Καλησπέρα kostikos,
Η ενεργοποίηση της προσφοράς του Πρώτου Θέματος γίνεται στον ενεργό εξοπλισμό που υπάρχει στα στοιχεία του συνδρομητή.
Κώστας, Forthnet Support.
Καλησπέρα kataras,
Η αναφορά μας στον "ενεργό εξοπλισμό" έχει να κάνει με το Nova εξοχικό. Δηλαδή να έχουμε ενεργό τον δέκτη με την υπηρεσία, και στον δέκτη του εξοχικού το κουπόνι του Πρώτου θέματος.
Κώστας, Forthnet Support
καλησπερα κ καλη σαρακοστη...εκανα κλικ να ξαναδω το παιχνιδι παναθηναικου-ολυμπιακου στην υπηρεσια novago και μου εμφανισε το εξης μηνυμα: "για να απολαυσετε το περιεχομενο που επιλεξατε,αναβαθμιστε την υπηρεσια σας καλωντας στο 18345". τι ακριβως αναβαθμιση ειναι αυτη? ευχαριστω...
Τον δέκτη τον εχω απο το 2011. Τους τελευταίους 6 μηνες "χανει" την δευτερη συχνοτητα συχνα ,με αποτελεσμα να χανω αρκετες ταινιες στο ondemand αν δεν το πάρω χαμπαρι αμεσα. Λόγοι που γινεται αυτό, μπορω να βρώ απειρους από ολη την εγκαταση μέχρι το firmware του δέκτη. Τωρα τελευταία σκέφτομαι οτι μπορει να εχει πρόβλημα το δευτερο tuner του δεκτη( λογο παλαιοτητας αλλα και καθημερινης πολυωρης χρησης) αλλά και ισως πρόβλημα στο lnb; Δυστηχως δεν μπορεις ευκολα να βρεις την αιτια πολλες φορες .
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Την Τρίτη 24/2 δεν κατεβασε καμοια ταινια ή δεν ενεργοποιηθηκαν, συμφωνα με αυτο το προγραμμα . Το δευτερο tuner ειχε κανονικα σήμα και ουτε ειχα προγραμματισει εγραφη!!!!