Αυτοκινητιστικά νέα

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,657
127.0.0.1
Για ποια εταιρεία μιλάτε; Για προσωπικό φορτιστή, από τη γραμμή του σπιτιού, δεν μιλάμε;

Δεν έρχεται κάτι έξω, στο πεζοδρόμιο;
Μπαλαντέζα τραβάς από μέσα από το σπίτι;

Μιχάλη για δες τα ψιλά γράμματα ρε φίλε για την ΕΥΔΑΠ ...;).

Ρε φίλε, κάποια στιγμή άρχισαν να μας έρχονται λογαριασμοί της ΕΥΔΑΠ μόνο με το πάγιο. Μετά από 2-3 φορές, παίρνει η (πανέξυπνη) γυναίκα μου τηλέφωνο την ΕΥΔΑΠ και δηλώνει βλάβη.
Αντί να πουν "μπράβο ρε, τόσο μ.... είσαι που μας δήλωσες ρολόι που δεν γράφει", μας βάρεσαν στο κεφάλι χρέωση επειδή μας άλλαξαν το ρολόι + το κόστος του ρολογιού!
Ναι, από αυτούς είμαι. Ούτε Netflix δεν έχω κλέψει στη ζωή μου, για αυτό έχω αυτοκίνητο 20αετίας... :ROFLMAO:
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,657
127.0.0.1
Όχι, μιλάμε για την περίπτωση που παίρνει ηλεκτρικό και καβατζώνεις μία θέση για parking έξω από το σπίτι σου, με τον φορτιστή σου και τα όλα σου.
Αν υπάρχει αυτή η περίπτωση βέβαια.
Αυτό θα έλυνε και το θέμα σε περιοχές με δυσκολία στο παρκάρισμα.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,657
127.0.0.1
Φίλος με ηλεκτρικό λέει ότι κοστίζει κάπου στα 800€ (παίρνει επιδότηση) και έχει δικό του ρολόι που πληρώνεις 5€ τον μήνα πάγιο.
Προσωπικά δεν το έχω ψάξει, αλλά αυτός που έχει το αυτοκίνητο πιθανόν να το έχει ψάξει καλύτερα.
Δεν έχει δοκιμάσει βέβαια να κάνει κάποια αίτηση από ότι ξέρω.
 

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
6,021
Αττικό βουνό
Όχι, μιλάμε για την περίπτωση που παίρνει ηλεκτρικό και καβατζώνεις μία θέση για parking έξω από το σπίτι σου, με τον φορτιστή σου και τα όλα σου.
Αν υπάρχει αυτή η περίπτωση βέβαια.
Αυτό θα έλυνε και το θέμα σε περιοχές με δυσκολία στο παρκάρισμα.
Δεν υπάρχει αυτό . Ανέφικτο πολεοδομικά .

Προτάθηκε και αυτό στην επιτροπή και αντέδρασε αμέσως ο πρόεδρος των ιδιοκτητών, η ένωση καταναλωτή και φυσικά η πολεοδομία με το ΥΣ

Πολλές φορές προτείνονται πράγματα πριν καν τα συζητήσουμε εδώ αλλά βρίσκουν βράχο από διάφορες ενώσεις . Είναι όμως και μερικά extreme ...

Πχ είχε προταθεί μια περιοχή για φόρτιση πολλών αυτοκινήτων που θα εξυπηρετούσε πολλούς κατόχους και σκόνταψε στην οργάνωση για κάτι πουλιά ότι οι φορτιστές κάνουν θορυβο και θα εξαφανιστεί το γ@μόπουλο ...πιάσε το αυγό και άστο
 

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
6,021
Αττικό βουνό
Φίλος με ηλεκτρικό λέει ότι κοστίζει κάπου στα 800€ (παίρνει επιδότηση) και έχει δικό του ρολόι που πληρώνεις 5€ τον μήνα πάγιο.
Προσωπικά δεν το έχω ψάξει, αλλά αυτός που έχει το αυτοκίνητο πιθανόν να το έχει ψάξει καλύτερα.
Δεν έχει δοκιμάσει βέβαια να κάνει κάποια αίτηση από ότι ξέρω.
Σού δίνει 500 Ευρώ επιδότηση και συνδέεται στην παροχή σου ανάλογα τον μετρητή , θέση , κτλ και φυσικά τον πάροχο .
Μήπως ο φίλος σου εννοεί κάτι άλλο γιατί αυτό είναι αρμοδιότητα του ΔΕΔΗΕ πλέον .
Ποιος τον χρεώνει 5 πάγιο για ηλεκτρικό ? Ο πάροχος ?
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,657
127.0.0.1
O πάροχος για καινούργια σύνδεση.
Προσωπικά δηλώνω άγνοια, δεν το έχω ψάξει καθόλου. :)
 
Γιατί να κάνεις καινούργια σύνδεση; Γιατί να μπλέξεις με οποιονδήποτε πάροχο;

Έναν απλό AC φορτιστή για το αμάξι σου στον χώρο στάθμευσή σου δεν θέλεις να βάλεις;

Φωνάζεις έναν ηλεκτρολόγο που έχει κάποια σχετική εμπειρία και στο φτιάχνει. Κάνει και τα χαρτιά στον ΔΕΔΔΗΕ.
 
  • Like
Reactions: Tzimisce and DimAsi

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,657
127.0.0.1
Μιλάμε για την περίπτωση που δεν έχεις χώρο στάθμευσης.
Αν έχεις, είσαι άρχοντας, δεν το συζητάμε. Αλλά ποιο το ποσοστό των Αθηναίων που έχουν χώρο στάθμευσης δικό του που μπορεί να βάλει φορτιστή;
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
20,271
Αθήνα
Όσοι θυμούνται την επεισοδιακή παγκόσμια παρουσίαση λόγω πρώτου lockdown του Fiat 500 που θα ήταν «μόνο ηλεκτρικό» με πολλά ταρατατζούμ και φανφάρες από τον πρόεδρο της Fiat τότε, έρχεται τελικώς το... 500 Ibrida.


Επίσης, όποιος έχει καεί με τον χυλό... :p
«Θέλοντας να υπερθεματίσει στον… ιταλικό χαρακτήρα του νέου 500 Ibrida η εταιρεία αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «ο κινητήρας θα προέρχεται από το εργοστάσιο της Stellantis στο Termoli, το σύστημα εξαγωγής θα παράγεται στη Νάπολη και το κιβώτιο ταχυτήτων επίσης στο Mirafiori»!»
 
17 June 2006
24,052
Αθήνα

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,931
Αθήνα
Συγνώμη, έχει φτάσει η 3 σειρά , ο μικρότερος κινητήρας να ειναι δίλιτρος; Στην 3 σειρά;!!

Καλές πωλήσεις εύχομαι 😁😁😁😁

Τα κυβικά σωστά είναι, η τιμή όχι!!!!
 
Συγνώμη, έχει φτάσει η 3 σειρά , ο μικρότερος κινητήρας να ειναι δίλιτρος; Στην 3 σειρά;!!

Καλές πωλήσεις εύχομαι 😁😁😁😁
Είπαμε, η Ελλάδα δεν μπαίνει στην αναλογιστική τους μελέτη. Μιά χαρά αγοράζουν μεγάλα κυβικά σε χώρες μεμη πτωχευμένους πολίτες.
 
17 June 2006
24,052
Αθήνα
Είπαμε, η Ελλάδα δεν μπαίνει στην αναλογιστική τους μελέτη. Μιά χαρά αγοράζουν μεγάλα κυβικά σε χώρες μεμη πτωχευμένους πολίτες.
Μια χαρά και καλά κάνουν, αλλά υποτίθεται η entry level σειρά θα έπρεπε να έχει κι έναν μικρότερο κινητήρα για τους φτωχομπινέδες.
 
Μια χαρά και καλά κάνουν, αλλά υποτίθεται η entry level σειρά θα έπρεπε να έχει κι έναν μικρότερο κινητήρα για τους φτωχομπινέδες.
Mαζί σου, το ξέρεις. Τάσο οι exclusive (και καλά) εταιρείες δεν θα ξαναασχοληθούν με φτωχομπινέδες, έπαθαν και έμαθαν, υπάρχουν άπειρες φτηνές εναλλακτικές.