά του support (άσχετα αν δεν γιορτάζουν, τις αξίζουν). Με αυτή την ευκαιρία χρόνια πολλά και σε όλους τους Δημήτρηδες του avclub!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Έβλεπα στο history ένα διαφημιστικό για το history channel 2 στο οποίο το περιεχόμενο μοιάζει περισσότερο με ντοκιμαντέρ σε σχέση με το 1 . Έτσι λοιπόν θα ήθελα να ρωτήσω, υπάρχει δυνατότητα να μπει το 2ο και στην ανάγκη να βγει το τωρινό history; παρακαλω προωθήστε αυτή την σκέψη προς τους ειδικούς σας. Ευχαριστώ.

Καλημέρα και καλή εβδομάδα,

Θα φροντίσουμε ώστε να προωθηθεί το παραπάνω στους αρμόδιους αποδέκτες.
Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα καθώς η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο.


Χρόνια πολλά στο Δημήτρη από το support (για να μην ξεχνάμε τα παιδιά που βοηθούν)!

Και από μένα χρόνια πολλά και ευτυχισμένα. Πολλές ευχές και στα υπόλοιπα παιδιά του support (άσχετα αν δεν γιορτάζουν, τις αξίζουν). Με αυτή την ευκαιρία χρόνια πολλά και σε όλους τους Δημήτρηδες του avclub!

Ευχαριστώ πολύ, για τις προσωπικές ευχές και για τα θετικά σας σχόλια προς την ομάδα του support.


Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Re: *** Nova official support ***

Σήμερα μου ήρθαν 2 μηνύματα οτι η αίτηση καταχωρήθηκε επιτυχώς και αργότερα οτι η μεταβολή που ζητήθηκε πραγματοποιηθηκε. Εγώ όλο το πρωι σπίτι ήμουν. Παρακαλώ αν μπορείτε να δείτε τι αφορα! Έστειλα pm