Λοπόν αφού σε ένα ερώτημα μου απαντήσατε και δεν υπάρχει d/a conversion λαμπάτο, πάμε παρακάτω και πείτε μου γιατί [τι κερδίζουμε] να βάλουμε λάμπες στο αναλογικό στάδιο, από τη στιγμή που θα έχουμε λαμπάτο προενισχυτή ή/και ενισχυτή?
Δηλαδή ομόφωνα από ότι κατάλαβα όσοι απάντησαν είπατε ότι σας αρέσει ηχητικά η λάμπα [το σέβομαι και το δέχομαι, το γούστο είναι προσωπικό και υποκειμενικό]
Αλλά τι είναι αυτό που μια τοπολογία πυριτίου [που λέει κι ο Βασίλης] αντί να δώσει αυτούσιο το σήμα της με διακριτά, σε ένα λαμπάτο προενισχυτή-ενισχυτή, το εμπλουτίζουμε, διανθίζουμε πάλι με λάμπες?
Δηλαδή αυτό που προσδίδουν οι λάμπες των ενισχυτικών δεν αρκεί?
Δεν τοποθετήθηκα υπερ ή κατά, κάνω ερωτήσεις για να μπορέσει αυτός που παρακολουθεί, χωρίς να είναι ηλεκτρονικός να καταλάβει κάποια πράγματα και δεν χρειάζεται να πάει σε άλλη κατηγορία.
Απλά δεν βλέπω τεκμηριωμένα επιχειρήματα γιατί το λαμπάτο ντακ (στο σύνολο) του υπερτερεί?
Μάλιστα δεν έχω ακούσει κορυφαίες υλοποιήσεις [και όχι μούφες όπως κι εσείς διακρίνατε στο παρόν] λαμπάτες -σε ντακ πάντα- που να ξεπερνούν τα κορυφαία του είδους ss dacs.
[κρατάω βέβαια επιφυλάξεις και πολλές μάλιστα, γιατί δεν έχω ακούσει ενδελεχώς ένα Kondo dac ή άλλα παρόμοια]
Παρακαλώ αφήστε έξω τα απαξιωτικά σχόλια για αμάθειες και ημιμάθειες και τις ειρωνείες, δεν αποτελούν σκοπό του φόρουμ αυτού.
Συμπληρώστε, προσθέστε, βοηθήστε τη συζήτηση όπως νομίζετε, αλλά με επιχειρήματα και στο τέλος πείτε και μερικά μηχανήματα....
γιατί κι εγώ στη πορεία έχω ακούσει κάτι πανάκριβα λαμπάτα dacs & players και ήταν μεγάλες απογοητεύσεις.....και κάθε μέρα ακούω dacs&players.
Και μην μπερδευτούμε με λαμπάτα εναντίων τρανζιστοράτων [όπως ο Δημήτρης] στα λαμπάτα ενισχυτικά έχω δει κι ακούσει εξαιρετικά πράγματα και πλήθος αυτών!!!!!
το ζήτημα παραμένει σε λαμπάτα vs ss dacs/players.
Και επειδή θα λείψω αρκετές ώρες, να αναφέρω κι εγώ [ως συνήγορος του οξ'αποδ'ω] μαρτυρίες φίλων και γνωστών, που περιμένουν 2 ώρες οι λάμπες στο λαμπάτο ντακ να πιάσουν απόδοση, ή μετά από 1-2ώρες να αλλάζει ο ήχος και να γίνεται πιο θολός κι αργός, να βασανίζονται γενικά με αλλαγή σε διάφορες λάμπες και μιλώ για κατόχους ακριβών συσκευών.
Εν κατακλείδι, αν θέλουμε να "ομορφύνουμε" τον ήχο του πυριτίου, η ένσταση μου είναι, ας το κρατήσουμε απλό κι ας το κάνουμε αλλού, σε έναν επόμενο κρίκο.
Αλλά κάτι δεν πάει καλά στο όλο σύστημα ΙΜΗΟ και νομίζουμε ότι θέλουμε λάμπα στη πηγή?!?
Ευχαριστώ για την προσοχή σας και καλή συνέχεια.