*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kataras,

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία.

Έχουμε λάβει το προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία σου και έχουμε προχωρήσει σε άμεσες ενέργειες επίλυσης.

Στα επόμενα λεπτά θα πρέπει πλέον να έχεις εικόνα στο δέκτη της κύριας κατοικίας σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support

μαγικα χερια εχετε παιδια
μολις ηρθε ξανα το σημα στην κυρια κατοικια
μηπως να μου δωσετε και κανα αριθμο για τζοκερ:2thumb22sup:
σας ευχαριστωκαι κυριως ο γιος μου
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Χαιρόμαστε που μπορέσαμε να εξυπηρετήσουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Καλή συνέχεια! :smile:

Αλέξης, Forthnet Support
 

Apostolus

New member
6 December 2014
2
Re: *** Nova official support ***

Μια μικρή παρέμβαση και για μένα ρε παιδιά… Πρόβλημα με Nova Plus από 19 Νοεμβρίου. Τα έχουμε συζητήσει με το τεχνικό και το εμπορικό τμήμα τηλεφωνικά αλλά και με e-mail. Να το σπρώχναμε το θέμα λίγο… :) Ευχαριστώ!
 
Last edited by a moderator:

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Apostolus Από το μήνυμα σου αφαιρέθηκε ο αριθμός κάρτας. Προσωπικά στοιχεία, η στοιχεία σύνδεσης, μόνο με pm αν μας ζητηθούν από το support.

Καλώς ήρθες.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Μια μικρή παρέμβαση και για μένα ρε παιδιά… Πρόβλημα με Nova Plus από 19 Νοεμβρίου. Τα έχουμε συζητήσει με το τεχνικό και το εμπορικό τμήμα τηλεφωνικά αλλά και με e-mail. Να το σπρώχναμε το θέμα λίγο… :) Ευχαριστώ!

Καλησπέρα Apostolus,

Στείλε μας σε pm κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου, ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε το ζήτημα που αναφέρεις και να εξυπηρετήσουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

sat_guy

AVClub Addicted Member
27 September 2014
1,625
Re: *** Nova official support ***

έχω βάλει nova go στο κινητό μου , και θέλω να το βάλω και στο tablet μου. (iphone και ipad)
Στο iphone δουλεύει κανονικά και έφτιαξά και έναν ακόμα λογαριασμό μέσα από το κινητό. Στο tablet όμως δε ξέρω τι ακριβώς πρέπει να βάλω και που. Πρέπει με κάποιο τρόπο να περαστούν και τα δυο nicknames? ή μονο του guest user?
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα sat_guy,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για την υπηρεσία NovaGO, ισχύει πολιτική ορθής χρήσης με μια επιτρεπόμενη συσκευή και δυνατότητα ανανέωσης συσκευών κάθε 30 ημέρες.

Ο λογαριασμός που μας αναφέρεις ότι δημιούργησες μέσα απο το κινητό σου, αφορά προφίλ χρήστη και όχι νέο λογαριασμό για δυνατότητα θέασης απο άλλη συσκευή.

Υπενθυμίζουμε ότι ο βασικός χρήστης της υπηρεσίας, από το μενού ‛Admin’ στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης, μπορεί:

-Να δημιουργήσει μέχρι και 4 επιπλέον προφίλ, με περιορισμένα δικαιώματα οι οποίοι να είναι μοναδικοί για κάθε μέλος της οικογένειας.
-Μπορεί να ρυθμίσει το περιεχόμενο στο οποίο θα έχουν πρόσβαση οι άλλοι χρήστες (π.χ. χρήση από παιδιά)
-Να αλλάξει/επαναφέρει κωδικούς χρηστών
-Ο διαχειριστής, έχει την δυνατότητα να «κλειδώσει» το περιεχόμενο στο οποίο δεν επιθυμεί να έχουν πρόσβαση τα άλλα προφίλ, πχ παιδιά μέσα από το μενού ‛Admin’ στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης (μέσω laptop) ή στο μενού ‛Περισσότερα’ (μέσω των εφαρμογών iOS και Android).

Θα προτείναμε επίσης να ελέγξεις το FAQ της υπηρεσίας NovaGO, όπου μπορείς να βρεις διάφορες πληροφορίες που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

χαίρετε, μηπως μπορειτε να μου πειτε αν θα εχω και εγω το Nova Christmas κατα την διαρκεια των εορτων,,,ευχαριστω....
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα takisst58,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δυνατότητα θέασης του Nova Christmas, θα έχουν οι συνδρομητές που έχουν επιλέξει να έχουν κινηματογραφικό περιεχόμενο στην συνδρομή τους.

Το κανάλι Nova Christmas, θα είναι διαθέσιμο στους παραπάνω συνδρομητές απο 20/12/2014 έως τις 04/01/2015, στη θέση 206 του μπουκέτου Nova.

Αλέξης, Forthnet Support
 

sat_guy

AVClub Addicted Member
27 September 2014
1,625
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Γενικά ποιες μέρες να αποφεύγω να προγραμματίζω εγγραφές ώστε να δουλεύει απρόσκοπτα το nova on demand?
νομίζω κάποιες φορές χάνονται κάποια πράγματα επειδή γράφω κάτι άλλο εκείνη τι στιγμή.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

To ζήτημα που είχαμε αναφέρει και στο #1527 είναι ανεξάρτητο από την ημερομηνία που έχει γίνει προγραμματισμός εγγραφής, αλλά αφορά το τρόπο λειτουργίας της υπηρεσίας.
αν προγραμματίζονται συνεχώς εγγραφές, ενδέχεται να μην κατέβουν ορισμένες ταινίες λόγω του ότι το Nova OnDemand χρησιμοποιεί το ίδιο tuner με αυτό της εγγραφής για το κατέβασμα των ταινιών.

Μπορείς να δεις τις ημερομηνίες ανανέωσης του περιεχομένου του OnDemand εδώ.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Apostolus

New member
6 December 2014
2
Re: *** Nova official support ***

:grinning-smiley-043Όλα ok.

Θα ‛θελα να ευχαριστήσω την ομάδα support της Forthnet-Nova για την αποτελεσματική παρουσία του στο avclub, τα «παιδιά» του τεχνικού και εμπορικού τμήματος που ασχοληθήκαν σε ακατάλληλες ώρες με το πρόβλημά μου 19 ημέρες τώρα και τον Παπ. Σ. που αναλαμβάνει εκεί στη Forthnet τα δύσκολα και…. τα email μου.
Μεγάλο THNX και RESPECT … εννοείται… στο team του AVCLUB!

Φιλικά
Α. Ν.
.
.
.
.
.
.
Υ.Γ.....Υστερόγραφο…
Το IBAN της ΠΕΙΡΑΙΩΣ ή της ΕΘΝΙΚΗΣ να σας στείλω με PM?:grinning-smiley-043
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα Apostolus,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,599
Re: *** Nova official support ***

μια ερώτηση για τα παιδιά εδώ, συγγνώμη αν έχει απαντηθεί αλλά που να ψάχνεις!.
Θέλω να βάλω στο εξοχικό μου Νόβα εξοχικό, μπορώ να πάω στο κατάστημα forthnet και να πάρω τον αποκωδικοποιητή (με 49 Ευρώ) και το πιάτο (δωρεάν) και να τα εγκαταστήσω μόνος μου; Επίσης χρειάζεται να γραφτώ στην υπηρεσία (αφού πάρω στο όνομα μου και τον δεύτερο αποκωδικοποιητή) ή μόνο με το sms κάθε φορά που θα πηγαίνω στο εξοχικό;
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Kαλημέρα algedan,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι μπορείς να κάνεις αίτηση σε κάποιο από τα καταστήματά μας, ώστε να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία Nova Εξοχικό.

Η τιμή απόκτησης του αποκωδικοποιητή Novabox είναι 49 και με την αγορά του για χρήση στην υπηρεσία Νova Εξοχικό, υπάρχει νέα δέσμευση για 12 μήνες.

Όσον αφορά την εγκατάσταση, θα προτείναμε να γίνει από δικό μας τεχνικό, καθώς με αυτό τον τρόπο θα έχεις εγγύηση για την εγκατάσταση σου.
Το κόστος εγκατάστασης είναι 50 .

Επίσης, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι το κάτοπτρο παρέχεται δωρεάν μόνο στην περίπτωση που γίνει εγκατάσταση από δικό μας εξουσιοδοτημένο τεχνικό.

Τέλος, η εγγραφή στην υπηρεσία γίνεται μια φορά και μετά δύνασαι να κάνεις τις εναλλαγές του σήματος μέσω sms.
Να ενημερώσουμε ότι έχεις δικαίωμα για αλλαγή εξοπλισμού θέασης 2 φορές την εβδομάδα.

Παραμένουμε στην διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,599
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ παιδιά για την άμεση ενημέρωση! Να είστε πάντα καλά, μας βοηθάτε πολύ. :SFGSFGSF:
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια!

Παραμένουμε στην διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 

music_1896

AVClub Enthusiast
8 February 2009
737
Ρόδος
Απάντηση: *** Nova official support ***

Στο παρόν thread μπορούμε να αναφέρουμε πρόβλημα με την τηλεφωνία και το Internet ή μονο για το δορυφορικό Nova ;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα music_1896,

Παρακαλώ ενημέρωσε μας με το ζήτημα που αντιμετωπίζεις καθώς και με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, για να εξυπηρετήσουμε.


Γιώτα, Forthnet Support