Παιδιά οι μπαταρίες δεν είναι ίδιες με αυτές που έχουμε στους φακούς μας. Ξεκολλάτε. Έχουν ολόκληρα κυκλώματα ελέγχου για ισοκατανομή της κατανάλωσης και διάφορα διαγνωστικά όπως οι αντίστοιχες στα κινητά. Με το που θα την κουμπώνεις θα βλέπεις αμέσως την υγεία της.
Δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα είναι "ανοιχτές" στο να βάζει χέρι ο κάθε "μπάρμπα Μήτσος". ΣΙΓΟΥΡΑ θα παίζει κάποιου είδους handshake για να αναγνωρίζεται το αυθεντικό εξάρτημα και όχι κάποια "μαϊμού".
Επίσης το να κάθεται μια μπαταρία ΔΕΝ κάνει καλό. Η Tesla εδώ και χρόνια αναφέρει πως πέφτει 1% ανά ημέρα που το αυτοκίνητο κάθεται στο γκαράζ. Δίνει οδηγίες στους οδηγούς να κινούν το όχημα κάθε λίγες μέρες ώστε να υπάρχει σωστή αποφόρτιση.
Τώρα πως νομίζετε ότι θα κάνει απάτη ο άλλος με τις μπαταρίες δεν μπορώ να το καταλάβω. Και ΔΕΝ είναι κάτι "άυλο" όπως το χρήμα. Εδώ μιλάμε για απλή φυσικοχημεία. Άπαξ και κάτσει η μπαταρία τελείωσε. Είτε δουλέψει είτε όχι έχει ΦΘΟΡΑ.
Δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα είναι "ανοιχτές" στο να βάζει χέρι ο κάθε "μπάρμπα Μήτσος". ΣΙΓΟΥΡΑ θα παίζει κάποιου είδους handshake για να αναγνωρίζεται το αυθεντικό εξάρτημα και όχι κάποια "μαϊμού".
Επίσης το να κάθεται μια μπαταρία ΔΕΝ κάνει καλό. Η Tesla εδώ και χρόνια αναφέρει πως πέφτει 1% ανά ημέρα που το αυτοκίνητο κάθεται στο γκαράζ. Δίνει οδηγίες στους οδηγούς να κινούν το όχημα κάθε λίγες μέρες ώστε να υπάρχει σωστή αποφόρτιση.
Τώρα πως νομίζετε ότι θα κάνει απάτη ο άλλος με τις μπαταρίες δεν μπορώ να το καταλάβω. Και ΔΕΝ είναι κάτι "άυλο" όπως το χρήμα. Εδώ μιλάμε για απλή φυσικοχημεία. Άπαξ και κάτσει η μπαταρία τελείωσε. Είτε δουλέψει είτε όχι έχει ΦΘΟΡΑ.