*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα στο πολυ καλο team του support. Απο την αρχή ξέρω ότι ίσως το θεμα μου ειναι off topic και ζήτω συγνώμη απο τους συντονιστές αλλα μόνο απο τα παιδιά του support μπορει να απαντηθεί έγκυρα η ερώτηση μου. Πριν λίγο καιρό το γνωστό site του περιοδικού Digital TV info σε ενα θεμα του είχε αναφέρει ότι αναμένονται καινούργιοι εργοστασιακοί δεκτές τις nova για την υπηρεσία multiview που θα επικοινωνούν ασύρματα μεταξύ του και δεν θα χρειάζεται πλέον να συνδέονται με ομοαξονικο καλωδιο οι δυο δέκτες για να δουλεύει η υπηρεσία. Επειδή θέλω να ενεργοποιήσω την υπηρεσία αλλα δε μπορώ να περάσω καλώδια μέσα στο σπιτι για να επικοινωνούν οι υπάρχοντες δεκτές μεταξύ τους, θα ήθελα να με ενημερώσετε και όλους όσους ενδιαφέρονται με παρόμοιο προβλημα, αν θα κυκλοφορήσουν και πότε αυτοί οι δέκτες;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα στο πολυ καλο team του support. Απο την αρχή ξέρω ότι ίσως το θεμα μου ειναι off topic και ζήτω συγνώμη απο τους συντονιστές αλλα μόνο απο τα παιδιά του support μπορει να απαντηθεί έγκυρα η ερώτηση μου. Πριν λίγο καιρό το γνωστό site του περιοδικού Digital TV info σε ενα θεμα του είχε αναφέρει ότι αναμένονται καινούργιοι εργοστασιακοί δεκτές τις nova για την υπηρεσία multiview που θα επικοινωνούν ασύρματα μεταξύ του και δεν θα χρειάζεται πλέον να συνδέονται με ομοαξονικο καλωδιο οι δυο δέκτες για να δουλεύει η υπηρεσία. Επειδή θέλω να ενεργοποιήσω την υπηρεσία αλλα δε μπορώ να περάσω καλώδια μέσα στο σπιτι για να επικοινωνούν οι υπάρχοντες δεκτές μεταξύ τους, θα ήθελα να με ενημερώσετε και όλους όσους ενδιαφέρονται με παρόμοιο προβλημα, αν θα κυκλοφορήσουν και πότε αυτοί οι δέκτες;

Καλησπέρα cmoustakas,

Πράγματι είναι ένα ενδεχόμενο που εξετάζεται από την εταιρεία εδώ και αρκετό καιρό. Δεν υπάρχει προς το παρόν όμως κάποια επίσημη ενημέρωση να παραθέσουμε από μέρους μας. Για οποιαδήποτε τέτοιου είδους μεταβολή θα φροντίσουμε να ενημερώσουμε άμεσα τους συνδρομητές μας.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Και παρακαλώ εκ μέρους μου στείλτε ενα μηνυμα προς τα πάνω στην εταιρεία σας ότι αν γινει πραγματικότητα αυτή η κίνηση θα ειναι παρά πολυ καλή και πιστεύω ότι θα φέρει και αρκετούς νέους συνδρομητές στην υπηρεσία που λόγο εγκατάστασης καλωδίου αυτή τι στιγμή αδυνατούν!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Και παρακαλώ εκ μέρους μου στείλτε ενα μηνυμα προς τα πάνω στην εταιρεία σας ότι αν γινει πραγματικότητα αυτή η κίνηση θα ειναι παρά πολυ καλή και πιστεύω ότι θα φέρει και αρκετούς νέους συνδρομητές στην υπηρεσία που λόγο εγκατάστασης καλωδίου αυτή τι στιγμή αδυνατούν!

Ευχαριστούμε και εμείς με την σειρά μας για τα καλά σου λόγια. Πάντα μεταφέρονται οι απόψεις των εν δυνάμει και δυνητικών συνδρομητών μας προς τα ανάλογα τμήματα ώστε να εξεταστούν όλα τα ενδεχόμενα. Στόχος μας είναι ο διαρκής εμπλουτισμός των προγραμμάτων μας καθώς και η βελτίωση της οπτικοακουστικής εμπειρίας που προσφέρουμε στους χρήστες των υπηρεσιών μας.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

5giannis

New member
13 December 2014
69
Απάντηση: *** Nova official support ***

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ . ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΝΕΤ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΑΚΡΗ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΆΒΕΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ
νέος συνδρομητής μολις δύο μηνες στην φορτνετ .Δεν ειναι και τα καλυτερα .Εικονα πολυ μετρια εως απογοιτευτικη, με έντονα πιξαρισματα εικόνας από την αρχη της εγκατάστασης . Σπάνια με κωλύματα εικόνας και επανεκκινήσεις του αποκωδικοποιητη .Σε επικοινωνία για την εικόνα μου είπαν αλλαγή καλωδίου hdmi τίποτα , σε άλλη επικοινωνία τους είπα δεν είδα διαφορά , μου είπαν να πάω σε τεχνικό της φορτνετ μου είπε προβλημα εγκαταστασεις . Ξανά τηλέφωνο μου είπαν θα κανονίσουν να έρθει τεχνικός σε τρεις μέρες τζίφος .Μετα σε όλα αυτα την Πέμπτη το τηλεφωνο εχει ενα δυνατό σφύριγμα που ειναι αδύνατη η επικοινωνία .Επικοινωνία τηλεφωνική τελος !!!! ιντερνετ 24αρα τωρα 4αρα με συνεχόμενες διακοπές .Τηλέφωνο ξανά στην φορτνετ μου είπαν οτι κάποιο βραχυκύκλωμα της γραμμής μου εξωτερικά .Διαψεύδονται διότι στο χωρίο όσοι έχουν φορτνετ έχουν το ίδιο πρόβλημα . Μου έστειλαν μήνυμα οτι ο ΟΤΕ θα αποκαταστησει την ζημιά .Μα ποτε ;σαν την nova εδω και δύο μήνες έρχονται τεχνικοί; σιγά μην ερθει ο οτε για αποκατάσταση βλάβης για εμας που έχουν φορτνετ .
 

5giannis

New member
13 December 2014
69
Απάντηση: *** Nova official support ***

Επειδή είμαι νέος του φορουμ......... ότι το καλύτερο ευχαριστώ για να βγάλω άκρη ευχαριστώ!!!!!
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα σε παρακαλέσω να κάνεις λίγο υπομονή, από την ομάδα του support θα σου ζητηθούν στοιχεία της συνδρομής σου, έτσι ώστε να έρθουν σ' επικοινωνία μαζί σου και να σε βοηθήσουν.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

στο nova offiicial

Καλησπέρα 5giannis,

Αν θέλεις στείλε μας με ένα pm τα στοιχεία σου να ελέγξουμε όσα αναφέρεις πιο πάνω και να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

5giannis

New member
13 December 2014
69
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Να ευχαριστήσω για το ενδιαφέρων σου Παναγιώτη και του Forthnet Support Μίλησα με την φορτνετ , και μου είπαν πολύ σύντομα το πρόβλημα θα λυθεί .Αναμένω .Ότι νέα και αν έχω θα σας ενημερώσω
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Θελω μια γρηγορη απαντηση για τη χρεωση του λογαριασμου μου και
ενω προηγηθηκε επικοινωνια με την φορτνετ οτι η μεταβιβαση
της υπηρεσιας φουλπακ σε προσφορα 25ευ της κορης μου στο ονομα μου
συνεχιζει στην ιδια τιμη εντουτοις επαθα ενα μικρο εγκεφαλικο
Βλεποντας χρεωση 62 και 5 ευ τα hd
Τα στοιχεια μου τα ξερεις παναγιωτη απο το προβλημα με το novago
αλλα θα στα ξαναστειλω
Ημαρτον κριμα τις καλες κουβεντες για την νοβα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kataras,

Είναι ενήμερα τα αρμόδια τμήματα και μέσα στις επόμενες μέρες, θα έχει ολοκληρωθεί η διόρθωση τόσο στο λογαριασμό σου όσο και στην υπηρεσία σου.

Όσο για το ζήτημα με το ΝovaGo, θα λάβεις εντός της ημέρας τα απαραίτητα στοιχεία με pm.

Κώστας, Forthnet Support
 

ivoulg

New member
3 July 2013
22
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα! Πριν λίγη ώρα εγκατέστησε ο τεχνικός το πιατο της nova. Μετά από τηλεφωνική προσφορά και μεταφορά απο αλλο παροχο είμαι συνδρομητής 3Play με όλα τα καναλια nova.

Το πρώτο που ήθελα να ρωτήσω είναι πως μπορώ να βρω τον Κωδικό Συνδρομητή για να γραφτώ στο myaccount του nova.gr εφόσον δεν έχω παραλαβει ακόμα λογαριασμό?

Και δευτερον. Ενώ όταν με πήραν τηλ μου είπαν ότι στην προσφορά περιλαμβάνεται και 12 μήνες το NOVA HD δωρεάν για ενα χρόνο, τα HD κανάλια δεν παίζουν. (Έχω HD τηλεόραση και συνδεδεμένη με HDMI καλώδιο.)

Ευχαριστώ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ivoulg,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για την ενεργοποίηση των καναλιών HD.
Θα χρειαστεί να αναμένεις ώστε να ολοκληρωθεί και μηχανογραφικά η ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Έχουμε απαντήσει και στο μήνυμα που μας έστειλες, σχετικά με τα στοιχεία της υπηρεσίας.

Υπενθυμίζουμε ότι οι συνδρομητές 3play, δεν έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία My Account, καθώς αφορά συνδρομητές που έχουν μόνο υπηρεσία Nova.
Αντίστοιχα μπορείς εάν επιθυμείς να μας ενημερώσεις σχετικά, ώστε να ενεργοποιήσουμε την υπηρεσία E-Bill.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

5giannis

New member
13 December 2014
69
Απάντηση: *** Nova official support ***

καλημέρα πριν απο λιγο ειχα τον τεχνικό τις nova απο έλεγχο του μου είπε τι δεν βλέπει κάποιο πρόβλημα μου .Μου έδωσε οδηγίες το τι θα κάνω στα παγώματα είκονας ι για επανεκκινήσεις όταν ξανα κανει θα πρεπει να κρατήσουν τον αποκωδικοποιητη για έλεγχο .Για την ποιότητα εικόνας είναι θέμα tv ; έτσι είναι;.Όσο για το τηλέφωνο δήλωση στην φορτνετ την πέμπτη 11 Δεκ , ο Οτε θα ερχόταν την Δευτέρα 15 Δεκ μέχρι σήμερα τίποτα
 

ivoulg

New member
3 July 2013
22
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ivoulg,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για την ενεργοποίηση των καναλιών HD.
Θα χρειαστεί να αναμένεις ώστε να ολοκληρωθεί και μηχανογραφικά η ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Έχουμε απαντήσει και στο μήνυμα που μας έστειλες, σχετικά με τα στοιχεία της υπηρεσίας.

Υπενθυμίζουμε ότι οι συνδρομητές 3play, δεν έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία My Account, καθώς αφορά συνδρομητές που έχουν μόνο υπηρεσία Nova.
Αντίστοιχα μπορείς εάν επιθυμείς να μας ενημερώσεις σχετικά, ώστε να ενεργοποιήσουμε την υπηρεσία E-Bill.

Δημήτρης, Forthnet Support

ένα μεγάλο ευχαριστώ και μπράβο στο support εδώ. Άμεση απάντηση και εξυπηρέτηση! Χωρίς πολύωρες αναμονές στο τηλεφωνο. :)
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

καλημέρα πριν απο λιγο ειχα τον τεχνικό τις nova απο έλεγχο του μου είπε τι δεν βλέπει κάποιο πρόβλημα μου .Μου έδωσε οδηγίες το τι θα κάνω στα παγώματα είκονας ι για επανεκκινήσεις όταν ξανα κανει θα πρεπει να κρατήσουν τον αποκωδικοποιητη για έλεγχο .Για την ποιότητα εικόνας είναι θέμα tv ; έτσι είναι;.Όσο για το τηλέφωνο δήλωση στην φορτνετ την πέμπτη 11 Δεκ , ο Οτε θα ερχόταν την Δευτέρα 15 Δεκ μέχρι σήμερα τίποτα

Για να μπορέσουμε να έχουμε αναλυτική εικόνα σε όσα αναφέρεις και να σε ενημερώσουμε αντίστοιχα, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, για τα στοιχεία της συνδρομής σου.

ένα μεγάλο ευχαριστώ και μπράβο στο support εδώ. Άμεση απάντηση και εξυπηρέτηση! Χωρίς πολύωρες αναμονές στο τηλεφωνο. :)

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

5giannis

New member
13 December 2014
69
Απάντηση: *** Nova official support ***

τις ευχαριστίες μου στο Support γρήγορη εξυπηρέτηση !!με απαντήσεις σε ότι απορίες μου !!
 

lak100

AVClub Enthusiast
26 December 2008
855
Re: *** Nova official support ***

ερωτηση για τα παιδια του support στον slabve 865 δεν κατεβαζει ταινιες στον on demand μονον 2-3 ενω υπαρχει χωρος στον σκληρο δοκιμασα εργοστασιακες ρυθμισεις αλλα τιποτα