Αυτοκινητιστικά νέα

17 June 2006
9,814
Mιας και είσαι ενήμερος,όλα αυτά τα εκτρώματα μετά την 20ετία παραμένουν στην θέση τους;
Η μία λογικά μπορεί να παραμείνει. Χρειάζονται χρήματα για να φύγουν, το ΚΑΠΕ υπάγεται στο υπουργείο περιβάλλοντος οπότε αν δεν προκύψει κονδύλι από εκεί δεν βλέπω να γίνεται κάτι. Σταμάτησα να εργάζομαι στο ΚΑΠΕ το 2015 και δεν έχω καλύτερη ενημέρωση.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,139
ΑΘΗΝΑ
Η μία λογικά μπορεί να παραμείνει. Χρειάζονται χρήματα για να φύγουν, το ΚΑΠΕ υπάγεται στο υπουργείο περιβάλλοντος οπότε αν δεν προκύψει κονδύλι από εκεί δεν βλέπω να γίνεται κάτι. Σταμάτησα να εργάζομαι στο ΚΑΠΕ το 2015 και δεν έχω καλύτερη ενημέρωση.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιώργο,αναφερόμουν σε όλες τις ανεμογεννήτριες που έχουν εγκατασταθεί στην Ελλάδα.Μετά την 20ετία,παραμένουν -έστω και άχρηστες-στην θέση τους να λερώνουν το τοπίο;
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,762
Βόλος
Πάντως η πρώτη -απ' όσο ξέρω- που εγκαταστάθηκε στην Κύθνο, είναι εκεί και σκουριάζει.
 

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,840
Αττικό βουνό
To μέλλον είναι πολύ πιο κοντά αφού διαβάσετε το κάτωθι .

Απλά σας λέω ότι ήδη γίνονται συζητήσεις με την εν λόγω εταιρεία για την Ελλάδα (γνωρίζω και ποιοι όμιλοι κατέθεσαν προτάσεις) και άλλες που ήδη χρησιμοποιούν την τεχνολογία αυτή. Στις Σκανδιναβικές χώρες πουλάνε σαν πορτοκάλια αυτά και ήδη μεγάλη απήχηση στη Γερμανία που γεμίζει κι αυτή σιγά σιγά .


Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nio είναι αυτή που έχει εφαρμόσει περισσότερο από κάθε άλλη, την υπηρεσία ανταλλαγής μπαταριών σε σταθμό EV αυτοκινήτων. Οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι και για αυτό η εταιρία σχεδιάζει να προσθέσει εκατοντάδες ακόμη σταθμούς ανταλλαγής, στο ήδη εκτεταμένο δίκτυό της σε όλη την Κίνα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της startup ηλεκτρικών οχημάτων, William Li, πρόσφατα επιβεβαίωσε τα σχέδια για την κατασκευή 1.000 νέων εγκαταστάσεων ανταλλαγής μπαταριών στην Κίνα. Από τους 1.000 νέους σταθμούς που πρόκειται να κατασκευαστούν, οι 400 θα βρίσκονται κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων ενώ οι υπόλοιποι 600 θα βρίσκονται σε αστικές περιοχές.

Η αλλαγή μπαταριών είναι μια υπηρεσία που έτυχε θετικής υποδοχής από τους πελάτες της Nio στην Κίνα, με εκατομμύρια ανταλλαγές που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο από τότε που ξεκίνησε η υπηρεσία. Για να πραγματοποιήσει μια ανταλλαγή, ένας ιδιοκτήτης Nio χρειάζεται απλώς να ανοίξει την εφαρμογή smartphone της εταιρείας και να βρει έναν κοντινό σταθμό. Η εφαρμογή δηλώνει πόσες πλήρως φορτισμένες μπαταρίες είναι διαθέσιμες σε αυτόν τον σταθμό και πόσα οχήματα περιμένουν για αλλαγή μπαταρίας.

Το σύστημα ανυψώνει αυτόματα το όχημα στον αέρα και αφαιρεί τις βίδες που συγκρατούν την μπαταρία στη θέση της. Στη συνέχεια, η εξαντλημένη μπαταρία μεταφέρεται κάτω από το έδαφος και φορτίζεται ενώ εγκαθίσταται αυτόματα μια νέα μπαταρία. Η όλη διαδικασία διαρκεί μόλις 3 λεπτά. Δείτε την αλλαγή στο 7'

 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Η Νο1 critical ερώτηση: Αυτό θα μπορεί να γίνει σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μάρκα ή πρέπει να έχεις Nio αμάξι;
μονο για τη συγκεκριμενη μαρκα και για τα μοντελα της που το υποστηριζουν. Ειναι πολυ ενδιαφερουσα αντιμετωπιση, αλλα αντικειμενικα, νομιζω οτι συμφωνουμε ολοι, πως δεν ειναι εφικτο σε μεγαλη κλιμακα
 
17 June 2006
23,776
Αθήνα
Α εντάξει. Τα θερμά μου συλληπητήρια σε όποιον επιχειρηματία αναλάβει τέτοιο ρίσκο.

Υ.Γ. ότι σχέση έχει η Γη με τον Άρη, άλλη τόση έχουμε εμείς με σκανδιναβίες και κίνες. Αν ήταν για όλα τα αυτοκίνητα θα έβαζα προπαραγγελία τώρα για ηλεκτρικό. Ούτε σε 10 χρόνια δεν θα φορτίζονται 100% οι μπαταρίες σε 3 λεπτά.
 

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,840
Αττικό βουνό
Όλα δε δε δε ούτε σε 10 ούτε σε 100 χρόνια αλλά στο τέλος όλα γίνονται ευτυχώς !
Όσο για τα συλληπτήρια επέτρεψε μου να σου πω ότι τα πλάνα μόνο κερδοφόρα είναι σε αντίθεση με την προπονητική εξέδρας .
Σημειώστε τα ποστ για να ξυρίσουμε πριν τη 10ετία για τα ηλεκτρικά .
Απλά το τραίνο πάει πολύ γρήγορα ότι κ να γίνει με τον ωχαδερφισμό που συνεχίζει υπάρχει σε παλαιότερες γενιές .
Το μοντέλο ιδιοκτησίας θα είναι όπως το περιέγραψε ο Κυριακαράκος και όπως σας τα λέω κι εγώ .Τα αλλά είναι να χουμε να λέμε ....

Και για το τέλος γλυκάκι Tesla σε αυτά τα χρήματα έσπασε την αγορά σε παραγγελίες....
Η Peugeot έχει (μπάνκα) παραγγελίες 1.000 αυτοκίνητα ηλεκτρικά κ δεν αναφέρω για Leasing κτλ όπως και για άλλες μικρές μάρκες για το τι παραγγελίες παίρνουν σε ηλεκτρικά.

υγ. Δεν φορτίζει σε 3 λεπτά ,.. αλλάζει σε 3 λεπτά και βάζει άλλη φορτισμένη έτοιμη .Απλά

Πάνος Γαβαλάς "Τώρα το πλοίο έχει σαλπάρει "
 
17 June 2006
23,776
Αθήνα
Ναι εντάξει όλοι τρέχουν να αγοράσουν ηλεκτρικά. Τώρα και με το market pass θα περισσέψουν πολλά χρήματα 😁. Βασικά μόνο οι leasing κάνουν τον τζίρο.
Πόσος είναι ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων είπαμε ;
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,112
Νότια Μακεδονία
Ναι εντάξει όλοι τρέχουν να αγοράσουν ηλεκτρικά. Τώρα και με το market pass θα περισσέψουν πολλά χρήματα . Βασικά μόνο οι leasing κάνουν τον τζίρο.
Πόσος είναι ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων είπαμε ;
εσύ πιστεύεις ότι κάποιος που έχει να δώσει πάνω από 40.000€ θα πάει να πάρει diesel?
στην χειρότερη υβριδικό θα πάρει αν όχι καθαρό ηλεκτρικό.
οι υπόλοιποι που κρατάμε τον μέσο όρο στα 15 έτη δεν εχουμε να παρουμε νέο αυτοκίνητο γενικά . αν είχαμε, ηλεκτρικό θα παιρναμε.
 
  • Like
Reactions: avpap

speedman_27

Supreme Member
17 August 2010
5,070
Mitilini
Ηλεκτρικό μόνο αν έχεις αυλή να το βάλεις μέσα η αν γεμίσει το μέρος που ζεις φορτιστές αλλιώς υβριδικό
 
  • Like
Reactions: avpap
17 June 2006
23,776
Αθήνα
Αυτός που θα πάρει ένα και βασικό αυτοκίνητο σήμερα, αυτό θα είναι υβριδικό.
Αν πάρει δεύτερο και αν υπάρχουν οι γνωστές προϋποθεσεις (χρήμα και χώρος) , τότε το δεύτερο ναι θα ειναι ηλεκτρικό.

Τα υπόλοιπα είναι για άλλες χώρες, με άλλες οικονομίες.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Αυτός που θα πάρει ένα και βασικό αυτοκίνητο σήμερα, αυτό θα είναι υβριδικό.
Αν πάρει δεύτερο και αν υπάρχουν οι γνωστές προϋποθεσεις (χρήμα και χώρος) , τότε το δεύτερο ναι θα ειναι ηλεκτρικό.

Τα υπόλοιπα είναι για άλλες χώρες, με άλλες οικονομίες.

Το πρόβλημα στην τοποθέτηση σου είναι ότι μόνο η Τογιότα παραμένει να βγάζει «σωστά»υβριδικά. Οι υπόλοιποι τα έχουν προσπεράσει και πάνε απευθείας σε ηλεκτρικά
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Όλα δε δε δε ούτε σε 10 ούτε σε 100 χρόνια αλλά στο τέλος όλα γίνονται ευτυχώς !
Όσο για τα συλληπτήρια επέτρεψε μου να σου πω ότι τα πλάνα μόνο κερδοφόρα είναι σε αντίθεση με την προπονητική εξέδρας .
Σημειώστε τα ποστ για να ξυρίσουμε πριν τη 10ετία για τα ηλεκτρικά .
Απλά το τραίνο πάει πολύ γρήγορα ότι κ να γίνει με τον ωχαδερφισμό που συνεχίζει υπάρχει σε παλαιότερες γενιές .
Το μοντέλο ιδιοκτησίας θα είναι όπως το περιέγραψε ο Κυριακαράκος και όπως σας τα λέω κι εγώ .Τα αλλά είναι να χουμε να λέμε ....

Και για το τέλος γλυκάκι Tesla σε αυτά τα χρήματα έσπασε την αγορά σε παραγγελίες....
Η Peugeot έχει (μπάνκα) παραγγελίες 1.000 αυτοκίνητα ηλεκτρικά κ δεν αναφέρω για Leasing κτλ όπως και για άλλες μικρές μάρκες για το τι παραγγελίες παίρνουν σε ηλεκτρικά.

υγ. Δεν φορτίζει σε 3 λεπτά ,.. αλλάζει σε 3 λεπτά και βάζει άλλη φορτισμένη έτοιμη .Απλά

Πάνος Γαβαλάς "Τώρα το πλοίο έχει σαλπάρει "

Το εντυπωσιακό είναι ότι παρόλο τον όγκο παραγγελιών που έχουν πέσει, παραμένει η τεσλα να δίνει 2-3 μήνες παράδοση (μόνο), όταν οι άλλοι έχουν χάσει τη μπάλα
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Δεν νομίζω πως είναι 2-3 μήνες η αναμονή για Tesla.
Το model S γνωστός μου το περίμενε περίπου 10 μήνες , εκτός και αν η αναμονή αυτή αφορά μόνο το συγκεκριμένο μοντέλο.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,112
Νότια Μακεδονία
Δεν νομίζω πως είναι 2-3 μήνες η αναμονή για Tesla.
Το model S γνωστός μου το περίμενε περίπου 10 μήνες , εκτός και αν η αναμονή αυτή αφορά μόνο το συγκεκριμένο μοντέλο.
πολύ πιθανό. το Y φίλος μου το πήρε σε 2 μήνες. σε άσπρο χρώμα. πάντως ένας γνωστός μου κατέληξε να πάρει μετά από 30 χρόνια Skoda γιατί το Peugeot που ήθελε είχε 18 μήνες παράδοση!! μετά απο 18 μήνες μπορεί να είχε βγει και νέο μοντέλο
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Δεν νομίζω πως είναι 2-3 μήνες η αναμονή για Tesla.
Το model S γνωστός μου το περίμενε περίπου 10 μήνες , εκτός και αν η αναμονή αυτή αφορά μόνο το συγκεκριμένο μοντέλο.

Το σάιτ δίνει 2-3 μήνες αναμονή για τα model 3/Y. Το επαλήθευσε αυτό φίλος που παρήγγειλε το Υ (long range λευκό) πριν 10 μέρες και του είπαν να το αναμένει έως τέλος Μαρτίου.
 

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,840
Αττικό βουνό
H Tesla έχει δικά της τσιπ και λίγα παίρνει από αλλού εξ ου και οι καθυστερήσεις οι μικρές .
Επίσης, την καθυστερούν όπως και όλους μας οι προμηθευτές από γύρω (ελαστικά, ζάντες , καλωδιώσεις κτλ).
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,762
Βόλος
Τι εννοείς έχει τα δικά της τσιπ; Δεν νομίζω να τα φτιάχνει η ίδια, από εργοστάσια ημιαγωγών τα παραγγέλνει. Οπότε αν το ερογστάσιο έχει θέμα παραγωγής, σε τι κερδίζει η Τέσλα;