Αυτοκινητιστικά νέα

17 June 2006
24,980
Αθήνα
Άσχετα από το κόστος, αυτό με το κενό αέρος που λέει γίνεται; Για να γίνει το Λονδινο-Νεα Υόρκη σημαίνει ότι η ταχύτητα θα πρέπει να είναι 3500 μίλια/ώρα. Άντε και το τρένο πιάνει αυτή την ταχυτητα. Οι επιβάτες θα κάθονται σε μια καρέκλα να πίνουν το ποτό τους έτσι χαλαρά ή θα τους ναρκώνουν για μια ώρα; 😁😁
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
17,057
Εντάξει, ωραίες ιδέες για το μέλλον, για ταινίες κλπ, αλλά με 20 δις στις ΗΠΑ δε χτίζεις ούτε αεροδρόμιο, που λέει ο λόγος.
Ε καλά, δεν θα το κάνει και ο ηλεκτρολόγος της Audi, θα βρουν φθηνότερους :p
 
  • Haha
Reactions: vlad66 and Maestro

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,899
Αθηνα
Άσχετα από το κόστος, αυτό με το κενό αέρος που λέει γίνεται; Για να γίνει το Λονδινο-Νεα Υόρκη σημαίνει ότι η ταχύτητα θα πρέπει να είναι 3500 μίλια/ώρα. Άντε και το τρένο πιάνει αυτή την ταχυτητα. Οι επιβάτες θα κάθονται σε μια καρέκλα να πίνουν το ποτό τους έτσι χαλαρά ή θα τους ναρκώνουν για μια ώρα; 😁😁
η σταθερη ταχυτητα δεν ειναι προβλημα, οποια και αν ειναι αυτη. Η επιταχυνση δημιουργει τα προβληματα
 
Άσχετα από το κόστος, αυτό με το κενό αέρος που λέει γίνεται; Για να γίνει το Λονδινο-Νεα Υόρκη σημαίνει ότι η ταχύτητα θα πρέπει να είναι 3500 μίλια/ώρα. Άντε και το τρένο πιάνει αυτή την ταχυτητα. Οι επιβάτες θα κάθονται σε μια καρέκλα να πίνουν το ποτό τους έτσι χαλαρά ή θα τους ναρκώνουν για μια ώρα; 😁😁

η σταθερη ταχυτητα δεν ειναι προβλημα, οποια και αν ειναι αυτη. Η επιταχυνση δημιουργει τα προβληματα

Είχα δει κάποτε ένα σχετικό ντοκιμαντέρ για αντίστοιχη υπερατλαντική ιδέα, και το κονσεπτ στηριζόταν στο ότι το τρένο θα επιταχύνει ομαλά για μεγάλο διάστημα, έτσι ώστε το σώμα να μην παθαίνει κοκομπλόκο και να μην το καταλαβαίνεις, αφού τελικά η ταχύτητα δεν έχει μεγάλη σημασία. Που είναι λογικό, αν σκεφτείς ότι και το Concorde στις μέρες του πήγαινε με 2 Mach (2.2K km/h) και μέσα σουρώνανε με σαμπάνιες σε κρύσταλα Βοημίας.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and avpap
Ε καλά, δεν θα το κάνει και ο ηλεκτρολόγος της Audi, θα βρουν φθηνότερους :p

Άσε, δε φτάνει που σε ξηλώνουν, σε βάζουν να περιμένεις και στην έκθεση, και εκεί έχουν αυτό, ΜΑΖΙ με την κορδέλα:

IMG_0299.jpeg

... και με ΑΥΤΗ την τιμή, των 146 Κ :ROFLMAO:



IMG_0300.jpeg
 
Last edited:
Είχα δει κάποτε ένα σχετικό ντοκιμαντέρ για αντίστοιχη υπερατλαντική ιδέα, και το κονσεπτ στηριζόταν στο ότι το τρένο θα επιταχύνει ομαλά για μεγάλο διάστημα, έτσι ώστε το σώμα να μην παθαίνει κοκομπλόκο και να μην το καταλαβαίνεις, αφού τελικά η ταχύτητα δεν έχει μεγάλη σημασία. Που είναι λογικό, αν σκεφτείς ότι και το Concorde στις μέρες του πήγαινε με 2 Mach (2.2K km/h) και μέσα σουρώνανε με σαμπάνιες σε κρύσταλα Βοημίας.

Τα 3500 mph μεταφράζονται σε ~5600 kph, δηλαδή σε Μach ~4,56.

Οπότε το τραίνο θα πρέπει να πηγαίνει με διπλάσια+ ταχύτητα από το Concorde. Ακραίο.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Τα 3500 mph μεταφράζονται σε ~5600 kph, δηλαδή σε Μach ~4,56.

Οπότε το τραίνο θα πρέπει να πηγαίνει με διπλάσια+ ταχύτητα από το Concorde. Ακραίο.

Ναι, αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα απόλυτης ταχύτητας με το ανθρώπινο σώμα (η Γη από μόνη της τρέχει με πάνω από 100Κ km/h)
 
  • Like
Reactions: avpap
Όχι, κανένα τέτοιο θέμα δεν υπάρχει. Απλά για να είναι "άνετο" το ταξίδι για τους επιβάτες θα πρέπει να περιοριστούν αρκετά οι επιταχύνσεις (και οι επιβραδύνσεις), οπότε η μέση ταχύτητα θα πέσει, οπότε αν ο στόχος είναι να "πιάσουμε" τα 54 λεπτά θα πρέπει να ανέβει ακόμα πιο πάνω η "τελική" ταχύτητα του τρένου.

Για παράδειγμα, το άνω όριο για "ανεκτή" για τους επιβάτες επιτάχυνση θεωρείται ότι είναι τα περίπου 0,3 g. Με τέτοια επιτάχυνση θα χρειαστούν σχεδόν 9 λεπτά για να πιάσουμε τα 5600 kph, και άλλα τόσα για να φρενάρουμε. Αυτοί οι χρόνοι θα πρέπει να "καλυφθούν" έχοντας τελικά μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.
 
  • Like
Reactions: dinos

dinos

Moderator
Staff member
17 June 2006
882
Πάτρα
Να συμπεριλάβουμε κάθε είδους επιτάχυνση π.χ γωνιακή, γιατί ακόμα και να δεν ...στριβεί έστω αργά ο σωλήνας,
μια κάθοδο και μια άνοδο θα την έχει, ενώ στήριξη πρέπει να είναι αρκετά σταθερή για να αποφευχθούν ταλαντώσεις .
Επίσης πρέπει να αντιμετωπιστούν προβλήματα, όπως της διατήρησης του κενού σε τόσο μεγάλο μήκος κ
αι η απαγωγή θερμότητας σε κλειστό σύστημα, με απουσία αέρα και μεγάλες ροές ρεύματος για την μαγνητική αιώρηση.
Γενικά η ιδέα είναι πολύ καλή αλλά η υλοποίηση είναι μια μεγάλη και ακριβή πρόκληση.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,507
Νότια Μακεδονία
Θα αγοράζατε μεταχειρισμένο Model 3,Ας πούμε του 2019-2020 με 110-150.000χλμ;
Την υγεία της μπαταρίας να κοιτάς και οχι τα χιλιόμετρα.
Αν ο ιδιοκτήτης φόρτιζε μόνο σε ταχυφορτιστες η μπαταρία θα έχει χάσει απόδοση.

Προσωπικά αν είχε μια υγεία μπαταρίας 90%+ θα το αγόρασα.
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
1,992
Θα αγοράζατε μεταχειρισμένο Model 3,Ας πούμε του 2019-2020 με 110-150.000χλμ;
Εξαρτάται από την υγεία της μπαταρίας, το είδος της (αν και νομίζω όλα του 2019 ήταν LR με NCA) και από την τιμή φυσικά.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,899
Αθηνα
Θα αγοράζατε μεταχειρισμένο Model 3,Ας πούμε του 2019-2020 με 110-150.000χλμ;
το degradation της μπαταριας θα βρισκεται γυρω στο 12% θεωρητικα. Θα βρισκεσαι εκτος εγγυησης για το "κυριως" οχημα και κοντα στο τελος της εγγυησης για μπαταρια και power train (192.000 χλμ εγγυηση αμφοτερα). Σε τι τιμη το βρισκεις; Αν ειναι γυρω στις 20 - 22 χιλιαδες, ναι ισως εχει ενδιαφερον. Αν ειναι πανω απο 25, θα ελεγα πως οχι.
Υποψιν οτι 29 πωλειται model 3 performance 3 ετιας (αν θυμαμαι καλα) με 60-80.000χλμ.
Αποψη μου, περιμενεις να δεις αν θα υπαρξει συνεχεια στο ΚΗ3 με οικονομικη ενισχυση ή οχι και μετα αποφασιζεις. Αν κοπουν οι επιδοτησεις θα κατασταλλαξει η αγορα. Παντως, να εχεις υποψιν σου οτι το highland εχει πολυ σοβαρες βελτιωσεις σε σχεση με το legacy 3αρι. Στο μοντελο που αναφερεις δεν θα εχεις ουτε καν adaptive matrix φωτα (υποστηριζεται το update απο μοντελα 2021 και μετα αν θυμαμαι καλα).
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,899
Αθηνα
Σας ευχαριστώ.Κοιτάζω και τα χιλιόμετρα λόγω της εγγύησης των 192.000χλμ.
Τι είναι το KH3?
κινουμαι ηλεκτρικα 3 . Το προγραμμα επιδοτησης της κυβερνησης για αγορα νεου ηλεκτρικου οχηματος. Εχουν τελειωσει τα χρηματα του για ιδιωτες αυτην τη στιγμη (για αγορα αυτοκινητων). Θεωρητικα περιμενουν να μπουν παλι χρηματα ωστε να συνεχισει να τρεχει, αλλα πρακτικα κανεις δεν ξερει τι θα γινει.
 
  • Like
Reactions: pathfinder