δεν καταλαβαΑυτό κι αν είναι άκυρο, ειδικά με ελληνική γλώσσα.
δεν καταλαβαΑυτό κι αν είναι άκυρο, ειδικά με ελληνική γλώσσα.
Εννοώ ότι δεν έχουν ελληνικη γλώσσα με φωνητικές εντολές και όσα είναι με αγγλική πρέπει να είσαι Άγγλος για να καταλάβει τις εντολές.....δεν καταλαβα
Εννοώ ότι δεν έχουν ελληνικη γλώσσα με φωνητικές εντολές και όσα είναι με αγγλική πρέπει να είσαι Άγγλος για να καταλάβει τις εντολές.....
οχι βρε, μια χαρα δουλευει, τουλαχιστον γ ια τα βασικα (ανοιγμα/κλεισιμο καθρεφτων, θερμαινομενο τιμονι, defrost μπρος-πισω τζαμια)Εννοώ ότι δεν έχουν ελληνικη γλώσσα με φωνητικές εντολές και όσα είναι με αγγλική πρέπει να είσαι Άγγλος για να καταλάβει τις εντολές.....
Βασικά στο 3008 έχω τελικά την καλύτερη ορατότητα στα όργανα γιατί είναι σχεδιασμένο το τιμόνι να τελειώνει κάτω από τον πίνακα οργάνων και είναι και μικρότερο με σχήμα προς το παραλληλόγραμμο. Είναι πολύ φιλικό στους ψηλούς οδηγούς. Είχα πολλές αμφιβολίες όταν το πήρα, αλλά τελικά σε γεμίζει απόλαυση και ευκολία στην καθημερινή χρήση. Σε πολλά άλλα αυτοκίνητα που πρέπει να βλέπεις τα όργανα μεταξύ του κέντρου του τιμονιού και του άνω μέρους της στεφάνης πάντα χάνεις κάτι (η φωτογραφία από το internet).Και σε κανονικού αναστήματος πάλι το έχει το θεματάκι. Με τη θέση οδήγησης στη σωστή και όσο πιο εργονομκά ρυθμισμένη θέση γίνεται εννοείται, και πάλι όλο και κάτι θα κρύβεται.
Είναι ο λόγος που μένουν εκτός της λίστας μου τα Peugeot, τα οποία κατά τα άλλα είναι εξαιρετικά.
Βασικά στο 3008 έχω τελικά την καλύτερη ορατότητα στα όργανα γιατί είναι σχεδιασμένο το τιμόνι να τελειώνει κάτω από τον πίνακα οργάνων και είναι και μικρότερο με σχήμα προς το παραλληλόγραμμο. Είναι πολύ φιλικό στους ψηλούς οδηγούς. Είχα πολλές αμφιβολίες όταν το πήρα, αλλά τελικά σε γεμίζει απόλαυση και ευκολία στην καθημερινή χρήση. Σε πολλά άλλα αυτοκίνητα που πρέπει να βλέπεις τα όργανα μεταξύ του κέντρου του τιμονιού και του άνω μέρους της στεφάνης πάντα χάνεις κάτι (η φωτογραφία από το internet).
View attachment 229723
Παραπάνω δεν...;;;;;;;Ακόμα κι έτσι να μην ήτανε και να καταλάβαινε άψογα τα ελληνικά, θα πρέπει οι εντολές να είναι μονοσύλλαβες. Αλλιώς πρόκειται για distraction. Είναι όπως με τα ονόματα και τις εντολές στα κατοικίδια. Μία ή δύο συλλαβές. Παραπάνω δεν... .
Παραπάνω δεν...;;;;;;;
Χτες ρωτάω την Σία ,
-να τους βάλω λίγο τόνο;;;
πριν προλάβει να πει το παραμικρό τους ακούω να ρίχνουν σάλτο από όπου ήταν ο καθένας και να αρχίζουν το πάρτυ...
Ο ένας στο ντουλάπι με τις κονσέρβες να τρίβει την μούρη του και ..μιάου
και ο άλλος στα πόδια μου να μου τα έχει αγκαλιάσει με ότι έχει και δεν έχει!!
Με το ζόρι έφτασα στην κουζίνα για να τους σερβίρω.
Άσε ρε Λεωνίδα.. νομίζω ότι και τα γατιά έχουν μεταλλαχθεί και μας δουλεύουν κανονικά.....
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι έχω 2 φίλους με 3008, ο ένας 1.90 και ο άλλος ακόμη πιο ψιλός και νιώθουν ότι είναι από τα πιο άνετα αυτοκίνητα που έχουν οδηγήσει. Την πρώτη εβδομάδα νιώθεις λίγο περίεργα, αλλά μετά είναι τόσο χρηστικό και πρακτικό που αναρωτιέσαι όταν μπαίνεις σε άλλο αυτοκίνητο. Δεν βρίσκει στα πόδια, δεν περιορίζει την ορατότητα, και νιώθεις ότι μπορείς να στρίψεις το τιμόνι άμεσα και ακούραστα για ότι ελιγμό σκεφτείς. Νομίζω ότι είναι από τις φορές που το πέτυχαν καλά στην Peugeot.Και για να το κάνουν αυτό χωρίς να έχουν τον πίνακα οργάνων στη μέση του οπτικού πεδίου του οδηγού, έχουν κατεβάσει το τιμόνι πιο χαμηλά και η ρύθμιση του τιμονιού στο ανώτερο σημείο της είναι και πάλι αρκετά χαμηλα. Όταν θελήσεις να βλέπεις ολόκληρο τον πίνακα, κατεβάζοντας το τιμόνι, η εργονομία σου κουνάει το μαντήλι κατόπιν... .
Ελπίζω κάποια στιγμή να σταματήσουν να επιμένουν στην Peugeot και να ακολουθήσουν εκείνο που κάνουν και οι υπόλοιπες μάρκες του ομίλου. Φτάνει, έχει κάμποσα χρόνια, πάνω από δεκαετία σίγουρα που έχει αποδειχτεί ότι δεν θα πιάσει αυτό, καιρός είναι να το αλλάξουν.
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι έχω 2 φίλους με 3008, ο ένας 1.90 και ο άλλος ακόμη πιο ψιλός και νιώθουν ότι είναι από τα πιο άνετα αυτοκίνητα που έχουν οδηγήσει. Την πρώτη εβδομάδα νιώθεις λίγο περίεργα, αλλά μετά είναι τόσο χρηστικό και πρακτικό που αναρωτιέσαι όταν μπαίνεις σε άλλο αυτοκίνητο. Δεν βρίσκει στα πόδια, δεν περιορίζει την ορατότητα, και νιώθεις ότι μπορείς να στρίψεις το τιμόνι άμεσα και ακούραστα για ότι ελιγμό σκεφτείς. Νομίζω ότι είναι από τις φορές που το πέτυχαν καλά στην Peugeot.
Το τι βλέπεις στον πίνακα που έχεις μπροστά σου το έγραψα σε άλλο μήνυμα. 4μιση χρόνια και δεν μου αρέσουν τα γραφικά και οι πληροφορίες που έχουν οι προρυθμίσεις.
Δεν το έχω κάνει ποτέ γιατί είναι η χειρότερη θέση για το χέρι, είτε το τιμόνι είναι επίπεδο είτε στρογγυλό μιας και δυσκολεύει την περιστροφική κίνηση.Έχω κι ένα tip. Για βάλε το χέρι σου στο πάνω μέρος του τιμονιού και πες μου αν βλέπεις τον πίνακα οργάνων. Προφανώς όχι. Σε ένα κανονικό ταμπλό όμως αυτό δεν είναι πρόβλημα.
Άλλα πράγματα θα σε χαλασούν στο Peugeot.
27 χρόνια οδηγώ Peugeot και όπως καταλαβαίνεις προφανώς μου αρέσει η μάρκα, εγώ βρίσκω πολύ ωραίο το τιμόνι του 208 που νοικιάζω μικρό και βολικό, τόσο ώστε μπαίνοντας σε άλλα αυτοκίνητα αισθάνομαι σαν τον "μεγάλο τιμονιέρη" . Με το ύψος μου βλέπω σχεδόν όλα τα όργανα από την πάνω πλευρά και δεν με ενοχλεί καθόλου.. Μερικές εργονομικές "διαφοροποιήσεις" μου κάθονται κάπως περίεργες, όπως η ρύθμιση της θερμοκρασίας μόνο από την οθόνη αφής, αλλά δεν θα αγαπούσαμε τους Γάλλους αν ήταν όπως οι Γερμανοί.Μιλάω μόνο για το 3008 στην έκδοση 1.2 βενζίνη με χειροκίνητο κιβώτιο:
- Τα γραφικά στα όργανα είναι μέτρια και με ενοχλεί ότι δεν έχει στο default την στιγμιαία κατανάλωση (πρέπει να πατήσεις κουμπί και την κρατά λίγα δευτερόλεπτα).
- Κατά καιρούς κολλάει η οθόνη του Infotainment. Πρέπει να παραδεχθώ ότι μετά από αρκετά update πρέπει να έχει λυθεί γιατί έχει μήνες να το κάνει ξανά.
- Κάποια μικρά πλαστικά έχουν σπάσει ή μοιάζουν πολύ ευαίσθητα έτοιμα να σπάσουν.
- Έχει σπάσει η τάπα της βενζίνης (το πλαστικό μέσα από το κάλυμμα).
- Έχουν πολυμεριστεί στα 3 χρόνια τα κλιπ που πιάνουν το σωληνάκι του νερού για τους μπροστά υαλοκαθαριστήρες (τα πιτσιλιστήρια είναι πάνω στον υαλοκαθαριστήρα). Με δετικό λεπτό είναι πιο οκ.
- Ξηλώθηκε δερμάτινη επένδυση στο ντουλαπάκι στη μέση των δύο καθισμάτων χωρίς ιδιαίτερη ή κακή χρήση στην 4ετία.
- Έχει και καλά χειρολαβή στη μέσα πλευρά της πόρτας αποσκευών για να την κατεβάζεις - δεν αντέχει, θα ξηλώσεις όλο το πάνελ πριν κατέβει.
Το μοτέρ δεδομένων τον κυβικών είναι αρκετά καλό, απλά αν έχεις συνηθίσει σε πιο γρήγορα αυτοκίνητα το 80-130 είναι αργό. Όποτε μπαίνω στο δεύτερο focus που έχει 8.6 0-100 και όταν πατάς γκάζι ανεβάζει με τρίτη από 80-160 χωρίς κόμπιασμα με τρίτη νιώθω ότι είναι πολύ αργό το 3008.
Καίω στην Αθήνα 8.6-8.8 λ/100 κμ που είναι λογικό για να κινηθεί σβέλτα - τουλάχιστον δεν θέλει σούπερ αμόλυβδη. Και εθνική τα ίδια καίει αν πας με το όριο, μόνο σε επαρχιακό 70-100 χωρίς κλιματισμό μπορείς να δεις καταναλώσεις κοντά στα 6 λ/100 κμ.
Αν τα βάλεις όλα κάτω, σίγουρα είναι θετικό το πρόσημο. Με τα μικρά το έχουμε κακοποιήσει και δεν έχει ενοχληθεί ιδιαίτερα. Αν δεν είναι το μεγαλύτερο σε χώρους στην κατηγορία του σίγουρα είναι μεγάλο. Στα ταξίδια είναι άνετο και μπορεί σε καύσωνα να διατηρεί 130+ κμ με 4 άτομα αποσκευές, κλιματισμό πχ στη διαδρομή προς Ιωάννινα που είναι ανηφορική. Είναι απίστευτα σβέλτο μέσα στην πόλη με το μικρό κύκλο στροφής και το πολύ πρακτικό μικρό τιμόνι.
Δεν είναι αυτό γιατί το πρόβλημα το έχεις όταν μπεις να ξεκινήσεις το αυτοκίνητο και είναι σχεδόν πάντα παρκαρισμένο για ώρες. Το πρόβλημα ήταν στο boot που για κάποιο λόγο το άνοιγμα της οθόνης δεν γινόταν ποτέ όταν παρουσιαζόταν το θέμα.Για αυτό που σου κάνει η οθόνη, το πρόβλημα είναι ότι η οθόνη ζεσταίνεται και κολλάει ενίοτε,