ξέχασα να απαντήσω, συγνώμη...
μακάρι να ήταν έτσι όπως τα λέει το άρθρο για την αυτονομία... δηλαδή έτσι είναι, αλλά στις "μακρινές" γραμμές όπως αυτής της δοκιμής τους.
στις άλλες που δεν γράφουν πολλά χιλιόμετρα αλλά ώρες λειτουργίας, υπάρχει πρόβλημα.
πχ, στις 3 τελευταίες φορές που δούλεψα ηλεκτρικό ήμουν στην γραμμή 830 και μάλιστα στην ίδια βάρδια.. και τις 3 φορές ήμουν με άγχος μην φτάσει η μπαταρία στο 20% και υποχρεωθώ να αλλάξω λφ νυχτιάτικα.
τουλάχιστον να μην πέσει πολύ κάτω από 20% μέχρι να μπω μέσα..
αναγκάστηκα να βάλω το ac στους 25-26c , (ένα βράδυ το έσβησα εντελώς) και αργότερα να κλείσω την τηλεματική.
η οποία τηλεματική είναι η Νο2 πηγή κατανάλωσης μετά το ac όταν αυτό έχει να αντιμετωπίσει δύσκολες συνθήκες.. αλλιώς είναι η Νο1 !!
"τρώει" 1% μπαταρία κάθε 45΄ λειτουργίας !
( η τηλεματική είναι το σύστημα που αναγγέλλει τις στάσεις ηχητικά και τις γράφει στην οθόνη που είναι στην καμπίνα των επιβατών.. φυσικά και στην δική μου μπροστά, όπου βλέπω και το πρόγραμμα δρομολογίων του λ/φ)
με την τηλεματική σε λειτουργία ποτέ δεν είδα ανάκτηση στο ρεύμα της μπαταρίας στις κατηφόρες της συγκεκριμένης γραμμής, ενώ όταν την σβήνω πάντα βλέπω 1% "επιστροφή".
το πρόβλημα είναι με τους πρωινούς.. (και το άρθρο σε πρωινή βάρδια έγινε, άρα την μισή αλήθεια είδαν...)
οι πρωινοί λοιπόν βγαίνουν με γεμάτη μπαταρία και δεν έχουν κανένα άγχος ή έννοια... πάνε με όσα γκάζια θέλουν, βάζουν το ac σε ότι θερμοκρασία θέλουν, με λίγα λόγια κάνουν ότι θέλουν...
εμείς οι βραδινοί όμως δεν έχουμε αυτή την "πολυτέλεια".. παραλαμβάνουμε το λ/φ με 50% μπαταρία περίπου, αλλά ΔΕΝ έχουμε την δυνατότητα να την φτάσουμε στον "πάτο"..
το όχημα θα μπει σε "turtle mode" στο 10% και τότε την γ@..σες!!
από το 30% αρχίζουν τα τηλ από το κέντρο και σε ζαλίζουν... - " θα φτάσει η μπαταρία σου;; έκανες σωστούς υπολογισμούς;; μήπως να το πας μέσα να το αλλάξεις;;; "
είναι τυχαίο που σε κάθε βάρδια με ηλεκτρικό σχολάω με τρομερό πονοκέφαλο;;;
έφτασα στο σημείο να μην τα θέλω καθόλου!
μου κάνει την "χάρη" το γραφείο και μου δίνουν βάρδιες με diesel.. ευτυχώς που οι νεαροί συνάδερφοι τα γουστάρουν για το ..εφέ
"έπεσαν" και οι πρώτες κλήσεις σε απολογία σε πρωινούς που το παράκαναν με την κατανάλωση.. παρέδιδαν το όχημα με 40-41% μπαταρία και οι βραδινοί το πήγαιναν κατευθείαν μέσα στο αμαξοστάσιο αφού ανέφεραν το πρόβλημα στο κέντρο..
τι να το κάνει με 41% μπαταρία όταν έχει να πάει από το Αιγάλεω στον Υμηττό 3 ή 3,5 φορές ;; (γραμμή 856).. γελάνε και τα κατσίκια....
δλδ ο πρωινός έκανε "πάρτυ" τρώγοντας περίπου 59% μπαταρία και άφησε στον βραδινό ένα πενιχρό περιθώριο 20-25% για να δουλέψει...