Αυτοκινητιστικά νέα

Cars that run on hydrogen emit zero carbon at the tailpipe, but 96% of the world’s hydrogen is still derived from fossil fuels like methane gas. That makes most hydrogen-powered cars much more polluting than battery electric vehicles, or EVs, and only marginally cleaner than traditional combustion engine cars.

Hydrogen vehicles have so far failed to take off as a popular choice for consumers, and very little infrastructure to refuel with hydrogen exists.

Green hydrogen — which is made from the electrolysis of water using renewable power, like wind and solar — is not yet available to drivers and is unlikely to be offered at the pump any time soon, experts say.

Από το παραπάνω άρθρο...
Άνθρακας ο χρυσός(υδρογόνο) τελικά...

Same Sh1t... Different Day...
 
  • Like
Reactions: avpap
Θέλει χρόνο, η τεχνολογία τρέχει να φτάσει τους στόχους που έχουν θέσει οι πολιτικοί. Αυτό συμβαίνει σπάνια, συνήθως η τεχνολογία ήδη υπάρχει και στην χειρότερη απλά περιμένεις μείωση κόστους λόγω βιομηχανοποίησης...

Έχουμε τον νικητή της πρώτης δημοπρασίας για αγορά από τρίτες χώρες στην ΕΕ.

 
ξέχασα να απαντήσω, συγνώμη...

μακάρι να ήταν έτσι όπως τα λέει το άρθρο για την αυτονομία... δηλαδή έτσι είναι, αλλά στις "μακρινές" γραμμές όπως αυτής της δοκιμής τους.

στις άλλες που δεν γράφουν πολλά χιλιόμετρα αλλά ώρες λειτουργίας, υπάρχει πρόβλημα.
πχ, στις 3 τελευταίες φορές που δούλεψα ηλεκτρικό ήμουν στην γραμμή 830 και μάλιστα στην ίδια βάρδια.. και τις 3 φορές ήμουν με άγχος μην φτάσει η μπαταρία στο 20% και υποχρεωθώ να αλλάξω λφ νυχτιάτικα.
τουλάχιστον να μην πέσει πολύ κάτω από 20% μέχρι να μπω μέσα..
αναγκάστηκα να βάλω το ac στους 25-26c , (ένα βράδυ το έσβησα εντελώς) και αργότερα να κλείσω την τηλεματική.
η οποία τηλεματική είναι η Νο2 πηγή κατανάλωσης μετά το ac όταν αυτό έχει να αντιμετωπίσει δύσκολες συνθήκες.. αλλιώς είναι η Νο1 !!
"τρώει" 1% μπαταρία κάθε 45΄ λειτουργίας !
( η τηλεματική είναι το σύστημα που αναγγέλλει τις στάσεις ηχητικά και τις γράφει στην οθόνη που είναι στην καμπίνα των επιβατών.. φυσικά και στην δική μου μπροστά, όπου βλέπω και το πρόγραμμα δρομολογίων του λ/φ)
με την τηλεματική σε λειτουργία ποτέ δεν είδα ανάκτηση στο ρεύμα της μπαταρίας στις κατηφόρες της συγκεκριμένης γραμμής, ενώ όταν την σβήνω πάντα βλέπω 1% "επιστροφή".

το πρόβλημα είναι με τους πρωινούς.. (και το άρθρο σε πρωινή βάρδια έγινε, άρα την μισή αλήθεια είδαν...)
οι πρωινοί λοιπόν βγαίνουν με γεμάτη μπαταρία και δεν έχουν κανένα άγχος ή έννοια... πάνε με όσα γκάζια θέλουν, βάζουν το ac σε ότι θερμοκρασία θέλουν, με λίγα λόγια κάνουν ότι θέλουν...

εμείς οι βραδινοί όμως δεν έχουμε αυτή την "πολυτέλεια".. παραλαμβάνουμε το λ/φ με 50% μπαταρία περίπου, αλλά ΔΕΝ έχουμε την δυνατότητα να την φτάσουμε στον "πάτο"..
το όχημα θα μπει σε "turtle mode" στο 10% και τότε την γ@..σες!!
από το 30% αρχίζουν τα τηλ από το κέντρο και σε ζαλίζουν... - " θα φτάσει η μπαταρία σου;; έκανες σωστούς υπολογισμούς;; μήπως να το πας μέσα να το αλλάξεις;;; "

είναι τυχαίο που σε κάθε βάρδια με ηλεκτρικό σχολάω με τρομερό πονοκέφαλο;;;
έφτασα στο σημείο να μην τα θέλω καθόλου!
μου κάνει την "χάρη" το γραφείο και μου δίνουν βάρδιες με diesel.. ευτυχώς που οι νεαροί συνάδερφοι τα γουστάρουν για το ..εφέ

"έπεσαν" και οι πρώτες κλήσεις σε απολογία σε πρωινούς που το παράκαναν με την κατανάλωση.. παρέδιδαν το όχημα με 40-41% μπαταρία και οι βραδινοί το πήγαιναν κατευθείαν μέσα στο αμαξοστάσιο αφού ανέφεραν το πρόβλημα στο κέντρο..
τι να το κάνει με 41% μπαταρία όταν έχει να πάει από το Αιγάλεω στον Υμηττό 3 ή 3,5 φορές ;; (γραμμή 856).. γελάνε και τα κατσίκια....
δλδ ο πρωινός έκανε "πάρτυ" τρώγοντας περίπου 59% μπαταρία και άφησε στον βραδινό ένα πενιχρό περιθώριο 20-25% για να δουλέψει...
 
https://www.gocar.gr/news/feed/4753...aem_LcxBZpOR_9Y6bS1AynnyWw#Echobox=1721723417

για δες εδω @vlad66 . Τα λεει καλα το αρθρο; Κουφαθηκα με τις θυρες usb!
Οι περιμετρικες καμερες δουλευουν; ειναι για να σας διευκολυνουν σε μανουβρες ή για καποιον αλλον λογο;
οι πίσω κάμερα είναι πολύ χρήσιμη.. όπως στα ΙΧ βλέπεις στην οθόνη όταν κάνεις όπισθεν
 
Έχω ξαναδηλώσει την ικανοποίηση μου, αλλά θα το ξανακάνω γιατί πάλι με κούφανε: ταξίδι 5 ημερών (Γέρακας - Πειραίας -Ηράκλειο Κρήτης) με αναμονές για ferry μπρος - πίσω, συν 400+km στην Κρήτη ενδιάμεσα (σε πόλεις, ΒΟΑΚα και βουνά), όλα αυτά με περί τα... 20 ευρώ. Όχι με οικονομική οδήγηση, τουλάχιστον όχι συνειδητά.

Toyota Yaris Hybrid (μοντέλο 2023)

Αν ποτέ με αξιώσει ο Θεός/το σύμπαν να γυρίσω στα πάτρια, δεν πρόκειται να σκεφτώ ούτε στιγμή τι αμάξι θα πάρω.
 
  • Like
Reactions: vlad66
ξέχασα να απαντήσω, συγνώμη...

μακάρι να ήταν έτσι όπως τα λέει το άρθρο για την αυτονομία... δηλαδή έτσι είναι, αλλά στις "μακρινές" γραμμές όπως αυτής της δοκιμής τους.

στις άλλες που δεν γράφουν πολλά χιλιόμετρα αλλά ώρες λειτουργίας, υπάρχει πρόβλημα.
πχ, στις 3 τελευταίες φορές που δούλεψα ηλεκτρικό ήμουν στην γραμμή 830 και μάλιστα στην ίδια βάρδια.. και τις 3 φορές ήμουν με άγχος μην φτάσει η μπαταρία στο 20% και υποχρεωθώ να αλλάξω λφ νυχτιάτικα.
τουλάχιστον να μην πέσει πολύ κάτω από 20% μέχρι να μπω μέσα..
αναγκάστηκα να βάλω το ac στους 25-26c , (ένα βράδυ το έσβησα εντελώς) και αργότερα να κλείσω την τηλεματική.
η οποία τηλεματική είναι η Νο2 πηγή κατανάλωσης μετά το ac όταν αυτό έχει να αντιμετωπίσει δύσκολες συνθήκες.. αλλιώς είναι η Νο1 !!
"τρώει" 1% μπαταρία κάθε 45΄ λειτουργίας !
( η τηλεματική είναι το σύστημα που αναγγέλλει τις στάσεις ηχητικά και τις γράφει στην οθόνη που είναι στην καμπίνα των επιβατών.. φυσικά και στην δική μου μπροστά, όπου βλέπω και το πρόγραμμα δρομολογίων του λ/φ)
με την τηλεματική σε λειτουργία ποτέ δεν είδα ανάκτηση στο ρεύμα της μπαταρίας στις κατηφόρες της συγκεκριμένης γραμμής, ενώ όταν την σβήνω πάντα βλέπω 1% "επιστροφή".

το πρόβλημα είναι με τους πρωινούς.. (και το άρθρο σε πρωινή βάρδια έγινε, άρα την μισή αλήθεια είδαν...)
οι πρωινοί λοιπόν βγαίνουν με γεμάτη μπαταρία και δεν έχουν κανένα άγχος ή έννοια... πάνε με όσα γκάζια θέλουν, βάζουν το ac σε ότι θερμοκρασία θέλουν, με λίγα λόγια κάνουν ότι θέλουν...

εμείς οι βραδινοί όμως δεν έχουμε αυτή την "πολυτέλεια".. παραλαμβάνουμε το λ/φ με 50% μπαταρία περίπου, αλλά ΔΕΝ έχουμε την δυνατότητα να την φτάσουμε στον "πάτο"..
το όχημα θα μπει σε "turtle mode" στο 10% και τότε την γ@..σες!!
από το 30% αρχίζουν τα τηλ από το κέντρο και σε ζαλίζουν... - " θα φτάσει η μπαταρία σου;; έκανες σωστούς υπολογισμούς;; μήπως να το πας μέσα να το αλλάξεις;;; "

είναι τυχαίο που σε κάθε βάρδια με ηλεκτρικό σχολάω με τρομερό πονοκέφαλο;;;
έφτασα στο σημείο να μην τα θέλω καθόλου!
μου κάνει την "χάρη" το γραφείο και μου δίνουν βάρδιες με diesel.. ευτυχώς που οι νεαροί συνάδερφοι τα γουστάρουν για το ..εφέ

"έπεσαν" και οι πρώτες κλήσεις σε απολογία σε πρωινούς που το παράκαναν με την κατανάλωση.. παρέδιδαν το όχημα με 40-41% μπαταρία και οι βραδινοί το πήγαιναν κατευθείαν μέσα στο αμαξοστάσιο αφού ανέφεραν το πρόβλημα στο κέντρο..
τι να το κάνει με 41% μπαταρία όταν έχει να πάει από το Αιγάλεω στον Υμηττό 3 ή 3,5 φορές ;; (γραμμή 856).. γελάνε και τα κατσίκια....
δλδ ο πρωινός έκανε "πάρτυ" τρώγοντας περίπου 59% μπαταρία και άφησε στον βραδινό ένα πενιχρό περιθώριο 20-25% για να δουλέψει...
Τα ίδια είχα πάθει και εγώ μου δινουν τις βραδυνές πτήσεις με το Airbus, και οι πρωινοί δεν νοιάζονται καθολου πατάνε τερμα γκάζια τέρμα κλιματσιμός, ενώ όλο το άγχος πέφτει σε εμάς τους βραδινούς θα φτάσουν τα καύσιμα για προσγείωση ή θα μείνουμε στον αέρα;

Προσπαθώ να κάνω λιγο πλάκα γιατι με επιασε ένα άγχος με το κινητό που κοντεύει να μείνει απο μπαταρία......

Αλλάζω θέμα, εκει κάτω τι κανετε, αντιμετωπιζετε τα βράδια το πρόβλημα που έχουμε εμείς εδώ;
Είναι μια τρελή trendy μόδα όλοι πάνε στα κινεζικα και αγοράζουν λάμπες led. αυτες οι λάμπες δεν έχουν ανακλαστήρες να κανουν σωστή δέσμη και βαράνε στο Θεό, το φως τη νύχτα σκορπίζει και τυφλώνουν το σύμπαν ενώ οι ίδιοι δεν βλέπουν που πάνε...... Μιλάμε πλέον στους 5 οι 3 έχουν τέτοιες τρελολαμπες και τα προβολακια ανοιχτά και με φιμέ τζάμια είναι σαν να έχεις απέναντι τον stevie wonder και τον κουρουμπλή......
 
Τα ίδια είχα πάθει και εγώ μου δινουν τις βραδυνές πτήσεις με το Airbus, και οι πρωινοί δεν νοιάζονται καθολου πατάνε τερμα γκάζια τέρμα κλιματσιμός, ενώ όλο το άγχος πέφτει σε εμάς τους βραδινούς θα φτάσουν τα καύσιμα για προσγείωση ή θα μείνουμε στον αέρα;

Προσπαθώ να κάνω λιγο πλάκα γιατι με επιασε ένα άγχος με το κινητό που κοντεύει να μείνει απο μπαταρία......

Αλλάζω θέμα, εκει κάτω τι κανετε, αντιμετωπιζετε τα βράδια το πρόβλημα που έχουμε εμείς εδώ;
Είναι μια τρελή trendy μόδα όλοι πάνε στα κινεζικα και αγοράζουν λάμπες led. αυτες οι λάμπες δεν έχουν ανακλαστήρες να κανουν σωστή δέσμη και βαράνε στο Θεό, το φως τη νύχτα σκορπίζει και τυφλώνουν το σύμπαν ενώ οι ίδιοι δεν βλέπουν που πάνε...... Μιλάμε πλέον στους 5 οι 3 έχουν τέτοιες τρελολαμπες και τα προβολακια ανοιχτά και με φιμέ τζάμια είναι σαν να έχεις απέναντι τον stevie wonder και τον κουρουμπλή......
πρέπει να έχω πάνω από 15 χρόνια που δουλεύω μόνο βράδυ (δλδ απογευματινές βάρδιες που σε πιάνει η νύχτα)..
από κάτι τέτοιους χάλασε η όρασή μου...
κτεο περνάνε, η τροχαία δεν τους μιλάει, ότι γουστάρει κάνει ο καθένας ελεύθερα...
 
όλα τα Hybrid Toyota έιναι έτσι ;;;
πάνω - κάτω δλδ ;;
Επιβεβαιωνω για γνωστό μου με Toyota Corolla Hatchback hybrid.
To μονο κακο έχει θορυβο όταν δουλευει ο βενζινοκινητήρας και φορτιζει και κινει το οχημα ταυτόχρονα μερικές φορες το ακους πολύ,
αλλα ειναι απιστευτο καθως εχει επιθετική ηλεκτροκινηση στην υποβοηθηση μεχρι τα 50 μέσα στην πολη δεν παιρνει καθόλου μπρος μερικές φορές ο βενζινοκινητήρας αν είσαι σε κινηση,
απίστευτη οικονομία μου λεει κατι φοβερά νούμερα και μου άρεσε και το φουτουριστικό σχέδιο έξω αλλά και μέσα με ωραιο ηχοσύστημα
τρελο value for money πριν 3 χρόνια και φυσικά αυτόματο κάποιοι το λενε το tesla του φτωχού, αλλά αυτό δινει και απιστευτη αυτονομία η Toyota είναι ένα βήμα μπροστά απο όλους. Το μεγάλο πρόβλημα ειναι οι Έλληνες οδηγοι των παλιών Toyota που οδηγουν με προβολάκια και φωτα του ελέους........


ΥΓ πριν 3 χρόνια είχε 20 χιλιαρικα ποτε πήγε 30 πανικός γινεται με τις τιμες
 
Last edited:
μου αρέσει πολύ η corolla sw hybrid
χαμηλωμένη όσο πρέπει, με τις λαστιχάρες της, σίγουρα σφιχτές αναρτήσεις γιατί η απόσταση του τροχού από το φτερό είναι πολύ μικρή, γενικά πολύ όμορφο αυτοκίνητο με ότι σχεδιαστική ακρότητα να είναι "μετρημένη" και αρμονική στις γραμμές της..
δεν μπορώ να βάλω κάποια φωτό από το διαδίκτυο γμτ..
υπάρχει και με το σήμα της suzuki, αλλά δεν θυμάμαι πως το ονομάζει.. ούτε ξέρω αν έχουν κάποια διαφορά.. πάντως απ'έξω είναι σαν 2 σταγόνες νερό..
με ένα τέτοιο (Toyota ή suzuki) και ηλιοροφή τύπου webasto, θα ήμουν ευτυχής.... :LOL:

σίγουρα θα ξεκινάνε από 30Κ , άρα να είναι οι ώρες τους......... :mad: