Αυτοκινητιστικά νέα

Είχα δει και κάποιο VW BEV να έχει μόνο ταμπούρα πίσω, σε κάποιο video του Bjorn.

Η δικαιολογία ήταν ότι το φρενάρισμα πίσω το έκανε κυρίως με τον ηλεκτροκινητήρα, οπότε οι δίσκοι πίσω θα ήταν πεταμένα λεφτά.
 
  • Like
Reactions: DimAsi

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,281
Αγιοι Αναργυροι
Είχα δει και κάποιο VW BEV να έχει μόνο ταμπούρα πίσω, σε κάποιο video του Bjorn.

Η δικαιολογία ήταν ότι το φρενάρισμα πίσω το έκανε κυρίως με τον ηλεκτροκινητήρα, οπότε οι δίσκοι πίσω θα ήταν πεταμένα λεφτά.
μα το είπα πιο πάνω για την "γελοία" μείωση του κόστους που κάνει τους μετόχους λίγο πιο πλούσιους....

πες την αλήθεια.. θα αγόραζες το Tesla σου αν έβλεπες ταμπούρα πίσω;; όσο μεγάλα και καλά να ήταν..
 

trav

New member
24 June 2006
15
απ' όσο γνωριζω η χρήση πίσω ταμπούρων, ιδιαίτερα σε μικρά αυτοκίνητα πόλης, γίνεται για περιβαλλοντικούς λόγους (μείωση των σωματιδίων που δεν προέρχονται από καύσιμα)

πχ disc brakes pollution
 
  • Like
Reactions: athlon6401

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Είχα δει και κάποιο VW BEV να έχει μόνο ταμπούρα πίσω, σε κάποιο video του Bjorn.

Η δικαιολογία ήταν ότι το φρενάρισμα πίσω το έκανε κυρίως με τον ηλεκτροκινητήρα, οπότε οι δίσκοι πίσω θα ήταν πεταμένα λεφτά.
ολα τα MEB νομιζω οτι εχουν πισω ταμπουρα. id3, id4, q4 etron κτλπ.
 
  • Like
Reactions: athlon6401

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,859
Αττικό βουνό
Δεν σε κατάλαβα (ακόμα) τι θες να πεις..
Τα λίγα Renault clio που βλέπω εδώ με ελληνικές πινακίδες και δισκόφρενα στον πίσω άξονα, είναι από "παλαβούς" που άλλαξαν τα ταμπούρα τους;;
Τα "ξένα" που έχω δει είναι και αυτά "πειραγμένα" από τους ιδιοκτήτες;;

Εγώ πιστεύω από αυτά που βλέπω ότι τα 99/100 είναι από το επίσημο ελληνικό δίκτυο και έχουν ταμπούρα πίσω, ενώ τα γαλλικά ή βελγικά και νομίζω και ολλανδικά έχους δίσκους πίσω.
Έχεις στοιχεία για το αντίθετο;;
Ποιό είναι το "αντίθετο" ;;
Ότι και τα ευρωπαϊκά μοντέλα έχουν ταμπούρα πίσω όπως τα ελληνικά.
Θα ξαναεξηγησω .

Τα περί αλλαγής στην Ελλάδα από dealer από δίσκους σε ταμπούρα ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας και σε συνεργεία του 80 και σε όσους έμειναν τότε με πατέντες και άλλα δεινά συνεργείων που υπάρχουν ακόμα δυστυχώς με κάτι "μαστόρια" που έπρεπε να είναι σε ολική απόσυρση αλλά ζουν από τα παλιά μτχ και από την πατέντα στην πατέντα ...

Αυτό που γίνεται είναι το κάτωθι ΧΩΡΙΣ την παρέμβαση του ΕΠΙΣΗΜΟΥ δικτύου της κάθε εισαγωγικής ή πολυεθνικής για την Ελλάδα .

Οι εταιρίες κάθε μέρα βλέπουν τον ανταγωνισμό και ζητούν από τα εργοστάσια συγκεκριμένες εκδόσεις για την Ελλάδα με χαμηλή τιμή .Τα μπακαλίστικα του τύπου "βγάλε δισκόφρενα κ βάλε ταμπούρα " είναι για άλλες εποχές ...
Όλοι οι Product Manager των εταιριών (τυγχάνει να τους γνωρίζω όλους με τα μικρά τους) βάζουν σε ένα τύπου Excel αρχεία το κάθε μοντέλο με τον ανταγωνιστή του και ένα κατεβατό του εξοπλισμού .
Σε καμία στήλη ΔΕΝ υπάρχουν τα ταμπούρα. Κανείς δε δίνει σημασία. Τους νοιάζει αν θα έχουν ένα κάρο άλλα πράγματα κ περισσότερα με καλύτερη τιμή .

Απευθύνονται σε ένα κοινό λοιπόν που κοιτά το value for money κ όχι τη μάρκα . Αυτό το κοινό διογκώθηκε με τα χρόνια και πέταξε έξω από τα σχέδια το κοινό " α είμαι Μπεμβεδακιας κ μόνο " και αγόραζε κατά κόρον τη μάρκα .
Αυτοί είναι λίγοι πια και δε μας ενδιαφέρουν διότι και όλα τα options να βάλεις στο αμάξι με καλή τιμή , αυτός θα πάρει "Μερσεντέ με αστέρι" για να το πω στη γλώσσα της αγοράς .
(ζουν ανάμεσά μας ;) και φυσικά τα ξέρουν όλα ) Ξέρετε, είναι αυτοί που πάνε στα συνεργεία κ κάθονται πάνω από τον τεχνικό ως "Αρχιμηχανικοί ":ROFLMAO:

Οι Product λοιπόν στέλνουν αυτή τη φόρμα στο εργοστάσιο για έγκριση, το οποίο λέει " οκ θα στο κάνω αλλά θέλω να κάνεις τόσα νούμερα" .Ε , εκεί λίγες διαπραγματεύσεις ακόμα και κλείνει το deal και έρχεται ένα αμάξι εδώ που αρκετές φορές είναι διαφορετικό από τις άλλες χώρες. Πχ οι Βόρειες ζητάνε std τα θερμαινόμενα , οι Νότιες ούτε καν .
Πολλές δε, εκδόσεις ΔΕΝ έρχονται στην Ελλάδα διότι δεν τα βρήκαν μεταξύ τους.
Άλλες βέβαια τίναξαν την αγορά στον αέρα όπως η BMW με την τιμή στα 39Κ σε συμφωνία με το εργοστάσιο κ έστειλε την AUDI k Mercedes για τσάι

Μετά αρχίζει η παραεισαγωγή που φέρνει ο έμπορος/μαντράς ότι θες με άλλο εξοπλισμό διαφορετικό από την Ελληνική έκδοση και σε πληροφορώ ότι είναι πολλά .
Ότι λέω είναι με στοιχεία .Πχ ήξερες ότι τα μεταχειρισμένα που μπήκαν στην Ελλάδα πέρσι ήταν 65.000 ? ! Όχι .
Όλος ο κλάδος μας έκανε 140.000 τα φανερά περίπου σε καινούργια ...άρα φαντάσου τι κυκλοφορεί.

Η Renault που ανέφερες λοιπόν είναι αλλουνού Παπά ευαγγέλιο με τη στρατηγική της ,όταν στο τρίμηνο έχει 697 αυτοκίνητα κ η Citroen έχει 3.219 .
Τα ταμπούρα της φταίνε ? Οχι βέβαια , ταμπούρα έχει κ η Citroen κ άλλες που είναι στα ίδια νούμερα .
Αλλη στρατηγική έχουμε εμείς Πχ το I-Pace έχει από 90.000Κ , γιατί να το πάρει κάποιος αφού με λιγότερα παίρνει περισσότερα ?
Απλά δε στέλνουμε κανένα αρχείο κ να πούμε " α το Tesla , το eTron κτλ " γιατί δε μας νοιάζει. Απλά.

ΔΕΝ είναι κριτήριο λοιπόν αυτό όσο κ αν ο πωλητής σου λέει " μα εμείς έχουμε δίσκους πίσω " = So what ? Άλλοι παράγοντες καθορίζουν την αγορά .

Ζωντανό παράδειγμα ο Δημητρακούδης που από VW πήγε σε Tesla και γιατί δεν πήγε σε iD να σας πει.
Σε λίγο καιρό λοιπόν , ότι και να γίνει το κοινό θα αγοράσει κ BYD k Lynkk k DFSK και ότι άλλο υπάρχει κ τον συμφέρει και άσε που όπως είπε σωστά ο Κυριακαράκος το καλύτερο είναι το "Flex car, Instacar κτλ που θα αυξηθεί.

Το σε ποια τσέπη κ σε ποιο μέτοχο πάνε τα λεφτά είναι για όλα τα προϊόντα. Στην τελική εσύ επιλέγεις κ δε στο επιβάλει κανένας.
Όπως λένε και οι Γάλλοι " το αυτοκίνητο είναι για να σε πάει από το Α στο Β " όλα τα άλλα είναι Greek to me .
 
Last edited:

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,281
Αγιοι Αναργυροι
Θα ξαναεξηγησω .

Τα περί αλλαγής στην Ελλάδα από dealer από δίσκους σε ταμπούρα ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας και σε συνεργεία του 80 και σε όσους έμειναν τότε με πατέντες και άλλα δεινά συνεργείων που υπάρχουν ακόμα δυστυχώς με κάτι "μαστόρια" που έπρεπε να είναι σε ολική απόσυρση αλλά ζουν από τα παλιά μτχ και από την πατέντα στην πατέντα ...

Αυτό που γίνεται είναι το κάτωθι ΧΩΡΙΣ την παρέμβαση του ΕΠΙΣΗΜΟΥ δικτύου της κάθε εισαγωγικής ή πολυεθνικής για την Ελλάδα .

Οι εταιρίες κάθε μέρα βλέπουν τον ανταγωνισμό και ζητούν από τα εργοστάσια συγκεκριμένες εκδόσεις για την Ελλάδα με χαμηλή τιμή .Τα μπακαλίστικα του τύπου "βγάλε δισκόφρενα κ βάλε ταμπούρα " είναι για άλλες εποχές ...
Όλοι οι Product Manager των εταιριών (τυγχάνει να τους γνωρίζω όλους με τα μικρά τους) βάζουν σε ένα τύπου Excel αρχεία το κάθε μοντέλο με τον ανταγωνιστή του και ένα κατεβατό του εξοπλισμού .
Σε καμία στήλη ΔΕΝ υπάρχουν τα ταμπούρα. Κανείς δε δίνει σημασία. Τους νοιάζει αν θα έχουν ένα κάρο άλλα πράγματα κ περισσότερα με καλύτερη τιμή .

Απευθύνονται σε ένα κοινό λοιπόν που κοιτά το value for money κ όχι τη μάρκα . Αυτό το κοινό διογκώθηκε με τα χρόνια και πέταξε έξω από τα σχέδια το κοινό " α είμαι Μπεμβεδακιας κ μόνο " και αγόραζε κατά κόρον τη μάρκα .
Αυτοί είναι λίγοι πια και δε μας ενδιαφέρουν διότι και όλα τα options να βάλεις στο αμάξι με καλή τιμή , αυτός θα πάρει "Μερσεντέ με αστέρι" για να το πω στη γλώσσα της αγοράς .
(ζουν ανάμεσά μας ;) και φυσικά τα ξέρουν όλα ) Ξέρετε, είναι αυτοί που πάνε στα συνεργεία κ κάθονται πάνω από τον τεχνικό ως "Αρχιμηχανικοί ":ROFLMAO:

Οι Product λοιπόν στέλνουν αυτή τη φόρμα στο εργοστάσιο για έγκριση, το οποίο λέει " οκ θα στο κάνω αλλά θέλω να κάνεις τόσα νούμερα" .Ε , εκεί λίγες διαπραγματεύσεις ακόμα και κλείνει το deal και έρχεται ένα αμάξι εδώ που αρκετές φορές είναι διαφορετικό από τις άλλες χώρες. Πχ οι Βόρειες ζητάνε std τα θερμαινόμενα , οι Νότιες ούτε καν .
Πολλές δε, εκδόσεις ΔΕΝ έρχονται στην Ελλάδα διότι δεν τα βρήκαν μεταξύ τους.
Άλλες βέβαια τίναξαν την αγορά στον αέρα όπως η BMW με την τιμή στα 39Κ σε συμφωνία με το εργοστάσιο κ έστειλε την AUDI k Mercedes για τσάι

Μετά αρχίζει η παραεισαγωγή που φέρνει ο έμπορος/μαντράς ότι θες με άλλο εξοπλισμό διαφορετικό από την Ελληνική έκδοση και σε πληροφορώ ότι είναι πολλά .
Ότι λέω είναι με στοιχεία .Πχ ήξερες ότι τα μεταχειρισμένα που μπήκαν στην Ελλάδα πέρσι ήταν 65.000 ? ! Όχι .
Όλος ο κλάδος μας έκανε 140.000 τα φανερά περίπου σε καινούργια ...άρα φαντάσου τι κυκλοφορεί.

Η Renault που ανέφερες λοιπόν είναι αλλουνού Παπά ευαγγέλιο με τη στρατηγική της ,όταν στο τρίμηνο έχει 697 αυτοκίνητα κ η Citroen έχει 3.219 .
Τα ταμπούρα της φταίνε ? Οχι βέβαια , ταμπούρα έχει κ η Citroen κ άλλες που είναι στα ίδια νούμερα .
Αλλη στρατηγική έχουμε εμείς Πχ το I-Pace έχει από 90.000Κ , γιατί να το πάρει κάποιος αφού με λιγότερα παίρνει περισσότερα ?
Απλά δε στέλνουμε κανένα αρχείο κ να πούμε " α το Tesla , το eTron κτλ " γιατί δε μας νοιάζει. Απλά.

ΔΕΝ είναι κριτήριο λοιπόν αυτό όσο κ αν ο πωλητής σου λέει " μα εμείς έχουμε δίσκους πίσω " = So what ? Άλλοι παράγοντες καθορίζουν την αγορά .

Ζωντανό παράδειγμα ο Δημητρακούδης που από VW πήγε σε Tesla και γιατί δεν πήγε σε iD να σας πει.
Σε λίγο καιρό λοιπόν , ότι και να γίνει το κοινό θα αγοράσει κ BYD k Lynkk k DFSK και ότι άλλο υπάρχει κ τον συμφέρει και άσε που όπως είπε σωστά ο Κυριακαράκος το καλύτερο είναι το "Flex car, Instacar κτλ που θα αυξηθεί.

Το σε ποια τσέπη κ σε ποιο μέτοχο πάνε τα λεφτά είναι για όλα τα προϊόντα. Στην τελική εσύ επιλέγεις κ δε στο επιβάλει κανένας.
Όπως λένε και οι Γάλλοι " το αυτοκίνητο είναι για να σε πάει από το Α στο Β " όλα τα άλλα είναι Greek to me .
ενδιαφέροντα αυτά που είπες, αλλά πάλι δεν πήρα σαφή απάντηση..
γιατί κάποια Ρενό κλίο έχουν δίσκους πίσω αντί για ταμπούρα;;
έχω δει και polo και ibiza και nissan juke αλλά από την "αντίθετη πλευρά" .. κάποια λίγα με ταμπούρα πίσω αντί για δισκόφρενα.

την παράγραφο "(ζουν ανάμεσά μας ;) και φυσικά τα ξέρουν όλα ) Ξέρετε, είναι αυτοί που πάνε στα συνεργεία κ κάθονται πάνω από τον τεχνικό ως "Αρχιμηχανικοί ":ROFLMAO:" την προσπερνάω ελπίζοντας ότι δεν έννοείς προσωπικά εμένα... εγώ ΕΙΜΑΙ μηχανικός από σχολείο.. δεν ακολούθησα το επάγγελμα για τους δικούς μου λόγους.

θα κάνω σέρβις/επισκευή στα δικά μου αυτοκίνητα μόνος μου και όταν κάτι πέσει "βαρύ", θα το πάω στο συνεργείο και θα φύγω..
φυσικά όταν το πάρω θα ελέγξω την δουλειά και αν κάτι δεν μου αρέσει θα πάω στο συνεργείο και θα αρχίσω με ένα "ρε μλκ,,, ....." χωρίς παρεξήγηση γιατί με ξέρουν και τους ξέρω.

κάποιες φορές θα κάνουμε την δουλειά μαζί αν εγώ βιάζομαι και θέλω το αυτοκίνητο "χτες" και ο μηχανικός έχει πολλά αμάξια πελατών στο κεφάλι του..
έχει τύχει να μου διαθέσει ένα αναβατόριο και έναν εργαλειοφορέα και να μου πει "κάνε ότι θέλεις, εγώ δεν προλαβαίνω.."
ήταν η καλύτερή του γιατί πληρώθηκε σαν να δούλεψε ο ίδιος και η καλύτερή μου γιατί έκανα την δουλειά όπως γούσταρα εγώ!
τι γούσταρα να κάνω στην συγκεκριμένη περίπτωση;;;
να περάσω με αλφαδολάστιχο τα ελατήρια και μετά να ακουμπήσουν στα λάστιχα των mc pherson.

να σου πω τι ΔΕΝ γουστάρω και ας παρεξηγηθώ...
δεν γουστάρω τους τύπους που "τα ξέρουν όλα" και αν (όταν) τους πιάσει λάστιχο, φωνάζουν την οδική βοήθεια.......
 
μα το είπα πιο πάνω για την "γελοία" μείωση του κόστους που κάνει τους μετόχους λίγο πιο πλούσιους....

πες την αλήθεια.. θα αγόραζες το Tesla σου αν έβλεπες ταμπούρα πίσω;; όσο μεγάλα και καλά να ήταν..

Κοίτα, έχοντας δει ότι η χρήση φρένων που κάνω τελικά είναι σχεδόν μηδέν, λόγω regenerative braking, αν έβλεπα πίσω ταμπούρα θα μου κακοφαινόταν αλλά δεν θα με απέτρεπε από το να το αγοράσω.

Ούτως ή άλλως σε περίπτωση φρεναρίσματος τη δύσκολη δουλειά την κάνουν οι μπροστινοί δίσκοι, που είναι τετραπίστονοι Brembo σε όλα τα Tesla.
 

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,859
Αττικό βουνό
Θα μπω σε ενδότερα αφού δεν πήρες απάντηση γιατί πάμε σε εξειδίκευση.

Όταν γίνονται οι διαπραγματεύσεις να πάρεις έναν αριθμό αυτοκινήτων το εργοστάσιο σου πασάρει κ αυτοκίνητα από άλλες αγορές που δεν απορροφήθηκαν εκεί και αυτό το κάνει συνήθως όταν ζητάς περισσότερα νούμερα best seller από αυτά που πουλάς ;). " Σου λεει θες κ 100 πχ Kadjar επιπλεον ? ε πάρε μου κ κάτι clio με πιο φτωχό εξοπλισμό από Πολωνία που μου έμειναν ...
Ε , δε θα πούμε κ τι διαπραγματεύσεις κάνουμε εδώ πέρα .. ο καθείς στο είδος του

2ον δε σε ξέρω δε με ξέρεις και δεν αναφέρομαι σε σένα και κακώς το αναφέρεις αφού δεν προσωποποίησα.

3ον εσύ μπορεί να είσαι μηχανικός και να ξέρεις αλλά οι άλλοι είναι πολλοί κ ζουν ανάμεσά μας δυστυχώς .. Ευτυχώς, που πάνε εκεί βέβαια και συντηρούν τα συνεργεία αυτά ...
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,281
Αγιοι Αναργυροι
Θα μπω σε ενδότερα αφού δεν πήρες απάντηση γιατί πάμε σε εξειδίκευση.

Όταν γίνονται οι διαπραγματεύσεις να πάρεις έναν αριθμό αυτοκινήτων το εργοστάσιο σου πασάρει κ αυτοκίνητα από άλλες αγορές που δεν απορροφήθηκαν εκεί και αυτό το κάνει συνήθως όταν ζητάς περισσότερα νούμερα best seller από αυτά που πουλάς ;). " Σου λεει θες κ 100 πχ Kadjar επιπλεον ? ε πάρε μου κ κάτι clio με πιο φτωχό εξοπλισμό από Πολωνία που μου έμειναν ...
Ε , δε θα πούμε κ τι διαπραγματεύσεις κάνουμε εδώ πέρα .. ο καθείς στο είδος του

2ον δε σε ξέρω δε με ξέρεις και δεν αναφέρομαι σε σένα και κακώς το αναφέρεις αφού δεν προσωποποίησα.

3ον εσύ μπορεί να είσαι μηχανικός και να ξέρεις αλλά οι άλλοι είναι πολλοί κ ζουν ανάμεσά μας δυστυχώς .. Ευτυχώς, που πάνε εκεί βέβαια και συντηρούν τα συνεργεία αυτά ...
Πες τα ντε !!!!

Screenshot_20240510-154300.png

Τώρα μου λύθηκε η απορία !!

Για το 2ον , έγραψα "ελπίζω να μην κλπ...

Για το 3ον , άλλο έγραψα άλλο εννόησες...
Εγώ έγραψα για "αυτούς που τα ξέρουν όλα"
Εσύ αναφέρεις "νορμάλ" ανθρώπους , που καλά κάνουν να μην ξέρουν και εμπιστεύονται επίσημο δίκτυο.
Και γω όταν ήταν στην εγγύηση το δικό μου , σε επίσημο δίκτυο πήγαινα μην μου τύχει καμιά στραβή.
 
17 June 2006
9,828
Είμαι άνθρωπος που έχω βοηθήσει ενεργά να ρυθμίσουμε χρονισμό σε aftermarket εκκεντροφόρους με ρυθμιζόμενα γρανάζια σε συνεργείο και που μου αρέσει να βλέπω τι γίνεται. Έχω επίσης μια βασική ακαδημαϊκή γνώση στο αντικείμενο, ενώ στο αντίστοιχο εργαστήριο λύσαμε τελείως και ξαναδέσαμε ένα μοτέρ diesel (μην ρωτήσει κανείς αν δούλευε μετά :p ).
Έχω κάνει πράγματα σε -παλαιότερο- αυτοκίνητο και μόνος μου.
Αυτό όμως, το ότι έχω γνώσεις και μου αρέσει δεν κάνει σωστό το 2024 να μπω σε ένα συνεργείο σε μια χώρα του ανεπτυγμένου κόσμου.

Πρώτα από όλα είναι θέμα ασφάλειας για αυτό και απαγορεύεται. Σε ένα συνεργείο με 4-6-10-20 θέσεις εργασίας με αντίστοιχα αυτοκίνητα μέσα, ένας άσχετος που κόβει βόλτες στην καλύτερη περίπτωση απλά καθυστερεί όλους γιατί πρέπει να τον προσέξουν πρώτον μην κάνει καμιά χαζομάρα και δεύτερον μην πάθει τίποτα γιατί δεν γνωρίζει πως λειτουργεί το συγκεκριμένο συνεργείο.
Μόνο πολύ λίγα συνεργεία λειτουργούν με τέτοιο τρόπο που να μπορεί κάποιος πελάτης με ασφάλεια να είναι κοντά στο αυτοκίνητο και αυτά δεν είναι συνεργεία αντιπροσωπειών ή τυπικών συνοικιακών.
Και να μην μπούμε σε άλλα θέματα ποιότητας εργασίας...

Όσο για το γιατί έχουμε συγκεκριμένες εκδόσεις στην Ελλάδα, ο Δημήτρης τα είπε όλα με λεπτομέρεια.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and takisot

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,859
Αττικό βουνό
Το να μη πηγαίνει το αυτοκίνητο μετά τη λήξη της εγγύησης στο επίσημο δίκτυο είναι άλλο...
Η αξία πέφτει ως μτχ αφού το service booklet των επίσημων έχει αξία κ όχι ένα βιβλιαράκι συντήρησης στον κυρ Μήτσο .Από παραποιήσεις βέβαια άλλο τίποτα .

Επίσης, κ να τελειώσει η εγγύηση δε σταματάνε οι ανακλήσεις που δε θα τις μάθεις ποτέ .

Με παράδειγμα ... Εξυπνάκιας φέρνει αυτοκίνητο εισαγωγής " ευκαιρία" με υπόλοιπο 6 μήνες εγγύηση .
Σταματά το service με τη λήξη κ τραβάει το δικό του δρόμο. Σε 2 χρόνια παίρνει φωτιά .
Ζητάει από την ασφάλεια το χρήμα κ του λέει η ασφαλιστική να δω τη συντήρηση.
Η ασφαλιστική ζητάει από το εργοστάσιο τις ανακλήσεις και βλέπει ότι αυτός έχει εξαφανιστεί από τη συντήρηση και δεν έγινε σημαντική ανάκληση.
Στο τέλος καταλαβαίνεις ότι τον αποζημίωσε με τα 3 ...
Ξέρω είναι πληγή τα συνεργεία (ακριβά κτλ) τα έχουμε πει πολλές φορές ΑΛΛΑ

Είναι αυτό που λέω πάντα ..Μη σου τύχει ..κι εγώ δε θέλω να μου τύχει
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,281
Αγιοι Αναργυροι
Το να μη πηγαίνει το αυτοκίνητο μετά τη λήξη της εγγύησης στο επίσημο δίκτυο είναι άλλο...
Η αξία πέφτει ως μτχ αφού το service booklet των επίσημων έχει αξία κ όχι ένα βιβλιαράκι συντήρησης στον κυρ Μήτσο .Από παραποιήσεις βέβαια άλλο τίποτα .
πάλι προσωπικά θα "μιλήσω για μένα" που το δικό μου αυτοκίνητο είναι του 12/97 και της δικιάς μου του '01 :LOL:
ορισμένα γνήσια ανταλλακτικά στο δικό μου μπορεί και να μην βρω γιατί το εργοστάσιο δεν είναι υποχρεωμένο να δίνει ανταλλακτικά 20 χρόνια μετά την παραγωγή του μοντέλου..
εδώ μιλάμε για αυτοκίνητο 26 ετών πια, που δεν έχει καμία αγοραστική αξία, παρά μόνο αξία χρήσης
κάπου άκουσα ότι η "20ετία" έπεσε πιο κάτω και είναι λογικό.

Επίσης, κ να τελειώσει η εγγύηση δε σταματάνε οι ανακλήσεις που δε θα τις μάθεις ποτέ .
οι ανακλήσεις δεν έχουν κανένα νόημα όταν το αυτοκίνητο ξεπεράσει την 15ετία, πόσο μάλλον την 20ετία.
φυσικά έχουν νόημα μέχρι τα 10-12 (το πολύ) χρόνια..

αν στην 10ετία με ρώταγε η suzuki που "πονάει" το baleno, θα τους έγραφα λίστα σούπερ μάρκετ...

αν με ρώταγε η fiat για το seicento που άφησα στην πρώην γυναίκα μου, (και που το ξέσκισε η κόρη μου) , η λίστα θα ήταν πολύ μικρότερη και θα τους έδινα συγχαρητήρια για το σκατό!

αν με ρώταγε η ford για το focus MK1 , παρόλο που δεν το έζησα καινούργιο αφού με την Σία και το focus της ζω τα τελευταία 5 χρόνια, θα τους έδινα πολλά συγχαρητήρια γιατί ναι μεν έχει βγάλει κάτι "ψιλά" , αλλά πάνω του έμαθαν να οδηγάνε 3 ( !!! ) γκομενάκια (που σήμερα είναι μιλφάρες) και δίσκο-πλατό ΔΕΝ έχει αλλάξει ακόμα !!
και να'ταν μόνο ο δίσκος;; ούτε ψαλίδια, ούτε ημίμπαρα, ούτε ακρόμπαρο για πλάκα!!
και στον δρόμο κρατάει με άνεση καινούργιου αυτοκινήτου χωρίς πλάκα και υπερβολή !
respect από μένα για αυτό το μοντέλο της Ford
Με παράδειγμα ... Εξυπνάκιας φέρνει αυτοκίνητο εισαγωγής " ευκαιρία" με υπόλοιπο 6 μήνες εγγύηση .
Σταματά το service με τη λήξη κ τραβάει το δικό του δρόμο. Σε 2 χρόνια παίρνει φωτιά .
Ζητάει από την ασφάλεια το χρήμα κ του λέει η ασφαλιστική να δω τη συντήρηση.
Η ασφαλιστική ζητάει από το εργοστάσιο τις ανακλήσεις και βλέπει ότι αυτός έχει εξαφανιστεί από τη συντήρηση και δεν έγινε σημαντική ανάκληση.
Στο τέλος καταλαβαίνεις ότι τον αποζημίωσε με τα 3 ...
και πολύ καλά του έκανε..
Ξέρω είναι πληγή τα συνεργεία (ακριβά κτλ) τα έχουμε πει πολλές φορές ΑΛΛΑ
δεν διαφωνώ πουθενά..
Είναι αυτό που λέω πάντα ..Μη σου τύχει ..κι εγώ δε θέλω να μου τύχει
ούτε εδώ..
άλλωστε ΑΝ αγόραζα καινούργιο αυτοκίνητο, στο επίσημο δίκτυο θα το πήγαινα και μετά την λήξη της εγγύησης μέχρι να έκλεινε 10ετία...
μετά θα "έβλεπα" τι θα έκανα, αν φυσικά θα μπορούσα να οδηγώ ακόμα.....
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,281
Αγιοι Αναργυροι
Για να γελάσουμε λιγάκι....

Πρόσφατα πήγα σε "μάντρα" παλιού συμμαθητή για να "σκυλεύσω" ανταλλακτικά από "αδερφό" μοντέλο για να γλιτώσω φράγκα....
Το σένιο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, πήγαν σε φίλο που του αρέσει να τα τρώει όταν οδηγάει...:LOL:
Ξεχνάω μέχρι σήμερα να τον ρωτήσω αν έκανε "μπαμ" ο αερόσακος γιατί είχε άγχος όταν κάναμε την αλλαγή..


IMG_20240327_120850.jpg

"Ψώνια" σε αυτό το "περιβάλλον" :
IMG_20240327_120902.jpg

Είδα και αγαπημένο μικρό αυτοκίνητο στα νιάτα μου...
Το πήρα μια φωτογραφία πριν γίνει ρινίσματα σιδήρου....

IMG_20240327_120915.jpg

όποιος θυμάται καλά το μοντελάκι ας κάνει μια γενική ούρων κλπ..... :ROFLMAO:
 
17 June 2006
23,876
Αθήνα
Σιγά τον συλλεκτικό κουβά. Ότι παλιό δεν σημαίνει ότι έχει και αξία (άλλο αν έχει για κάποιον συναισθηματική αξία) .
Τι να πουν άλλα κι άλλα.
 
Σιγά τον συλλεκτικό κουβά. Ότι παλιό δεν σημαίνει ότι έχει και αξία (άλλο αν έχει για κάποιον συναισθηματική αξία) .
Τι να πουν άλλα κι άλλα.
Ξέρεις αυτόπου λένε για τα σκουπίδια του ενός και τον θησαυρό του άλλου.Κουβάς ήταν και το mini, άντε βρες.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Ξέρεις αυτόπου λένε για τα σκουπίδια του ενός και τον θησαυρό του άλλου.Κουβάς ήταν και το mini, άντε βρες.

Έτσι είναι αυτά, δυστυχώς. Έχουν τρομακτικό κόστος τα παλιά αυτοκίνητα όταν δε χρησιμοποιούνται, ειδικά αν ζει κανείς μέσα σε αστικό κέντρο. Εκτός κι αν υπάρχει τεράστιο συναισθηματικό δέσιμο, απλά δε γίνεται. Του συγχωρεμένου του πατέρα μου το αμάξι -τίποτα το συλλεκτικό προφανώς- το χαρίσαμε (κυριολεκτικά), και ήμουν πολύ χαρούμενος που δε χρειάστηκε να το πετάξουμε.
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,150
Bratislava
Σχετικα με τις αντιπροσωπειες και τα "συνεργεια"... το 93 αγορασα καινουργιο ενα πεζω 106, επιι 3 περιπου μηνες το αμαξι δεν πηγαινε πανω απο 120-130 χλμ...
Στην αντιπροσωπεια μου ελεγαν τη μια φορα, θελει το χρονο του να στρωσει, την αλλη δεν εβαλα καθαρη βενζινη, την τριτη να περιμενω να φερουν το δαιγνωστικο του εγκεφαλου απο τη γαλλια να το δουνε, την τεταρτη να κανω λιγη υπομονη, την πεμπτη θα ξεκινουσαν να ετοιμαζουν τα χαρτια για αντικατασταση.

Περιμενοντας, το πηγα σε συνεργειο παλιου ραλιστα... ο ανθρωπος, μεγαλος σε ηλικια πλεον, τα εβαλε κατω.... αν θυμαμαι καλα, πρωτα εβγαλε την εξατμιση απο μπροστα μαζι με τον καταλυτη... λεει δεν εχει θεμα εκει, μετα πειραξε κατι αλλο που δεν θυμαμαι και το απεκλεισε και αυτο και τελος ανοιξε τα μπεκ και εβγαλε κατι πλαστικα προστατευτικα που επρεπε να ειχαν αφαιρεθει απο το εργοστασιο πριν την παραδοση στον πελατη.... ουτε διαγνωστικα ουτε εγκεφαλοι... απλη γνωση.


Σε πεζω παλι του γαμπρου μου, 301 μοντελο νομιζω 10ετιας, αρχισε ξαφνικα πριν κανα χρονο να του αναβει ενα λαμπακι, που δεν ξερω που αναφερεται, και του λεει οτι σε 1000 χλμ το αυτοκινητο θα μεινει αν δεν διορθωσει κατι που δεν του λεει ομως τι... σε 2 επισημες αντιπροσωπειες, του εχουν παρει ενα σωρο λεφτα, του εχουν αλλαξει καταλυτες, εξατμισεις, εγκεφαλους και δεν ξερω εγω τι αλλο ηλεκτρονικο, και το λαμπακιι αναβει καθε 3 και λιγο... το παει στην αντιπροωσπεια, του μηδενιζουν κατι στον εγκεφαλο παει για λιγο σβυστο το λαμπακι και μετα παλι απο την αρχη....

Να πω βεβαια οτι το πηγε και σε "μαστορι" αλλα δεν...

Ειναι σε τι μηχανικο θα πεσεις, οπως σε ολες τις ειδικοτητες βεβαια, γιατρους, δικηγορους, υδραυλικους κτλ κτλ