Έχει όντως πολύ πλάκα που ο κόσμος (ξανά) ανακαλύπτει ότι αν πατάς πολύ γκάζι καταναλώνεις πολύ ενέργεια (στην προκειμένη περίπτωση, KW/h).H Tesla πήρε την αυτοκινητοβιομηχανία από το χεράκι και την έχει αναγκάσει και συνεχίζει να την αναγκάζει να καινοτομίσει ή μάλλον πιο σωστά να φέρει καινοτομίες στο δρόμο ΑΜΕΣΑ και όχι 20 χρόνια μετά - και όχι μόνο τεχνολογικά αλλά και σε business model επίπεδο.
Ο Musk για άλλη μια φορά κατάλαβε τι χρειάζεται ο πλανήτης και ευθυγραμίστηκε πλήρως.
Τόσα χρόνια μόνο ένα παράδειγμα μπορώ να βρω που παραδοσιακός κατασκευαστής με απίστευτα περισσότερα resources βγήκε μπροστά της Tesla. Αυτή προφανώς είναι η Merc που θα αναλαμβάνει τη νομική ευθύνη για ατυχήματα του αυτόματου πιλότου της ακόμη και με τους υπάρχοντες αστερίσκους.
Όσο για αυτονομία, πραγματικά έχετε πάρει οποιοδήποτε αυτοκίνητο ακόμη και με ΜΕΚ και έχετε πετύχει τιμές από το προσπέκτους σε κατανάλωση; Μόνο αν είμαι σε επαρχειακό και πάω χαλαρά 60-100 και μόνο τότε. Το 3008 που έχω τώρα και το πάω πολύ πιο χαλαρά από όσο πήγαινα οποιοδήποτε άλλο όχημα στο παρελθόν έχει 8.8 l/100 km μέση κατανάλωση σε δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, δηλαδή άνω του 50% από τα χαρτιά...Η αλήθεια όποτε είχατε περισσότερη δύναμη στο πόδι σας από ότι χρειάζεστε, άντε να με πείσετε ότι δεν πατήσατε ποτέ το γκάζι λίγο παραπάνω για να κολλήσετε στο κάθισμα. Πάντα αναρωτιώμουν γιατί το focus που ακόμη έχω ως δεύτερο στις 1400 στροφές δίνει σήμα να αλλάξεις ταχύτητα, γιατί απλά μπορεί και βάζεις 6η με ελάχιστα χιλιόμετρα στο ταχύμετρο. Απλά για να καταφέρει να πιάσει τα νούμερα του προσπέκτους στην κατανάλωση και η ροπή μια χαρά κινεί το αυτοκίνητο...γιατί όταν το γκάζι πάει κάτω και η κατανάλωση ανεβαίνει ακόμη και σε ένα μικρό 1.6 λίτρων μοτέρ άνετα σε νούμερα των 20-40 l/100 km. Που να μιλήσουμε για δίλιτρα τουρμπάτα σύνολα ή ακόμη πιο πάνω.
Αλλά το πρόβλημα ήταν το BMW i8 που ο Clarkson το άδειασε σε 20 κμ...εκεί να μιλήσουμε για αυτονομία
Και όσο για το κόστος βενζίνης / συντήρησης αυτοκινήτου δεν χρειάζεται να πάμε σε όσους μπορούν και έχουν αυτοκίνητα υψηλού επιπέδου...σίγουρα θα έχετε στον κύκλο σας κάποιον που πήρε RX8 γιατί πίστεψε ... για ρωτήστε τους (θυμίστε τους και που αποθήκευαν και το έξτρα λαδάκι για παν ενδεχόμενο)...
Δεν θα είναι σύντομα.. Παρότι παλιά σαν ιδέα, δεν είναι καν κοντά σε εμπορική υλοποίηση.Οι solid state μπαταρίες πότε θα βγουν;
Πάντως η Toyota είπε για 2027...θα πάει λίγο πιο πίσω αλλά μάλλον όχι τρελά...Δεν θα είναι σύντομα.. Παρότι παλιά σαν ιδέα, δεν είναι καν κοντά σε εμπορική υλοποίηση.
Και μετά θα πρέπει να πέσει και το κόστος της στα επίπεδα των συμβατικών μπαταριών, αν θέλουμε να τις δούμε σε "νορμάλ" αυτοκίνητα (και όχι μόνο σε hypercars).
Ε για το καλό θα φάμε μερικά πρόστιμα για κάποια τμήματα των αυτοκινητοδρόμων που δεν αναμένεται μεγάλη κίνηση, για τα άλλα θα είναι πιο σύντομα από το 2025 οι φορτιστές εκεί...New EU law requires EV fast chargers along main roads by 2025 (electrek.co)
Fast charging (τουλάχιστον στα 150kW) για αυτοκίνητα κάθε 60km από το 2025 όπου οι οδηγοί θα μπορούν να πληρώνουν χωρίς να απαιτείται συνδρομή.
Καλά νέα ή άλλος ένας λόγος για να τρώμε πρόστιμο από την ΕΕ;
Ακριβώς γι αυτο πρέπει να παίρνεις ΜΟΝΟ με leasing αυτή την στιγμή τα ηλεκτρικά κι ας τρέχει η εταιρεία μετά να το ξεφορτωθεί.Πάντως η Toyota είπε για 2027...θα πάει λίγο πιο πίσω αλλά μάλλον όχι τρελά...
Toyota says solid-state battery breakthrough can halve cost and size
Japanese carmaker plans to commercialise technology in electric vehicles by 2027www.ft.com
Αυτά που είπε πρόσφατα η Toyota για το 2027 και τις solid state, τα είχε πει το 2017 για το 2022. Η Toyota πουλάει παραμύθια, δεν έχει απολύτως τίποτα και θα προτιμούσε να μην αλλάξει τίποτα αφού στα θερμικά είναι η καλύτερη. Τα υδρογόνου σαν το Mirai είναι απλώς proof of concept χωρίς κανένα σκοπό επέκτασης και από BEV είναι ΠΑΡΑ πολύ πίσω.Πάντως η Toyota είπε για 2027...θα πάει λίγο πιο πίσω αλλά μάλλον όχι τρελά...
Toyota says solid-state battery breakthrough can halve cost and size
Japanese carmaker plans to commercialise technology in electric vehicles by 2027www.ft.com
Ίσως και ποτέ. Κάτι που δουλεύει στο εργαστήριο απέχει πολύ από το να γίνει εμπορικό. Δεν γίνονται εμπορικές όλες οι ιδέες που δουλεύουν στο εργαστήριο.Οι solid state μπαταρίες πότε θα βγουν;
...Κρίμα όμως να πεθαίνεις μόνος - προφανώς πληρώνοντας για το κακό που έχεις κάνει στους ανθρώπους. Strange are the ways of the Lord eh?...Δεν ξέρω για εσάς, εγώ πολύ στεναχωριέμαι για λογαριασμό του.. Μαζί του μεγάλωσα.
https://www.news247.gr/koinonia/kos...ia-to-teleytaio-taxidi-tis-zois.10136341.html
Αντιδρούν οι μοτοσικλετιστες λέει. Δεν τον ξέρω τον δρόμο αλλά βλέπω σε όλες τις φωτογραφίες διπλή διαγράμμιση και δυο λωριδες ανα ρευμα . Δηλαδη αντιδρούν που πλέον δεν μπορούν να πατήσουν πάνω στην διπλή λωρίδα για να προσπεράσουν παρανομα;Αθηνών-Σουνίου: Ελαστικά πτερύγια βάζουν τέλος στις προσπεράσεις – Αντιδρούν οι μοτοσυκλετιστές (video)
Τα αντανακλαστικά ελαστικά πτερύγια αποτελούν προσωρινή λύση, μέχρι την υλοποίηση της μελέτης που προβλέπει την εγκατάσταση αμφίπλευρων στηθαίων ασφαλείας σκυροδέματος τύπου Νew Jersey.www.caranddriver.gr
Αν θυμάσαι καλά στο περιοδικό των 4 τροχών αυτή εμφανιζόταν ως εκδότης. Δεν ξέρω αν έπαιξε και αυτή ρόλο στις οικονομικές δυσκολίες των Τεχνικών Εκδόσεων προ 20ετιας περίπου όταν ο οργανισμός αναγκάστηκε να αποπληρώσει δάνεια άλλων, όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται ο Καββαθας.Επειδή τον ακολουθώ στο FB εδώ και 4-5 χρόνια,μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση που δεν έχει κάνει την παραμικρή αναφορά στην -πρώην:-σύζυγό του,Σοφία Καββαθά,για πολλούς,στυλοβάτης των εκδόσεων και η έχουσα την λογική σε όλη αυτή την διαδρομή του.
Επειδή τον ακολουθώ στο FB εδώ και 4-5 χρόνια,μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση που δεν έχει κάνει την παραμικρή αναφορά στην -πρώην:-σύζυγό του,Σοφία Καββαθά,για πολλούς,στυλοβάτης των εκδόσεων και η έχουσα την λογική σε όλη αυτή την διαδρομή του.
Αν εννοείς να ασχοληθώ εγώ και δεν θέλω και κυρίως δεν με νοιάζει.Δεν τον έχω σε πολύ εκτίμηση τον ΚΚ .Νομίζω έχουν χωρίσει. Είχα διαβάσει ένα δικό post πριν λίγο καιρό.
Τον τελευταίο καιρό βγάζει πολύ πίκρα και δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Από προσωπική πείρα δεν πρέπει να ασχοληθείς καθόλου με τα κουτσομπολιά. Η ψυχοσύνθεση σου όταν ξέρεις ότι έρχεται το τέλος είναι πολύ εύθραυστη και ένας τρίτος μόνο προβλήματα μπορεί να προκαλέσει.
Γενικά το γράφω. Όταν έρχεται το τέλος αλλάζει ο άνθρωπος.Αν εννοείς να ασχοληθώ εγώ και δεν θέλω και κυρίως δεν με νοιάζει.Δεν τον έχω σε πολύ εκτίμηση τον ΚΚ .
Τους 4Τ τους αγόραζα για να διαβάζω τα άρθρα του Γραμματικάκη,Ζουράρι,Σταθάκη,Ρέας Βιτάλη κ.α. παρά τα δικά του που όλα τα χρόνια έγραφε τα ίδια και τα ίδια χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι ήταν λάθος.