Βέβαια, η μετατροπή γίνεται από τσιπάκια, και όχι από κύκλωμα με λάμπες. Απομένει λοιπόν να βγάλει η Audio Note και κανένα DAC με λάμπες, ώστε να κλείσει ο κύκλος του high end.
Δε ξέρω αν με
πχιάνεις...
Απορία
Ο dac
το dac
[για άλλους]
αφού κάνει τη μετατροπή D/A με τσιπάκια στερεάς κατάστασης των γνωστών εταιρειών (άντε και μερικών υλοποιήσεων εκτός τσιπακίων ραφιού με fpga dsp λέγε με meridian, dCs, chord, κλπ) ποιός ο ρόλος της λάμπας?
τι κάνει η λάμπα αυτή στο σήμα?
είναι κακό το σήμα και η λάμπα θέλει το καλό του?
τελικά το παραμορφώνει ή όχι?
ποία η χρησιμότης?
Αν υπάρχει άλλος τρόπος μετατροπής d/a εκτός στερεάς κατάστασης πείτε το να το μάθω και ποιά είναι αυτά?
Επίσης περιμένω από τους φίλους των λαμπάτων ντακς τα υπέρ που δίνουν αυτά κι αν γίνεται με παραδείγματα κι αιτιολόγηση.
Τώρα αυτό που λες για κόρνες και λαμπάτα ντακ, δεν νομίζω ότι έχει σχέση, μπορεί κάλλιστα με ένα λαμπάτο προ&τελικό να συνδυαστεί η κόρνα που θέλει ολίγοβατα (και κατά προτίμηση μονοτελή) ενισχυτικά και να αποδώσει μια χαρά.
τώρα σχετικά με τα studio, στα λαμπάτα μικρόφωνα δεν έχουμε αντίρρηση και αυτοί που ξέρουν να ηχογραφήσουν ας πληρώνονται κι αδρά [δικό τους θέμα]. Αλλά για μετατροπή d/a & a/d μιλάμε εδώ τώρα.
...........
Τέλος το ότι μιλάμε για τον εγγλέζο, είναι κρίμα Μαγγελάνε να ασχολείσαι...ειδικά εσύ, να ηταν Kondo το δέχομαι και το σέβομαι....