*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Ειμαι συνδρομητής nova sport pack το οποιο εχει ληξει εδω κ 3 μήνες.θέλω να το κόψω,πρέπει να ζητήσω διακοπή η απλά να μη συνεχίσω να πληρώνω;

Καλημέρα pier,

Όπως αναφέρει και ο Serafeim, θα χρειαστεί να ζητήσεις διακοπή της συνδρομής σου η οποία πραγματοποιείται στο τέλος του μήνα. Για την διαδικασία αυτή θα πρέπει να καλέσεις στο 18345, ή να μας ενημερώσεις από εδώ.

Κώστας, Forthnet Support
 

pier

Established Member
17 October 2012
228
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα pier,

Όπως αναφέρει και ο Serafeim, θα χρειαστεί να ζητήσεις διακοπή της συνδρομής σου η οποία πραγματοποιείται στο τέλος του μήνα. Για την διαδικασία αυτή θα πρέπει να καλέσεις στο 18345, ή να μας ενημερώσεις από εδώ.

Κώστας, Forthnet Support

ευχαριστώ πολύ.
 

papaki_papaki

AVClub Enthusiast
20 February 2015
988
Re: *** Nova official support ***

γεια σας ειμαι συνδρομητης στο full pack και αναρωτιεμαι αν θα προστεθουν στο novago καποια απο τα ακολουθα καναλια και ποτε ,animal p, discovery, nat geo ,wild ,fox ,fox life.ειναι λαθος η απουσια καποιων εξ αυτων καθως θα ναι σημαντικες προσθηκες στην υπηρεσια και ειναι τα καλυτερα στο ειδος τους.αν υπαρχει καποιο χρονοδιαγραμμα προσθηκων θα ηταν καλο να ξερουμε τι εχουμε να περιμενουμε.
ευχαριστω προκαταβολικα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα papaki_papaki,

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιο σου.
Οι παρατηρήσεις σας, βοηθούν και εμάς να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας, με μοναδικό σκοπό την καλύτερη εμπειρία χρήσης των υπηρεσιών αυτών από τους πελάτες μας.

Υπενθυμίζουμε ότι από 18/12/14, το περιεχόμενο του NovaGO εμπλουτίστηκε εκ νέου με νέα κανάλια, στην κατηγορία LIVE TV: DISNEY CHANNEL / TRAVEL CHANNEL / EUROSPORT.

Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και σκοπός μας είναι η διαρκής βελτίωση της υπηρεσίας τόσο σε περιεχόμενο όσο και σε τεχνικό επίπεδο.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέου περιεχομένου, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

papaki_papaki

AVClub Enthusiast
20 February 2015
988
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα papaki_papaki,

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιο σου.
Οι παρατηρήσεις σας, βοηθούν και εμάς να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας, με μοναδικό σκοπό την καλύτερη εμπειρία χρήσης των υπηρεσιών αυτών από τους πελάτες μας.

Υπενθυμίζουμε ότι από 18/12/14, το περιεχόμενο του NovaGO εμπλουτίστηκε εκ νέου με νέα κανάλια, στην κατηγορία LIVE TV: DISNEY CHANNEL / TRAVEL CHANNEL / EUROSPORT.

Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και σκοπός μας είναι η διαρκής βελτίωση της υπηρεσίας τόσο σε περιεχόμενο όσο και σε τεχνικό επίπεδο.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέου περιεχομένου, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου.

Δημήτρης, Forthnet Support

ευχαριστω για την αμμεση απαντηση.
 

manosfp

AVClub Addicted Member
30 July 2008
1,538
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα. Έχω στείλει για επανασύνδεση στον rep1...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα manosfp,

Όπως έχουμε ενημερώσει και στο pm που μας έστειλες, έγινε επανασύνδεση στην υπηρεσία. Παραμένουμε στην διάθεση σου για ότι χρειαστείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα,

Ειναι αρκετος καιρος τωρα που το novago μου λεει συνεχεια και συνεχεια να ξανακατεβασω το plugin.
Αυτο γινοταν και το mozilla και στο chrome.
Ειχα δει οτι με τον explorer δεν μου το εκανε αυτο ΑΛΛΑ χτες μου το κανει πια σε ΟΛΑ.

Τι πρεπει να κανω?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stonecityboys,

Θα χρειαστεί να επιλέξεις από τις ρυθμίσεις των πρόσθετων (add-ons/plugins) του browser σου, να επιτρέπεται πάντοτε η πρόσβαση του plug-in της υπηρεσίας NovaGO.

Σε περίπτωση που παραμένει και μετά από το παραπάνω, θα προτείναμε να γίνει απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση καθώς και εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stonecityboys,

Θα χρειαστεί να επιλέξεις από τις ρυθμίσεις των πρόσθετων (add-ons/plugins) του browser σου, να επιτρέπεται πάντοτε η πρόσβαση του plug-in της υπηρεσίας NovaGO.

Σε περίπτωση που παραμένει και μετά από το παραπάνω, θα προτείναμε να γίνει απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση καθώς και εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.

Δημήτρης, Forthnet Support

Ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση.
Θα το δοκιμασω το βραδυ και θα σας πω εαν ειναι οκ...
 

clarkav

Established Member
14 April 2010
139
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας και συγχαρητηρια για τη δουλεια που κανετε. Θα σας γραψω το προβλημα μου απο την αρχη και αν εχετε αρμοδιοτητα να ανταποκριθειτε τοτε σας στελνω και τα προσωπικα στοιχεια με προσωπικο μηνυμα.
Μεχρι προτεινος ειχα σταθερο τηλεφωνο οτε, απλη συνδεση χωρις ιντερνετ και χωρις οτε tv. Καποια στιγμη αρχες Φεβρουαριου και συγκεκριμενα στις 4/2/2015 αποδεχθηκα προσφορα απο την εταιρια σας για nova 3play με δωρεαν εξοπλισμο και εγκατασταση στα 29,90 . Υπεγραψα συμβολαια στον κουριερ στις 5/2/2015 και στις 6/2/2015 μουρθε μηνυμα στο κινητο απο τη forthnet οτι η αιτηση καταχωρηθηκε επιτυχως.
Σε αλλο μηνυμα στις 9/2/2015 ειχα ενημερωση οτι η πιθανη ημερομηνια ενεργοποιησης ειναι η 17/2/2015.
Στις 10/2/2015 με καλεσαν απο τον Οτε για αντιπροσφορα να μεινω η οποια για τα δικα μου δεδομενα μου φανηκε καλυτερη και την αποδεχθηκα στελνοντας φαξ ακυρωσης προς forthnet την ιδια ακριβως μερα δηλαδη 10/2/2015. Μαλιστα την ιδια μερα μου ηρθε και μηνυμα στο κινητο οτι το αιτημα ακυρωσης της φορητοτητας υποβληθηκε με μοναδικο αριθμο αναφορας ταδε.
Τις επομενες μερες δεχτηκα τηλεφωνηματα παλι απο forthnet για να εξηγησω το λογο που ακυρωσα και για καποια αλλη προσφορα την οποια και δεν αποδεχθηκα.
Τις επομενες μερες περιμενα να ενεργοποιηθει το πακετο του οτε. Καποια μερα μαλιστα ηρθε ενας κουριερ να μου δωσει το ρουτερ της forthnet και δεν το δεχτηκα καθως ειχα ακυρωσει.
Στη συνεχεια φτανουμε στις 17/2/2015, οπου μουρθαν τα εξης μηνυματα στο κινητο απο forthnet "ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΣΚΕΥΤΕΙΤΕ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ (ΤΑΔΕ)", "ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ (ΤΑΔΕ)" και "ΠΙΘΑΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η 17/2/2015". Λεω κατι δεν παει καλα και παιρνω στον Οτε πρωτα να δω την πορεια της αιτησης μου. Απο τον Οτε με διαβεβαιωνουν οτι η γραμμη μου ηταν και ειναι στον Οτε αλλα η αιτηση μου δεν προχωραει γιατι με δεσμευει αλλος παροχος. Παιρνω τηλ στην forthnet και το σηκωσε η κ. Φ...... και αναφερω ολο το ιστορικο απο την αρχη. Με διαβεβαιωνει οτι θα το ελεγξουν και θα με καλεσουν ξανα.
Την επομενη το πρωι στις 18/2/2015 με καλει ο τεχνικος της nova να μου περασει τον εξοπλισμο! Του λεω οτι το εχω ακυρωσει και φυσικα να μην ερθει.
Την επομενη στις 19/2/2015 με καλεσανε απο τη forthnet και νομιζω οτι ηταν παλι η κ. Φ..... και με διαβεβαιωσε οτι λογω ενος συστημικου προβληματος υπηρξε αυτη η δεσμευση. Επισης μου ανεφερε οτι υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να γυρισει η γραμμη στη forthnet και αν συμβει αυτο να καλεσω στον Οτε να ξανατραβηξουν τη γραμμη πισω. Τελος μου ανεφερε να μην ανησυχω γιατι ειναι θεμα χρονου να λυθει το προβλημα και φυσικα οτι και να γινει δεν θα χρεωθω τιποτα.
Απο τοτε περιμενα να λυθει το θεμα παιρνοντας μια στο τοσο τον Οτε για να δω αν ξεμπλοκαρε η αιτηση.
Σε ενα τηλεφωνημα αν θυμαμαι καλα στις 24/2/2015 με ενημερωσανε απο τον Οτε οτι η γραμμη μου απο σημερα (την ημερα που καλεσα) ανηκει σε αλλο παροχο! Ωπα τους λεω, θυμηθηκα την κοπελα απο τη forthnet, και της ειπα οτι μου ειπανε απο τη forthnet να ξανατραβηξετε τη γραμμη πισω. Οκ καταλαβε με τη μια και με ενημερωσε οτι θα κανει αιτηση να ξεκινησει τη διαδικασια επαναφορας της γραμμης μου με την προσφορα που ειχα δεκτει και οτι δεν θα πληρωνα κατι παραπανω στον Οτε για το μπερδεμα που εγινε.
Στις 4/3/2015 μουρχεται μηνυμα απο τον οτε οτι καταχωρηθηκε η αιτηση μεταφορας της γραμμης μου.
Το ιδιο απογευμα δεχομαι τηλεφωνημα απο forthnet να εξηγησω το λογο που φευγω και αμεσως εξηγησα οτι την εχω ξανακανει αυτη τη συζητηση και να μιλησει με την κ. Φ.... για να ενημερωθει για την περιπτωση μου, γιατι δεν ειμαι πελατης forthnet.
Στις 5/3/2015 μουρχεται μηνυμα απο Οτε οτι η αιτηση μεταφορας απο τον παροχο μου εγινε δεκτη.
Σημερα και ενω η γραμμη μου ειναι ηδη στον Οτε μουρχεται μηνυμα απο τη forthnet οτι εχει ενεργοποιηθει η υπηρεσια ebill και εχει εκδοθει λογαριασμος με ποσο 64,80 και κωδικο πληρωμης ταδε.
Σας παρακαλω, μπορειτε να μου εξηγηγησετε γιατι μεχρεωνετε αυτο το ποσο? Τι μπορειτε να κανετε για αυτο το θεμα? Δεν εχω κανει καμοια ενεργη αιτηση για συνδεση στο δικτυο σας, ενω για την ακυρωμενη με διαβεβαιωσε η κ. Φ.... οτι δεν θα χρεωθω κατι γιατι πολυ απλα ειναι ακυρωμενη και με αποδεικτικο αριθμο αναφορας.
Ευχαριστω.
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα clarkav,

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί για την έκδοση λογαριασμού, με την αντίστοιχη χρέωση, την οποία μας αναφέρεις.

Ωστόσο, για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι ακριβώς έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με κάποιο απο τα στοιχεία τα οποία υπέβαλες στην αίτησή σου, μέσω προσωπικού μηνύματος.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

geosoho

New member
23 March 2007
51
Re: *** Nova official support ***

καλημερα,θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει περιπτωση να "δουλεψει" η υπηρεσια novago με τον internet explorer 11 σε windows 8.1 καθως επισης και αν προβλεπεται υποστηριξη σε google chrome 64bit; ευχαριστω εκ των προτερων...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα geosoho,

Εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα από τους συναδέλφους που αναπτύσσουν την εφαρμογή με σκοπό την συνεχή εξέλιξή της.
Για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.

Κώστας, Forthnet Support
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.
Βλέποντας τον τελευταίο λογαριασμό μέσα από το nova myaccount πρόσεξα μια παράξενη ξεχωριστή επιπλέον χρέωση 6,03 .
Η συγκεκριμένη χρέωση εμφανίζεται μόνο στον συνοπτικό λογαριασμό και όχι στον αναλυτικό.
Όλοι οι λογαριασμοί εξοφλούνται έγκαιρα, ποτέ δεν είχα κάποιο υπόλοιπο.
Θα το εκτιμούσα αν μου εξηγούσατε περί τίνος πρόκειται.
Ευχαριστώ.

Και κάτι ακόμα.
Υπάρχουν στο myaccount οι λογαριασμοί διαθέσιμοι προς εκτύπωση;
Έτσι όπως ερχόταν πριν με το ταχυδρομείο;
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα mitnik,

To υπόλοιπο του λογαριασμού σου είναι ίσο με αυτό που εμφανίζεται στην ανάλυση του λογαριασμού σου.
Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τα επιπλέον 6,03 . Έχουν δρομολογηθεί οι απαραίτητες ενέργειες για την τακτοποίησή του.

Σχετικά με το MyAccount, ακολουθώντας τη διαδρομή ''Λογαριασμοί'' -> ''Ιστορικό Λογαριασμών'' θα μεταβείς σε ένα πίνακα με τους λογαριασμούς σου. Στη δεύτερη από δεξιά στήλη υπάρχει η επιλογή pdf.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Last edited:

panaxas

New member
11 January 2013
83
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Χρησιμοποιησα το my account τον προηγουμενο μηνα για να πληρωσω online οπως κανω τον λογαριασμο μου για τον μηνα Μαρτιο.Τωρα μολις μπηκα να πληρωσω τον Απριλιο μου γραφει οτι χρωσταω 61,92!!!!Δεν ξερω τι εγινε τωρα που αλλαξατε το site του my accountΕχω και το e-mail της πληρωμης μου απο την τραπεζα πειραιως και την χρεωση 30,96 που εχει γινει.Επιθυμω να κοιταξετε το θεμα αλλιως δεν πληρωνω τον Απριλη αμα δεν ξεκαθαρισετε το θεμα.Πειτε μου που μπορω να σας αποστειλω τα στοιχεια μου για να επικοινωνησετε αμεσα μαζι μου