*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Αλλη μια ημερα περασε χωρις ειδοποιηση

Καλημέρα loufjohn,

Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει, το αίτημα σου είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Από την πλευρά μας έχουμε φροντίσει για κάθε δυνατή επίσπευση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Καλησπερα !! Η νεα αναβάθμιση τι αλλαγες φέρνει ; Επίσης κρίνεται σκόπιμο μετα την αναβάθμιση του 3001 να κάνουμε factory defaults??
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα dleyteris,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι οι αναβαθμίσεις που υπάρχουν διαθέσιμες για τον εξοπλισμό Novabox είναι οι L71 (για τον εξοπλισμό τύπου 3001) και L101 (για τον εξοπλισμό τύπου 831).

Ωστόσο, στο πλαίσιο εργασιών και δοκιμών αναβάθμισης που υπήρξαν από την εταιρία μας, υπήρξαν για ελάχιστο χρονικό διάστημα νέα διαθέσιμα λογισμικά των δεκτών μας, τα οποία προσφέρουν βελτιώσεις σε εσωτερικούς μηχανισμούς που βοηθούν στη σταθερή λειτουργία των αποκωδικοποιητών, καθώς και βελτιώσεις που αφορούν την υπηρεσία Nova On Demand και σύντομα θα είναι διαθέσιμα σε όλους τους συνδρομητές μας.

Επιπλέον, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι κατόπιν αναβάθμισης λογισμικού, συστήνεται η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στον εξοπλισμό.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!!
Εχετε κανει και συνεχίζεται να κανετε πολυ σημαντική δουλειά σε παρα πολλούς μεσα απο το forum.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!!
Εχετε κανει και συνεχίζεται να κανετε πολυ σημαντική δουλειά σε παρα πολλούς μεσα απο το forum.

Καλημέρα dleyteris,

Εμείς σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

loufjohn

AVClub Enthusiast
29 December 2007
1,005
Καλημέρα loufjohn,

Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει, το αίτημα σου είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Από την πλευρά μας έχουμε φροντίσει για κάθε δυνατή επίσπευση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support

Ευχαριστω για την βοηθεια σας. Εστειλα ΟΛΑ τα στοιχεια απο χθες και περιμενω νεα σας...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα loufjohn,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το αντίστοιχο mail σου, το οποίο είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα μας και για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

loufjohn

AVClub Enthusiast
29 December 2007
1,005
Καλησπέρα loufjohn,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το αντίστοιχο mail σου, το οποίο είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα μας και για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support

Οι μερες παιρνουν και η 30 Νοεμβριου ληξης ημερομηνιας λανθασμενου λογαριασμου πλησιαζει. Ενοχληση απο NOVA... ΤΙΠΟΤΑ. Τι να κανω δεν ξερω. Μια ιστορια που σερνεται απο Σεπτεμβριο μηνα με 4 (τεσσερις) τηλεφωνικες συμφωνιες με τελευταια στις 15/11/2017 Το ωραιο ειναι να μου κοψουν την συνδρομη την 1 Δεκεμβριου και να ζητανε και πεναλτυ. Τελος παντων ελπιζω αυριο Δευτερα να με παρη καποιος τηλεφωνο. Η ελπιδα σβηνει τελευταια...
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα loufjohn,

Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει, το αίτημα σου είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Από την πλευρά μας έχουμε φροντίσει για κάθε δυνατή επίσπευση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα loufjohn,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε παραλάβει επιτυχώς την αντίστοιχη φόρμα επικοινωνίας σχετικά με το παραπάνω, η οποία βρίσκεται υπό διαχείριση, και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου από αρμόδιο συνάδελφο.

Επιπλέον, θα προτείναμε για την διασφάλιση των προσωπικών σου δεδομένων, να μην δίνεις δημόσια τα στοιχεία σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support

Καλησπέρα loufjohn,

Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει, η φόρμα επικοινωνίας που μας έχεις αποστείλει είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα και με την ολοκλήρωσή της, θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support

Καλημέρα loufjohn,

Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει, το αίτημα σου είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Από την πλευρά μας έχουμε φροντίσει για κάθε δυνατή επίσπευση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support

Καλησπέρα loufjohn,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το αντίστοιχο mail σου, το οποίο είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα μας και για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support

Καλημέρα loufjohn,

Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει, το αίτημα σου είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Από την πλευρά μας έχουμε φροντίσει για κάθε δυνατή επίσπευση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support

Αγαπητέ loufjohn
Σέβομαι και κατανοώ το όποιο πρόβλημά σου όμως.
Εδώ δεν είναι ούτε site της nova, ούτε chat, ούτε κυτίο παραπόνων αυτής.
Το support στο φόρουμ μας λειτουργεί επικουρικά, και έχει κανόνες τους οποίους οφείλουμε όλοι μας να σεβόμαστε.
Κάθε όλο πέραν των επίσημων απαντήσεων του support παρακαλώ να συζητούνται σε pm η αρμοδίως.

Παρακαλώ πολύ λοιπόν για τα παραπάνω, και εύχομαι να βρεις σύντομα λύση στο πρόβλημά σου.

 

palm238

New member
5 December 2008
91
καλησπέρα, θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι απο χτες 26/11 μέχρι και σήμερα που σας γράφω αντιμετωπίζω πρόβλημα με τη γραμμή ίντερνετ με συνεχείς αποσυνδέσεις απο το ρούτερ. Τα στοιχεία της σύδεσής μου σας τα στέλνω με P.M.
Ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα palm238,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως δεν έχουμε λάβει ακόμα pm με τα στοιχεία της σύνδεσής σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Fixxxer,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 

Mankon7

New member
11 April 2014
86
καλησπέρα
προσπαθώ να συνδεθώ στην υπηρεσία nova go, αλλά δεν μπορώ.
ενώ κάνω σύνδεση απο google chrome και έχω εγκαταστήσει στο laptop το plug in της εφαρμογής, όταν πάω να δω κάποιο πρόγραμμα μου ξανακατεβάζει το set up της εφαρμογής.
παρακαλώ για την βοήθεια σας.
ευχαριστώ
 

Mankon7

New member
11 April 2014
86
καλησπέρα
προσπαθώ να συνδεθώ στην υπηρεσία nova go, αλλά δεν μπορώ.
ενώ κάνω σύνδεση απο google chrome και έχω εγκαταστήσει στο laptop το plug in της εφαρμογής, όταν πάω να δω κάποιο πρόγραμμα μου ξανακατεβάζει το set up της εφαρμογής.
παρακαλώ για την βοήθεια σας.
ευχαριστώ

ξαναδοκίμασα πάλι να μπώ και διαπίστωσα πως το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο στον google chrome. Από internet explorer βλέπω κανονικά nova go. για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό;
 

soulkeeper

AVClub Addicted Member
5 October 2006
1,984
ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Παρακαλω οπως επικοινωνησετε μαζι μου (για την πιθανοτητα ανανεωσης του double play και προσθηκη VDSL).
Ευχαριστω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

ξαναδοκίμασα πάλι να μπώ και διαπίστωσα πως το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο στον google chrome. Από internet explorer βλέπω κανονικά nova go. για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό;

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, καθώς και την έκδοση του google chrome που χρησιμοποιείς ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Παρακαλω οπως επικοινωνησετε μαζι μου (για την πιθανοτητα ανανεωσης του double play και προσθηκη VDSL).
Ευχαριστω.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας,Nova Support
 

george224

New member
6 November 2007
1
καλησπέρα
προσπαθώ να συνδεθώ στην υπηρεσία novago.
ενώ κάνω σύνδεση απο google chrome και έχω εγκαταστήσει στο laptop το plug in της εφαρμογής(NovaGOPlayer-7.3.3), όταν πάω να δω κάποιο πρόγραμμα μου ξανακατεβάζει το set up της εφαρμογής.
παρακαλώ για την βοήθεια σας.
 

johnkok

Established Member
30 April 2013
147
Καλησπέρα, έλαβα μήνυμα για δωρεάν προβολή των καναλιών novacinema κατά τον Δεκέμβριο, όμως δεν έχουν ενεργοποιηθεί στο δέκτη που έχω ενεργό, μπορείτε να το δείτε;