*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Υπενθυμίζω ότι:

Στις ερωτήσεις που υποβάλλονται από τα μέλη, αρμόδιο να απαντήσει είναι μόνο το προσωπικό της Nova και κανένας άλλος. Έχει γίνει υπενθύμιση πολλές φορές, αλλά μερικοί εξακολουθούν να κάνουν ότι νομίζουν εκείνοι. Αν μετά την υπενθύμιση που κάνω τώρα, υπάρξει ανάλογη απάντηση από μέλος, θα θεωρηθεί ότι το κάνει εσκεμμένα και θα υποστεί τις ανάλογες συνέπειες.
 

portokali00

Senior Member
25 October 2007
552
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα. Μετά την νέα αναβάθμιση του δέκτη 831 παρουσιάζεται το εξής πρόβλημα : Όταν προγραμματίσω εγγραφή από το Novacinema1 HD το Game Of Thrones συγκεκριμένα , αυτόματα η ένδειξη της εγγραφής πηγαίνει στο Novacinema 1 και όχι στο HD. Μέχρι τώρα έγραφα από το HD κανονικά.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι όταν προγραματίζεται για εγγραφή μια οποιαδήποτε σειρά , γράφονται όλες οι επαναλήψεις όλων των επεισοδίων. Κάτι που δεν συμβαίνει στον 865. Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο. Το έχω αναφέρει εδώ πριν μήνες και μου απαντήσατε ότι το πρόβλημα εντοπίστηκε και θα λυθεί στην επόμενη αναβάθμιση.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Να επισημάνω ότι το ίδιο συμβαίνει και πριν αλλά και μετά από την επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Και μάλιστα δεν μου δουλεύει και το usb dongle για τα επίγεια . (το έχω συνδεδεμένο μέσω του προτεινόμενου από την Nova usb hub.
 
Έκανα την αναβάθμιση σε slave 831 από 75ver. στην 81ver. μόνο και μόνο για την γρηγορότερη απόκριση του δέκτη (έχω σκέτη nova full), μετά την αναβάθμιση έγινε και η επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, το τηλεχειριστήριο εξακολουθεί να κολλάει όπως και πριν, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν βλέπει με τίποτα τον σκληρό δίσκο που δούλευε με την 75ver.Επίσης ο δέκτης δεν μπορεί να δεί ούτε το ειδικό στικ nova που έβλεπε με την προηγούμενη ver.Έκανα εκ νέου αίτηση για αναβάθμιση στο myacount μήπως δεν έκατσε καλά η 81ver. αλλά ο δέκτης δεν ανταποκρίνεται.
Παρακαλώ τη βοήθειά σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,


Μία από τα ίδια. Έχω κάνει επαναφορά αρχικων ρυθμίσεων. Στέλνω π.μ.

Για το ζήτημα που αναφέρεις έχουμε λάβει το αντίστοιχο pm και έχουμε τοποθετηθεί εκεί.

Καλησπέρα. Μετά την νέα αναβάθμιση του δέκτη 831 παρουσιάζεται το εξής πρόβλημα : Όταν προγραμματίσω εγγραφή από το Novacinema1 HD το Game Of Thrones συγκεκριμένα , αυτόματα η ένδειξη της εγγραφής πηγαίνει στο Novacinema 1 και όχι στο HD. Μέχρι τώρα έγραφα από το HD κανονικά.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι όταν προγραματίζεται για εγγραφή μια οποιαδήποτε σειρά , γράφονται όλες οι επαναλήψεις όλων των επεισοδίων. Κάτι που δεν συμβαίνει στον 865. Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο. Το έχω αναφέρει εδώ πριν μήνες και μου απαντήσατε ότι το πρόβλημα εντοπίστηκε και θα λυθεί στην επόμενη αναβάθμιση.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Να επισημάνω ότι το ίδιο συμβαίνει και πριν αλλά και μετά από την επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Και μάλιστα δεν μου δουλεύει και το usb dongle για τα επίγεια . (το έχω συνδεδεμένο μέσω του προτεινόμενου από την Nova usb hub.

Για το ζήτημα των εγγραφών πραγματοποιείται ήδη όπως σωστά αναφέρεις έλεγχος για διόρθωση του εν λόγω ζητήματος. Το usb dongle υποστηρίζεται απευθείας πάνω στον δέκτη και όχι μέσω του USB hub. Δεν υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης του usb dongle και εξωτερικού σκληρού δίσκου.


Έκανα την αναβάθμιση σε slave 831 από 75ver. στην 81ver. μόνο και μόνο για την γρηγορότερη απόκριση του δέκτη (έχω σκέτη nova full), μετά την αναβάθμιση έγινε και η επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, το τηλεχειριστήριο εξακολουθεί να κολλάει όπως και πριν, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν βλέπει με τίποτα τον σκληρό δίσκο που δούλευε με την 75ver.Επίσης ο δέκτης δεν μπορεί να δεί ούτε το ειδικό στικ nova που έβλεπε με την προηγούμενη ver.Έκανα εκ νέου αίτηση για αναβάθμιση στο myacount μήπως δεν έκατσε καλά η 81ver. αλλά ο δέκτης δεν ανταποκρίνεται.
Παρακαλώ τη βοήθειά σας.

Για το θέμα απόκρισης του δέκτη δεν έχει παρατηρηθεί κάτι αντίστοιχο με την εν λόγω αναβάθμιση σε δικές μας δοκιμές. Όσον αφορά το θέμα του δίσκου, ο δίσκος είναι με εξωτερική τροφοδοσία; Αν όχι θα χρειαστεί να τοποθετηθεί σχετικό hub. O δέκτης εφόσον έχει λάβει την τελευταία αναβάθμιση δεν θα ξεκινήσει εκ νέου να λάβει την ίδια.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Έγραψα την απορία μου στο σχετικό νήμα του VoD αλλά ο συμφορουμίτης που απάντησε δεν είναι βέβαιος για το τι συμβαίνει και θα την υποβάλλω και εδώ.

Στις επιλογές ταξινόμησης των ταινιών (είτε συνολικά είτε κατά είδος) μπορείς να διαλέξεις α) κατά ημερομηνία και β) αλφαβητικά.

Στη 2η τις κατατάσσει, πράγματι, αλφαβητικά, με βάση την αγγλική γλώσσα, ξεκινάει από τους τίτλους με αριθμούς και συνεχίζει με εκείνους από A, B, C κλπ
Η απορία μου είναι στην 1η επιλογή, όπου η ταξινόμηση δεν φαίνεται να ακολουθεί είτε το έτος παραγωγής είτε την ημερομηνία διαθεσιμότητας, δεδομένου ότι δεν βρήκα άλλη ημερομηνία.

Η απορία είναι πως ταξινομούνται οι τίτλοι των ταινιών με την επιλογή "κατά ημερομηνία";
 
Καλησπέρα σας,




Για το ζήτημα που αναφέρεις έχουμε λάβει το αντίστοιχο pm και έχουμε τοποθετηθεί εκεί.



Για το ζήτημα των εγγραφών πραγματοποιείται ήδη όπως σωστά αναφέρεις έλεγχος για διόρθωση του εν λόγω ζητήματος. Το usb dongle υποστηρίζεται απευθείας πάνω στον δέκτη και όχι μέσω του USB hub. Δεν υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης του usb dongle και εξωτερικού σκληρού δίσκου.




Για το θέμα απόκρισης του δέκτη δεν έχει παρατηρηθεί κάτι αντίστοιχο με την εν λόγω αναβάθμιση σε δικές μας δοκιμές. Όσον αφορά το θέμα του δίσκου, ο δίσκος είναι με εξωτερική τροφοδοσία; Αν όχι θα χρειαστεί να τοποθετηθεί σχετικό hub. O δέκτης εφόσον έχει λάβει την τελευταία αναβάθμιση δεν θα ξεκινήσει εκ νέου να λάβει την ίδια.

Παναγιώτης, Forthnet Support

Θέλω να σας ευχαριστήσω για την γρήγορη ανταπόκρισή σας στο πρόβλημά μου. Ναι ο σκληρός δίσκος είναι με εξωτερική τροφοδοσία. Το παράδοξο είναι ότι, όπως σας προανέφερα, ο δέκτης δεν βλέπει πλέον ούτε το USB στίκ που λειτουργούσε με την προηγούμενη (75ver.). Σε τελευταία ανάλυση ποιο είναι το επόμενο βήμα που μπορώ να κάνω.
Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Θα μπορούσες να μας στείλεις ένα pm με τον αριθμό κάρτας πρόσβασης ώστε να το ελέγξουμε;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

portokali00

Senior Member
25 October 2007
552
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα.
Ένα ακόμη πρόβλημα που παρουσιάζεται μετά την τελευταία αναβάθμιση είναι ότι οι ταινίες που έχουν διακοπεί σε κάποιο σημείο (στο VOD) δεν ξεκινούν από το τελευταίο σημείο όπου έγινε η διακοπή, παρά την σχετικά ερώτηση κατά την επανέναρξη.
 

Orin

New member
5 February 2013
77
Σε προσπαθεια μου να συνδεθω στο on demand μου με τον 831 βγαζει μηνυμα λαθους "Προσωρινο πρόβλημα συνδεσης.Παρακαλω προσπαθησε αργοτερα (Χ-002) ". Η συνδεση από ότι ειδα στις πληροφοριες είναι οκ
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Θα μπορούσες να μας στείλεις ένα pm με τον αριθμό κάρτας πρόσβασης ώστε να το ελέγξουμε;

Παναγιώτης, Forthnet Support


Σε ποιο μέλος και ερώτημα απευθύνεται αυτό το post;
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Καλημέρα παιδιά,
Έχω ένα πρόβλημα με τον λογαριασμό μου. Στις 20 Ιουνίου η αυτόματη πληρωμή με πιστωτική δεν λειτούργησε και δεν ξέρω τον λόγο. Ο επόμενος λογαριασμός μου ήρθε διπλός και λέει ότι θα εξοφληθεί στις 20 του επόμενου μήνα. Τι πρέπει να κάνω εγώ;


Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα σας,

Καλησπέρα.
Ένα ακόμη πρόβλημα που παρουσιάζεται μετά την τελευταία αναβάθμιση είναι ότι οι ταινίες που έχουν διακοπεί σε κάποιο σημείο (στο VOD) δεν ξεκινούν από το τελευταίο σημείο όπου έγινε η διακοπή, παρά την σχετικά ερώτηση κατά την επανέναρξη.

Αναφορικά με το ζήτημα που παρατηρείς, θα προτείναμε να προχωρήσεις σε επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων.
Σε περίπτωση που παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα, ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου.


Σε προσπαθεια μου να συνδεθω στο on demand μου με τον 831 βγαζει μηνυμα λαθους "Προσωρινο πρόβλημα συνδεσης.Παρακαλω προσπαθησε αργοτερα (Χ-002) ". Η συνδεση από ότι ειδα στις πληροφοριες είναι οκ

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας ώστε να εξυπηρετήσουμε;


Σε ποιο μέλος και ερώτημα απευθύνεται αυτό το post;

Η απορία μου είναι στην 1η επιλογή, όπου η ταξινόμηση δεν φαίνεται να ακολουθεί είτε το έτος παραγωγής είτε την ημερομηνία διαθεσιμότητας, δεδομένου ότι δεν βρήκα άλλη ημερομηνία.
Η απορία είναι πως ταξινομούνται οι τίτλοι των ταινιών με την επιλογή "κατά ημερομηνία";

Το post #4207 αναφερόταν στον giakip.

Αναφορικά με το ερώτημά σου, έχουμε ζητήσει σχετικές διευκρινίσεις και θα επανέλθουμε για την ενημέρωσή σου.


Καλημέρα παιδιά,
Έχω ένα πρόβλημα με τον λογαριασμό μου. Στις 20 Ιουνίου η αυτόματη πληρωμή με πιστωτική δεν λειτούργησε και δεν ξέρω τον λόγο. Ο επόμενος λογαριασμός μου ήρθε διπλός και λέει ότι θα εξοφληθεί στις 20 του επόμενου μήνα. Τι πρέπει να κάνω εγώ;

Για την υπηρεσία σου, έχει δοθεί νεότερη εντολή χρέωσης προς την πιστωτική σου σχετικά με τον προηγούμενο λογαριασμό.
Προηγούμενη προσπάθεια χρέωσης πραγματοποιήθηκε στις 21/6. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το ζήτημα της μη χρέωσης κατά την πρώτη προσπάθεια, θα προτείναμε να απευθυνθείς και στην τράπεζα στην οποία ανήκει η κάρτα σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Ναι ήρθα σε επικοινωνία με την τράπεζα και μου είπαν ότι επρόκειτο για συστημικό και να ενημερώσω έτσι ώστε να ξαναγίνει προσπάθεια χρέωσης. Το θέμα είναι ότι αν γίνει ξανά προσπάθεια χρέωσης ο επόμενος λογαριασμός θα παραμείνει διπλάσιος ή θα αφαιρεθεί το ποσό που πλήρωσα? Γιατί από ότι βλέπω έχει ήδη εκδοθεί ο επόμενος
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Καλημέρα,

Προσπαθώντας να κάνω αναβάθμιση εξοπλισμού από το myaccount, μου βγάζει μήνυμα "Η αποστολή της εντολής αναβάθμισης του αποκωδικοποιητή σου απέτυχε.".

Μπορείτε να το διορθώσετε ή να στείλετε εσείς την νέα αναβάθμιση;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Ναι ήρθα σε επικοινωνία με την τράπεζα και μου είπαν ότι επρόκειτο για συστημικό και να ενημερώσω έτσι ώστε να ξαναγίνει προσπάθεια χρέωσης. Το θέμα είναι ότι αν γίνει ξανά προσπάθεια χρέωσης ο επόμενος λογαριασμός θα παραμείνει διπλάσιος ή θα αφαιρεθεί το ποσό που πλήρωσα? Γιατί από ότι βλέπω έχει ήδη εκδοθεί ο επόμενος


Θα χρειαστεί να αναμένουμε την έκβαση της τελευταίας εντολής χρέωσης προς την κάρτα σου.


Εφόσον το ποσό του προηγούμενου λογαριασμού, εξοφληθεί με επιτυχία, αντίστοιχα τον επόμενο μήνα, θα πραγματοποιηθεί χρέωση για το ποσό που αντιστοιχεί στον τελευταίο λογαριασμό.


Καλημέρα,


Προσπαθώντας να κάνω αναβάθμιση εξοπλισμού από το myaccount, μου βγάζει μήνυμα "Η αποστολή της εντολής αναβάθμισης του αποκωδικοποιητή σου απέτυχε.".


Μπορείτε να το διορθώσετε ή να στείλετε εσείς την νέα αναβάθμιση;


Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της συνδρομής σας σε προσωπικό μήνυμα ώστε να το ελέγξουμε;


γιατι απο τον λογαριασμο του αδερφου μου βγαζει συνεχεια σφαλμα "η αποστολη αναβαθμισης απετυχε"?


Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα και με τους όρους του νήματος, μπορούμε να παρέχουμε υποστήριξη μόνο για τα μέλη του Forum


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Last edited:

palm238

New member
5 December 2008
91
Καλημερα σας
Ειμαι συνδρομητης nova fullpack με τον δεκτη 865,εχω και τον δεκτη 831 τον οποιον χρησιμοποιω μονο για τα επιγεια με το usb stickaki,αν συνδεθει δορυφορικα υπαρχει περιπτωση να παρει την τελευταια αναβαθμιση,αυτην την στιγμη εχει την 65\2.0.41.
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημερα σας και καλη εβδομαδα!! στον ηλεκτρονικο λογαριασμο που ηρθε σημερα ειδα μια χρεωση 9,98 απο προστιθεμενη αξια μιας υπηρεσιας που ποτε δεν ειχα αιτηθει να εχω. Υπαρχει τροπος να επικοικωνησει μαζι μου για να δουμε τι ακριβως συμβαινει;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημερα σας
Ειμαι συνδρομητης nova fullpack με τον δεκτη 865,εχω και τον δεκτη 831 τον οποιον χρησιμοποιω μονο για τα επιγεια με το usb stickaki,αν συνδεθει δορυφορικα υπαρχει περιπτωση να παρει την τελευταια αναβαθμιση,αυτην την στιγμη εχει την 65\2.0.41.


Καλημερα σας και καλη εβδομαδα!! στον ηλεκτρονικο λογαριασμο που ηρθε σημερα ειδα μια χρεωση 9,98 απο προστιθεμενη αξια μιας υπηρεσιας που ποτε δεν ειχα αιτηθει να εχω. Υπαρχει τροπος να επικοικωνησει μαζι μου για να δουμε τι ακριβως συμβαινει;


Θα θέλατε να μας ενημερώσετε με τα στοιχεία της συνδρομής σας σε προσωπικό μήνυμα ώστε να το ελέγξουμε;

Δημήτρης, Forthnet Support
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Edit : υπηρξε αμεση επιλυση του θεματος με την συναδελφο σας κ. Αννα την οποια και ευχαριστω θερμα.