*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Δοκίμασε αν υπάρχει η δυνατότητα με διαφορετικό browser καθώς μετά από τελευταίο windows update έχει παρατηρηθεί δυσλειτουργία με τον εν λόγω browser.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

gatsalis

New member
6 March 2012
39
Απάντηση: *** Nova official support ***

ευχαριστώ. πράγματι με άλλο broswer εκτος explorer λειτουργεί.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Και εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία, παραμένουμε στην διάθεση σου για ότι χρειαστείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kostikos,

Η ενεργοποίηση της προσφοράς του Πρώτου Θέματος γίνεται στον ενεργό εξοπλισμό που υπάρχει στα στοιχεία του συνδρομητή.

Κώστας, Forthnet Support.

Δηλαδη αν εχουμε δεκτη pace απο παλιοτερη συνδρομη απενεργοποιημενη
δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε το κουπονι απτο θεμα?
Αλλοιως ειχα καταλαβει-μια διευκρινηση παρακαλω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kataras,

Η αναφορά μας στον "ενεργό εξοπλισμό" έχει να κάνει με το Nova εξοχικό. Δηλαδή να έχουμε ενεργό τον δέκτη με την υπηρεσία, και στον δέκτη του εξοχικού το κουπόνι του Πρώτου θέματος.

Κώστας, Forthnet Support
 

geosoho

New member
23 March 2007
51
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα κ καλη σαρακοστη...εκανα κλικ να ξαναδω το παιχνιδι παναθηναικου-ολυμπιακου στην υπηρεσια novago και μου εμφανισε το εξης μηνυμα: "για να απολαυσετε το περιεχομενο που επιλεξατε,αναβαθμιστε την υπηρεσια σας καλωντας στο 18345". τι ακριβως αναβαθμιση ειναι αυτη? ευχαριστω...
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kataras,

Η αναφορά μας στον "ενεργό εξοπλισμό" έχει να κάνει με το Nova εξοχικό. Δηλαδή να έχουμε ενεργό τον δέκτη με την υπηρεσία, και στον δέκτη του εξοχικού το κουπόνι του Πρώτου θέματος.

Κώστας, Forthnet Support

Ευχαριστω
καλη σαρακοστη
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα κ καλη σαρακοστη...εκανα κλικ να ξαναδω το παιχνιδι παναθηναικου-ολυμπιακου στην υπηρεσια novago και μου εμφανισε το εξης μηνυμα: "για να απολαυσετε το περιεχομενο που επιλεξατε,αναβαθμιστε την υπηρεσια σας καλωντας στο 18345". τι ακριβως αναβαθμιση ειναι αυτη? ευχαριστω...

Καλησπέρα geosoho,

Δεν βλέπουμε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην υπηρεσία και στην αναπαραγωγή του του συγκεκριμένου αγώνα.

Μπορείς να μας ενημερώσεις με ένα pm με τα στοιχεία του λογαριασμού του NovaGo καθώς και σε τι συσκευή προσπαθείς να συνδεθείς.

Κώστας, Forthnet Support
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Μήπως θα μπορούσατε να μου μηδενίσετε τις συσκευές? Γιατί πάω να κάνω ανανέωση και μου γράφει "Μπορείτε να ανανεώσετε τη συσκευή σας σε 24 ημέρες. Σας υπενθυμίζουμε ότι η ανανέωση της συσκευής σας επιτρέπεται μία φορά το μήνα."
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα maximusv,

Μετά από την επικοινωνία σου που είχες με το τεχνικό μας τμήμα σε έχουν ενημερώσει αντίστοιχα καθώς έχουν ολοκληρωθεί και οι απαραίτητες ενέργειες.

Κώστας, Forthnet Support
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Παίρνω την πρωτοβουλία να αναφέρω ένα γενικό πρόβλημα που αφορά στην υπηρεσία On Demand.

Από τις πρόσφατες, και μέχρι αυτή τη στιγμή, καταγραφές μελών του forum (makfil, bykrie, simosthe, Thanasis Triantafyllou, GDASK) στο σχετικό νήμα, προκύπτει ότι, τουλάχιστον αυτή τη βδομάδα, είτε κατέβηκε ένας τίτλος, από τους προγραμματισμένους 6 την 24/2/2015, είτε καθόλου.

Στο post #595 o simosthe αναφέρει τις πιθανές αιτίες του προβλήματος

Τον δέκτη τον εχω απο το 2011. Τους τελευταίους 6 μηνες "χανει" την δευτερη συχνοτητα συχνα ,με αποτελεσμα να χανω αρκετες ταινιες στο ondemand αν δεν το πάρω χαμπαρι αμεσα. Λόγοι που γινεται αυτό, μπορω να βρώ απειρους από ολη την εγκαταση μέχρι το firmware του δέκτη. Τωρα τελευταία σκέφτομαι οτι μπορει να εχει πρόβλημα το δευτερο tuner του δεκτη( λογο παλαιοτητας αλλα και καθημερινης πολυωρης χρησης) αλλά και ισως πρόβλημα στο lnb; Δυστηχως δεν μπορεις ευκολα να βρεις την αιτια πολλες φορες .

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Την Τρίτη 24/2 δεν κατεβασε καμοια ταινια ή δεν ενεργοποιηθηκαν, συμφωνα με αυτο το προγραμμα . Το δευτερο tuner ειχε κανονικα σήμα και ουτε ειχα προγραμματισει εγραφη!!!!

Παρακαλούμε να εξεταστεί από το αρμόδιο Τμήμα το πρόβλημα και να αποκατασταθεί το ταχύτερο δυνατόν.
 

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Re: *** Nova official support ***

και σε μενα το ιδιο προβλημα. μια βδομαδα κατεβαζει μια κολλαει. ειναι γενικο το προβλημα. απλα η πλειοψηφια τον συνδρομητων δεν ασχολειται με τους ποσους τιτλους εχει κατεβασει και δεν παρατηρει το προβλημα
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: *** Nova official support ***

Και εγώ το έχω αναφέρει 2 φορές στο παρών νήμα (αλλά έχω πολυδιακόπτη -> ασύμβατη εγκατάσταση). Και κάνω αυτό που αναφέρεις, σταμάτησα να ασχολούμαι και δεν χρησιμοποιώ την υπηρεσία on demand.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το On Demand περιεχόμενο το οποίο θα έπρεπε να είναι διαθέσιμο από 24/2, θα είναι σταδιακά διαθέσιμο μέσα στις επόμενες ημέρες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά η σταδιακή διαθεσιμότητα των προγραμματισμένων τίτλων της 24/2, μέσα στις επόμενες μέρες, αλλά και εκείνων των προηγούμενων και, κυρίως, των επόμενων εβδομάδων, δεν λύνει το διαπιστωμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε πολλοί συνδρομητές της υπηρεσίας αυτής, όπως αυτό έχει καταγραφεί στις σελίδες του σχετικού νήματος.

Πρέπει να ασχοληθεί, ουσιαστικά, με το πρόβλημα το αρμόδιο Τμήμα, να διερευνήσει την αιτία που το προκαλεί και να την αποκαταστήσει, με βάση τις σχετικές προτάσεις που έχουν αναφερθεί.
 

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Re: *** Nova official support ***

το θεμα ειναι να δωθει μεσω ethernet ωστε να ειναι πιο σταθερο.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η ενημέρωσή μας αφορά αποκλειστικά το περιεχόμενο που είναι διαθέσιμο από 24/2 και όχι ευρύτερο πρόβλημα της υπηρεσίας On Demand.

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε οποιαδήποτε δυσλειτουργία στο On Demand περιεχόμενο που θα υπάρξει διαθέσιμο σε επόμενες ημερομηνίες, μπορείτε να μας ενημερώσετε για να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Re: *** Nova official support ***

μα αυτο καναμε, σας λεμε οτι το δευτερο tuner συνηθως κολλαει η σε λαθος συχνοτητα (οχι δλδ στην 12130) η δειχνει οτι δεν ειναι συντονισμενο και πρεπει να πατας rec να ξεκολλησει η στις περισσοτερες φορες πρεπει να κανεις επαναφορα εργ. ρυθμισεων.

γενικα ο δεκτης για να λειτουργει αποδεκτα και στο θεμα ondemand και στο θεμα πολλων κολληματων κατα το zapping οπου πατας κουμπια και μετα απο λιγο κανει ολες τις εντολεσ μαζεμενες κλπ.. θελει επαναφορα εργ, ρυθμ καθε 10 μερες.

αυτα τα δυο ειναι προβληματα που να αναφερουν συνεχεια χρηστες εδω στο forum αρα δεν ειναι μεμονωμενα περιστατικα
 
Last edited:

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Για την περίπτωση που ανάφερε ο Μάκης (makfil) το support έχει τοποθετηθεί. Για τις όποιες αναφορές κάνουμε στα νήματα αλλά και στο support για τα προβλήματα που προκύπτουν στους δέκτες μας, τα παιδιά δεν είναι αρμόδια, και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να προωθούν στ´αρμόδια τμήματα τις όποιες αναφορές μας.