μα το είπα πιο πάνω για την "γελοία" μείωση του κόστους που κάνει τους μετόχους λίγο πιο πλούσιους....Είχα δει και κάποιο VW BEV να έχει μόνο ταμπούρα πίσω, σε κάποιο video του Bjorn.
Η δικαιολογία ήταν ότι το φρενάρισμα πίσω το έκανε κυρίως με τον ηλεκτροκινητήρα, οπότε οι δίσκοι πίσω θα ήταν πεταμένα λεφτά.
ολα τα MEB νομιζω οτι εχουν πισω ταμπουρα. id3, id4, q4 etron κτλπ.Είχα δει και κάποιο VW BEV να έχει μόνο ταμπούρα πίσω, σε κάποιο video του Bjorn.
Η δικαιολογία ήταν ότι το φρενάρισμα πίσω το έκανε κυρίως με τον ηλεκτροκινητήρα, οπότε οι δίσκοι πίσω θα ήταν πεταμένα λεφτά.
Θα ξαναεξηγησω .Δεν σε κατάλαβα (ακόμα) τι θες να πεις..
Τα λίγα Renault clio που βλέπω εδώ με ελληνικές πινακίδες και δισκόφρενα στον πίσω άξονα, είναι από "παλαβούς" που άλλαξαν τα ταμπούρα τους;;
Τα "ξένα" που έχω δει είναι και αυτά "πειραγμένα" από τους ιδιοκτήτες;;
Εγώ πιστεύω από αυτά που βλέπω ότι τα 99/100 είναι από το επίσημο ελληνικό δίκτυο και έχουν ταμπούρα πίσω, ενώ τα γαλλικά ή βελγικά και νομίζω και ολλανδικά έχους δίσκους πίσω.
Έχεις στοιχεία για το αντίθετο;;
Ποιό είναι το "αντίθετο" ;;
Ότι και τα ευρωπαϊκά μοντέλα έχουν ταμπούρα πίσω όπως τα ελληνικά.
ενδιαφέροντα αυτά που είπες, αλλά πάλι δεν πήρα σαφή απάντηση..Θα ξαναεξηγησω .
Τα περί αλλαγής στην Ελλάδα από dealer από δίσκους σε ταμπούρα ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας και σε συνεργεία του 80 και σε όσους έμειναν τότε με πατέντες και άλλα δεινά συνεργείων που υπάρχουν ακόμα δυστυχώς με κάτι "μαστόρια" που έπρεπε να είναι σε ολική απόσυρση αλλά ζουν από τα παλιά μτχ και από την πατέντα στην πατέντα ...
Αυτό που γίνεται είναι το κάτωθι ΧΩΡΙΣ την παρέμβαση του ΕΠΙΣΗΜΟΥ δικτύου της κάθε εισαγωγικής ή πολυεθνικής για την Ελλάδα .
Οι εταιρίες κάθε μέρα βλέπουν τον ανταγωνισμό και ζητούν από τα εργοστάσια συγκεκριμένες εκδόσεις για την Ελλάδα με χαμηλή τιμή .Τα μπακαλίστικα του τύπου "βγάλε δισκόφρενα κ βάλε ταμπούρα " είναι για άλλες εποχές ...
Όλοι οι Product Manager των εταιριών (τυγχάνει να τους γνωρίζω όλους με τα μικρά τους) βάζουν σε ένα τύπου Excel αρχεία το κάθε μοντέλο με τον ανταγωνιστή του και ένα κατεβατό του εξοπλισμού .
Σε καμία στήλη ΔΕΝ υπάρχουν τα ταμπούρα. Κανείς δε δίνει σημασία. Τους νοιάζει αν θα έχουν ένα κάρο άλλα πράγματα κ περισσότερα με καλύτερη τιμή .
Απευθύνονται σε ένα κοινό λοιπόν που κοιτά το value for money κ όχι τη μάρκα . Αυτό το κοινό διογκώθηκε με τα χρόνια και πέταξε έξω από τα σχέδια το κοινό " α είμαι Μπεμβεδακιας κ μόνο " και αγόραζε κατά κόρον τη μάρκα .
Αυτοί είναι λίγοι πια και δε μας ενδιαφέρουν διότι και όλα τα options να βάλεις στο αμάξι με καλή τιμή , αυτός θα πάρει "Μερσεντέ με αστέρι" για να το πω στη γλώσσα της αγοράς .
(ζουν ανάμεσά μας και φυσικά τα ξέρουν όλα ) Ξέρετε, είναι αυτοί που πάνε στα συνεργεία κ κάθονται πάνω από τον τεχνικό ως "Αρχιμηχανικοί "
Οι Product λοιπόν στέλνουν αυτή τη φόρμα στο εργοστάσιο για έγκριση, το οποίο λέει " οκ θα στο κάνω αλλά θέλω να κάνεις τόσα νούμερα" .Ε , εκεί λίγες διαπραγματεύσεις ακόμα και κλείνει το deal και έρχεται ένα αμάξι εδώ που αρκετές φορές είναι διαφορετικό από τις άλλες χώρες. Πχ οι Βόρειες ζητάνε std τα θερμαινόμενα , οι Νότιες ούτε καν .
Πολλές δε, εκδόσεις ΔΕΝ έρχονται στην Ελλάδα διότι δεν τα βρήκαν μεταξύ τους.
Άλλες βέβαια τίναξαν την αγορά στον αέρα όπως η BMW με την τιμή στα 39Κ σε συμφωνία με το εργοστάσιο κ έστειλε την AUDI k Mercedes για τσάι
Μετά αρχίζει η παραεισαγωγή που φέρνει ο έμπορος/μαντράς ότι θες με άλλο εξοπλισμό διαφορετικό από την Ελληνική έκδοση και σε πληροφορώ ότι είναι πολλά .
Ότι λέω είναι με στοιχεία .Πχ ήξερες ότι τα μεταχειρισμένα που μπήκαν στην Ελλάδα πέρσι ήταν 65.000 ? ! Όχι .
Όλος ο κλάδος μας έκανε 140.000 τα φανερά περίπου σε καινούργια ...άρα φαντάσου τι κυκλοφορεί.
Η Renault που ανέφερες λοιπόν είναι αλλουνού Παπά ευαγγέλιο με τη στρατηγική της ,όταν στο τρίμηνο έχει 697 αυτοκίνητα κ η Citroen έχει 3.219 .
Τα ταμπούρα της φταίνε ? Οχι βέβαια , ταμπούρα έχει κ η Citroen κ άλλες που είναι στα ίδια νούμερα .
Αλλη στρατηγική έχουμε εμείς Πχ το I-Pace έχει από 90.000Κ , γιατί να το πάρει κάποιος αφού με λιγότερα παίρνει περισσότερα ?
Απλά δε στέλνουμε κανένα αρχείο κ να πούμε " α το Tesla , το eTron κτλ " γιατί δε μας νοιάζει. Απλά.
ΔΕΝ είναι κριτήριο λοιπόν αυτό όσο κ αν ο πωλητής σου λέει " μα εμείς έχουμε δίσκους πίσω " = So what ? Άλλοι παράγοντες καθορίζουν την αγορά .
Ζωντανό παράδειγμα ο Δημητρακούδης που από VW πήγε σε Tesla και γιατί δεν πήγε σε iD να σας πει.
Σε λίγο καιρό λοιπόν , ότι και να γίνει το κοινό θα αγοράσει κ BYD k Lynkk k DFSK και ότι άλλο υπάρχει κ τον συμφέρει και άσε που όπως είπε σωστά ο Κυριακαράκος το καλύτερο είναι το "Flex car, Instacar κτλ που θα αυξηθεί.
Το σε ποια τσέπη κ σε ποιο μέτοχο πάνε τα λεφτά είναι για όλα τα προϊόντα. Στην τελική εσύ επιλέγεις κ δε στο επιβάλει κανένας.
Όπως λένε και οι Γάλλοι " το αυτοκίνητο είναι για να σε πάει από το Α στο Β " όλα τα άλλα είναι Greek to me .
μα το είπα πιο πάνω για την "γελοία" μείωση του κόστους που κάνει τους μετόχους λίγο πιο πλούσιους....
πες την αλήθεια.. θα αγόραζες το Tesla σου αν έβλεπες ταμπούρα πίσω;; όσο μεγάλα και καλά να ήταν..
Πες τα ντε !!!!Θα μπω σε ενδότερα αφού δεν πήρες απάντηση γιατί πάμε σε εξειδίκευση.
Όταν γίνονται οι διαπραγματεύσεις να πάρεις έναν αριθμό αυτοκινήτων το εργοστάσιο σου πασάρει κ αυτοκίνητα από άλλες αγορές που δεν απορροφήθηκαν εκεί και αυτό το κάνει συνήθως όταν ζητάς περισσότερα νούμερα best seller από αυτά που πουλάς . " Σου λεει θες κ 100 πχ Kadjar επιπλεον ? ε πάρε μου κ κάτι clio με πιο φτωχό εξοπλισμό από Πολωνία που μου έμειναν ...
Ε , δε θα πούμε κ τι διαπραγματεύσεις κάνουμε εδώ πέρα .. ο καθείς στο είδος του
2ον δε σε ξέρω δε με ξέρεις και δεν αναφέρομαι σε σένα και κακώς το αναφέρεις αφού δεν προσωποποίησα.
3ον εσύ μπορεί να είσαι μηχανικός και να ξέρεις αλλά οι άλλοι είναι πολλοί κ ζουν ανάμεσά μας δυστυχώς .. Ευτυχώς, που πάνε εκεί βέβαια και συντηρούν τα συνεργεία αυτά ...
πάλι προσωπικά θα "μιλήσω για μένα" που το δικό μου αυτοκίνητο είναι του 12/97 και της δικιάς μου του '01Το να μη πηγαίνει το αυτοκίνητο μετά τη λήξη της εγγύησης στο επίσημο δίκτυο είναι άλλο...
Η αξία πέφτει ως μτχ αφού το service booklet των επίσημων έχει αξία κ όχι ένα βιβλιαράκι συντήρησης στον κυρ Μήτσο .Από παραποιήσεις βέβαια άλλο τίποτα .
οι ανακλήσεις δεν έχουν κανένα νόημα όταν το αυτοκίνητο ξεπεράσει την 15ετία, πόσο μάλλον την 20ετία.Επίσης, κ να τελειώσει η εγγύηση δε σταματάνε οι ανακλήσεις που δε θα τις μάθεις ποτέ .
και πολύ καλά του έκανε..Με παράδειγμα ... Εξυπνάκιας φέρνει αυτοκίνητο εισαγωγής " ευκαιρία" με υπόλοιπο 6 μήνες εγγύηση .
Σταματά το service με τη λήξη κ τραβάει το δικό του δρόμο. Σε 2 χρόνια παίρνει φωτιά .
Ζητάει από την ασφάλεια το χρήμα κ του λέει η ασφαλιστική να δω τη συντήρηση.
Η ασφαλιστική ζητάει από το εργοστάσιο τις ανακλήσεις και βλέπει ότι αυτός έχει εξαφανιστεί από τη συντήρηση και δεν έγινε σημαντική ανάκληση.
Στο τέλος καταλαβαίνεις ότι τον αποζημίωσε με τα 3 ...
δεν διαφωνώ πουθενά..Ξέρω είναι πληγή τα συνεργεία (ακριβά κτλ) τα έχουμε πει πολλές φορές ΑΛΛΑ
ούτε εδώ..Είναι αυτό που λέω πάντα ..Μη σου τύχει ..κι εγώ δε θέλω να μου τύχει
θυμάσαι για τι σε "φώναξαν" ;;;Πάντως αυτό με τις ανακλίσεις ισχύει...είχα ανάκληση στο focus 9 χρόνια μετά την αγορά...
Ξέρεις αυτόπου λένε για τα σκουπίδια του ενός και τον θησαυρό του άλλου.Κουβάς ήταν και το mini, άντε βρες.Σιγά τον συλλεκτικό κουβά. Ότι παλιό δεν σημαίνει ότι έχει και αξία (άλλο αν έχει για κάποιον συναισθηματική αξία) .
Τι να πουν άλλα κι άλλα.
Ξέρεις αυτόπου λένε για τα σκουπίδια του ενός και τον θησαυρό του άλλου.Κουβάς ήταν και το mini, άντε βρες.