*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Re: *** Nova official support ***

ε ναι αυτο θελουμε να τα προωθησουν στο τεχνικο τμημα και στους προισταμενους τους. δωρεαν beta testing τους κανουμε στην τελικη.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Η διάθεση του On Demand περιεχομένου της ημερομηνίας 24/2, που όπως αναφέραμε θα είναι διαθέσιμο σταδιακά, είναι ανεξάρτητο γεγονός από τη συμπεριφορά που μας αναφέρεις στο Tuner2.

Για οποιοδήποτε ζήτημα παρατηρηθεί περαιτέρω, στις λειτουργίες του δέκτη novabox+ του εκάστοτε συνδρομητή, θα χρειαστεί αρχικά και εφόσον μας ενημερώσει περί αυτού, να πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος έλεγχος.

Για το 2ο ζήτημα που θέτεις, έχουμε τοποθετηθεί και στο παρελθόν.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

sgatz

AVClub Enthusiast
26 May 2010
800
Αθήνα Ελλάς
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,στις 20/2 κατέθεσα αίτημα φορητότητας της γραμμής μου προς τον ΟΤΕ σε full pack.24/2 στις 1 ο ΟΤΕ καταχώρησε το αίτημα φορητότητας και το ίδιο βράδυ με καλεσε εξωτερικός συνεργάτης σας για αντίπροσφορά.Δεχτηκα λοιπον την αντιπρόταση σας και ρώτησα αν χρειάζεται να κάνω κατι άλλο προς τον ΟΤΕ και μου ειπατε όχι,μονο μια φωτοτυπια της ταυτότητας του συνδρομητή οτι ακυρώνει τη φορητότητα.Πράγμα που έγινε.
Την επομενη 25/2 ο ΟΤΕ συνεχισε τα sms και καλώντας την Forthnet άκουσα οτι εφόσον ακόμα ο ΟΤΕ δε πήρε τη γραμμή είναι όλα οκ για να ενεργοποιήσουμε τη προσφορά στη γραμμή σας.Παρα όλα αυτά πήρα στο 13888 και μου ειπαν να στείλω fax με το ακύρωσης που επίσης εκανα.
26/2 ο ΟΤΕ στις 10 το πρωι πήρε τη γραμμη ανενόχλητος.
Όταν Ρώτησα γιατί την πηρατε αφου έστειλα αίτημα ακύρωσης μου απάντησαν οτι το είδαν αλλά βαση ruo σε 6 ώρες ο πάροχος απαντά και η Forthnet ενεκρινε την φορητότητα.
Φυσικά επειδή δε μου άρεσε όλο αυτό πήρα παλι σε εσάς και μιλησα με τον κ.Χριστ... και την κ.Μα...ου που με διαβεβαιωσαν οτι υπεβλήθη εκ νέου αίτημα επιστροφής της γραμμής μου σε εσάς στις 12 παρα 10 σήμερα το μεσημέρι. Καλωντας μετα 6 ώρες να μάθω αν και η Forthnet το ίδιο γρήγορα πήρε τη γραμμή πήρα την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ απάντηση οτι δεν υπεβλήθη τίποτε προς τον ΟΤΕ(εμένα όμως με εβαλαν να ακυρωσω τα παντα) παρα προς τον εξωτερικο συνεργάτη για εκ νέου αντί προσφορά και φωνητική εγγραφή λόγω του οτι έφυγε η γραμμή απο αυτους.
Μου ειπαν επίσης οτι μπορεί να με πάρουν έως την τριτη...5 μέρες για κάτι που σας πήρε ο ΟΤΕ σε 6 ώρες.
Επειδή τα παιδιά εδώ παντα μας βοηθούν δώστε σας παρακαλώ ενα τέλος στη ταλαιπωρία και πάρτε ως συμφωνησαμε τη γραμμή με τα συμφωνηθέντα ποσά άμεσα γιατί υπάρχει όριο στην ατελή υπαναχώρηση ημερών όπως ξέρετε.
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sgatz

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η εταιρεία μας ενήργησε άμεσα, με γνώμονα την εξυπηρέτησή σου και βάσει διαδικασιών που έχουν οριστεί από την αρμόδια αρχή.
Η προθεσμία υποβολής του αιτήματος ακύρωσης της αίτησης φορητότητας είναι μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης στον νέο πάροχο.
24-02-2015 λάβαμε το αίτημα σου για την φορητότητα της γραμμής σου και στις 25-02-2015 έγιναν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την ακύρωση αυτής. Όπως μας αναφέρεις και εσύ η φορητότητα της γραμμής έγινε τελικά στις 26-2-2015.

Θα πραγματοποιηθεί επικοινωνία από συνάδελφο για να σε ενημερώσει σχετικά, και να επιστρέψει η γραμμή σου στις υπηρεσίες μας βάσει διαδικασίας υπαναχώρησης,

Κώστας, Forthnet Support
 

ktinos

New member
26 February 2015
9
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας. Ειμαι συνδρομητης nova 3play με το αθλητικο πακετο.( κοινως ολα τα novasports ) . Θα ηθελα να ρωτησω ποια καναλια εχω τη δυνατοτητα να παρακολουθω μεσω του novago .ευχαριστω πολυ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ktinos,

Για τα διαθέσιμα κανάλια που υπάρχουνε μέσω της υπηρεσίας του NovaGo, Μπορείς να ενημερωθείς από εδώ.

Κώστας, Forthnet Support
 

ktinos

New member
26 February 2015
9
Re: *** Nova official support ***

Συμπληρωνοντας το παραπανω , οταν παω στις ταινειες στο μενου του novago μου ζηταει ενα pin...γραφω το αρχικο pin που εχω για να καλω login αλλα δεν μπορω να δω κανενα περιεχομενο εκτος του live tv...καποια βοηθεια;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα ktinos,

Βάσει της συνδρομής σου (Start Pack + Novasports All), έχεις πρόσβαση Live θέασης στα βασικά κανάλια (Novalifε, Novasports24 HD, Euronews, Eurosport, History Channel, Travel Channel, Disney XD, Boomerang, Disney Channel, MAD Greekz) καθώς και πρόσβαση Video On Demand σε κατηγορίες :

-Ντοκιμαντέρ, Ψυχαγωγία, Παιδικά
-Αθλητικά Ηighlights και μαγνητοσκοπημένους αγώνες
-Ταινίες/Σειρές που προβάλλονται μέσω του Novalife

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Από τις πρόσφατες, και μέχρι αυτή τη στιγμή, καταγραφές μελών του forum (makfil, bykrie, simosthe, Thanasis Triantafyllou, GDASK) στο σχετικό νήμα, προκύπτει ότι, τουλάχιστον αυτή τη βδομάδα, είτε κατέβηκε ένας τίτλος, από τους προγραμματισμένους 6 την 24/2/2015, είτε καθόλου.

Το On Demand περιεχόμενο είναι πλέων διαθέσιμο στο δέκτη μου.
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, καλή συνέχεια.
Νίκος.
 

gismo78

New member
3 May 2014
36
Re: *** Nova official support ***

ρε παιδια τι γινετε με το e bill φαινεται εχει σοβαρό προβλημα αλλες φορες μπαίνει αλλες οχι
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

ρε παιδια τι γινετε με το e bill φαινεται εχει σοβαρό προβλημα αλλες φορες μπαίνει αλλες οχι

Από το απόγευμα προσπαθώ να μπω στο MyAccount και αφού δεν τα κατάφερα τηλεφώνησα στο 13831 και είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα και προσπαθούν να το διορθώσουν.
 

gismo78

New member
3 May 2014
36
Re: *** Nova official support ***

γιατι μου έστειλαν οτι ο λογαριασμός μου εκδόθηκε μπηκα να δω και τιποτα!!!σε ευχαριστω παρα πολυ makfil
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Το ίδιο και εγώ. Προσπάθησα και τώρα ακόμη αλλά δεν ...
Άστο για αύριο, άλλωστε, έχουμε χρόνο για την πληρωμή.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,


θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι παρουσιάζεται σε μερίδα συνδρομητών, καθυστέρηση ή αδυναμία στην είσοδο της εφαρμογής.
αναμένουμε την ολοκλήρωση ενεργειών αποκατάστασης.

Κώστας, Forthnet Support
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Σήμερα το πρωί μπήκα στο λογαριασμό μου, που σημαίνει ότι αποκαταστάθηκε εν μέρει το πρόβλημα, αλλά δεν μπόρεσα να ανοίξω και να κατεβάσω τον τελευταίο λογαριασμό της γραμμής που εκδόθηκε πρόσφατα, ενώ οι προηγούμενοι λογαριασμοί ανοίγουν κανονικά.

Υπομονή, θα ..."σάξει", που λένε και οι Καρπενησιώτες (δεν είμαι από εκεί).
 

astanapane

AVClub Enthusiast
21 September 2007
794
Χολαργός
Re: *** Nova official support ***

Εστειλσ μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας οτι η αλλαγή email για το ebill δεν λειτουργεί.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα astanapane,

Εάν θέλεις διευκρίνισέ μας, δίνοντας μας το αντίστοιχο link, σε ποια φόρμα επικοινωνίας αναφέρεσαι.

Σε σχετικό έλεγχο, η αλλαγή email στις ρυθμίσεις του e-bill, φαίνεται να λειτουργεί κανονικά. Ενημέρωσέ μας εάν λαμβάνεις κάποιο συγκεκριμένο μήνυμα σφάλματος.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

pier

Established Member
17 October 2012
228
Re: *** Nova official support ***

Ειμαι συνδρομητής nova sport pack το οποιο εχει ληξει εδω κ 3 μήνες.θέλω να το κόψω,πρέπει να ζητήσω διακοπή η απλά να μη συνεχίσω να πληρώνω;