λες πως εχεις σκοπο να το χρησιμοποιησεις το οχημα, αλλα οχι τι θα ηθελες ο ιδιος. Κανεις λιγα χιλιομετρα, επομενως δεν αγοραζεις κατι για να εξοικονομησεις χρηματα απο το καυσιμο. Επισης το αγοραζεις με προοπτικη να το κρατησεις δεκαετια, οποτε οτι και να αγορασεις η τιμη που θα το δωσεις θα ειναι χαμηλη. Επομενως, δες τι σε εξιταρει και παρε το!Το ψάχνω για αγορά. Στο σπίτι υπάρχει πυλωτή. Προς το παρόν έχω μονοφασικο ρεύμα. Δε θέλω να ξεπεράσω τα 24000 ευρώ. Οπότε το σενάριο ηλεκτρικού τύπου tesla το αποκλείουμε. Η αλήθεια είναι ότι γενικά δεν εμπιστεύομαι την ηλεκτροκινηση από πλευράς κόστους σε βάθος χρόνου. Change my mind
Γενικα τα χικιομετρα που κανω ειναι λιγα. Τυπου 8000 το χρονο. Στη δουλεια πηγαινοερχομαι με ηλεκτρικο (πλεον) ποδηλατο. Λογικα για καμια πενταετια αυτο θα συνεχιστει. Ειμαι 48 χρονω πλεον βλεπετε. Οποτε δε νομιζω να εξυπηρετουμαι απο ηλεκτρικο γιατι τζαμπα θα χαλαει η μπαταρια του καθημενο στην πυλωτη. Προφανως οπως παει το πραγμα, παρα τα λιγα χλμ πρέπει να κοιτάξω και το κόστος χρήσης καθώς το αυτοκίνητο αγοράζεται για βάθος δεκαετίας. Οπότε έχω καταλήξει μεταξύ φτηνού full hybrid (λέγε με Toyota yaris cross) και υγραερίου (λεγε με renault captur).
Ή μήπως BYD? Δύσκολη απόφαση.
Το αυτοκίνητο θα είναι το μονο στην τριμελή οικογένεια μας χωρίς να αποκλείω ότι οι ανάγκες μπορεί να μας οδηγήσουν και σε αγορά δεύτερου σε καμία τετραετία.
Εγώ το αποκλείω (δυστυχώς για μένα) , ένεκα μάρκας.Γιατί αποκλείεις έτσι εύκολα το σενάριο του εργοστασιακου υγραερίου?
Πάντως η γυναίκα μου που έχει ένα Clio του 2016 (κινητήρας Nissan δηλαδή) και έχει φτάσει αισίως τα 155.000 χιλιόμετρα δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα πλην μιας αλλαγής θερμοστάτη στο ψυγείο.Εγώ το αποκλείω (δυστυχώς για μένα) , ένεκα μάρκας.
Θεωρώ τα Renault, ιδιαιτέρως αναξιόπιστα αυτοκίνητα.
Εδώ ένα Nissan Micra που είχαμε στην δουλειά,που πρακτικά είναι Renault Clio , μας είχε σκίσει στις βλάβες.
Και θυμάστε τι τέρατα αξιοπιστίας ήταν τα Nissan.
Υπάρχει και κάνα άλλο,που μου διαφεύγει (εκτός Dacia) ??
εχω δυο κομπρεσερακια. Μια επαναφορτιζομενη xiaomi φορητη και ενα black & decker που παιρνει ρευμα απο τον "αναπτηρα"ρε σεις, που λέτε "δεν (ξανα)πατάω σε βενζινάδικο" ... που βάζετε αέρα στα λάστιχα των ηλεκτρικών σας ;;;
έχετε όργανο πίεσης (και κομπρεσέρ) στο σπίτι ;;
γιατί και γω που έχω (και εδώ και στο χωριό), συνήθως βαριέμαι και τσεκάρω αέρα στο πρατήριο
(για το "mini" κομπρεσέρ στο πορτ μπαγκάζ, ούτε λόγος)
Δεν έχουν πρόβλημα τα μοτέρ τους....τα ηλεκτρικά τους είναι για κλωτσιές.Πάντως η γυναίκα μου που έχει ένα Clio του 2016 (κινητήρας Nissan δηλαδή) και έχει φτάσει αισίως τα 155.000 χιλιόμετρα δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα πλην μιας αλλαγής θερμοστάτη στο ψυγείο.
Ίσως παίζει ρόλο το γεγονός ότι δεν το οδηγώ εγώ!!!!
κοίτα να δεις που μου βγάζει σκάρτη και τη renault και την toyota. Πάνε οι επιλογές μου lolΔεν έχουν πρόβλημα τα μοτέρ τους....τα ηλεκτρικά τους είναι για κλωτσιές.
Σχεδόν κανένα μοτέρ πλέον (με εξαίρεση τα ford) δεν έχει πρόβλημα.
Στα περιφερειακά πάσχουν.
Και καλά αλεξίσφαιρο Yaris 10ετιας, 4 αισθητήρες off , κόστος κάνα 800αρι
Με αυτά κάνεις την "δουλειά" σου;;εχω δυο κομπρεσερακια. Μια επαναφορτιζομενη xiaomi φορητη και ενα black & decker που παιρνει ρευμα απο τον "αναπτηρα"
Μια "σειρά" κινητήρων (4κύλινδρων) που βασίστηκε στους 3κύλινδρους που ξέρουμε, παρουσίασε πρόβλημα θερμοκρασίας και καταστροφής σε κάποιες περιπτώσεις.. κυρίως στις ΗΠΑ.Δεν έχουν πρόβλημα τα μοτέρ τους....τα ηλεκτρικά τους είναι για κλωτσιές.
Σχεδόν κανένα μοτέρ πλέον (με εξαίρεση τα ford) δεν έχει πρόβλημα.
Στα περιφερειακά πάσχουν.
Και καλά αλεξίσφαιρο Yaris 10ετιας, 4 αισθητήρες off , κόστος κάνα 800αρι
Για HYBRID τσέκαρε και το MG HYBRID PLUS. Με 19900 μια χαρά καλύπτεσαι τα εντός πόλης χιλιόμετρα με το ρεύμα και τα εκτός με την βενζίνη.Το ψάχνω για αγορά. Στο σπίτι υπάρχει πυλωτή. Προς το παρόν έχω μονοφασικο ρεύμα. Δε θέλω να ξεπεράσω τα 24000 ευρώ. Οπότε το σενάριο ηλεκτρικού τύπου tesla το αποκλείουμε. Η αλήθεια είναι ότι γενικά δεν εμπιστεύομαι την ηλεκτροκινηση από πλευράς κόστους σε βάθος χρόνου. Change my mind
Γενικα τα χικιομετρα που κανω ειναι λιγα. Τυπου 8000 το χρονο. Στη δουλεια πηγαινοερχομαι με ηλεκτρικο (πλεον) ποδηλατο. Λογικα για καμια πενταετια αυτο θα συνεχιστει. Ειμαι 48 χρονω πλεον βλεπετε. Οποτε δε νομιζω να εξυπηρετουμαι απο ηλεκτρικο γιατι τζαμπα θα χαλαει η μπαταρια του καθημενο στην πυλωτη. Προφανως οπως παει το πραγμα, παρα τα λιγα χλμ πρέπει να κοιτάξω και το κόστος χρήσης καθώς το αυτοκίνητο αγοράζεται για βάθος δεκαετίας. Οπότε έχω καταλήξει μεταξύ φτηνού full hybrid (λέγε με Toyota yaris cross) και υγραερίου (λεγε με renault captur).
Ή μήπως BYD? Δύσκολη απόφαση.
Το αυτοκίνητο θα είναι το μονο στην τριμελή οικογένεια μας χωρίς να αποκλείω ότι οι ανάγκες μπορεί να μας οδηγήσουν και σε αγορά δεύτερου σε καμία τετραετία.
το ιδιο ακριβως και εγω. Εξαιρετικο εργαλειο! Μονο αυτο χρησιμοποιωΕγώ έχω και μεγάλο κομπρεσέρ (στο εργαστήριο) αλλά τη δουλειά τελικά την κάνει θαυμάσια αυτό:
View attachment 240688
Του λες να σου βάλει π.χ. 42 PSI, πατάς το κουμπί και αναμένεις να ολοκληρώσει.
Πολιτισμός.
Έχω ένα παρόμοιο αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μέχρι τώρα..Εγώ έχω και μεγάλο κομπρεσέρ (στο εργαστήριο) αλλά τη δουλειά τελικά την κάνει θαυμάσια αυτό:
View attachment 240688
Του λες να σου βάλει π.χ. 42 PSI, πατάς το κουμπί και αναμένεις να ολοκληρώσει.
Πολιτισμός.
Δεν έχουν πρόβλημα τα μοτέρ τους....τα ηλεκτρικά τους είναι για κλωτσιές.
Σχεδόν κανένα μοτέρ πλέον (με εξαίρεση τα ford) δεν έχει πρόβλημα.
Στα περιφερειακά πάσχουν.
Και καλά αλεξίσφαιρο Yaris 10ετιας, 4 αισθητήρες off , κόστος κάνα 800αρι
Εγώ έχω και μεγάλο κομπρεσέρ (στο εργαστήριο) αλλά τη δουλειά τελικά την κάνει θαυμάσια αυτό:
View attachment 240688
Του λες να σου βάλει π.χ. 42 PSI, πατάς το κουμπί και αναμένεις να ολοκληρώσει.
Πολιτισμός.
Τώρα σοβαρά; Χρεώνουν και τον αέρα εκεί;Εννοείται πως κι εγώ με Xiaomi πορεύομαι κοντά 2 χρόνια τώρα. Ειδικά εδώ που ακόμα κι ο αέρας στα βενζινάδικα κοστίζει.
ΤΈΣΣΕΡΙΣ φίλοι μου που είχαν Φορντ ,δύο με focus και δύο με Mondeo,τους έσκασαν τα 3 1600αρια μοτέρ στο δε άλλο Mondeo έσκασε το πεντακυλινδρο 2,2.Μια "σειρά" κινητήρων (4κύλινδρων) που βασίστηκε στους 3κύλινδρους που ξέρουμε, παρουσίασε πρόβλημα θερμοκρασίας και καταστροφής σε κάποιες περιπτώσεις.. κυρίως στις ΗΠΑ.
(Το γνωστό πια "eco boom")
Πέρα από αυτούς τι άλλο ξέρεις και αφορίζεις τους κινητήρες της Ford ;;