Αεροπορικα Ατυχηματα

Re: Απάντηση: Αεροπορικα Ατυχηματα

Απο τις δύσκολες πίστες αυτή του Ηρακλείου ..
Kαι πως να μην ειναι...Με προσανατολισμο 90-270 μοιρες,ενω μονιμα οι ανεμοι ειναι 0-180...Τοσα χρονια δεν αξιωθηκαν να φτιαξουν το λοξο,ενω και το Καστελι παραμενει στα χαρτια.
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Re: Απάντηση: Αεροπορικα Ατυχηματα

Kαι πως να μην ειναι...Με προσανατολισμο 90-270 μοιρες,ενω μονιμα οι ανεμοι ειναι 0-180...Τοσα χρονια δεν αξιωθηκαν να φτιαξουν το λοξο,ενω και το Καστελι παραμενει στα χαρτια.

Πόσο δίκιο έχεις! Καί αν σκεφτεί κανείς πόσα εκατομμύρια επιβάτες περνάνε από εκεί ........

καί να μην μιλήσουμε για τα ραδιοβοηθήματα ...........

Closest navaids to Heraklion International Nikos Kazantzakis Airport

vor-dme-marker.png
Iraklion VOR-DME IRA (.. .-. .-), 108800 MHz, Greece 35.340801 | 35 20.448074 N | N35 20 26, 25.185301 | 25 11.118050 E | E025 11 07, 111 ft / 34 m MSL 0.24731308242 nm (0.5 km) from VOR-DME on track of 255° true / -108.123781383° magnetic (-105.123781383° radial)
ndb-marker.png
Iraklion NDB HER (.... . .-.), 431 KHz, Greece 35.334202 | 35 20.052109 N | N35 20 03, 25.178101 | 25 10.686035 E | E025 10 41 0.338402522861 nm (0.6 km) from NDB on track of 18° true / 15.0753775199° magnetic
tacan-marker.png
Iraklion TACAN RKL (.-. -.- .-..), 108300 MHz, Greece 35.329800 | 35 19.787979 N | N35 19 47, 25.222799 | 25 13.367958 E | E025 13 22, 449 ft / 137 m MSL 2.11013378822 nm (4.0 km) from TACAN on track of 286° true / -77.0771908183° magnetic
tacan-marker.png
Kasteli TACAN KLI (-.- .-.. ..), 111900 MHz, Greece 35.196098 | 35 11.765900 N | N35 11 45, 25.330000 | 25 19.799995 E | E025 19 47, 1,180 ft / 360 m MSL 11.035993921 nm (21.0 km) from TACAN on track of 320° true / -43.4457421679° magnetic
VOR = Η λέξη V.O.R. ή VOR είναι ένα σύνθετο ακρωνύμιο των λέξεων Very high frequency (VHF) Omnidirectional Range. Στην ελληνική γλώσσα ο όρος μεταφράζεται ως Πανκατευθυντικός (προς κάθε κατεύθυνση) Αεροναυτιλιακός Ραδιοφάρος πολύ υψηλής συχνότητας.



NDB = A non-directional (radio) beacon (NDB) is a radio transmitter at a known location, used as an aviation or marine navigational aid. As the name implies, the signal transmitted does not include inherent directional information, in contrast to other navigational aids such as low frequency radio range, VHF omnidirectional range (VOR) and TACAN. NDB signals follow the curvature of the earth, so they can be received at much greater distances at lower altitudes, a major advantage over VOR. However, NDB signals are also affected more by atmospheric conditions, mountainous terrain, coastal refraction and electrical storms, particularly at long range.



TACAN = A tactical air navigation system, commonly referred to by the acronym TACAN, is a navigation system used by military aircraft. It provides the user with bearing and distance (slant-range) to a ground or ship-borne station. It is a more accurate version of the VOR/DME system that provides bearing and range information for civil aviation. The DME portion of the TACAN system is available for civil use; at VORTAC facilities where a VOR is combined with a TACAN, civil aircraft can receive VOR/DME readings. Aircraft equipped with TACAN avionics can use this system for enroute navigation as well as non-precision approaches to landing fields. The space shuttle is one such vehicle that was designed to use TACAN navigation[citation needed] (although it has since been upgraded with GPS as a replacement).
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
@Σπαρτιατη
Πολυ ενημερωμενος:grinning-smiley-043


:flipout:Μένω υπόχρεος! Αν θές περισσότερες πληροφορίες ...... στην διάθεση σου!

Καί επειδή ανέφερες τον προσανατολισμό του διαδρόμου στο Ηράκλειο ..... ε τότε είναι καλό να ξέρεις καί τις διαστάσεις, φωτισμό κοκ.

Runways at Heraklion International Nikos Kazantzakis Airport

09/278,800 x 148 ft (0 x 0 m) — paved — lighted— threshold 09 displaced 1,565 ft (0 m)

12/305,138 x 164 ft (0 x 0 m) — paved — not lighted— threshold 12 displaced 499 ft (0 m)

18/36CLOSED: 2,559 x 131 ft (0 x 0 m) — paved — not lighted— threshold 36 displaced 328 ft (0 m) http://www.ourairports.com/airports/LGIR/pilot-info.html
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Re: Απάντηση: Αεροπορικα Ατυχηματα

"Θρίλερ" κατά την προσγείωση στο αεροδρόμιο Ηρακλείου
Ανώμαλη προσγείωση για αεροπλάνο στο αεροδρόμιο "Νίκος Καζαντζάκης"


"Τα χρειάστηκαν" οι 187 επιβάτες αεροπλάνου, το οποίο χθες, λίγα λεπτά πριν τις 4 το απόγευμα έφθασε στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου.

Το αεροπλάνο, με αφετηρία τη Βουδαπέστη, κατά την προσγείωση χτύπησε στο διάδρομο και έγδαρε μεγάλο κομμάτι στο πίσω και κάτω μέρος (Tail section).

Οι επιβάτες ταράχτηκαν από τις έντονες αναταράξεις και τον κρότο, ωστόσο, δεν αναφέρθηκε κανένας τραυματισμός.

Η υπόλοιπη φάση της προσγείωσης ως και τη στάθμευση του αεροσκάφους έγινε, ευτυχώς, ομαλά. Το αεροσκάφος παραμένει στον Κρατικό Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης για επισκευή.

http://www.cretalive.gr/new/40533/crete/Thriler_kata_tin_prosgeiosi_sto_aerodromio_Irakleiou

Αεροσκάφος της MALEV ήτανε:

Accident: Malev B738 at Heraklion on Jun 25th 2011, tail strike on landing
By Simon Hradecky, created Sunday, Jun 26th 2011 13:46Z, last updated Sunday, Jun 26th 2011 13:46Z
A Malev Hungarian Airlines Boeing 737-800, registration HA-LOC performing flight MA-906 from Budapest (Hungary) to Heraklion (Greece) with 187 passengers, struck its tail onto the runway while landing in Heraklion at 15:47L (12:47Z) but managed to roll out safely, the aircraft taxied to the apron on its own power. The aircraft received substantial damage.

The return flight MA-907 supposed to carry 161 passengers had to be cancelled, the aircraft is still on the ground in Heraklion for repairs (standing Jun 26th 13:30Z). The passengers were rebooked onto other flights.


http://avherald.com/h?article=43ec4b22&opt=0

καί ένα σχετικό βίντεο

http://www.youtube.com/watch?v=kIuFzi83Lr4
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Επειδη το Tail strike ειναι πιθανο να συμβει, στο σημειο εκεινο της ουρας υπαρχει bumper μεσα απο τη λαμαρινα για να απορροφησει την προσκρουση σχεδον επιφανειακα και να μην επηρεαστουν τα δομικα στοιχεια της ατρακτου.


Το πιο σημαντικο ειναι οτι "μαλακωνει" την προσκρουση και κανει πιο ευκολο τον χειρισμο του αεροσκαφους, ωστε να παραμεινει στο οριζοντιο επιπεδο και να κρατηθει στον αξονα του διαδρομου.
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Επειδη το Tail strike ειναι πιθανο να συμβει, στο σημειο εκεινο της ουρας υπαρχει bumper μεσα απο τη λαμαρινα για να απορροφησει την προσκρουση σχεδον επιφανειακα και να μην επηρεαστουν τα δομικα στοιχεια της ατρακτου.


Το πιο σημαντικο ειναι οτι "μαλακωνει" την προσκρουση και κανει πιο ευκολο τον χειρισμο του αεροσκαφους, ωστε να παραμεινει στο οριζοντιο επιπεδο και να κρατηθει στον αξονα του διαδρομου.

Εχεις απόλυτο δίκιο, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να δημιουργήσει άλλου είδους μοιραία προβλήματα, όπως στην περίπτωση της Japan Airlines - JL123, το 1985, όπου 520 άτομα έχασαν την ζωή τους.

http://en.wikipedia.org/wiki/Japan_Airlines_Flight_123#Cause

Cause

An animation of the aircraft's tailstrike incident


The official cause of the crash according to the report published by Japan's then Aircraft Accidents Investigation Commission is as follows:
  1. The aircraft was involved in a tailstrike incident at Osaka International Airport on 2 June 1978, which damaged the aircraft's rear pressure bulkhead.
  2. The subsequent repair of the bulkhead did not conform to Boeing's approved repair methods. The Boeing technicians fixing the aircraft used two separate doubler plates, one with two rows of rivets and one with only one row while their procedure calls for one continuous doubler plate with three rows of rivets to reinforce the damaged bulkhead.[13] This reduced the part's resistance to metal fatigue by 70%. According to the Federal Aviation Administration, the one "doubler plate" which was specified for the job (the Federal Aviation Administration calls it a "splice plate" - essentially a patch) was cut into two pieces parallel to the stress crack it was intended to reinforce, "to make it fit".[14] This negated the effectiveness of two of the rows of rivets. During the investigation Boeing calculated that this incorrect installation would fail after approximately 10,000 pressurizations; the aircraft accomplished 12,318 take-offs between the installation of the new plate and the final accident.
  3. When the bulkhead gave way, the resulting explosive decompression ruptured the lines of all four hydraulic systems and blew off the vertical stabilizer. With the aircraft's flight controls disabled, the aircraft became uncontrollable.
 

=silent=

AVClub Fanatic
2 August 2006
11,100
Homeless
Και γαμώ τις φωτογραφίες !!!



Ο φωτογράφος έκανε την εξής δήλωση :D

"I've seen the Space Shuttle take-off and I've seen plenty of topless women in SXM but nothing comes close to a 747 coming directly in your direction just a few hundred feet below you! This was really amazing. It's a real air-to-air picture, no discussions please!"
 
Last edited:

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
OK, αλλα που ηταν οταν την τραβηξε?

Σε αεροπλανο που ειχε μολις απογειωθει σε μεγαλο αεροδρομιο που οι απογειωσεις ειναι πυκνες?


Οσο για το SXM θεωρειται ο παραδεισος των plane spotters. Μια αναζητηση θα βγαλει αρκετα αποτελεσματα.
 

Kostas_Y

AVClub Fanatic
24 December 2009
13,466
North by Northeast
OK, αλλα που ηταν οταν την τραβηξε?

Σε αεροπλανο που ειχε μολις απογειωθει σε μεγαλο αεροδρομιο που οι απογειωσεις ειναι πυκνες?


Οσο για το SXM θεωρειται ο παραδεισος των plane spotters. Μια αναζητηση θα βγαλει αρκετα αποτελεσματα.

Μάλλον στο σπίτι του με photoshop την τράβηξε...Ποιο μεγάλο αεροδρόμιο επιτρέπει αεροσκάφος να πετάει τόσο κοντά σε 747 και μάλιστα κάθετα στην πορεία του;

Το St. Maartens είναι ένα μέρος που θέλω να πάω μόνο και μόνο για να αράξω στο τέλος του διαδρόμου με μια κάμερα στο χέρι :smile:
 

mikess

Senior Member
gibraltar_airport_2.jpg

gibraltar_airport_3.jpg

gibraltar_airport_4.jpg

Δεν ξέρω αν έχετε δει αυτές τις φωτο από το αεδρόμιο του Γιβραλτάρ. Φανταστείτε να είχαμε εδώ εκτος τις διαβασεις τρένων και διαβάσεις αεροπλάνων.......​
 

Kostas_Y

AVClub Fanatic
24 December 2009
13,466
North by Northeast
Μην ειστε δύσπιστοι η φωτογραφία ειναι real. Οριστε και το original link

http://www.airliners.net/photo/Japa...40853/L/&sid=0db6238a39498f11881902b336f14e2e

Έχετε δει 747 να ανεβαίνει τόσο απότομα; Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω με τη συγκεκριμένη φωτογραφία.

Είναι πάντως στη σωστή κατηγορία, πρόσκληση σε ατύχημα είναι να πετάς τόσο κοντά σε 747 που τρέχει με 300 χλμ/ώρα :p
 

Kostas_Y

AVClub Fanatic
24 December 2009
13,466
North by Northeast
Συντριβή με 112 επιβαίνοντες σε αεροδρόμιο του Κονγκό
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι νεκροί ανέρχονται στους 53.

Πενήντα τρία άτομα πιστεύεται ότι έχουν χάσει την ζωή τους μετά από την συντριβή αεροσκάφους με 112 επιβαίνοντες στο αεροδρόμιο Κισανγκάνι στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό.

Οι διασώστες που έχουν σπεύσει στην περιοχή έχουν απεγκλωβίσει σαράντα επιζήσαντες.

«Πενήντα τρεις νεκροί, αυτός είναι ο τελευταίος αριθμός που έχω» δήλωσε ο Σταύρος Παπαϊωάννου, διευθύνων σύμβουλος της κονγκολέζικης ιδιωτικής εταιρίας Hewa Bora, ενώ προειδοποίησε ότι ο αριθμός μπορεί να αλλάξει.

«Ο πιλότος προσπάθησε να προσγειώσει το αεροσκάφος αλλά προφανώς δεν προσεδαφίστηκε στον αεροδιάδρομο» πρόσθεσε ο κ. Παπαϊωάννου.

«Η συντριβή σημειώθηκε περίπου 200 μέτρα από το αεροδρόμιο Κισανγκάνι την ώρα της προσγείωσης και ενώ έπεφτε δυνατή βροχή. Έχουμε ήδη απεγκλωβίσει 40 επιζήσαντες. Οι επιχειρήσεις διάσωσης συνεχίζονται» ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Λαμπέρ Μέντε.

Η Hewa Bora βρίσκεται στην λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τις απαγορευμένες αεροπορικές εταιρίες καθώς δε θεωρείται ασφαλής.


(Απο Kathimerini.gr )

AVHerald


Aviation Safety Network
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Η γωνια ειναι φυσιολογικη. Οπως και οτι εχει αποκλινει λιγο απο τον αξονα.

Το μονο περιεργο ειναι οτι καποιο ιπταμενο αντικειμενο βρεθηκε στην ευθεια μπροστα απο ενα 747. Απο την προοπτικη παντως φαινεται οτι ειναι τραβηγμενη με τηλεφακο, οποτε η αποσταση του φωτογραφου ειναι ισως μερικες φορες οση η αποσταση του αεροπλανου απο τον διαδρομο. Δηλαδη αρκετα μακρια.

Ενα σχολιο απο κατω γραφει
"There's a little VFR corridor along the coastline over LAX. Private planes fly through the corridor to avoid entering the class B airspace around the airport. The corridor passes over the runways allowing for shots like this. I've had a couple very similar shots, though not with the 747."
 

mikess

Senior Member
Η σύγκρουση των δυο 747 στο αεροδρόμιο κάποιο νησιού που δεν θυμάμαι κοντά στην Ισπανία οπως έχει δείξει το mayday ήταν συγκονιστική και δεν ξέρω αν είναι η πιο πολύνεκρη αεροπορική τραγωδία....
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Η σύγκρουση των δυο 747 στο αεροδρόμιο κάποιο νησιού που δεν θυμάμαι κοντά στην Ισπανία οπως έχει δείξει το mayday ήταν συγκονιστική και δεν ξέρω αν είναι η πιο πολύνεκρη αεροπορική τραγωδία....

Συνέβη στις 27 Μαρτίου 1977 στην Τενερίφη καί είναι πράγματι η πιο πολύνεκρη αεροπορική τραγωδία.

Ολοι οι επιβαίνοντες στο 747 της KLM σκοτώθηκαν (248) ενω από τους 396 επιβαίνοντες της PAN-AM, 61 σώθηκαν.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tenerife_airport_disaster