Αυτοκινητιστικά νέα

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,452
Πειραιας
Σιγα την μαγκια.🤬
Ας κοπιασει στην ευθεια της Τριπολης, να χτυπησεει 300αρες+ με ZZr 1100 και μετα το αναλυουμε το γεγονος.
Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ΜΑΚΑΚΙΑ απο την τελικη.
Απορω που ασχολουνται (οσοι ασχολονται τελος παντων).
 
  • Like
Reactions: AFam

AFam

AVClub Fanatic
11 September 2006
26,961
Σιγα την μαγκια.🤬
Ας κοπιασει στην ευθεια της Τριπολης, να χτυπησεει 300αρες+ με ZZr 1100 και μετα το αναλυουμε το γεγονος.
Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ΜΑΚΑΚΙΑ απο την τελικη.
Απορω που ασχολουνται (οσοι ασχολονται τελος παντων).
Εμείς Μιχάλη είμαστε της σχολής μπαίνω σε στροφές !!! Άστους να κοντράρονται στις ευθείες !! ;)
 
  • Like
Reactions: mdvq

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,452
Πειραιας
Το αυτοκινητο για μενα, ειναι να το ξεζουμιζεις
Αυτοι που τα εχουν, τα εχουν (η συντριπτικη πλειοψηφια) για μοστρα ή για επενδυση ή και τα δυο μαζι.
Αυτο αν το βαλεις στην πιστα με 1500 αλογα και το στιψεις (με οδηγο F1 εννοω) αντε να βγαλει δυο τρεις γυρους.
Μετα θα πηγαινει με τις ...ζαντες.
Διαβαστε την γνωμη ενος "ασχετου" για μερικα ¨΄κοσμηματᨴ 😀
 
17 June 2006
9,815
Δεν μας λέει στο άρθρο τι του αρέσει να οδηγεί όμως. To Zonda ήδη το πούλησε.


Να πω την αμαρτία μου όσο μεγαλώνω τόσο μου αρέσει περισσότερο η αίσθηση του να νιώθεις ότι πας γρήγορα από το να πηγαίνεις κατά απόλυτη τιμή. Θυμάμαι το "περιποιημένο" MG μου ατμοσφαιρικό να περνά τις 7200 και να νιώθω πολύ όμορφα (οκ και οι επιδόσεις δεν ήταν και άσχημες με χρονόμετρο χειρός και σπασμένη δευτέρα που τερμάτιζε στα ~105 είχαμε μέτρηση 0-100 σε κάτω από 8 δευτερόλεπτα).
Το επόμενό μου focus με turbo και 270 Nm ροπής σε overboost ήταν σε πραγματικές συνθήκες και ρεπρίζ πιο γρήγορο αλλά από αίσθηση περισσότερο έβλεπες τις βελόνες και τίποτε άλλο - τα καινούργια δεν έχουν καν βελόνες...

(Για το τωρινό SUV που το πήρα με βασικό κριτήριο να παίρνει πίσω από το κάθισμα του οδηγού στη θέση που οδηγώ εγώ ανάποδης φοράς περιστρεφόμενο καθισματάκι και 2 καρότσια στο πορτ παγκάζ δεν θέλω να το συζητήσω καθόλου :p )

Από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι δεν έμεινα με το στόμα ανοικτό στην αίσθηση ενός tesla με Ludricrous mode ενεργοποιημένο στην επιτάχυνση που έβγαλε. Δεν υπάρχει νομίζω άλλο αυτοκίνητο στις ~50000 ευρώ που να μπορεί να το κάνει αυτό. Όταν έψαξα και είδα μετά ότι η Long range έκδοση του model 3 έχει 0-100 4.2 μόνο ένα πράγμα σκέφτηκα. Όταν μεγαλώσω και αν είμαι τυχερός να μπορώ να πάρω ένα αυτοκίνητο αποκλειστικά για να κάνω την πλάκα μου και για τίποτε άλλο θα ήθελα μια ηλεκτρική ρέπλικα της 356 ή κάτι αντίστοιχο...
 
17 June 2006
23,793
Αθήνα
Γιώργο οι performance εκδόσεις στα Tesla είναι οι καλές ;) Εκεί να δεις...κολλάς στο κάθισμα....Model S. Βέβαια μιλάμε για 100άρες+ χιλ. ευρώ...
Αλλά όπως είπες : για να κάνεις την πλάκα σου ;) Καλά Χριστούγεννα 😊
 
Γιώργο οι performance εκδόσεις στα Tesla είναι οι καλές ;) Εκεί να δεις...κολλάς στο κάθισμα....Model S. Βέβαια μιλάμε για 100άρες+ χιλ. ευρώ...
Αλλά όπως είπες : για να κάνεις την πλάκα σου ;) Καλά Χριστούγεννα 😊
Το Plaid έχει 0-100 σε περίπου 2 δεύτερα.. και ~1022 άλογα.. fastest production car αυτή τη στιγμή.

Απλά είναι σε τιμή διαμερίσματος..
 

FSword

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,240
Από την άλλη βέβαια οποιοδήποτε αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης στα ίδια λεφτά (και στα διπλάσια μη σου πω) ούτε που το πλησιάζει σε επιδόσεις.
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Τα πρώτα 10 σε πωλήσεις ηλεκτρικά (Ιανουάριος – Απρίλιος 2021)
1. Tesla Model 3: 194 μονάδες
2. Peugeot e-208: 59 μονάδες
3. Peugeot e-2008: 54 μονάδες
4. VW ID.3: 41 μονάδες
5. Nissan Leaf: 34 μονάδες
6. BMW i3: 22 μονάδες
7. Opel Corsa-e: 20 μονάδες
8. Fiat 500e: 19 μονάδες
9. VW ID.4 – smart EQ fortwo: 18 μονάδες
10. Hyundai Kona electric: 14 μονάδες
Τα πρώτα 10 σε πωλήσεις plug-in hybrid (Ιανουάριος – Απρίλιος 2021)

Παρακάτω οι αυτονομίες τους.
Σε κάποια αναφέρεται η μικτή αυτονομία και δίπλα η αυτονομία αστικού κύκλου που λόγω συχνής πέδησης είναι μεγαλύτερη.

Peugeot e-208. 340χλμ στα 50kWH
Peugeot e-2008. 320 χλμ στα 50kWh
VW ID.3. 300 - 420 58kwh
Nissan Leaf: 378χλμ στα 40kw
BMW i3 285 η 308
Opel Corsa-e 329 - 362
Fiat 500e 320-460klm
VW ID.4 320-340 στα 52 kWh ή 360-520 στα 77 kWh.
Kona 305 - 435km στα 39.2kwh ή 484km (660km αστική αυτονομία) στα 64kw.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,764
Βόλος
Για το τωρινό SUV που το πήρα με βασικό κριτήριο να παίρνει πίσω από το κάθισμα του οδηγού στη θέση που οδηγώ εγώ ανάποδης φοράς περιστρεφόμενο καθισματάκι και 2 καρότσια στο πορτ παγκάζ δεν θέλω να το συζητήσω καθόλου
Και σε τέτοιο μπορείς να βρεις κάποιο που να κάνει το 0-100 κάτω από 8!
 
17 June 2006
9,815
Και σε τέτοιο μπορείς να βρεις κάποιο που να κάνει το 0-100 κάτω από 8!
E, ok είναι όλα θέμα χρημάτων που θέλεις να ξοδέψεις. Θες περίπου +15000 ευρώ (ή 50% πάνω) απλά για να πέσω από τα 9.5 που έχει τώρα κοντά στα 8 και δεν νομίζω ότι αξίζει.

Το αρχικά πρώτο απορρίφθηκε γιατί είχε αναμονή από 6 μήνες και πάνω (Jeep Compass που γίνεται εισαγωγή από ΗΠΑ). Πάντως τα 2 πρώτα που ήθελα και ήταν διαθέσιμα, απέτυχαν στο τεστ με το καρεκλάκι - έπρεπε να δείτε γέλιο με τους ανθρώπους που δούλευαν στις αντιπροσωπίες. Πάντα στη δεύτερη επίσκεψη έφτανα με το Britax Romer Dualfix i-Size στο χέρι και ερχόταν το πρώτο λίγο διστακτικό βλέμμα γιατί στην πρώτη επίσκεψη ήταν "100% σίγουροι ότι το παίρνει". Δεν μπορούσαν να πουν και τίποτα γιατί είναι από τα κορυφαία καθισματάκια της κατηγορίας. Έβαζα το κάθισμα πίσω με την isofix και να βλέπει μπροστά, καθόμουν στο κάθισμα του οδηγού το οποίο ρύθμιζα για το ύψος μου (1.83 είμαι) και μετά πήγαινα πίσω για να το περιστρέψω να βλέπει το παιδί προς τα πίσω. Όπως καταλαβαίνετε δεν το έπαιρνε...
Έτσι έφυγε από τη λίστα πρώτο το volvo xc40, μετά έφυγε με τον ίδιο τρόπο και η BMW X1 και τελικά το πήρε το Peugeot 3008 με άνεση κιόλας. Αρχικά υπήρχε και σαν λύση ανάγκης το Skoda Kodiaq, αλλά θεωρώ ότι σχεδιαστικά το Peugeot μου ταίριαζε πολύ περισσότερο. Έχει και 591 λίτρα χώρο αποσκευών που παίρνει πολύ άνετα και δύο καροτσάκια (το να βάλεις την εταζέρα στην πιο πάνω θέση για να έχεις σε ευθεία την άκρη του αμαξώματος και το χώρο νομίζω ότι δεν αξίζει με τίποτα μιας και χάνεις 70 λίτρα που τι να αποθηκεύσεις σε τέτοιο χώρο).
Προφανώς ήθελα μόνο βενζίνη και χειροκίνητο και ευτυχώς υπήρχε σε μια έκδοση με τον 1.2 ετοιμοπαράδοτο και το πήρα. Αν και σε θέματα πρακτικότητας 2 χρόνια μετά έχω μείνει υπερ-ικανοποιημένος, δεν μου κολλάνε μάλλον τα SUV και θα προτιμούσα ακόμη και sedan με κώλο :p
Αλλά από ότι φαίνεται πάλι με SUV με βλέπω σε 3 χρόνια που τελειώνει το συμβόλαιο του leasing μέχρι να μάθουν τα παιδιά να φτιάχνουν από 1 βαλίτσα μέγεθος χειραποσκευής :p
 

AFam

AVClub Fanatic
11 September 2006
26,961
Αν ειχες παρει το 1.5 eat 8 σε diesel θα ησουν ακομα πιο ευχαριστημενος....😉
 
17 June 2006
23,793
Αθήνα
Συγνώμη που θα γίνω κυνικός αλλά μου φαίνονται ΑΣΤΕΙΕΣ μπροστά στα ρεύματα και στα super market που θα ακριβαίνουν συνέχεια. Έρχονται τρελά γλεντια.......
 
17 June 2006
9,815
Συγνώμη που θα γίνω κυνικός αλλά μου φαίνονται ΑΣΤΕΙΕΣ μπροστά στα ρεύματα και στα super market που θα ακριβαίνουν συνέχεια. Έρχονται τρελά γλεντια.......
Το μόνο σίγουρο είναι αυτό που είπες Τάσο!
 

Aggelos M.

AVClub Fanatic
19 June 2006
10,495
Πάνω από 1200 χλμ χωρίς φόρτιση;
ΟΚ με ιδανικές συνθήκες αλλά λέτε η λύση να είναι άλλου τύπου μπαταρίες;

 
  • Like
Reactions: mikemtb