songless_bird
AVClub Fanatic
Ξεχνάς κάτι όμως. Ότι στους θερμικους κινητήρες το 75% της ενέργειας χάνεται. Οποτε από αυτά τα 60 λίτρα ( δεν ξέρω αυτοκίνητο που έχει τόσο μεγάλο ρεζερβουάρ, ενώ οι 80 kwh ειναι τυπικές για ένα ηλεκτρικό που τα κορυφαία ξεπερνούν τις 100kwh) και τις "550" στο τέλος χρησιμοποιείς ~140.Ένα ωραίο άρθρο. Εγώ θα σταθώ σε αυτή την πρόταση συγκρισης με την οποία νομίζω ότι εξηγούνται πολλά:
Με τη διαφορά ότι ένα ρεζερβουάρ 60 λίτρων γεμάτο με βενζίνη σημαίνει περίπου 550 kWh (60 lit. x 43.960 kJ/kgx 0,75 kg/lx2,778x10-4) αποθηκευμένη ενέργεια,όταν μια μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία δεν ξεπερνά τα 80 kWh.
Τα... παράδοξα της αυτονομίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Όταν τα τεχνικά χαρακτηριστικά υπόσχονται αυτονομία 300, 400, 500 ή και ακόμα περισσότερων χιλιομέτρων για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, φαίνεται ότι ήρθε επιτέλους η ώρα για τα ταξίδια μηδενικών ρύπων. Ή, μήπως, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι;www.caranddriver.gr
Αν πάμε και στα 45-50 λίτρα που έχουν όλα τα αμάξια τότε πέφτουμε στα επίπεδα του ηλεκτρικού. Το οποίο ηλεκτρικό μπορεί να ανακτήσει ενέργεια από την πεδιση. Το θερμικό δεν ξαναγμιζει βενζίνη με το φρενάρισμα
Επίσης μου αρέσει που σε όλα τα συγκριτικά αποφεύγουν τα tesla. Θέλουν να στρεψουν τον κόσμο στα tesla αντί στα χάλια ευρωπαϊκά ηλεκτρικά;