Sony VPL-VW90ES 3D vs JVC DLA-X7: "Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ"

17 June 2006
3,031
Η φωτεινότητα που βλέπεις τη μέρα-μέρα και το μεσημέρι-μεσημέρι σ' ένα κάδρο άνω των 100 ιντσών. Αυτή η φωτεινότητα είναι άξια μνείας. Τώρα, αν εσένα σε καλύπτουν τα 60 nits στις 80 ίντσες, καλά κάνεις. Εμένα δεν με καλύπτουν, διότι τα 60 nits σε 200 ώρες θα γίνουν 50 και θα βρίσκομαι να βλέπω ένα πανάκριβο καντηλάκι.

Τον Ινφόκους τον έχω μετρήσει πολλές φορές, οπότε γνωρίζω πολύ καλά ποια είναι η πραγματική φωτεινότητα. Όσο για το D65, τον έφερα όσο καλύτερα μου επιτρέπουν οι γνώσεις μου και η συσκευή.

Γνωρίζουμε πολύ καλά τι συζητάμε....

Είναι εύκολο να μάθουμε την φωτεινότητα και το κάδρο που πάιζει ο προβολέας σου;
Απλά για να μπούν στην συζήτηση και άλλα νούμερα.
 
19 June 2006
35,671
Γιάννη καλημέρα και Χρόνια Πολλά.
Προσπαθώ να καταλάβω τον συλλογισμό σου.
Πράγματι σε μια οθόνη 80 ιντσών με κέρδος 1,0 και φωτεινότητα 333 Lumens (δηλαδή 190 Lux) μας δίνει μια φωτεινότητα περίπου τα 60,5 nits ή 17,66 ftL.
Στους βιντεοπροβολείς αυτό που μας ενδιαφέρει είναι τα Lumens και όχι τα nits μια και μιλάμε για illuminance μέτρηση.
Για θέαση ταινιών η φωτεινότητα πρέπει να είναι πάνω από 12 ftL ένω για θέαση sport πάνω από 16 ftL.

Μανώλη μου, καλή χρονιά να έχεις και χρόνια πολλά και για την ονομαστική σου εορτή!!!:ernaehrung004::ernaehrung004:

Θα προσπαθήσω να εξηγήσω σε γενικές γραμμές το συλλογισμό μου...

Δεν είμαι οπαδός της illuminance μέτρησης, αλλά της luminance. Εν ολίγοις, δεν με ενδιαφέρει πόσα ''άλογα'' έχει το αυτοκίνητο, αλλά πόσα καταφέρνει να βγάλει στο δρόμο και να απολαύσω και 'γω ως ''οδηγός''. Θα μου πεις μια τέτοιου είδους μέτρηση είναι σχεδόν αδύνατη να πάρει τη μορφή στάνταρντ, διότι υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες (πανί, gain, απόσταση, χώρος, διάσταση κάδρου κ.λ.π.). Όμως, είναι η πιο κοντινή στο πραγματικό αποτέλεσμα που εισπράττει ο θεατής από την πολυθρόνα του. Θα φέρω ένα απλό παράδειγμα, αλλάζοντας μονάχα μία μεταβλητή:

Έχουμε, λοιπόν, 2 Σόνυ 90άρηδες που ''πυροβολάνε'' με τα 333 λουμιέν τους μια οθόνη 90 ιντσών στον ίδιο χώρο και από την ίδια απόσταση. Μόνο που η μία έχει κέρδος 1 και η άλλη 1,8. Οι διαφορές στη φωτεινότητα που αντιλαμβάνεται ο θεατής είναι τεράστιες. Θα νομίζει ότι πρόκειται για διαφορετικά μηχανήματα. Τα παραδείγματα πειράζοντας τις μεταβλητές είναι πάρα πολλά και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν βάση μέτρησης, θα μου πεις. Και όμως...

Απ' όσο γνωρίζω, ο κάθε reviewer χρησιμοποιεί διαφορετικούς τρόπους μέτρησης (άλλος χώρος, άλλη απόσταση, άλλο κάδρο, άλλο φωτόμετρο, άλλο software). Αφού, λοιπόν, υπάρχουν τόσες μεταβλητές, γιατί θα μας πείραζε τόσο να μετρούσε αυτό που εισπράττει τελικά από την αντανάκλαση του φωτός στο πανί? Υπάρχει άνθρωπος να πιστεύει ότι βλέπει κόντραστ 40.000:1??? Τα 333 λουμιέν τα δίνει ο προβολέας έτσι και αλλιώς, όμως είναι τελείως διαφορετικό να τα δίνει από απόσταση τριών μέτρων και άλλο από 5,5 μέτρα.

Προτιμώ, λοιπόν, μια μέτρηση, κατά το δυνατόν, στο μέσο όρο. Ένα πανί 95-100 ίντσες, gain 1, μια απόσταση με το ζουμ στα μισά και ένα τυπικό δωμάτιο που θυμίζει την πλειονότητα των σαλονιών του κόσμου, θα έδινε μια μέτρηση πολύ πιο κοντά στο πραγματικό αποτέλεσμα, δηλαδή, σε αυτό που εισπράττουμε.

Επανερχόμενος, λοιπόν, στο θέμα μας, θεωρώ ότι τα 60 nits σε μια 80άρα οθόνη είναι λίγα, συνυπολογίζοντας ότι ούτε η 80άρα αποτελεί το μέσο όρο των διαστάσεων οθόνης που έχει ο κόσμος στο σπίτι του (πόσω μάλλον η 74άρα που ανέφερες πιο πριν), καθώς και ότι τα 60 nits σε 200 ώρες θα έχουν γίνει 50. Όταν, λοιπόν, μια φωτεινότητα είναι λίγο πιο πάνω από το κατώτατο όριο (και μάλιστα σε τόσο μικρό πανί) που αναφέρεις πιο πάνω, δύσκολα μπορεί να χαρακτηρισθεί άξια μνείας.
 
19 June 2006
35,671
Είναι εύκολο να μάθουμε την φωτεινότητα και το κάδρο που πάιζει ο προβολέας σου;
Απλά για να μπούν στην συζήτηση και άλλα νούμερα.

Το κάδρο μου είναι μια γυψοσανίδα 126 ιντσών (2.79 χ 1.57 μ.) και ο ΙΝ76 ήταν στημένος (πριν μετακομίσει στο ''συνεργείο'' για εγχείρηση) στα 4,25 μέτρα. Η τελευταία μέτρηση που πήρα μου έδωσε 68 nits.
 
17 June 2006
3,031
Το κάδρο μου είναι μια γυψοσανίδα 126 ιντσών (2.79 χ 1.57 μ.) και ο ΙΝ76 ήταν στημένος (πριν μετακομίσει στο ''συνεργείο'' για εγχείρηση) στα 4,25 μέτρα. Η τελευταία μέτρηση που πήρα μου έδωσε 68 nits.


Να θεωρήσω Γιάννη ότι την μέτρηση την κάνεις με κάποιο τριχρωματικό σένσορα; Εαν ναι σε τι απόσταση από την οθόνη και τοι μόιρες μετρα το όργανο άρα ποια επιφάνεια μετρά;

Εάν ο δικός σου προβολέας βγάζει 68 nits για τις 126 ίντσες (θεωρώ κέρδος 1.1) που παίζεις τότε θα πρέπει να έχεις 195 Lux όσο περίπου και ο Sony μόνο που εσύ έχεις μετρήσει την φωτεινότητα σε 126 ίντσες, άρα μιλάμε για 855 Lumens και κοντά στα 20 ftL . Μεγάλο νούμερο για κινηματογραφική αίσθηση.
 
17 June 2006
3,031
Μανώλη μου, καλή χρονιά να έχεις και χρόνια πολλά και για την ονομαστική σου εορτή!!!:ernaehrung004::ernaehrung004:

Θα προσπαθήσω να εξηγήσω σε γενικές γραμμές το συλλογισμό μου...

Δεν είμαι οπαδός της illuminance μέτρησης, αλλά της luminance. Εν ολίγοις, δεν με ενδιαφέρει πόσα ''άλογα'' έχει το αυτοκίνητο, αλλά πόσα καταφέρνει να βγάλει στο δρόμο και να απολαύσω και 'γω ως ''οδηγός''. Θα μου πεις μια τέτοιου είδους μέτρηση είναι σχεδόν αδύνατη να πάρει τη μορφή στάνταρντ, διότι υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες (πανί, gain, απόσταση, χώρος, διάσταση κάδρου κ.λ.π.). Όμως, είναι η πιο κοντινή στο πραγματικό αποτέλεσμα που εισπράττει ο θεατής από την πολυθρόνα του. Θα φέρω ένα απλό παράδειγμα, αλλάζοντας μονάχα μία μεταβλητή:

Έχουμε, λοιπόν, 2 Σόνυ 90άρηδες που ''πυροβολάνε'' με τα 333 λουμιέν τους μια οθόνη 90 ιντσών στον ίδιο χώρο και από την ίδια απόσταση. Μόνο που η μία έχει κέρδος 1 και η άλλη 1,8. Οι διαφορές στη φωτεινότητα που αντιλαμβάνεται ο θεατής είναι τεράστιες. Θα νομίζει ότι πρόκειται για διαφορετικά μηχανήματα. Τα παραδείγματα πειράζοντας τις μεταβλητές είναι πάρα πολλά και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν βάση μέτρησης, θα μου πεις. Και όμως...

Απ' όσο γνωρίζω, ο κάθε reviewer χρησιμοποιεί διαφορετικούς τρόπους μέτρησης (άλλος χώρος, άλλη απόσταση, άλλο κάδρο, άλλο φωτόμετρο, άλλο software). Αφού, λοιπόν, υπάρχουν τόσες μεταβλητές, γιατί θα μας πείραζε τόσο να μετρούσε αυτό που εισπράττει τελικά από την αντανάκλαση του φωτός στο πανί? Υπάρχει άνθρωπος να πιστεύει ότι βλέπει κόντραστ 40.000:1??? Τα 333 λουμιέν τα δίνει ο προβολέας έτσι και αλλιώς, όμως είναι τελείως διαφορετικό να τα δίνει από απόσταση τριών μέτρων και άλλο από 5,5 μέτρα.

Προτιμώ, λοιπόν, μια μέτρηση, κατά το δυνατόν, στο μέσο όρο. Ένα πανί 95-100 ίντσες, gain 1, μια απόσταση με το ζουμ στα μισά και ένα τυπικό δωμάτιο που θυμίζει την πλειονότητα των σαλονιών του κόσμου, θα έδινε μια μέτρηση πολύ πιο κοντά στο πραγματικό αποτέλεσμα, δηλαδή, σε αυτό που εισπράττουμε.

Επανερχόμενος, λοιπόν, στο θέμα μας, θεωρώ ότι τα 60 nits σε μια 80άρα οθόνη είναι λίγα, συνυπολογίζοντας ότι ούτε η 80άρα αποτελεί το μέσο όρο των διαστάσεων οθόνης που έχει ο κόσμος στο σπίτι του (πόσω μάλλον η 74άρα που ανέφερες πιο πριν), καθώς και ότι τα 60 nits σε 200 ώρες θα έχουν γίνει 50. Όταν, λοιπόν, μια φωτεινότητα είναι λίγο πιο πάνω από το κατώτατο όριο (και μάλιστα σε τόσο μικρό πανί) που αναφέρεις πιο πάνω, δύσκολα μπορεί να χαρακτηρισθεί άξια μνείας.


Ίσως θα πρέπει να επεκταθώ λίγο παραπάνω.
Η μέτρηση είτε γίνετε βλέποντας τον φακό του προβολέα είτε κοιτάζοντας την οθόνη δεν αλλάζει εάν τα όργανα είναι ακριβείας και η μεθοδολογία σωστή.
Ο ρόλος της οθόνης είναι να ανακλά το φως που έρχεται από τον προβολέα. Καμιά οθόνη δεν αναπαραγάγει φως. Άρα μια οθόνη με gain 1.2 δεν θα δώσει 20% περισσότερο φως. Απλά θα περιορίσει το «άπλωμα» και το χαμένο φως.
Νομίζω ότι με τα παρακάτω σχήματα να γίνει κατανοητό αυτό που αναφέρω.
Η πρώτη αφορά οθόνη χωρίς gain και η δεύτερη με gain.
 

Attachments

  • Screen With No Gain.GIF
    Screen With No Gain.GIF
    3.8 KB · Views: 32
  • Screen With Gain.GIF
    Screen With Gain.GIF
    4.5 KB · Views: 29
Last edited:
19 June 2006
35,671
Να θεωρήσω Γιάννη ότι την μέτρηση την κάνεις με κάποιο τριχρωματικό σένσορα; Εαν ναι σε τι απόσταση από την οθόνη και τοι μόιρες μετρα το όργανο άρα ποια επιφάνεια μετρά;

Με το spyder2 το μέτρησα από απόσταση 5-7 εκατοστών από την οθόνη. Δεν μπορώ να σου πω με ακρίβεια τις μοίρες, απλώς προσπάθησα να μην έχει μεγάλη κλίση. Ίσα-ίσα για να μην μετράει σκιά..


Εάν ο δικός σου προβολέας βγάζει 68 nits για τις 126 ίντσες (θεωρώ κέρδος 1.1) που παίζεις τότε θα πρέπει να έχεις 195 Lux όσο περίπου και ο Sony μόνο που εσύ έχεις μετρήσει την φωτεινότητα σε 126 ίντσες, άρα μιλάμε για 855 Lumens και κοντά στα 20 ftL . Μεγάλο νούμερο για κινηματογραφική αίσθηση.

Μα, άμα έπαιζα στις 80 ίντσες (γιατί όμως να το κάνω?) θα έβαζα τη λάμπα στο low και θα χαμήλωνα όσο μπορούσα τις τιμές. Σίγουρα δεν έχω τις τιμές μαύρου του Σόνυ, αλλά, τα φωτεινά πλάνα θα τα έβλεπα πραγματικά φωτεινά, όπως και στις 126 ίντσες.
 
17 June 2006
3,031
Γιάννη θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι ο τρόπος μέτρησης σου δεν είναι σωστός. Χρειάζεσαι φωτόμετρο ή πολύ καλό και φυσικά ακριβό όργανο μέτρησης ($25.000) για να μετρήσεις σωστά από οθόνη.
Η μέτρηση που κανεις βρίσκει εφαρμογή μόνο σε μέτρηση τηλεοράσεων ή monitors.
 
19 June 2006
35,671
Γιάννη θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι ο τρόπος μέτρησης σου δεν είναι σωστός. Χρειάζεσαι φωτόμετρο ή πολύ καλό και φυσικά ακριβό όργανο μέτρησης ($25.000) για να μετρήσεις σωστά από οθόνη.
Η μέτρηση που κανεις βρίσκει εφαρμογή μόνο σε μέτρηση τηλεοράσεων ή monitors.

Ok, καμμία αντίρρηση.

Όταν λες φωτόμετρο, τι εννοείς? Λουξόμετρο? Μπορώ να μετρήσω την αντανάκλαση με λουξόμετρο?

Γνωρίζεις, Μανώλη, αν οι διάφοροι reviewers του εξωτερικού μετράνε οθόνη? Και αν ναι, ποιοι είναι?

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!
 
17 June 2006
3,031
Ok, καμμία αντίρρηση.

Όταν λες φωτόμετρο, τι εννοείς? Λουξόμετρο? Μπορώ να μετρήσω την αντανάκλαση με λουξόμετρο?

Ναι. Όλα τα φωτόμετρα έχουν μέτρηση σε Lux [FONT=&quot](Lumens/m2).[/FONT] ή σε fc(πολλαπλάσιο αυτού) για μεγαλες φωτεινότητες.

Γνωρίζεις, Μανώλη, αν οι διάφοροι reviewers του εξωτερικού μετράνε οθόνη? Και αν ναι, ποιοι είναι?
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!

Σε αυτήν την ερώτηση δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά αλλά μπορώ να σου αναφερω ονοματα όπως ο Tom Huffman, Graig Rogers (αυτός μετρα και με άλλο τρόπο αλλά δεν το ανακοινώνει), και πολλοί άλοι και από Αμερικοί όπως επίσης και από Αγγλία μεριά.
 
19 June 2006
35,671
Γιάννη καλημέρα και Χρόνια Πολλά.
Προσπαθώ να καταλάβω τον συλλογισμό σου.
Πράγματι σε μια οθόνη 80 ιντσών με κέρδος 1,0 και φωτεινότητα 333 Lumens (δηλαδή 190 Lux) μας δίνει μια φωτεινότητα περίπου τα 60,5 nits ή 17,66 ftL.
Στους βιντεοπροβολείς αυτό που μας ενδιαφέρει είναι τα Lumens και όχι τα nits μια και μιλάμε για illuminance μέτρηση.
Για θέαση ταινιών η φωτεινότητα πρέπει να είναι πάνω από 12 ftL ένω για θέαση sport πάνω από 16 ftL.

Βάσει των μετρήσεων, λοιπόν, (333 Lumens) ο Σόνυ δίνει, σε 104 ίντσες με κέρδος 1,0 (2.31 x 1.30 μ.), 111 Lux ήτοι 10,31 ftl = 35,2 nits.
 

kyrliot

Supreme Member
31 March 2008
3,913
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Sony VPL-VW90ES 3D vs JVC DLA-X7: "Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ"

Γιάννη το πρόβλημα του 90άρη δεν έγκειται στο μηχάνημα αλλά στον τρόπο λειτουργείας των γιαλιών.
Δηλαδη,αν η sony βγαλει νεο μοντελο γυαλιων και αλλαξει π.χ firmware μπορει να αλλαξει το "3D" του υπαρχον μηχανηματος προς το καλυτερο ;:chinscratch:
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,605
Re: Απάντηση: Sony VPL-VW90ES 3D vs JVC DLA-X7: "Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ"

Δηλαδη,αν η sony βγαλει νεο μοντελο γυαλιων και αλλαξει π.χ firmware μπορει να αλλαξει το "3D" του υπαρχον μηχανηματος προς το καλυτερο ;:chinscratch:
Φανταζει τεχνικα εφικτό (αλλά συνηθως δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα...)
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Πού ακριβώς εντοπίζεται το πρόβλημα με τα γυαλιά του Sony; Δεν συγχρονίζουν καλά ή έχουν υψηλό rise;
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,347
Αθήνα...
Μειώνεται πολύ η φωτεινότητα από ότι έχω καταλάβει.Δεν υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα συγχρονισμού.
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,690
Αθήνα
Βάσει των μετρήσεων, λοιπόν, (333 Lumens) ο Σόνυ δίνει, σε 104 ίντσες με κέρδος 1,0 (2.31 x 1.30 μ.), 111 Lux ήτοι 10,31 ftl = 35,2 nits.

Δεν ξέρω τι λένε οι μετρήσεις, δεν με νοιάζει τι λένε οι υπολογισμοί, εγώ το φώς που είδα από τον SONY σε πολύ μεγαλύτερη οθόνη από 104 ίντσες ήταν υπερ-αρκετό, και σίγουρα πολύ πάνω από 10,31 fl.

Πού ακριβώς εντοπίζεται το πρόβλημα με τα γυαλιά του Sony; Δεν συγχρονίζουν καλά ή έχουν υψηλό rise;

Πάλι θα σας πώ τι είδα με τα μάτια μου (όπως καταλαβαίνεται δεν είμαι των μετρήσεων αλλά του τι βλέπω).
To 2D θέλει φώς αλλά το 3D θέλει πολύ φώς. Γι αυτό το λόγο και τα δύο μηχανήματα μόλις επιλέξεις να δείς 3Dη λάμπα τους αυτόματα μπαίνει σε High mode.
Η διαφορά είναι οτι το High mode στον SONY, σε αντίθεση με τον JVC, ελάχιστα διαφοροποιείται από το low mode, η φωτεινότητα δηλαδή αυξάνετε πολύ λίγο και δεν είναι αρκετή για το 3D.
Στον JVC η διαφορά low με high είναι πολύ μεγαλύτερη κι αυτό έχει ένα κόστος, κάνει πολύ θόρυβο.
Τώρα γιατί η SONY, η οποία έφτιαξε έναν ομολογουμένως εξαιρετικό προβολέα για 2D, έκανε αυτή την επιλογή φωτεινότητας στο 3D δεν το γνωρίζω, αυτό μόνο οι μηχανικοί της το γνωρίζουν. Αν θέλετε την δική μου - εντελώς αυθαίρετη - γνώμη, πιθανολογώ οτι η μεγαλύτερη φωτεινοτητα θα έδειχνε εντονότερα τα προβλήματα και τις παρενέργειες του μηχανήματος σε 3D.
 
19 June 2006
35,671
Δεν ξέρω τι λένε οι μετρήσεις, δεν με νοιάζει τι λένε οι υπολογισμοί, εγώ το φώς που είδα από τον SONY σε πολύ μεγαλύτερη οθόνη από 104 ίντσες ήταν υπερ-αρκετό, και σίγουρα πολύ πάνω από 10,31 fl.

Δεν τους έχω βγάλει εγώ, Μπάμπη μου, τους υπολογισμούς. Έτοιμους τους βρήκα και έκανα τις πράξεις. Αν είναι λάθος διόρθωσέ με. Αλλά, το να μου γράφεις το παραπάνω μήνυμα, δεν στέκει....
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,690
Αθήνα
Δεν τους έχω βγάλει εγώ, Μπάμπη μου, τους υπολογισμούς. Έτοιμους τους βρήκα και έκανα τις πράξεις. Αν είναι λάθος διόρθωσέ με. Αλλά, το να μου γράφεις το παραπάνω μήνυμα, δεν στέκει....

Τι δεν στέκει βρε Γιάννη; Τι σου έγραψα δηλαδή;
Σταμάτα να τα παίρνεις όλα προσωπικά, εγώ αυτό που θέλω να πώ, κι αυτό που έγραψα, είναι οτι εμένα προσωπικά ελάχιστα με ενδιαφέρουν τα νούμερα, ειδικά μάλιστα όταν έχει δεί ένα μηχάνημα να παίζει.
Για μένα πάνω απ´όλα ο προβολέας είναι αίσθηση και μετά νούμερα. Κοιτάω τι μου λένε τα μάτια μου κι όχι τα μηχανήματα. Ο προβολέας δεν είναι τρείς το λάδι τρείς το ξύδι έξι το λαδόξυδο.
Από νούμερα άχουμε χορτάσει. Μήπως δεν έχουμε δεί και προβολέα με contrast 1.000.000:1 ; :bang:
Σου λέω λοιπόν οτι στον SONY δεν λείπει το φώς... Καθόλου μάλιστα.
Τώρα αν θές το πιστεύεις, αν πάλι δεν θές, τι να σου πώ, συνέχισε τους υπολογισμούς.
 
19 June 2006
35,671
Τι δεν στέκει βρε Γιάννη; Τι σου έγραψα δηλαδή;
Σταμάτα να τα παίρνεις όλα προσωπικά, εγώ αυτό που θέλω να πώ, κι αυτό που έγραψα, είναι οτι εμένα προσωπικά ελάχιστα με ενδιαφέρουν τα νούμερα, ειδικά μάλιστα όταν έχει δεί ένα μηχάνημα να παίζει.
Για μένα πάνω απ´όλα ο προβολέας είναι αίσθηση και μετά νούμερα. Κοιτάω τι μου λένε τα μάτια μου κι όχι τα μηχανήματα. Ο προβολέας δεν είναι τρείς το λάδι τρείς το ξύδι έξι το λαδόξυδο.
Από νούμερα άχουμε χορτάσει. Μήπως δεν έχουμε δεί και προβολέα με contrast 1.000.000:1 ; :bang:
Σου λέω λοιπόν οτι στον SONY δεν λείπει το φώς... Καθόλου μάλιστα.
Τώρα αν θές το πιστεύεις, αν πάλι δεν θές, τι να σου πώ, συνέχισε τους υπολογισμούς.

1. Έγραψες: ''εγώ το φώς που είδα από τον SONY σε πολύ μεγαλύτερη οθόνη από 104 ίντσες ήταν υπερ-αρκετό, και σίγουρα πολύ πάνω από 10,31 fl.'' Σε καμμία περίπτωση δεν αμφισβητώ τα μάτια σου. Το υπογραμμισμένο όμως δεν στέκει. Βάσει των μετρήσεων βγαίνει αυτό το νούμερο δεν το έβγαλα από το κεφάλι μου.

2. Συμφωνώ απολύτως ότι ο προβολέας είναι αίσθηση. Καμμιά αντίρρηση σ' αυτό. Άλλωστε δεν έχω γράψει κουβέντα για τον προβολέα, μιας και δεν τον έχω δει (πως θα μπορούσα άλλωστε?). Το μόνο θέμα που σχολιάζω είναι η φωτεινότητά του που μου φαίνεται λίγη βάσει των μετρήσεων. Επαναλαμβάνω την ερώτηση που σου έκανα και πιο πάνω....αν μια τηλεόραση βγάζει 0,2 nits μαύρο και η δική σου βγάζει 0,02 nits, θα πας να δεις την πρώτη για να σιγουρευτείς ότι έχεις καλύτερο μαύρο?

3.Τι ακριβώς πήρα προσωπικά? Σε δικό μου ποστ δεν έκανες quote? Το οποίο μάλιστα έγραψα σαν γενική παρατήρηση χωρίς να απαντήσω σε κανέναν.

4. Δεν τίθεται θέμα εμπιστοσύνης βρε Μπάμπη, προσπαθώ να καταλάβω. Πρακτικό είναι το ζήτημα της φωτεινότητας και όχι αν εμπιστεύομαι την κρίση σου ή όχι.

5. Ποιος προβολέας βγάζει κόντραστ 1.000.000:1??? Αν δεις και άλλα μου ποστ, μονίμως κράζω την τακτική του μάρκετινγκ με τα τεράστια νούμερα που ούτε στην πιο ζωηρή φαντασία δεν υφίστανται. Τα μόνα που με ενδιαφέρουν είναι τα πραγματικά νούμερα, αυτά που βλέπει το μάτι μας από την πολυθρόνα του σπιτιού μας.
 
Last edited:

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,605
Re: Απάντηση: Sony VPL-VW90ES 3D vs JVC DLA-X7: "Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ"

Στον JVC η διαφορά low με high είναι πολύ μεγαλύτερη κι αυτό έχει ένα κόστος, κάνει πολύ θόρυβο.
Ακομα και στο high ο jvc ειναι ανεκτοτατος...