Η όποια κριτική εγινε για το προφανές, το πως δηλαδή συμπεριφέρονται οι τεχνολογίες ισοστάθμισης οπως ερχονται στο πελάτη με τα μηχανηματα που αγοράζει αυτός.
Θα ηθελα την συγκριτική άποψη σου επάνω σε αυτό, ασχέτως app.
Κακα τα ψέμματα, απο τους 1000 που θα αγοράσουν τετοιους ενισχυτές, ουτε οι 100 δεν μπαίνουν σε παρεμφερή φόρουμ, ενω απο αυτούς τους 100 ουτε οι μισοί δεν θα αγοράσουν πιθανότατα το app.
Αν η (καθε) Odyssey θελει να προμοτάρει σωστά το προϊόν της, οφείλει να το κανει for dummies...
Ξεκινώ από το τελευταίο. Είναι πολύ πιο εύκολο στη χρήση του το Audyssey με το app σε σχέση με το MCACC Pro. Το έγραψα να μην το ξαναγράψω. Υπάρχει και ένα λίγο πιο εύκολο σύστημα αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς, ειδικά στο σημείο που δημιουργείς target curve (το κάνει με λιγότερους πονοκεφάλους) αλλά ας το αφήσουμε απ' έξω και ας επικεντρωθούμε στο Audyssey vs MCACC Pro.
Από ένα σημείο και μετά, για να έχεις σοβαρό ήχο, θα πρέπει να ασχοληθείς λίγο περισσότερο. Εκεί λοιπόν χρειάζεσαι ένα σύστημα που εύκολα και γρήγορα θα σου φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Πρόσεξε, μιλάμε για σοβαρό αποτέλεσμα, όχι πατάω ένα κουμπί και περιμένω να βγει η χοντρή να τα κάνει ως δια μαγείας όλα υπέροχα. Γιατί κάτι τέτοιο δεν υπάρχει και ούτε γίνεται.
Εάν λοιπόν αποφασίσεις να "σκάψεις" στο MCACC Pro, τότε θα ανακαλύψεις ότι ούτε σου προσφέρει τα εργαλεία που χρειάζεσαι, ούτε σου λέει τι είναι το κάθε τι που έχει.
Πήγαινε λοιπόν να μαντέψεις ότι τα παραμετρικά φίλτρα του είναι μέρος της υποενότητας standing wave control και μόλις το κατανοήσεις απολαμβάνεις την ανεπάρκειά τους σε όλη τους τη... γυφτιά. Γυφτιά που επέλεξε η Pioneer έτσι; Μην ξεχνιόμαστε.
Στο επόμενο που αναφέρεις, όπως έγραψα και πριν, εδώ είμαστε χρήστες ή χομπίστες που το ψάχνουμε λίγο περισσότερο. Σε αυτό το κοινό γίνεται η συζήτηση. Αν δεν γινόταν σε μέρος του οποίου η θεματολογία αφορά την τεχνολογία εικόνας και ήχου, τότε απλά θα μιλούσαμε για ταμπέλες τιμών. Για παράδειγμα, πόσα κιλά κανάλια έχει το τάδε προϊόν σε σχέση με την τιμή του; Πάρε Pioneer... συμφέρει είναι η απάντηση. Και καμία περεταίρω ανάλυση επί τούτου.
Αυτά για όσους το αντικείμενο το βλέπουν ως σκέτη αγορά. Εδώ όμως το αντικείμενο, λόγω του χώρου στον οποίο γίνεται η συζήτηση πάει και λίγο παρακάτω. Λέει δηλαδή, παιδιά, δεν είναι έτσι τα πράματα γιατί αυτό και εκείνο και το παρακάτω. Υπάρχει λοιπόν σαφής διαφοροποίηση.
Στο πρώτο που ρωτάς έχω απαντήσει πολλές φορές. Έγραψα ότι το MCACC Pro ήταν καλύτερη επιλογή όσο δεν υπήρχε το app για το Audyssey. Κατόπιν του app όμως, και κατόπιν των εξελίξεων στο χώρο των ενισχυτών AV, είναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου να συζητάμε με όρους... της προηγούμενης δεκαετίας.
Πλέον τα αντικείμενα αυτά κρίνονται επί αυτής της βάσης. Η κατηγορία των ενισχυτών AV κρίνεται έτσι πια εδώ και κάμποσες χρονιές. Δεν γίνεται να μπαίνει πια στη ζυγαριά και να αλλάζει πια τόσο πολύ την ένδειξη της ζυγαριάς και άρα το πόσο βαραίνει αυτή στην επιλογή ενός προϊόντος όσο την άλλαζε παλιότερα το αποτέλεσμα μιας απλής - μιας θέσης όλης κι όλης, άντε τριών, χρήσης ενός μικροφώνου και αν το αποτέλεσμα μιας τέτοιας ενέργειας και μόνο είναι λιγότερο κουκουρούκου από την άλλη.
Εμένα πλέον δεν με ρωτάνε αν το μικροφωνάκι που θα ακουμπήσουν στην πλάτη του καναπέ (!) θα κάνει καλύτερη δουλειά από το άλλο μικροφωνάκι που θα τοποθετήσουν στην άλλη πλάτη του καναπέ. Αυτά τα ρωτούσαν παλιότερα. Μέχρι εκεί είχαν ενημέρωση, μέχρι εκεί ρωτούσαν. Τα πράγματα έχουν αλλάξει και στο τι ζητά ο κόσμος. Και θα εκπλαγείτε αν μάθετε ότι δεν είναι έτσι όπως νομίζατε. Οι ερωτήσεις αφορούν πλέον περισσότερο σε βάθος ανάλυση.
Λογικές βάλτο - έπαιξε δεν περνάνε. Καθόλου θα έλεγα πια. Σήμερα ακόμα και ένας πελάτης απλός θα ρωτήσει που υπερέχει το ένα και που το άλλο και γιατί να μην επιλέξει το τάδε και το δείνα, για να μην πω ότι ρωτά και τις διαφορές των συστημάτων μεταξύ τους και ποια τα πλεονεκτήματα του ενός συστήματος και του άλλου.
Αντικειμενικά λοιπόν έχουν αλλάξει και οι συνθήκες, και επειδή ρωτάτε τη δική μου υποκειμενική κρίση, σας μεταφέρω τι βλέπω κάθε μέρα να ζητείται από την σκοπιά εκείνου που έχει επαφή με τον κόσμο-πελάτη.