Ε καλά, δεν θα το κάνει και ο ηλεκτρολόγος της Audi, θα βρουν φθηνότερουςΕντάξει, ωραίες ιδέες για το μέλλον, για ταινίες κλπ, αλλά με 20 δις στις ΗΠΑ δε χτίζεις ούτε αεροδρόμιο, που λέει ο λόγος.
η σταθερη ταχυτητα δεν ειναι προβλημα, οποια και αν ειναι αυτη. Η επιταχυνση δημιουργει τα προβληματαΆσχετα από το κόστος, αυτό με το κενό αέρος που λέει γίνεται; Για να γίνει το Λονδινο-Νεα Υόρκη σημαίνει ότι η ταχύτητα θα πρέπει να είναι 3500 μίλια/ώρα. Άντε και το τρένο πιάνει αυτή την ταχυτητα. Οι επιβάτες θα κάθονται σε μια καρέκλα να πίνουν το ποτό τους έτσι χαλαρά ή θα τους ναρκώνουν για μια ώρα;![]()
Άσχετα από το κόστος, αυτό με το κενό αέρος που λέει γίνεται; Για να γίνει το Λονδινο-Νεα Υόρκη σημαίνει ότι η ταχύτητα θα πρέπει να είναι 3500 μίλια/ώρα. Άντε και το τρένο πιάνει αυτή την ταχυτητα. Οι επιβάτες θα κάθονται σε μια καρέκλα να πίνουν το ποτό τους έτσι χαλαρά ή θα τους ναρκώνουν για μια ώρα;![]()
η σταθερη ταχυτητα δεν ειναι προβλημα, οποια και αν ειναι αυτη. Η επιταχυνση δημιουργει τα προβληματα
Είχα δει κάποτε ένα σχετικό ντοκιμαντέρ για αντίστοιχη υπερατλαντική ιδέα, και το κονσεπτ στηριζόταν στο ότι το τρένο θα επιταχύνει ομαλά για μεγάλο διάστημα, έτσι ώστε το σώμα να μην παθαίνει κοκομπλόκο και να μην το καταλαβαίνεις, αφού τελικά η ταχύτητα δεν έχει μεγάλη σημασία. Που είναι λογικό, αν σκεφτείς ότι και το Concorde στις μέρες του πήγαινε με 2 Mach (2.2K km/h) και μέσα σουρώνανε με σαμπάνιες σε κρύσταλα Βοημίας.
Τα 3500 mph μεταφράζονται σε ~5600 kph, δηλαδή σε Μach ~4,56.
Οπότε το τραίνο θα πρέπει να πηγαίνει με διπλάσια+ ταχύτητα από το Concorde. Ακραίο.
Την υγεία της μπαταρίας να κοιτάς και οχι τα χιλιόμετρα.Θα αγοράζατε μεταχειρισμένο Model 3,Ας πούμε του 2019-2020 με 110-150.000χλμ;
Εξαρτάται από την υγεία της μπαταρίας, το είδος της (αν και νομίζω όλα του 2019 ήταν LR με NCA) και από την τιμή φυσικά.Θα αγοράζατε μεταχειρισμένο Model 3,Ας πούμε του 2019-2020 με 110-150.000χλμ;
το degradation της μπαταριας θα βρισκεται γυρω στο 12% θεωρητικα. Θα βρισκεσαι εκτος εγγυησης για το "κυριως" οχημα και κοντα στο τελος της εγγυησης για μπαταρια και power train (192.000 χλμ εγγυηση αμφοτερα). Σε τι τιμη το βρισκεις; Αν ειναι γυρω στις 20 - 22 χιλιαδες, ναι ισως εχει ενδιαφερον. Αν ειναι πανω απο 25, θα ελεγα πως οχι.Θα αγοράζατε μεταχειρισμένο Model 3,Ας πούμε του 2019-2020 με 110-150.000χλμ;
κινουμαι ηλεκτρικα 3 . Το προγραμμα επιδοτησης της κυβερνησης για αγορα νεου ηλεκτρικου οχηματος. Εχουν τελειωσει τα χρηματα του για ιδιωτες αυτην τη στιγμη (για αγορα αυτοκινητων). Θεωρητικα περιμενουν να μπουν παλι χρηματα ωστε να συνεχισει να τρεχει, αλλα πρακτικα κανεις δεν ξερει τι θα γινει.Σας ευχαριστώ.Κοιτάζω και τα χιλιόμετρα λόγω της εγγύησης των 192.000χλμ.
Τι είναι το KH3?