Αδυνατώ να καταλάβω πως μία αναβάθμιση του ρούτερ θα λύσει ένα πρόβλημα το οποίο δεν υπήρχε όταν τέθηκε σε λειτουργία το ρούτερ από τις 19/10 έως και τις 15/01. Προφανώς δε γνωρίζετε σαν Nova τι λύση πρέπει να δώσετε και προσπαθείτε να κερδίσετε χρόνο. Θα περιμένουμε λοιπόν την περιβόητη αναβάθμιση.
Επίσης δεν αναφέρετε καθόλου τον χρόνο που θα χρειαστεί η λύση αυτή, αλλά αναφέρετε αόριστα ότι ήδη εργάζεστε πάνω σε αυτό (όπως και από τις αρχές Ιανουαρίου που σας ανέφερα το θέμα).
Είναι σαφές ότι η παρουσία σας στο παρόν φόρουμ δεν αντικαθιστά το customer care αλλά παραμένετε εκπρόσωποι της εταιρείας στην οποία είμαστε πελάτες και άρα θα πρέπει να είστε περισσότερο διαλλακτικοί με τα προβλήματα που σας αναφέρουν, να προσπαθείτε να δίνετε λύσεις και όχι να απαντάτε αόριστα.
ΥΓ1. Κακώς διαγράφηκε το προηγούμενο μήνυμά μου καθώς αφορούσε την επίσημη απάντηση της Nova και όχι ιδιωτική συνομιλία, δεν θα έπρεπε να είχe σταλεί καν με pm αλλά με ποστ στο παρόν θέμα ώστε να είναι διαθέσιμη και στα υπόλοιπα μέλη. Ο σκοπός φαντάζομαι δεν είναι να κρύβουμε τα προβλήματα από τα υπόλοιπα μέλη. Εξάλλου ο ίδιος Nova.Rep1 αναφέρει αυτό που διαγράψατε στο αμέσως επόμενο ποστ του.
ΥΓ2. Θα σας απαντούσα με pm αλλά δυστυχώς δεν ξέρω ποιος κύριος το διέγραψε.
Αν συνεχίσεις με τον ίδιο τρόπο έκφρασης θα συνεχίσουν να σβήνονται.
Επίσης σε θέματα που δεν γνωρίζεις τα τεχνικά, καλύτερα να κρατάς μια πισινή.
Με την τηλεφωνία να είναι πλέον σε VoIP μπορεί, βασικά, πολύ εύκολα μπορεί μια λάθος ρύθμιση στο modem, μια προβληματική γραμμή κώδικα στο firmware του modem να χαλάσει μια λειτουργία όπως την αναγνώριση κλήσης.
Τα παιδιά του support σου είπαν πως εργάζονται για την λύση του θέματος.
Αν δεν τους πιστεύεις, η λύση είναι μια, πληρώνεις ρήτρα αποδέσμευσης και αλλάζεις πάροχο αφού δεν σου κάνουν οι υπηρεσίες που παίρνεις.
Για να σου απαντήσουν με ακρίβεια στο πότε θα λυθεί ένα θέμα που προκύπτει από το firmware ενός modem αυτό είναι σχεδόν αδύνατο για οποιαδήποτε εταιρία, μιας και το tech support στο 95% των περιπτώσεων εκεί έξω ΔΕΝ έχει καμμία απολύτως δυνατότητα επικοινωνίας με τους προγραμματιστές που φτιάχνουν τα firmware updates.
Τα PM λέγονται PM για κάποιον λόγο... PM = PRIVATE message.
Αν δεν πάρεις το οκ από τον συνομιλητή σου στο να δημοσιεύσεις την συνομιλία, η δημοσίευση της είναι "παράνομη".
Μάθε να σέβεσαι τον συνομιλητή σου και τους κανόνες λειτουργίας του forum.
Σε όφελος σου θα σου βγει.
Όπως ζητάς από τους άλλους να είναι.. διαλλακτικοί, κοίτα να είσαι και εσύ το ίδιο