Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

ΑποστόληςΠ

AVClub Addicted Member
9 August 2018
1,359
Πειραιάς
Μια απορία.
Τα διαφορα συνεργεία που προτείνουν το Χ λάδι που το έχουν ελέγξει, σε τι συνθήκες και σε τι βάθος χρόνου;
Γιατί η συντριπτική πλειοψηφία όχι μόνο δεν συμμετέχει σε αγώνες - δοκιμές - έρευνες όπως κάποτε αλλά δεν τους βλέπει ούτε στο Eurosport.
Ο κατασκευαστής δεν έχει το αλάθητο αλλά για να προτείνει ένα συγκεκριμένο προϊόν μάλλον γνωρίζει κάτι παραπάνω. Να τα κονομήσει θέλει βέβαια αλλά δεν διακινδυνεύει το κύρος του ή της πωλήσεις του γιατί έτσι του κάπνισε. Εκτός αυτού οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν τα ανάλογα κανάλια να διοχετεύσουν τα προτεινόμενα προϊόντα - δικές τους εταιρείες παραγωγής, διανομές, αποκλειστικά και εξειδικευμένα προϊόντα κ.λ.π. και οι περισσότεροι νομίζουμε οτι αγοράζουμε το «λάδι από σπάνια ανθρακονήματα στον τέταρτο κρατήρα της Αφροδίτης και τα φέρνει μόνο ο ψιλικατζής έξω από το γήπεδο, γ@μ@ει σου λέω».
Είναι ο λόγος του κατασκευαστή θέσφατο; Όχι βέβαια, αλλά όταν δεν έχουμε την απαραίτητη εμπειρία να κρίνουμε καλύτερα να ακολουθούμε τις συμβουλές.
Όταν μετά από χρόνια και δοκιμές καταλήξουμε σε ένα συμπέρασμα τότε εφαρμόζουμε το αρχαίο ρητό "κουρέα, λάδια και περιπτερά δεν αλλάζεις".
Το πότε αντικαθιστούμε όλα τα αναλώσιμα είναι δυστυχώς θέμα πρωτίστως οικονομικό αλλά όσον αφορά το πότε πρέπει να το κάνουμε είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ. Όταν μας λένε και αφού έχουμε κάνει την χρήση που προβλέπετε.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: KOSSTV and nickolas

enduras1

Moderator
Staff member
Δεν εχουν ελενξει τπτ φιλε περαν του να καλυπτει τις προδιαγραφες των αυτοκινητων και να επιφερει το μεγιστο κερδος προμηθειας.

Κατι οπς τα φαρμακα που συνταγογραφουσαν οιγιατροι και τα κονομουσαν απο τις προμηθειες τους και τα δωρακια που επαιζαν πριν επιβληθει συνταγογραφηση της δραστικης ουσιας....

Νικολα ενα τελευταιο.

Εδω σου λεω υπαρχει τετοιο κυκλωμα που το μπουκαλι, οι ετικετες τα καπακια των μαιμου ειναι πανομοιοτυπα με ελαχιστες διαφορες των γνησιων σε ενα ασημοχαρτο μεμβρανη θα κολλησουν οι μαιμουδες?
Επισης η αναζωογονηση και ανακυκλωση λιπαντικων ειναι ολοκληρη βιομηχανια δεν βασιζεται σε γυφτους με ντατσουν.

Προχθες διαβαζα για το πρωτο επιβατικο αεροσκαφος που μπορει και καιει με τη χρηση τηγανελειων.

 

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
καλημερα παιδια!
ναι κυριακο, σωστα. αλλά λεμε για βαθος χρονου.
ενας κινητηρας και με τηγανελαιο μπορει να δουλεψει ισως, δεν ξερω, το ζητουμενο ειναι το τι φθορα θα εχει σε βαθος χρονου. (σιγουρα θα εχει περασει επεξεργασια τρελη το τηγανελαιο για να μπει σε αεροπλανο).

αν ας πουμε το αμαξι σου θα το κρατησεις 5-6 χρονια οπως κανουν οι γερμανοι και γενικα οι ευρωπαιοι, δεν τρεχει τιποτα, την ζημια θα την φαει ο επομενος.
αν ομως ειναι να το κρατησεις εσυ, το θεμα αλλαζει.
για αυτο στο υ/η που θελουμε να κρατησει 50 χρονια λογω συμβασης, πρεπει τα λαδια να ειναι αστερια

για το ασημοχαρτο, δικιο παλι εχεις αλλά ειναι σαν το ουισκι. για μικρο κοστος, για μικρες μαρκες, δεν καθεται ο αλλος να μπλεξει τυπωνοντας ασημοχαρτα σφραγισματος με το ονομα της καθε μιας μαρκας επανω και μαλιστα για συσκευασιες του κιλου. για αυτο και εγω βαζω παντα μπουκαλια του κιλου και ας κοστιζουν παραπανω απο τα 4κιλα.
συν οτι οι γυφτιές θα γινουν για μαρκες γνωστες. θα πας σε τυχαιο μπαρακι να ζητησεις τζωνυ ή μπαλανταϊνς? παλια πριν γινει γνωστη , παιρναμε φεημους γκραουζ γιατι κανενας δεν ασχολειτω με μαρκες που δεν ειχαν ζητηση.


αποστολε εχεις απολυτο δικιο. ειναι απο που τα παιρνουν και αυτες! οταν εχεις δεσμευμενους εκατομμυρια ιδιοκτητες μεσω εγγυησης, σιγουρα θα βγαλεις κερδος τρελο! τουλαχιστον ομως λες, παει στο καλο μπορει να το χρεωνουν ακριβα αλλά δεν θα ειναι μαϊμου. κι αυτο ομως παιζει οσων αφορα την ελλαδα... γιατι οι ιδιες οι μεγαλες εταιριες (καποιες) τα λαδια που κυκλοφορουν στην ελλαδα ειναι μαϊμου!

δυστυχως σε αντιθεση με τα τροφιμα που ελεγχονται λογω δημοσιας υγειας, τα λαδια αυτοκινητων (και άλλα) δεν εχουν κανενα ελεγχο.
υπαρχουν εταιριες οπως ειπα που αγοραζουν τα παλιολαδα αυτοκινητων, και τα πουλουν σαν κανονικα λαδια με την δικη τους (ηχηρή) φιρμα
υπαρχουν εταιριες που τα μεταπωλουν με μαϊμου συσκευασιες.
για αυτο πρεπει να εχουμε μια "ακρη", καποιον που ξερεις τι αγοραζει και απο που.

ενας αλλος τροπος ειναι αν μπορεις, αγοραζεις λαδια απο συνεργειο μοτοσυκλετων. δυσκολα ενα καλο συνεργειο μοτοσυκλετων που ειναι χρονια στην αγορα να βαλει μαιμου σε κινητηρες που βγαζουν 170 αλογα απο 1000 κυβικα. εγω τα καστρολ που εβαζα παλια τα εβαζα απο εκει.
το βενζιναδικο ομως, ανετα θα αγορασει απο εναν τυχαιο, το Χ γνωστο ονομα που το βρηκε κοψοχρονια... ιδιαιτερα αν αυτο ειναι και πλυντηριο-λιπαντηριο και το παιρνει σε βαρελι ;)

ε παει στον ανεμο, με ολα αυτα, ιδιαιτερα αν αλλαζεις λαδια συχνα, αποφευγεις το μαιμου, αλλά και να πεσεις στο μαιμου, δεν το αφηνεις να το χτυπησει και ο χρονος...
δεν ειναι οτι δεν θα δουλεψει το μαϊμου. ειναι οτι δεν θα δουλεψει οπως πρεπει σε βαθος χρονου.

υγ
λογω συνηθειας περισσοτερο, μεχρι τωρα ακομα και το 10-40 του λιντλ που βαζω, σε συσκευασια του κιλου το παιρνω και ας ειναι αξιοπιστο επειδη το χρησιμοποιω για συμπληρωμα.
 
Last edited:

ΑποστόληςΠ

AVClub Addicted Member
9 August 2018
1,359
Πειραιάς
δεν θα δουλεψει οπως πρεπει σε βαθος χρονου.
και όταν θα το χρειαστείς να μη σε «πουλήσει».
Αυτά τα δύο είναι όλο το νόημα στα αναλώσιμα των οχημάτων. Τι να το κάνω να έχει το τακάκι 1 ευρώ και στην κατηφόρα να σταματάω με τις σόλες.

Κατά τα άλλα, δεν διαφωνούμε, δυστυχώς οι μαϊμούδες είναι ένα θέμα από μόνο του αλλά κι εμείς αν δεν γνωρίζουμε (όχι να «γνωρίζουμε») κάτι, καλό είναι να ακολουθούμε τις υποδείξεις. Οι διάφοροι κατασκευαστές μπορεί να είναι φραγκοφονιάδες, άπληστοι, παρτάκηδες και τα τρία κακά της μοίρας τους, όμως το συμφέρον τους το ξέρουν κι αυτό δεν είναι να σου κάνουν κακό.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: nickolas

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,452
Πειραιας
Τα λιπαντικα εχουν δυο ζωες.
Χρονικη και χιλιομετρικη.
Δουλευα σε αντιπροσωπεια κορυφαιων Αγγλικων λαδιων και η συσταση τους ηταν να αλλαζονται τα λαδια καθε χρονο ή οταν συμπληρωσουν τα χιλιομετρα που οριζει ο κατασκευαστης.
Σε ανεπισημες ιδιωτικες συζητησεις, μας ειπαν οτι στην Ελλαδα καθε 10.000 χλμ ειναι μια χαρα.
Επισης ειναι λαθος σε κανονικη χρηση, να αλλαζεις πολυ συχνα λαδια.
Δεν εχει κανενα νοημα και επειδη τα λαδια δεν "σπανε " εχεις παντα "χοντρο" λαδι στον κινητηρα, με αποτελεσμα την προωρη φθορα των ελατηριων (το λαδι ειναι ασυμπιεστο υγρο)
Οσο για τα χιλιομετρα και αυτο ειναι λιγο πονεμενη ιστορια.
Οι λαδαδες θελουν πιο συχνη αλλαγη για να πουλανε περισσοτερο και οι αντιπροσωπειες αραιοτερα ,για να δειχνουν μικροτερα εξοδα συντηρησης.
Χεστηκ@αν αν σε τρια τεσσερα χρονια το μοτερ γινει χαρχαλο .....εκτος εγγυησης και πληρωνε κορόιδο καταναλωτη.

Παντως τα σημερινα λιπαντικα και η μεταλλουργια των κινητηρων, δεν εχουν καμμια σχεση με το παρελθον.
Επισης λαβετε υποψην σας οτι η Fucks πχ ,που εχει αγορασει την μιση Ευρωπη,βγαζει λαδια με οτι ετικετα θες.
Παλια τα λαδια πετρελαϊκης μικρης Ελληνικης εταιρειας, τα εφιαχνε το εργαστασιο της Cofran (ιδιοκτησιας Fucks) και ηταν κορυφαια.

Καταληγοντας ,αν εχετε καινουργιο νορμαλ ευτοκινητο ενα επωνυμο (και τα Shell ειναι εξαιρετικα λιπαντικα ) στις προδιαγραφες του κατασκευαστη θα σας καλυψει πληρως.
Αν εχετε αυτοκινητο επιδοσεων και εισαστε ψαγμενοι 1) δεν χρειαζετε να διαβασετε το παρον και 2) η Παναγια μαζι σας στις αναζητησεις σας :)
 

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
αποστολε απο το μπατζανακη που εχει το συνεργειο μοτοσυκλετων, εμαθα για τα sbs μιας και αναφερες τακακια
ετσι οταν αγορασα το μεταχειρισμενο gpx απο πελατη του, μου εβαλε τακακια της sbs και σωληνακια υψηλης. στο πρωτο φρεναρισμα εφαγα γροθια απο γοριλα :)
μου εφυγε ο τακος κυριολεκτικα!

δυο φορες, τοτε που ειχα την βιοτεχνια (και χρημα) τον ειχα βαλει και μου ειχε φερει τακακια και για τα αμαξια μου
αργοτερα καποια συνεργεια αυτοκινητων εβαζαν sbs. προσωπικα τα θεωρω κορυφη!
καποια στιγμη κυκλοφορησαν στην αγορα μαϊμου sbs ! ακομα και σε αυτο υπαρχουν μαιμουδες! :)
 

ΑποστόληςΠ

AVClub Addicted Member
9 August 2018
1,359
Πειραιάς
Εγώ στις μοτοσυκλέτες μου έβαζα πάντα SBS και μόνο. Κορυφαία.
Βέβαια τα μαμίσια σε μια Yamaha που είχα μου έγραψαν 24.000 χλμ και τα SBS έβγαζαν με το ζόρι 6-7.000 χλμ! Άλλο ένα δείγμα του πως σκέφτεται ο κατασκευαστής.

Κι εγώ την πρώτη φορά που είχα βάλει υψηλής κόντεψα να φύγω από τη μηχανή :D


@mdvq: Ναι, τα τότε μέταλλα με τα τωρινά δεν έχουν καμμία σχέση. Ούτε όμως και οι δυνάμεις που υφίστανται. Ταγκάζια - φορτία που τρώνε οι κινητήρες και τα κινούμενα μέρη έχουν αυξηθεί κατά πολύ. Πάρα πολύ.
 
  • Like
Reactions: nickolas

teodor_ch

AVClub Addicted Member
Χεστηκ@αν αν σε τρια τεσσερα χρονια το μοτερ γινει χαρχαλο .....εκτος εγγυησης και πληρωνε κορόιδο καταναλωτη.

Δηλαδή αν σπάνε όλα στα 4 χρόνια δεν ενδιαφέρει τον κατασκευαστή?

Διαφωνώ :)
 
Last edited:

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
ενα μοτερ που ειναι "χαρχαλο" , δεν θα σπασει στα 4 χρονια που θα εχει φαει φθορα. θα σπασει σε 8, σε 10 ή σε 14 οπως το γκολφ της πρωην
τοτε θα πληρωσει ο (τότε) ιδιοκτητης. και θα πληρωσει την εταιρια μεσω ανταλλακτικων. ο ευρωπαιος αλλαζει στα 5-6 χρονια αμαξι γιατι μετα "ζηταει". και φυσικο ειναι να ζηταει...

επιπλεον ο ευρωπαιος και τα τελευταια χρονια ο ελληνας, κοιταζει απο τα αναλογα περιοδικα αυτοκινητου το πινακακι που λεει ετησιο κοστος ανα τοσα χιλιομετρα. και αυτο ειναι που ενδιαφερει την εταιρια.
οταν η vw που αναφερες εχει μια αλλαγη λαδιων στα δυο χρονια, το εικονικο αυτο κοστος πεφτει πολυ.
ο μεσος καταναλωτης, πως λεγαμε οτι ψωνιζει? με τα νουμερα που ανακοινωνει η καθε εταιρια!
ετσι προτιμα παρκσαιντ αντι για τορος, παρκσαιντ αντι για μπος, μαμισια τακακια αντι για sbs, λαστιχα ενερτζυ αντι για κλασικα. αν σκοτωθει ομως αυτο δεν θα φανει στο πινακακι ετησιου κοστους...

την εταιρια την νοιαζει μονο να σε κανει πελατη. και να μην σε πληρωσει εντος εγγυησης.
και θα σε κανει αν σου παρουσιασει μικρο ετησιο κοστος συντηρησης
απο εκει και μετα θα στο ριξει οτι φταινε τα καυσιμα, ο αναδρομος ερμης και οτι αλλο θελει... :)
 
  • Like
Reactions: mdvq

papako

AVClub Addicted Member
16 February 2008
1,460
Αθήνα
όρθιος συμπιεστής. δεν το έχω ξαναδεί
λέει ότι είναι 10bar - 240l min ενώ αυτός που έχει τώρα στο ελληνικό είναι 8 bar -70 l/min
 

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
ναι δεν το εχει φερει μεχρι τωρα ελλαδα. προ ημερων κοιταζα ενα γαλλικο τεστ

ειναι σε πολυ καλη τιμη αν συγκριθει με αλλους ορθιους οπως η B&D
το θεμα ειναι σε τι τιμη θα το φερει ελλαδα
 

papako

AVClub Addicted Member
16 February 2008
1,460
Αθήνα
αν ειχε πριν από ένα χρόνο στο γαλλικο 119 ευρώ και τώρα στο ιταλικό 160, δεν θέλω να σκεφτώ πόσο θα εχει αν το φέρει στην Ελλαδα
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,452
Πειραιας
Να συμπληρωσω μονο τουτο και να το σταματησω .
Μετα απο ιδιωτικες ερευνες που εκανε η εταιρεια λιπαντικων που αντιπροσωπευαμε ,μας ανακοινωσαν οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των εταιρειων, δημοσιευει αν οχι παπαντζες ,τουλαχιστον αισιοδοξες μετρησεις.
Η πιο τιμια εταιρεια στις ανακοινωσεις των προδιαγραφων τους ,ηταν μονο μια ....Εγγλεζικη και αυτη.
Να δειτε τι παιχνιδι παιζεται στα συνθετικα....μπαχαλο!!
 

vagos08

AVClub Enthusiast
29 May 2010
1,046
Τελικά καταλήξαμε κάπου ρε παιδιά με το κομπρεσερ?? Να το πάρουμε ή όχι 😂😂το πιστόλι αμμοβολης λεει προτεινόμενα 50lt.δηλδη αυτο που έχει με τα 2 4lt θα λειτουργεί θα πρέπει να σταματάς πολύ συχνά για να γεμίσει??
 

panoss1

Supreme Member
8 July 2012
5,169
Κηφισιά
...
Δεν εχει κανενα νοημα και επειδη τα λαδια δεν "σπανε " εχεις παντα "χοντρο" λαδι στον κινητηρα, με αποτελεσμα την προωρη φθορα των ελατηριων (το λαδι ειναι ασυμπιεστο υγρο)
...
Δηλαδή στην αρχή το καινούριο λάδι προκαλεί φθορά ή δεν κατάλαβα κάτι σωστά;
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,452
Πειραιας
Η φθορά είναι μακροπρόθεσμη , αν και εφ'όσον αλλάζεις (από βίτσιο) κάθε 2000 χλμ λάδια, νομίζοντας ότι προστατεύεις το κινητήρα.
Θα μου πεις γιατί στους αγώνες αλλάζουν σε ΚΆΘΕ αγωνα λαδια?
Γιατί εκεί τους ενδιαφέρει η αξιοπιστία πρώτα από όλα και μετά (ή μάλλον καθολου) η μακροζωία του κινητήρα.
Στα αγωνιστικά μοτέρ δίνουν ώρες λειτουργίας και όχι χιλιόμετρα.

Επίσης μας είπαν οι Αγγλαρες, οτι η χειρότερη φθορα στα μοτέρ ,γίνεται κατά τα πρώτα ΔΕΥΤΕΡΌΛΕΠΤΑ λειτουργίας τους ,όταν είναι κρύα.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,452
Πειραιας
Και για να μην λεω πολλα, διαβαστε και φυλαξτε αυτο το κειμενο στο ποστ 1002
Είχα την χαρά και την τιμή να σφίξω το χέρι αυτού του guru των λιπαντικών.
Απο εκεί και οι οποίες γνώσεις μου..

 
  • Like
Reactions: pt2937 and nickolas

panoss1

Supreme Member
8 July 2012
5,169
Κηφισιά
Το να αλλάζει κάποιος στα 2000 χλμ σε αμάξι το βλέπω σπάνιο,το να μη προλαβαίνουν να αποδώσουν τα καθαριστικά ίσως,το να προκαλέσει φθορά στα ελλατηρια λόγω πάχους δύσκολο.Κατι άλλο προκαλείται,το είχα διαβάσει παλιά αλλά δεν το θυμάμαι.

Βέβαια πιο πολύ εντύπωση μου έκανε που το transalp forum υπάρχει και ενεργό!!